روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 25 آبان ماه سال 1390

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " طبل تو خالي "

"اگر چنانچه مقامات آمریکایی وهم پیمانان اروپایی شان خواهان صلح وثبات سیاسی در منطقه هستند . نیاز به تهاجم نظامی به ایران نیست ، بلکه بهتر است که سیاست مماشات گرایانه غرب با رژیم فاشیستی مذهبی اصلاح نا پذیر قطع گردد . صتدلی عضویت سازمان مللش معلق شود . نام سازمان متشکل وسازمان مخالفش از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج شود . مهمتر اینکه از مقاومت ومبارزه مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران پشتیبانی شود"

اانکار دست داشتن در ترور سفیر عربستان همانقدر غیر واقعی است که ادعای مضحک صلح آمیز بودن پروژه ی هسته ای باور ناکردنی است که این دو موضوع ضمیمه جعلی خواندن نقض سیستماتیک صعودی حقوق بشر شده است . در صورتی که بر اساس گزارشات مطبوعات زیر تیغ سانسور به ویژه بخش حوادت مطبوعات به وضوح گواه بر آن است که جامعه ای که دین فروشان و عوامفریبان غارتگر وجنگ افروز برایران تحمیل کرده اند چگونه جامعه ای می باشد. طوریکه گذشته از ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و صدور احکام اعدام برای مخالفان سیاسی ود گر اندیش که 33 سال است ادامه داشته است . به موازات آن برای اعمال اهداف جنسیتی و تبعیض آمیز علیه ی زنان طرح های ضربتی گوناگون زیر پوشش مبارزه با بی حجابی علیه شان تا کنون به پیش برده شده است تا جاییکه قرار است طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه ها هم با شدت اجر اشود . از سوی دیگر فاصله عمیق طبقاتی همراه با فقر و بیکاری و گرانی به آنجا رسیده است که نه آشکارا توی خیابان ها زنان به تن فروشی مشغول هستند ، بلکه نوزادان چند روزه توی سطل زباله یا کیسه پلاستیکی رها می شوند . از سوی دیگر هرروز پدیده کارتن خوابان و کودکان خیابانی رو به گسترش است . در عوض زیر چتر ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی آفتابه دزدان بر دار کشیده می شوند. یا اینکه اندام شان قطع می گردد و شلاق زده می شود تا که اختلاس 3000 میلیارد تومان بانکی به آسانی انجام شود . مهمتر 33 سال است که ادعای مبارزه ی بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین می شود وهرروز بساط دار زدن اینان بر پاست .از سوی دیگر مواد مخدر آزادانه بدرون زندان برده می شود . همچنین پس از اینکه 18 سال پروژه ی هسته ای بطور پنهانی دنبال می شد تا اینکه از سوی مخالفین فاش شد . پس از آن گذشته از پیش برد سیاست وقت کشی از سوی پاسداران به خصوص سپاه قدس دو جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس با اسراییل راه اندازی شد تا که شرایط برای عبور از بحران هسته ای فراهم شود . همینطور تشکیل دیوار های گوشتی در جلوی تأسیسات هسته ای که باز هم رایج شده است مترادف میلیارد ها دلار هزینه ی پروژه ی هسته ای شده است که همراه با دو فقره کودتا هم از سوی پاسداران است که در سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 طراحی شد تا رقیب مدعی اصلاح طلب از صحنه حذف گردد و پاسداران قادر باشند تسلط بر تأسیسات هسته ای بی اندازند. به اضافه تحریم های اقتصادی و وابستگی اقتصاد به واردات و رشد تورم و گرانی وتعطیلی کار خانه ها وبیکاری کار گران شده است که جزو دستآورد صلح آمیز بودن پروژه ی هسته ای شده است .. بنابراین چگونه می توان باور کرد که این مورد های اشاره شده ساختگی است؟ تازه مگر در 33 سال گذشته آمار مخالفان ایرانی در کشور های گوناگون ترور وحذف فیزیکی شان کم بوده است؟. یا اینکه مگر قتل های زنجیره ای فراموش شده است که با دگر اندیشان چگونه بر خورد شد یا سلاخی شدند؟ معلوم نیست که چگونه است که به آسانی حقایق انکار ناکردنی فراموش شده است و سرمقاله نویس ادعای هم جعلی بودن طرح فاش شده ترور سفیر عربستان در آمریکا و هم اهداف نظامی پروژه ی هسته ای و نقض حقوق بشر در ایران کرده و این چنین مدعی شده است که این موضوعات یک توطئه ی آمریکایی و اسراییلی می باشد:

