گزیده خبرهای 26 آبان90 قسمت 3

شیخ قاووق:لبنان مبارز هرگز همدست عرب‌های آمریکایی علیه سوریه نخواهد بود.خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با انتقاد شدید از مواضع خصمانه کشورهای عربی علیه سوریه تاکید کرد که لبنان مبارز و مقاوم هرگز با "عرب‌های آمریکایی" علیه سوریه همدستی نخواهد کرد.

پس برای چه سوریه و نیروهای نظامی اش از لبنان اخراج شدند؟ رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی مذهبی هر چه امکانات در عراق ولبنان دارد بسیج کرده تا مانع از سقوط دیکتاتور جنایتکار بشار اسد شود . غافل از آنکه نه راه نجاتی برای بشار اسد نیست ، بلکه نوری مالکی مزدور دست نشانده وحزب الله لبنان با ولی وقیح منفور ونا مشروع در مرداب سوریه غوطه ور وغرف ودفن خواهند شد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های لبنان، شیخ "نبیل قاووق" طی سخنانی به مناسبت عید سعید غدیر گفت: غیرممکن است که لبنان مقاوم جزئی از عرب‌های آمریکایی برای توطئه علیه سوریه باشد. وی افزود: لبنان هیچ روزی در موضع خیانت و توطئه علیه سوریه و مجازات سیاسی، اقتصادی و مالی آن نخواهد بود.شیخ قاووق همچنین تاکید کرد که دل بستن به طرح آمریکایی-صهیونیستی شکست خورده است همچنانکه طرح‌های تدارک دیده شده برای سوریه به صورت میدانی شکست خورد. وی تصریح کرد: آنچه در مورد تلاش کشورهای عربی برای حمایت از غیرنظامیان و احترام به خواسته ملت و توقف سرکوب‌ها گفته می‌شود همگی حیله و فریب عربی-آمریکایی است که نمونه آن در بحرین رسوا شد و دیدیم که ارتش‌های عربی برای سرکوب خواسته ملت راهی شدند و اتحادیه عرب نیز هیچ کمکی به این ملت نکرد.

"فتنه‌گران سال ۸۸ هم مهدور‌الدم هستند"

وقتی که نماینده های ولی وقیح منفور ونا مشروع از همان قدرت مشابه ی بدون پاسخگویی وی بر خور دارند که همینگونه کیلویی اتهام می زنند وفله ای فتوای مهدور الدم یا احکام اعدام و سر به نیست کردن صادر می نمایند . با این حساب آیا این رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری اصلاح نا پذیر مشروعیت دارد و باز هم در نمایشات خیمه شب بازی هایش بعنوان بره زیر کارد سلاح شرکت کرد وجفتک زنان سبقت برای رفتن زیر تیغ سلاخ و قصاب تلاش نمود؟

باشگاه خبرنگاران جوان : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که در عرصه تخریب انقلاب اسلامی و اسلام قرار می‌گیرند، مهدورالدم هستند و از این قبیل می‌توان به منافقین در اول انقلاب و فتنه گران سال 88 اشاره کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام سعیدی، در نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه در بیان مهم‌ترین مولفه‌های نگرش وسیع به قدرت به کسانی اشاره کرد که قدرت را کمال وسیله‌ای می‌دانند نه کمال هدفی.وی همچنین در شناخت همه جانبه دشمن به کسانی اشاره کرد که در عرصه تخریب انقلاب و اسلام قرار می‌گیرند که از آن جمله می‌توان به منافقین و فتنه گران سال 88 اشاره نمود.

توصیه موسوی خوئینی ها به اصلاح طلبانی که با هزار یاعلی از سد جنتی می گذرند!!

