گزیده خبرهای 7 آذر 90 قسمت -4

محسنی اژه‌ای آخرین وضعیت پرونده فساد مالی را تشریح کرد؛صدور قرار مجرمیت برای 50 نفر و بازداشت 27 متهم/ پیگیری همه جانبه پرونده توسط دستگاه قضاخبرگزاری فارس: ناظر ویژه پرونده فساد مالی بانکی اخیر ضمن تشریح آخرین وضعیت این پرونده از صدور قرار مجرمیت برای بیش از 50 نفر و همچنین بازداشت 27 نفر از متهمان خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900907000001

سناریوی طراحی شده ی مشابه ی سناریو های فرمایشی محاکمه ی کرباسچی شهردار تهران در دوران رفسنجانی و محاکمه ی شهرام جزایری در دوران خاتمی با حاشیه های مربوطه و اسامی نفرات متهم شده ی در گیر که قبل از برگزاری نمایش بازار مکاره ی پنجم و هفتم و ریاست جمهوری هفتم ونهم بود. زیرا که هدف منحرف کردن اذهان عمومی و فشار برروی جریانات رقیب ار گزاران ومدعیان اصلاح طلبان بود .الکنون این شیوه ی نخ نما شده در مورد پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاور ومعاونان و یاران نزدیک متهم به جریان انحرافی درون دولت ط راحی شده است . زیرا که مرتبط به بر گزاری نمایش های خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم و ریاست جمهوری دوره یی ازدهم دارد. البته فرق اساسی این است که مورد اخیر از درون باند های مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی است که بسیار پیچیده و خطری و پر هزینه می باشد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای شب گذشته با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی نیازمند همکاری قوه قضائیه مجلس و دولت است، گفت: با تحقیقات صورت گرفته توسط تیم‌های کارشناسی از ۴۰ شرکت وابسته به این گروه متخلف حسابرسی شد و این اقدام هم‌اکنون به پایان رسیده است.وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات از شرکت‌های وابسته به این گروه ۱۳ الی ۱۴ شرکت که از نظر ثبتی زیر شاخه این گروه نبودند اما وابسته به بعضی از افراد آن بودند نیز تحقیقات در بخش حسابرسی انجام شد.اژه ای گفت: همچنین صورت‌ حساب‌های شرکت‌هایی که نه به صورت مستقیم و نه زیر مجموعه این متخلفین فعالیت می‌کردند و فعالیت تجاری مشترک داشتند مورد بررسی قرار گرفت.ناظر عالی پرونده فساد بزرگ بانکی اظهار داشت: ظرف ماه گذشته حسابرسی این شرکت‌ها انجام شده و بدهی‌ها، فعالیت‌ها و تخلفاتشان به صورت کامل نمایان شده است، به طوری که در این رابطه از ۱۲۶ نفر به عنوان مطلع و متهم تحقیق به عمل آمد که ۲۰ نفر آنان مطلع و ۱۰۶ نفر بعنوان متهم بودند که از این تعداد هم‌اکنون ۲۷ نفر در بازداشت بسر می‌برند.* شناسایی ۱۷۵ مورد از املاک تجاری و اداری متهم اصلی پرونده* آماده بازگشت اموال به بیت‌المال هستیم* مطالبات مردم به حق است* تصویب واگذاری ۱۷۰۰ هکتار زمین به گروه امیر منصور آریا* فشارها و سنگ‌اندازی‌ها غیر منتظره نیست* بر اساس تجربه فشارها با پیشرفت پرونده بیشتر می‌شود* صدور قرار مجرمیت برای ۵۰ نفر از متهمان.

مهمان‌پرست در گفت‌وگو با فارس:مصوبه قانونی مجلس را اجرا می‌کنیم / ملت ایران خاطره تاریخی خوبی از انگلیس ندارد.خبرگزاری فارس: سخنگوی دستگاه دیپلماسی در خصوص مصوبه مجلس در رابطه با کاهش روابط تهران و لندن با بیان اینکه مصوبات مجلس بعد از ابلاغ جنبه اجرایی می‌یابد، گفت: ما به عنوان بخشی از دولت از زمانی که این مصوبه قانونی به ما ابلاغ شود ملزم به اجرای آن خواهیم بود.