"تبليغات گسترده و تهديدآميز هفته‌هاي اخير عليه ايران كه به كارگرداني مشترك آمريكا و رژيم صهيونيستي صورت گرفت، ايجاد رعب در دل مسئولين و ملت ايران را دنبال مي‌كرد كه البته با شكست مفتضحانه‌اي مواجه شد. سهم آمريكا در اين كارگرداني اين بود كه سه حلقه جعلي را با كنار يكديگر قرار دادن، زنجيره‌اي از توطئه تبليغاتي را ترتيب بدهد تا افكار عمومي را عليه ايران تحريك نمايد. اين سه حلقه عبارت بودند از اتهام دست داشتن ايران در طرح ترور سفير عربستان در آمريكا، گزارش كميسيون حقوق بشر عليه ايران و مقدمه چيني‌هاي غيرعادي براي انتشار گزارش مدير كل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درباره فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران"

معلوم نیست که سرمقاله نویس در کدام خمره رنگرزی نظر سنجی کرده است که نظر مخالفت مردم ایران چاشنی این 3 موضوع شده که گویا این مردم هم اینگونه نظر مشابه ی ادعای سرمقاله نویس دارند:

"خوشبختانه حلقه‌هاي اول و سوم با مخالفت‌ها و اعتراضات بين‌المللي مواجه شد و حلقه دوم نيز مورد بي‌اعتنائي قرار گرفت. بدين ترتيب، آمريكا نتوانست به هدف خود در اين توطئه زنجيره‌اي برسد. مهم‌تر آنكه آمريكا در اين ماجراجوئي با موضع گيري قاطعانه مسئولان نظام جمهوري اسلامي و خشم عمومي مردم ايران مواجه شد و از آنچه كاشته بود چيزي غير از نفرت و انزجار درو نكرد. "

چگونه است که فلسفه ی آخوندی حوزوی پیوسته تابع این فلسفه هستند دیگی که برای اینان ننوشد بهتر است در آن کله ی سگ بجوشد ؟ یعنی اگر به خاطر حفظ وتبیت قدرت وانباشت ثروت شان باشد فتوا داده می شود که باید هم دوش آمریکا برای اشغال نظامی افغانستان وعراق شد که نه اینکه ایراد ندارد، بلکه فتوای همکاری با آمریکای اشغال گر داده می شود تا رفسنجانی در خطبه های نمازجمعه های تهران به رخ بوش رئیس جمهور وقت آمریکا بکشد . یا اگر آمریکا نام اپوزیسیونش را توی لیست سیاه تروریستی پاسداران بگذارد نه اینکه خوشحال می شوند ، بلکه درخواست می کنند که از لیست خارج نشود . البته لابی های برون مرزی شان هم با اینان هم نظر و عقیده می شود . همینطور اگر آمریکا تصمیم بگیرد که به عربستان و کویت و بحرین حمله نظامی کند. نه اینکه مخالفت نمی کند، بلکه موافقت وهمکاری هم می کنند. از سوی دیگر لابی ها وحامیان رژیم فاشیستی مذهبی برون مرز که دارای منافع دو طرفه هستند که بر حسب منافع خودشان موضع گیری می کنند یا وطن دوست می شوند .وطن برای این قماش رقم های صفرهای موجودی وکسب منافع شان در بانک ها یا دریافتی های شان است که هر گز نهخواهان تغییر این رژیم جنایتکار نیستند، بلکه برای شان اصلاً مهم نیست که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند. چون فقط به فکر منافع خودشان می باشند . ولی سرمقاله نویس با سخنگوی ملت شدن و وانمود کردن که همه مخالف تهاجم نظامی هشتند . این چنین آویزان به ایرانیان مقیم آمریکا یا اروپا یا لابی های رژیم فاشیستی مذهبی شده است:

"اين روزها اظهارنظرهاي جالبي از ايرانيان مقيم آمريكا و اروپا شنيده مي‌شود كه مي‌گويند: ما ممكن است با دولتمردان كشور خود اختلاف نظرها و مشكلاتي داشته باشيم ولي هرگز به دولت‌هاي خارجي اجازه نخواهيم داد به كشورمان حمله نظامي كنند. آنها تأكيد مي‌كنند: در برابر هرگونه تجاوز به ايران، باتمام توان خواهيم ايستاد و از كشورمان در برابر متجاوزان دفاع خواهيم كرد. جالب‌تر اينكه آن دسته از مردم ايران كه در داخل كشور زندگي مي‌كنند و از مخالفين بعضي سياست‌ها به حساب مي‌آيند و حتي در ماجراهاي دو سه سال اخير دچار مشكلاتي شده‌اند، وقتي صحبت از حمله نظامي و تجاوز بيگانگان به ايران به ميان مي‌آيد، بدون آنكه لحظه‌اي درنگ نمايند با صراحت اعلام مي‌كنند در چنان وضعيتي اختلافات را كنار خواهند گذاشت و در برابر متجاوزان خواهند ايستاد. از نظر آنها اختلافات هرگز نمي‌تواند مانع وحدت و همبستگي ملي براي ايستادگي در برابر دشمنان كشور شود.ابراز علاقه‌اي كه مردم تهران و كرج در مراسم تشييع پيكرهاي شهداي جهاد خودكفائي كردند، گوشه‌اي از وفاداري مردم ايران به آرمان‌هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي و استقلال كشورشان را به نمايش گذاشت. مردم ايران با اين حضور و با آن ابراز همبستگي، در واقع به كارگردان‌هاي اصلي تهديدها عليه كشورشان اين پيام را داده‌اند و همواره همين پيام را مي‌دهند كه اين ملت، شماها را با همه هيمنه‌اي كه براي خود قائل هستيد، چيزي بيش از يك"طبل توخالي" نمي‌داند. طبل تو خالي نه تنها كسي را نمي‌ترساند بلكه همه را هشيار و هشيارتر مي‌كند."

