گزیده خبر های 12 فروردن – 90 قسمت - 2

تلاش دولت امريكا براي خارج كردن منافقين از فهرست گروهكهاي تروريستي.خبرگزاري فارس: جمعي ديگر از مقامهاي دولت امريكا در ادامه تلاش‏هاي اخير درون دولت امريكا براي خارج كردن نام گروهك منافقين از فهرست گروه‏هاي تروريستي وزارت خارجه اين كشور، از اين كشور خواستند «تزوير را كنار بگذارد» و اين كار را هرچه زودتر انجام بدهد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001120002

عجب تلاش و فعلیت حقوقی و قضایی و دیپلماسی برای خروج نام مجاهدین از توی لیست گروه و سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا موجب شده است تا که کک بر توی تنبان مسئول به خصوص مطبوعات و زائده های وابسته به وزارت بد نام اطلاعات انداخته شود . آنگونه که روز ی نیست که این وحشت به شیوه های گونا گون لجن پراکنی علیه ی مجاهدین نمایان نشود و گزارشات خبری ساخته و پرداخته شده در این مورد باز تاب داده نشود؟ مسخره تراینکه اکنون از عنوان مضحک جدید ساخته ی پایگاه اطلاع رسا نه ای ایران هسته ای پیرامون این نگرانی از خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا فعال شده و اقدام گزارش گری خود را نمایش داده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني ايران هسته اي، در ادامه تلاش هاي اخير درون دولت امريكا براي خارج كردن نام گروهك منافقين از فهرست گروه هاي تروريستي وزارت خارجه اين كشور، جمعي ديگر از مقام هاي دولت امريكا از اين كشور خواستند «تزوير را كنار بگذارد» و اين كار را هر چه زودتر انجام بدهد

از 25 اسفند تا صبح 12 فروردين؛حوادث رانندگي نوروزي 270 كشته و 4 هزار و 395 مجروح به جا گذاشت.خبرگزاري فارس: جمعيت هلال احمر اعلام كرد: حوادث نوروزي در كشور از 25 اسفند تا صبح 12 فروردين امسال 270 نفر كشته و 4 هزار و 395 مجروح بر جا گذاشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001120026

جالب و خنده دار این است که اکنون فتیله ی پر شتاب شوق وتب و تاب رقم رو به رشد مسافر ت های نوروزی بیش از کل جمعیت کشور پایین کشیده شده است و جایش را رشد آمار تلفات و تصادفات جاده ها در ایام نو روز گرفته است . تا همچنان رتبه ی بی رقیب اول جهانی مرگ و میر جاده ها و تصادمات رژیم ضدبشری ایران حفظ گردد.

گفتگوی صالحی و وزیر خارجه کویت

در شرایطی که حاکمان بحرین فاش کرده اند که حاکمان رژیم ضد بشری تروریستی از چند سال پیش در بحرین حزب الله تشکیل داده است . سپس اینان را آموزش نظامی داده تا در امور داخلی بحرین مداخله گری تروریستی کنند و با اقدامات تروریستی خود موجب نا امنی و بی ثبات در این کشور شوند . البته هدف این است که بحرین هم همچون عراق تبدیل به حیات خلوت حاکمان تهران شود . همانگونه که اینگونه سیاست در یمن از سوی حوثی های شیعیه دنبال می شود . زیرا که ادامه ی تجربه حزب الله در لبنان و سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز می باشد . از سوی دیگر اکنون که مقامات کویت هم حکم اعدام برای ترروریست های حامی رژیم ضد بشری و نا مشروع ایران و اخراج بر خی دیگر صادر کرده اند . وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه که یک عراقی می باشد . مأمور شده است که برای سفید کردن پرونده ی سیاه و ننگین خونین رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران از موضع ضعفف و شارلاتان گری و وارونه گویی ادعای کمدی صلح آمیز کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کویت ضمن اعلام موضع اصولی کشورمان مبنی بر عدم مداخله در امور سایر کشورها بعنوان اصل تخطی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، بر ثبات و امنیت همه کشورها بویژه کشور دوست و برادر کویت تاکید کرد. آقای صالحی در این گفتگو افزود: موضوع قدیمی مطرح شده توسط دادگاهی در کویت و انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران طرحی است که بدخواهان روابط خوب دو کشور دنبال می کنند و دسیسه ای در راستای ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی منطقه است. وزیر امور خارجه کشورمان در این مذاکره یادآوری کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمان حمله رژیم بعثی صدام به کویت که آسیب پذیرترین دوران تاریخ آن کشور بود همه درها را به روی دولت و مردم کویت باز کرد و از هیچ مساعدتی دریغ نداشت و همواره خواهان رشد و توسعه و امنیت کشورهای منطقه بوده و بر احترام به تمامیت ارضی همه کشورها بویژه در خلیج فارس و خاورمیانه تاکید جدی دارد . در این مکالمه همچنین وزرای امور خارجه ایران و کویت بر ادامه رایزنی ها در جهت بر طرف شدن سوء

