دو تصویر جالب ومتضاد ومسأله انگیز- 25 آبان 90

این دو زن باعث شدند تلویزیون مراسم اهدا جایزه بهداد سلیمی را پخش نکند

وقتی که دین ابزار قدرت و ثروت وسرکوب و سانسور وعوامفریبی و شیادی شده باشد . نتیجه این می شود که تن فروشی زنان خیابانی بدلیل فقر و رابطه ی زنان شوهر دارد با جوانان پسر بدلایل دیگر ایرادی ندارد ولی حضور دو دختر بی حجاب در پاریس برای اهدای جوایز قهرمانی اشکال فقهی ولی وقیح گونه دارد که باید سانسور شود.

آخرین نیوز : صدا وسیما در ادامه کج سلیقگی های ممتد و همیشگی خود در شبی که ایرانیان شاهد افتخار آفرینی و دلاورمردی جوانان وزنه بردار خود در فرانسه بودند دست به اقدام عجیبی زد و به علت حضور دو زن در کنار سکوی اهدای جوایز به بهداد سلیمی ازنمایش مراسم سرود ملی افتخارآفرین کشورمان خودداری کرد. این اقدام نسنجیده و کاملا غیرمنطقی آن هم در اوج شادی و لذت و احساس غرور ملی ایرانیان دلخوری شدید مردم را درپی داشت .این در حالی است که با قابلیت های استثنایی و بی نظیری که در صداوسیما در امر سانسور لحظه ای و آنی صحنه های مختلف فیلم ها و برنامه های زنده تلویریونی از جمله مسابقات فوتبال مهم وجود دارد کوتاهی مسئولان در استفاده از این ظرفیت در حذف این صحنه به ظاهر مشکل دار و پخش کامل مراسم سرود ملی ایران و اهدا جایزه به دو قهرمان ملی بسیار تاسف برانگیز است.

عکس جالب از مراسم عمامه گذاری

بازهم نمونه ای دیگر از دین ابزار وتشریفاتی واز محتوا تهی شده که از سوی آخوند های حوزوی حکومتی دنبال و اجرا می شود . مگر حوزه پادگان یا دانشگاه می باشد که چون در آنجا سر دوشی ومدارک علمی داده می شود . در حوزه هم با ید مراسم عمامه گذاری بر پا شود که نوعی تاجگذاری در مناسبات خلافت اسلامی ولایت وقیح می باشد که سئوال است. اگر چنانچه دین ابزار اهداف مشخص حاکمان نشده است . آیا ه 1400 سال پیش هم از اینگونه مراسم عمامه گذاری وجود داشته است؟