گزیده خبر های 10 آبان - 90

آمار تازه محافظه‌کاران از تعداد سایت‌های «معاند»

اینهم بیلانی از فعالیت سایت های ایترنتی مخالفین علیه ی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی کودتایی که از یک سو نشانگر عمق سرکوب و سانسور همراه با مخالفت ها و نا مشروع بودن رژیم فاشیستی مذهبی ایران است واز طرف دیگر بیانگر دروغ بزرگ کمدی ادعایی است که گفته می شود ایران امن و آزادترین کشور جهان می باشد

دیگربان : سایت نوپای «آفاق‌نیوز» در گزارشی ادعا کرد در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۱۳۰ پایگاه اینترنتی علیه نظام جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت هستند. این سایت محافظه‌کار روز دوشنبه (نهم آبان) نوشته است سازمان مجاهدین خلق٬ پژاک و تجزیه‌طلبان با ۱۷۲ سایت در اینترنت فعالیت می‌کنند. «آفاق‌نیوز» همچنین افزوده که یک هزار و ۵۷۱ سایت از سوی «گروهک‌های غیر مسلح به سیاه‌نمایی» علیه جمهوری اسلامی مشغول هستند. آن‌طور که این سایت ادعا کرده است٬ شمار رسانه‌ها و سایت‌های وابسته به جنبش سبز نیز یک هزار و ۵۴۰ است که از سوی «دولت‌های غربی» حمایت مالی و فنی ی‌شوند. «آفاق‌نیوز» همچنین تعداد سایت‌های فعال در زمینه حقوق بشر را ۷۲۰ سایت دانسته و نوشته است: «رد پای بهاییان و صهیونیست‌ها در این پایگاه‌های اینترنتی پررنگ استاین سایت در پایان گزارش کوتاه خود نوشته است یک هزار و ۱۲۷ سایت «ضد دینی» که هدف اصلی آن‌ها ترویج «افکار الحادی، اشاعه ناهنجاری‌های اخلاقی میان جوانان» در فضای مجازی فعال هستند. سایت «آفاق‌نیوز» در گزارش خود اشاره‌ای به هویت هیچ یک از پنج هزار سایتی که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند٬ نکرده است. مقام‌های جمهوری اسلامی سال‌هاست آمار‌های بسیار متناقضی از تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌هایی که به اعتقاد آن‌ها علیه باور‌ها و اعتقادات مردم فعال هستند٬ ارائه می‌کنند.

عضو كميسيون امنيت ملي: سن زياد خانم كلينتون او را دچار پارادوكس سياسي كرده است

چگونه است که این مشنگ عضو کمیسیون امنیت ملی بازار مکاره چنین آشکار دست به خود زنی و روشنگری زده است . آنگونه که فراموش کرده اگر چنانچه سن بالا حواس پرتی می آورد چرا نگفته که آخوند فسیل جنتی یا ولی وقیح منفور و نا مشروع چند ساله هستند .چون هر چه باشد از هیلاری کلینتون خیلی بزرگتر هستند . همچنانکه نا خواسته فاش کرده دلیل تناقض گویی اینان و سایر آخوند های فسیل حوزوی و حکومتی حامی ولی وقیح منفور ونا مشروع چیست و چرا هیشه لغز وتناقض گویی می کنند؟

فارس خبر داد: محمدكريم عابدي عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفته: سن زياد كلينتون او را دچار پارادوكس سياسي كرده است. نظام جمهوري اسلامي ايران هر روز مستحكم‌تر مي‌شود و مردم نيز در انتخابات آتي با اكثريت قاطع حاضر خواهند شد كه اين مساله از اهميت بسياري برخوردار است.

ترفند چند مسئول محلي براي سرکيسه کردن کانديداهاي مجلس

فراموش نشود که زادگاه رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع مشهد است و اکنون رهبر دکوری حکومت فاشیستی مذهبی عوامفریب و دین فروش است که ترویج و تقویت اینگونه سرکیسه کردن مردم ساده لو فقط از طریق دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور می باشد.

خراسان : شنيده شده چند مسئول محلي در يکي از شهرهاي مرکزي کشور با سوء استفاده از علاقه برخي کانديداهاي انتخابات مجلس براي کسب شهرت در بين مردم، آنها را به منطقه اي محروم در حاشيه شهر برده و با نشان دادن قطعه زميني، اعلام مي کردند که اين زمين براي ساخت يک درمانگاه خيريه اختصاص يافته است و به اين ترتيب از اين کانديداها، مقادير مختلفي وجه دريافت مي کردند که با برخورد مناسب دستگاه‌هاي نظارتي، اين موضوع متوقف شد.

اعدام در ملاء عام به یک نمایش روزانه تبدیل میشود: اعدام قاچاقچیان شیشه در ملاءعام