گزارش خبر قبلی با این گزارش مقایسه شود و سئوال شود که تا جا تن به ذلت وتحقیر دادن وپذیرای انواع و اقسام توهین واتهامات را پذیرفتن به امید آنکه چند صندلی در بازار مکاره آلت دست کسب شود ونقش سیاهی لشکر ایفا کردک که فرقش با مرده نفس کشیدن می باشد؟ آن سوی معادله شهامت تحریم ناشی از پیآمدهای آن را ندارند چون باید چوب وپیاز خوردن یا نقش مرغ و عزا اجرا کردن را هرطوری شده اجرا کنند؟

.ما به تحریم انتخابات فکر نمی کنیم، شرکت در انتخابات حق مسلم ما و همه شهروندان است ولی از آنجایی که سلیقه و تفسیر جناب آقای جنّتی از جمهوری اسلامی تعیین کننده سرنوشت انتخابات است از هم اکنون پیدا است که اکثر قریب به اتفاق اصلاح طلبان نمی توانند وارد انتخابات شوندجهان : طبیعی است که ما لیست انتخاباتی نخواهیم داشت و نمی توانیم در انتخابات شرکت کنیم. ولی اگر افرادی از اصلاح طلبان می توانند وارد عرصه انتخابات شوند و با هزار یا علی از زیر تیغ آقای جنّتی بگذرند و شانس پیروزی نیز داشته باشند ما با شرکت آنان مخالفتی نداریم.حجت الاسلام سیدمحمد موسویخویینیها در ویسایت خود در باره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نوشت:ما به تحریم انتخابات فکر نمی کنیم، شرکت در انتخابات حق مسلم ما و همه شهروندان است ولی از آنجایی که سلیقه و تفسیر جناب آقای جنّتی از جمهوری اسلامی تعیین کننده سرنوشت انتخابات است از هم اکنون پیدا است که اکثر قریب به اتفاق اصلاح طلبان نمی توانند وارد انتخابات شوند.طبیعی است که ما لیست انتخاباتی نخواهیم داشت و نمی توانیم در انتخابات شرکت کنیم. ولی اگر افرادی از اصلاح طلبان می توانند وارد عرصه انتخابات شوند و با هزار یا علی از زیر تیغ رد شوند

فرزند نماینده مجلس به دلیل ارتباط با گروه آریا در بازداشت بسر میبرد

مشخص است که در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد اختلاس گری فقط منحصر به بانک ملی و سایر بانک ها و اعضای بازار مکاره و آقازاده ها نمی شود ، بلکه اپیدمی فرا گیر می باشد که اکنون قرعه به نام حامیان رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد افتاده است که باید برخی از اسامی اختلاس گرفاش شود تا انتقام فاش شدن 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی از سوی عباس پالیز دار اینگونه گرفته شود.

بنا بر گزارش دریافتی عنایت الله دهقان فرزند ارشد عزت الله دهقان نماینده مجلس بیش از 2 ماه هست که در بازداشت بسر میبرد . عزت الله دهقان نماینده شهر ازنا و درود در استان لرستان است. ایشان به جرم تبانی در تاسیس بانک آریا و پرداخت احتمالی رشوه از 2 ماه قبل در بازداشت بسر می برند. عنایت الله دهقان از اعضای هیات موسس و نیز رییس هیات مدیره بانک آریا بود که در فعالیتهای گسترده اقتصادی حضور داشت. بنابر گزارشها پدر ایشان چندین بار توسط دادستانی احضار و بازجویی شده اند چون خود ایشان نیز با این گروه ارتباط کاری داشته است. بسیاری از نمایندگان از ماجرای دستگیری فرزند آقای دهقان اطلاع دارند و ختی مطبوعات اصواگرا نیز از ماجرا اطلاع دارند ولی ظاهرا فعلا مجاز به انتشار این خبر نیستند چون آقای دهقان عضو اصلی فراکسیون اصولگرایان است

افزایش کشته‌های انفجار زاغه سپاه به ۳۶ نفر

بدون شک آمار کشه شدگان این انفجار خیلی زیاد تر از این تعداد اعلام شده می باشد . برای کاهش ضربات وارده ی ناشی از این انفجار وکنترل شرایط انفجار بطور عمدی خبر و آمار کشته های کنترل شده از سوی پاسداران بازتاب داده شد . در صورتیکه گفته می شود تعداد 160 تا 170 نفر مفقود الاثر است آنگونه که پودر شده وهیچ اثری از اینان بر جای نمانده است .