در خاتمه اینکه اگر چنانچه مقامات آمریکایی وهم پیمانان اروپایی شان خواهانت صلح وثبات سیاسی در منطقه هستند . نیاز به تهاجم نظامی به ایران نیست ، بلکه بهتر است که سیاست مماشات گرایانه غرب با رژیم فاشیستی مذهبی اصلاح نا پذیر قطع گردد . صتدلی عضویت سازمان مللش معلق شود . نام سازمان متشکل وسازمان مخالفش از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج شود . مهمتر اینکه از مقاومت ومبارزه مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران پشتیبانی شود. از سوی دیگر بر اساس ادعای سرمقاله نویس و همفکر و حامیان وی اولاً اگر جنگ بد است وخوب نیست . برای چه جنگ خانمان سوز ایران و عراق نه اینکه نعمت الهی نامیده شد ، بلکه خمینی شیاد تأکید کرد لاکن تا فتنه در عالم هست جنگ هم هست؟. بدتر اینکه چرا باا صرار 7 سال جنگ ایران وعراق ادامه یافت تا گذشته از اینکه میلیون ها نفر از دو کشور ایران و عراق کشته ومجروح و آواره و بی خانمان شدند ، بلکه اعتراف شد که 1000 میلیارد دلار هزینه وخسارات مالی واقتصادی این جنگ در بر داشت؟ دوماٌ اینکه اگر جنگ نا پسند است . برای چه پاسداران از طریق حزب الله لبنان و حماس دو جنگ 33 روزه و 22 روزه با اسراییل برپا کردند؟. سوماً اگر جنگ باا یران ضرورت ندارد چرا پس از آتش بس و سرکشی جام زهر ناشی از شکت جنگ همچنان فضای جنگی حاکم است و با صرف بودجه ی کلان بطور زنجیره ای نمایش و همایش و رزمایش ومانور های نظامی با آزمایش های دور برد ومیان وکوتاه برد موشکی انجام می شود و فریاد اسراییل نابود باید گردد و از انتفاضه و مبارزه قهر آمیز فلسطین دفاع می شود؟ چهارماً برای چه سپاه پاسداران دست به کودتا زدند تا که با حذف رقیب مغلوب از صحنه خود قدرت رادر اختیار داشته است؟ تازه اگر به تماس هایی که پیرامون چگونگی خریدن خانه که با شبکه ی سخن پراکنی بی بی سی دولت فخیمه انگلیس از داخل کشور توجه شود به وضوح برجسته می شود که دل مردم چگونه خون می باشد که اگر قدرت و توانش را داشته باشند که این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی را تغییر دهند یک ساعت درنگ نمی کنند. ولی سرمقاله نویس بدون آنکه بگوید جمعیت تهران وکرج چه میزان است و چه در صدی از این جمعیت در مراسم تشییع جنازه پاسداران کشته شدگان ناشی از انفجار انبار مهمات موشکی پادگان پاسداران بیدگنه ملارد کرج حضور داشتند. مدعی مردمی بودن رژیم بربرمنش و تاریک اندیش وپاسداران کودتا گر فاشیستی شده است . همینطور با آویزان شدن به نظر ضد جنگ حامیان برون مرزی رژیم فاشیستی مذهبی سخنگوی مردم ایران چه مخالف وموافق شده است تا که این پیام را بدهد که همه مخالف جنگ هستند . البته بدون آنکه گفته شود که این رژیم ضدبشری قرون وسطایی کودتایی چگونه باید تغییر کند تا مردم ایران از این شرایط مرگ بار تحمیل شده رها شوند؟

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900825/13900825_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 25 آبان ماه سال 1390

طبل تو خالي