چرا این مترسک سخنگوی وزارت ترور وجاسوسی وزارت امور خارجه نمی گوید که چرا پس از 33 سال اکنون ملت یادش افتاده است که خاطره خوبی از دولت فخیمه ی انگیس ندارد در صورتی که در همان اوایل انقلاب میان مردم کوچه و بازار این ضرب المثل رایج بود که گفته می شد اگر چنانچه ریش زیر گلوی هر آخوند تراشیده شود معلوم می شود که نوشته شده است مید این اگند . یعنی ساخت وتولید شده انگلیس است؟

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس درباره مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش سطح روابط تهران و لندن با بیان اینکه توسعه روابط براساس همکاری‌های متقابل استوار است، گفت: ولی همانطور که در همین مفهوم هم نهفته است باید این همکاری‌ها به صورت متقابل و در راستای احترام به حقوق طرف مقابل صورت گیرد.وی با بیان اینکه در رابطه با اقدامات مختلفی که دولتمردان انگلیس در قبال کشورمان دنبال می‌کردند هر جایی که احساس می‌شد این اقدامات و اظهارات در مقابله با منافع ملی ما صورت می‌گیرد تذکرات لازم به آنها داده می‌شد، خاطرنشان کرد: همواره به آنها توصیه می‌کردیم که در جهت همکاری‌ها و اصلاح رویکرد گذشته خود قدم بردارند تا زمینه برای توسعه روابط ایجاد شود.مهمان‌پرست خاطرنشان کرد: از آنجایی که ملت ما خاطره تاریخی خوبی نسبت به عملکرد دولت انگلیس ندارد و اقدامات آن را در خصومت با منافع خود تلقی می‌کند، طبیعی است که بعد از اقدامات اخیر دولت انگلستان، مردم ما به این رابطه حساس شدند و نمایندگان ملت به عنوان بازگو کننده خواست عمومی مردم عکس‌العمل نشان دادند.سخنگوی دستگاه دیپلماسی با ذکر این نکته که مصوبات مجلس بعد از ابلاغ جنبه اجرایی پیدا می‌کند، اظهار داشت: ما به عنوان بخشی از دولت از زمانی که این مصوبه قانونی به ما ابلاغ شود ملزم به اجرای آن خواهیم بود.وی در پایان اظهار داشت: براساس مصوبه قانونی مجلس چنانچه تغییری در رویکرد دولت انگلستان و در جهت همکاری‌ها و تأمین منافع دوجانبه ایجاد شود، این مصوبه قابل تجدیدنظر خواهد بود.

تكذيب اقدام به هواپيماربايي در فرودگاه مشهد و تائید بازداشت زني مسلح پيش از ورود به هواپيما‌

شیوه ی اطلاع رسانی با دست پس زدن وبا پا پیش کردن تأیید وتکذیب کردن که مورد مشابه در مورد گزارش طح ترور فاش شده سفیر عربستان در آمریکا شاهدش بودیم که در شرایطی که منصور ارباب سیر متهم رابط طرح ترور سر قرار بزداشت و اعتراف کرده است ولی رهبر ومسئولان رژیم فاشیستی مذهبی هم تکذیب می کنند . هم مجاهدین را درگیر این ترور متهم می کنند.

درحالي كه برخي سايت‌هاي خبري از اقدام به ربودن يك فروند هواپيماي مسافربري در فرودگاه مشهد خبر دادند، دادستان اين شهر موضوع هواپيماربايي را تكذيب كرد.محمود ذوقي در‌ گفت‌وگو با ایسنا دراين‌باره افزود: هيچ هواپيماربايي اتفاق نيفتاده است و من اين خبر را به طور كامل تكذيب مي‌كنم.وي تصريح كرد: چند روز قبل در ترمينال پرواز‌هاي داخلي فرودگاه مشهد خانمي به جرم همراه داشتن اسلحه غيرمجاز بازداشت شده است.دادستان مشهد تاكيد كرد: اين فرد قصد ورود به هواپيما را داشت كه قبل از ورود به هواپيما توسط عوامل حفاظتي و امنيتي دستگير ‌شد و نتوانست وارد هواپيما شود.دادستان عمومي و انقلاب مشهد با بيان اينكه اين اتفاق در دو سه روز گذشته رخ داده است، اتهام فرد مورد نظر را حمل اسلحه عنوان كرد.وي بدون توضيح درباره جزييات بيشتر اين حادثه يادآور شد: در حال حاضر پرونده‌اي براي اين خانم در دادسراي عمومي مشهد مفتوح است و تحقيقات در اين باره ادامه دارد

معلم اخلاق هییت دولت و مخفی کننده گرین کارت آمریکایی :قتل‌های زنجیره‌ای راه‌انداختند تا گردن نظام بیندازند!