دیگربان : تعداد جان‌باختگان انفجار زاغه مهمات سپاه در ملارد از ۱۷ نفر به ۳۶ تن افزایش یافت.روابط عمومی سپاه پاسداران پیش‌تر تعداد جان‌باختگان این انفجار را ۲۷ نفر اعلام کرد، اما اندکی بعد با عذرخواهی از مردم تعداد واقعی کشته‌ها را ۱۷ نفر خواند.این در حالی است خبرگزاری مهر روز چهارشنبه (۲۵ آبان) نام ۲۱ تن از جان‌باختگان این انفجار را منتشر کرده است.خبرگزاری‌های ایران و فارس نیز در گزارش‌های مختلفی از تشییع جنازه ۱۹ تن دیگر از جان‌باختگان این انفجار در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در شهر‌های مختلف ایران خبر داده‌اند.این دو خبرگزاری در گزارش‌های خود به هویت تمام این ۱۹ نفر اشاره کرده‌اند.فهرست مذکور از گزارش‌های سه خبرگزاری مهر٬ فارس و ایرنا استخراج شده است که می‌توانید این گزارش‌ها را به تفکیک اینجا٬ (+)٬ (+) و (+) ببینید.۱- حسن تهرانی مقدم۲- سید رضا میر حسینی۳- سعید نبی‌پور خمامی۴- مهدی نواب۵- بایرام علی صفری۶- مهدی دشتبان‌زاده۷- علی اصغر منصوریان۸- اسماعیل محمدی۹- علی کنگرانی۱۰- امید طلائیان۱۱- محمد سلگی۱۲- مرتضی محمدرضاپور۱۳- وحید رنجبر۱۴- محمد غلامی۱۵- سیدمحمد حسین فردویی۱۶- وحید عزیزی۱۷- میثم جهانگیری۱۸- مهدی حاتمی نسب۱۹- سیدرضا محمدزاده۲۰- جواد سلیمی۲۱- یوسف قارلوقی۲۲- حسین امین شرعی۲۳- شهید مرتضی میری۲۴- رسول بهرودی۲۵- مهدی گلستانی۲۶- محمود داستار۲۷- بهلول محمودی۲۸ - ستار ناصری۲۹- مهرداد مصطفوی۳۰- محمد حسینی۳۱- محمود شجاعی۳۲- محمدحسین زلفی۳۳- وحید شیرمحمدلو۳۴- بهزاد ملانوروزی۳۵- عباس ادگی۳۶-ابوالفضل ادگی

اعدام دو قاچاقچی در قم

این دیگر نهایت پوسیدگی واستیصال و به آخر خط رسیدگی رژیم بربرمنش و قرون وسطایی فاشیستی مذهبی است که در شهر مذهبی قم آنگونه دامنه ی فساد و اعتیاد و... رشد یافته است که هر ازگاهی برای کنترل این شهر می بایست چوبه دار برای قربانیان پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری تاریک اندیش برپا شود.

این دو نفر که به جرم مشارکت در حمل و نگهداری 24 کیلو و 780 گرم کراک به اعدام محکوم شده بودند، پس از تائید رای آنها در دادستانی کل کشور و مخالفت کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضائیه با تقاضای عفو آنان، در زندان مرکزی قم به دار مجازات آویخته شدند.مهر: حکم اعدام دو نفر به جرم مشارکت در حمل و نگهداری مواد مخدر در قم اجرا شد.دادسرای عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: صبح روز پنج شنبه حکم اعدام دو قاچاقچی مواد مخدر به جرم مشارکت در حمل و نگهداری 25 کیلو گرم کراک در زندان مرکزی قم اجرا شد.بر اساس این گزارش، این دو نفر که به جرم مشارکت در حمل و نگهداری 24 کیلو و 780 گرم کراک به اعدام محکوم شده بودند، پس از تائید رای آنها در دادستانی کل کشور و مخالفت کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضائیه با تقاضای عفو آنان، در زندان مرکزی قم به دار مجازات آویخته شدند.لازم به ذکر است، پنج شنبه هفته گذشته مورخ 19 آبان ماه سال جاری نیز حکم اعدام دو مجرم به اتهام خرید و فروش و حمل مواد مخدر یکی به میزان 13 کیلو و 70 گرم و دیگری به مقدار چهار کیلو و 965 گرم کراک در زندان مرکزی قم به اجرا گذاشته شد