دستگاه ماشین ترور و کشتار قوه قضاییه ی آلود به فساد که در 33 سال گذشته لحظه ای از حرکت باز نایستاده است . اکنون برای بقای ننگین و جنایتکارانه اش که بیش از هر زمان دیگر نیاز به فعال کردن ماشین کشتار و طناب دار دارد قربانیانش را دو بار به مسلخ می برد تا در راستای سیاست رعب و وحشت و کنترل فضای افجاری جامعه اینگونه زهر چشم از ناراضیان گرفته شود . در صورتیکه سرنخ باند های مافیایی مواد مخدر در اختیار پاسداران است که سرچشمهه دایت وحمایت شان بیت رهبری می باشد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: به زودی سرکردگان و قاچاقچیان موادمخدر شیشه در ملاء عام اعدام می شوند.سردار علی مویدی در بازدید از غرفه مهر با اشاره به اعدام سرکردگان و قاچاقچیان ماده مخدر شیشه اظهار داشت: از بدو ابلاغ قانون جدید مبارزه با مواد مخدر شاهد همکاری خوب دستگاه قضایی و سرعت عمل وشدت عمل در برخورد با تهیه کنندگان، توزیع کنندگان و عوامل ترانزیت این ماده مخدر صنعتی هستیم و در آینده نزدیک عوامل و سرکردگان باندهای تولید و ترانزیت موادمخدر شیشه با همکاری دستگاه قضایی در ملاء عام به اشد مجازات می رسند.وی با بیان اینکه خوشبختانه قوه قضائیه همکاری و تعامل خوبی با پلیس داشته است تصریح کرد: باندهای مافیایی نسل جوان را هدف گرفته اند و به دنبال تمامی جوامع هستند.مویدی افزود: جامعه ای می تواند در مقابل سونامی موادمخدر موفق باشد که نسبت به آن آگاهی کامل پیدا کند.

"بروجردی استعفا نکند برکنارش می‌کنیم"

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=81682

اینهم رو شدن گند یک مهره ی مدعی اصول گرایی که عجیب گرد وخاک ضد آمریکایی و انگلیسی در بازار مکاره بر پا می کرد . البته وی معاون سابق علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه است که هم منقلی و مشاور امور بین الملل ولی وقیح منفو ر و نا مشروع می باشد که اکنون مشخص شده است که جزو اختلاس گران اخیر بوده است . البته اکنون بحث محور این موضوع نیست که چه کسانی اختلاس کرده و چه میزان است ، بلکه باید تحقیق و بررسی کرد که در این رژیم ضد بشری دزد و غارتگر چه کسی هنوز در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد وجود دارد که آلوده به فساد نباشد؟

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در ارتباط با احتمال کنار گذاشته شدن علاءالدین بروجردی از ریاست کمیسیون امنیت ملی به علت توصیه‌های وی جهت تسهیل در امور اختلاس‌گران گفت: خود من پیشنهاد کنار گذاشتن بروجردی را از این سمت کرده‌ام و امروز نیز در همین رابطه جلسه‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار خواهد شد که پس از جلسه نتیجه آن مشخص می‌شود.قانون: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه امروز این کمیسیون برای تصمیم‌گیری در مورد کنار گذاشتن علاءالدین بروجردی از ریاست این کمیسیون خبر داد و گفت:‌ بروجردی با استفاده از سربرگ کمیسیون توصیه‌هایی را در جهت حمایت از گروه اقتصادی امیر منصور آریا انجام داده که این امر کفایت می‌کند وی از ریاست کمیسیون استعفا کند.جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در ارتباط با احتمال کنار گذاشته شدن علاءالدین بروجردی از ریاست کمیسیون امنیت ملی به علت توصیه‌های وی جهت تسهیل در امور اختلاس‌گران گفت: خود من پیشنهاد کنار گذاشتن بروجردی را از این سمت کرده‌ام و امروز نیز در همین رابطه جلسه‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار خواهد شد که پس از جلسه نتیجه آن مشخص می‌شود.این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا بروجردی واقعا در بازداشت به سر می‌برده است یا خیر؟ تاکید کرد: خود بروجردی در کمیسیون امنیت ملی در این ارتباط گفت که قاضی پرونده وی را فراخوانده و در مورد کارهایی که انجام داده از وی سوال شده است، اما اینکه این پرسش و پاسخ چه میزان طول کشیده مشخص نیست.

علت حصر خانگی موسوی و کروبی

عجب خبری !! عجیب تر اینکه این چگونه تکمیل کردن پرونده است که اینقدر نیاز به زمان دارد؟ در صورتیکه از زمان کودتای 22 خرداد 88 تا کنون تعداد بیشمار احکام محکومیت زندان همراه شلاق و حتی اعدام از سوی دستگاه فاسد قضایی صادره شده است . اما اکنون آخوند آلت دست چون چیزی برای توجیه کردن حصر خانگی موسوی و کروبی ندارد ولی وقیح گونه مدعی شده است که پرونده های شان در حال پیگیری و تکمیل شدن است.

حجتالاسلام احمد سالک درباره حصر خانگی موسوی و کروبی گفت که یک دلیل می‌تواند تکمیل پرونده باشد.خبر آنلاین: حجتالاسلام احمد سالک درباره حصر خانگی موسوی و کروبی گفت که یک دلیل می‌تواند تکمیل پرونده باشد.سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به پرسشی در باره علت حصر چند ماهه موسوی و کروبی بدون تشکیل دادگاه و صدور کیفرخواست، گفت: این یک ضابطه قانونی دارد. اینکه چرا دادگاه آن‌ها تشکیل نمی‌شود باید از قوه قضاییه سوال کرد. اما بازرس می‌تواند بازداشت موقت کند تا اینکه اطلاعاتش تکمیل شود.به گفته وی، در این موضوع، دو مسئله هست. یکی آنکه اگر کسی بازداشت موقت شد ممکن است مدتی در عالم تنهایی خودش به این نتیجه برسد که اشتباه کرده و خودش بیاید بگوید ما اشتباه کردیم و اگر قانونی هم هست بیاید در حق ما اجرا بشود. این خیلی عالی است. یعنی رساندن فرد به اینکه به آغوش مسایل اسلامی و جامعه بازگردد. این مهلت و فرصتی الهی است که به او داده شده است. نکته دوم درباره بازداشت موقت، تکمیل اطلاعات پرونده است تا وقتی پرونده آماده شد به دادگاه برود