"همان نقشی که سگ های گله و سگ های خانگی ها به عنوان محافظ چوپان و گوسفندان و پاسبان صاحب خانه و اموالش ایفا می کنند . سرباز جو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری این نقش را دردفاع وحفاظت از ولی وقیح نا مشروع و کودتاگران وبا پارس کردن و پاچه گیری کردن از مخالفان و منتقدان و رقبا بر عهده دارد"

کمافی السابق بهانه ی روضه خوانی ومانور تبلیغاتی دادن علیه ی رقبا و برای شان پرونده سازی کردن که شیوه وشگرد سوخته ونخ نما شده ای است که دارای تاریخچه ای بیش از3 دهه است که زیر پوشش ادعای مبارزه با آمریکا و ضدیت با آن دنبال شده است. آنگونه که آشکارا به مردم ناراضی وخشمگین معترض هم توهین با این بر چسب آمریکایی یا حامی اش می شود. گو اینکه آمریکا در ایران حاکم است و شرایط کنونی محصول 32 ساله ی اعمال واقدامات جنایتکارانه و خیانت وتبعیض آمیز حکومت گران حاکم دین فروش وعوامفریب و جنگ افروز و غارتگر نمی باشد و مردم ایران را با رگ و پوست و گوشت وخون خود حس و تجربه نکرده اند کهپیوسته با ترفند تصویر مار کشیدن و مار قالب کردن رهبر و مسولان و منبری ونهاد های حککوتی و تریبون های خبررسانی و مطبوعاتی به خصوص امثال سربازجو پاسدار سربازجو شریعتمداری ها در دروغ نامه ی کیهان وارونه جلوه داده شده وادعا شده است که کارنامه و اقدامات حاکمان که منتهی به واکنش های اعتراضی تظاهرات ضد حکومتی شده است تحریک و برنامه ریزی از سوی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و رهبران مغلوب متهم به جاسوس و ستون پنجم دشمن بوده است. مهمتر اینکه اعتراضات ضدحکومتی سال 88 را فتنه نامیده اند و مدعی هستند از سوی ساندیس خوران بسیج شده از سوی پاسدارن کودتا گر و ولی وقیح در 9 دی و 22 بهمن ایناعتراضات سرکوب شد . آنگاه بدون اشاره به تظاهرات 25بهمن و 1 و 10 اسفندتا تداعی کننده ی داستان تف وتاق وریش نشود. . اکنون این سر بازجوی پرونده ساز و وارونه گوی با فراموش کردن صداهای اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح که نه منطقه که جهانگیر شده مدعی شده که شکست فتنه ی 88 این چنین موجب شد که بستر ساز قیام های اخیر در کشور های منطقه شود"

"آمريكا و متحدانش هنوز از سيلي محكمي كه در فتنه 88 خورده بودند، به هوش نيامده بودند كه انقلاب اسلامي در مصر و تونس و اردن و يمن و بحرين و ساير كشورهاي اسلامي، آنها را زير ضربات خرد كننده و سنگين خود گرفت.؛ امروزه يكي از اعتراضات جدي ملت هاي مسلمان منطقه به ديكتاتورهاي حاكم آن است كه چرا با جدايي اسلام از حاكميت، ما را از آزادي، استقلال و پيشرفت هاي علمي و اقتدار منطقه اي محروم كرده ايد. آنان در اين مطالبه خود به جمهوري اسلامي ايران استناد مي كنند و مي گويند؛ ايران از هنگامي كه اسلام را بر سرنوشت خود حاكم كرد با وجود دشمني هاي بي وقفه قدرت هاي استكباري امروزه در عرصه نظامي مقتدرترين كشور منطقه است، در عرصه علم و تكنولوژي پيشرفته ترين است و استقلال و آزادي و دخالت مردم در سرنوشت خودشان براي همه ملت هاي مسلمان افتخارآفرين است."

درادامه وارونه و هذیان گویی های سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که هدف تلاش مذبوحانه برای صدورتروریسم و بحران و ارتجاع از داخلبه به برون مرز به خصوص منطقه وموج سواری کردن از این شرایط است این چنین لفازی کرده است :


"مديرمسئول كيهان خاطر نشان كرد؛ انقلاب هاي كنوني در منطقه اولاً؛ اسلامي است، ثانياً؛ ضد آمريكايي و استكباري است، ثالثاً؛ ضداسرائيلي است و رابعاً؛ يك حركت فراگير و توده اي است كه همه قشرهاي مردم در آن حضور دارند و پاي حزب و گروه و جمعيت خاصي در ميان نيست. بنابراين تمامي فلش هاي حمله خود را نهايتاً متوجه اين نقطه كرده است. وي توضيح داد؛ دشمن در اين ترفند دو هدف را دنبال مي كند. اول؛ تحريف در اسلام ناب و جايگزيني آن با اسلام آمريكايي يعني دقيقاً همان حركتي كه مدعيان اصلاحات به سفارش، جورج سوروس، رورتي، هابرماس و... دنبال مي كردند و در پي حذف عنصر ظلم ستيز از اسلام بودند و دوم؛ حمله به نقطه اي كه در آن اسلام ناب محمدي(ص) از تئوري و نظريه به نسخه عملي تبديل مي شود. و اين نقطه حساس و سرنوشت ساز همان ولايت فقيه است"

در خاتمه اینکه باید گفت همان نقشی که سگ های گله و سگ های خانگی ها به عنوان محافظ چوپان و گوسفندان و پاسبان صاحب خانه و اموالش ایفا می کنند . سرباز جو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری این نقش را دردفاع وحفاظت از ولی وقیح نا مشروع و کودتاگران و با پارس کردن و پاچه گیری کردن از مخالفان و منتقدان و رقبا بر عهده دارد. از سوی دیگر حضور پررنگ این چهره ی منفور و بد نام و تابلو در صحنه های نمایشی آنطوریکه همزمان با حضورش در دروغ نامه کیهان که بعنوان نماینده ی ویژه ولی وقیح است . اضافه بر آن ازروی ناچاری این مهره سوخته و منفور چپ و راست به تلویزیون پاسدر ضرامی فراخوانده و آوردنه می شود تا همچون مترسک مزارع کشاورزی کیش دادن پرندگان است وی نیز موجب ترس و وحشت صوری منتقدان و مخالفان و رقبا شود. همینطور با دوره گردی ومعرکه گیری که می کند و چرندیات یک نواخت تکراری را بلغور و نشخوار می کند به وضوح نشان از افلاس و پیسی و به ته خط مصرف رسیدن رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی و تروریستی کودتایی ایران نمایان شده است آنچنان که چون رژیمضد بشری در شرایط ی که در بن بست و بحران قرار گرفته است و وحشت از قیام عمومی هرروز بیشتر می شود . بنابراین ولی وقیح نا مشروع برای حذف منتقدان و خاموش کردن صدای منتقدان و رقبا نیاز به این چنین عناصر مفلوک و بد نام و دژخیم دارد. تا که در صحنه حضور داشته باشد و دست به اجرای نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن بزند تا بیشتر اثبات گردد و عیان شود که لوطی ولی وقیح چه میزان در مانده و مستأصل شده که نیازمندچه موجودات حقیر وخبیث شبه انسان شده است ؟

هوشنگ بهداد

دروغ نامه ی کیهان شنبه 14اسفنده ماه سال1389

شريعتمداري درجمع علماي روحاني استان سمنان:
فتنه 88 جيغ دردناك آمريكا و اسرائيل از سيلي محكم مردم ايران بود
http://www.kayhannews.ir/891214/14.HTM#other1405