کپی وتکرا ادعای کمدی و وارونه ی خمینی شیاد که گفت مخالفین یا در اصل مجاهدین خودشان همدیگرر ا شکنجه می کنند تا نظام را بد نام کنند .اکنون آخوند معلم اخلاق دولت وعضو بازار مکارهکه کارت سبز اقامت آمریکا دارد با وجود اینکه سعید امامی درر ابطه با قتل های زنجیره ای واجبی خور شد تا با اطلاعات پاک شده برود ودفن شود .همچنین تدارکاتچی نظام خاتمی اعتراف به گروه خود سر درون وزارت بد نام اطلاعات کرد وادعا نمود که چشم فتنه را کسور وغده ی سرطانی را جراحی کرده است ولی اکنون آخوند آقا تهرانی از موضع تدریس اخلاف سورنا راا ز در گشادش نواخته و آدرس غلط داده است تا بزعم خودش صورت مسأله را پک کرده باشد.

رجا نیوز : حجت الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در زنجان سخنرانی کرد.* در سیاست اسلامی آن چیزی که رکن رکین سیاست اسلام بر آن نهاده شده ولایت است و ولایت هم زیر مجموعه توحید است و امام صادق علیه السلام هم وقتی ارکان دین را نام می‌برند، اول توحید و بعد ولایت را نام می‌برند.*تقوای سیاسی مهم است، نباید کسی را لجن مال کرد تا خودمان را بالا بکشیم، اینها کثافت کاری‌های سیاسی است. هنر داری، زحمت بکش تا عزت پیدا کنی، که آن هم در بندگی خداست. که این هم سنت خداست که العزة لله و للّرسول و للمؤمنین.*من آنقدر سراغ دارم که سیاسی کارها کارهایی کردند که مقام ولایت فقیه را خراب کنند و برعکس شد. قتل‌های زنجیره‌ای راه‌انداختند تا گردن نظام بیندازند، آن‌قدر شانتاژ کردند اما آقا هنوز آقاست و الان خودشان دارند پناهنده می‌شوند به انگلیس و...*مقام ولایت به شرطی می‌تواند خود را نشان دهد که من و تو بیدار باشیم. برای همین آقا می‌فرماید مردم بصیرت داشته باشند.*چرا امام عصر ظهور نمی‌کنند؟ چون چهار تا آدم صادق پیدا نمی‌شود. واقعاً نیست.*فکر می کنید چرا انحراف و فتنه هست؟ چون خیلی‌ها زیر بیعت و حرف‌شان می‌زنند. می‌گویند از امام نامه داریم! خوب تا آخر هم دارید یا نه؟ یا خیلی جاها توقف کردید؟ مگر همه آنهایی که با امام حسین از مکه به کربلا رفتند با ایشان تا آخر همراهی کردند؟ برای همین یکی از سنت های الهی ابتلا و امتحان است. اگر کسی رفوزه شد که هیچ، اما اگر قبول شد، امتحان بعدی سخت‌تر است. کما اینکه در مدرسه هم امتحان کلاس پنجم از کلاس اول سخت‌تر است.*خیلی‌ها می‌پرسند فتنه‌های بعدی چیست؟ به خدا معلوم نیست اما حتماً سخت‌تر است. اگر بدانیم چیست که دیگر سنت الهی به‌هم می‌خورد.*شما فرض کنید همه این کشورهای مسلمان آقا را قبول داشتند. می گفتند یک ولی داریم، رییس جمهور خودمان را داریم اما ولی‌مان یکی است. آیا وضع اینطور بود؟ وحدت در ولایت مهم است. شما فکر می کنید از بین بردن اسراییل برای مسلمانان کاری دارد؟ یک حکم می خواهد اما وحدت نیست. در خود ایران بعضی‌ها قبول ندارند و این آفت اصلی است. اما اگر انسان یک ذره عقل داشته باشد خیلی از این مشکلات حل می‌شود