احتمال اخراج 3 دیپلمات ایرانی از کویت

http://www.fardanews.com/fa/news/142674

تلاش واکنشی فوق وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه رژیم ضدبشری حاکم بر ایران علی اکبر صالحی با وزیر امور خارجه کویت بدلیل این اقدام دولت کویت می باشد.

وزیر خارجه کویت اضافه کرد: در همین راستا سفیر خود را از تهران فرامی خوانیم، کاردار ایران در کویت را نیز احضار می کنیم تا اعتراض کویت را با او ابلاغ کنیم عصر ایران: وزیر امور خارجه کویت گفت این کشور در زمینه کشف یک شبکه جاسوسی مدعی ارتبط با ایران در کویت، سه دیپلمات ایرانی را از این کشور اخراج می کند.به گزارش روزنامه القبس چاپ کویت, شیخ محمد سالم صباح مدعی شد: آنچه از سوی کویت به سمت ایران رفته است همه خیر و خوبی بوده است. هیچ وقت برای ضربه زدن به روابط با ایران اقدام نکرده ایم در مقابل می بینیم که سپاه این گروه جاسوسی را برای هدف قراردادن امنیت کویت ایجاد کرد. امیدواریم دوستان در ایران به خوبی میزان خطرناک بودن چنین اقداماتی را دریابند

افشای فعالیت های جاسوسی ایران در نروژ و ضرب و شتم مخالفین درمقابل سفارت ایران + فیلم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30782

وقتی سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه غرب بدون توجه به نقض مستمر حقوق بشر در ایران ادامه می یابد. چرا نمی بایست با همان شیوه ی ضرب و شتم کردن همراه با سرکوب که در داخل کشور با معترضان و منتقدان می شود . مأموران اطلاعاتی تروریست دیپلمات اعزام شده به خارج از کشور که در سفار تخانه های تروور و جاسوسی امور خارجه سنگر گرفته و از مصونیت سیاسی هم بهره مند هستند. چرا در نروژ دست به اقدام ضرب و شتم و تهدید نزنند که در فیلم نشان داده شده است؟

شهرزاد نیوز: در تظاهراتی که روزپنج شنبه 11 فروردین (31 مارس) در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در اسلو برگزار شد، تعدادی از مخالفین ایرانی توسط کارمندان سفارت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند.در فیلم ویدیویی که در یوتیوب قرار گرفته، یکی از این تظاهرکنندگان که به شدت از ناحیه سر و گردن مجروح شده ، در حالی که روی برانکارد قرار دارد، ماجرای حمله مامورین سفارت را تشریح می کند. او می گوید در حالی که مشغول گرفتن عکس بوده مورد حمله چند تن از کارکنان سفارت ایران قرار گرفته است.در گزارشاتی که در فیس بوک منشتر شده اند، گفته شده است که کارمندان سفارت با حضور در جمع تظاهرکنندگان ، سعی داشته اند که آنها را به داخل سفارت ببرند اما با کمک عابرین این اقدام خنثی شده است.تظاهرات فوق در اعتراض به اقدامات جاسوسی سفارت ایران صورت گرفته است. تلویزیون سراسری نروژ اخیرا با پخش گزارشی از فعالیت های سفارت ایران علیه مخالفین پرده برداشته است. به دنبال نمایش این گزارش جمعی از ایرانیان مقیم نروژ در مقابل سفارت تجمع کردند.