گزیده خبرهای 6 آذر 90

فرمانده هوا فضای سپاه اعلام کرد.سپر دفاع موشکی ناتو در ترکیه اولین هدف ایران

اینگونه ادعای پوشالی کردن مصرف داخلی دارد . ضمن اینکه ناشی از رقابت و اختلاف با ترکیه پیرامون سوریه و بحران آن دارد که اکنون در دفاع از رئیس جمهور دیکتاتور جنایتکار سوریه بشار اسد ترکیه تهدید تبلیغاتی شده است .به خصوص در زمانی این تهدید شده است که زمان زیادی از انفجار در انبار مهمات پاسداران مدرس در کرج نمی گذرد که هم قدرت ضریب ضربه زدن وتخریب به خودی به نمایش گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در حلقه بعدی به دنبال استقرار سپر موشکی در جنوب ایران است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از هزار کیلومتر در برد رادارهای این سپرهای موشکی قرار نمی گیرد حال آنها به دنبال ایجاد یک سپر موشکی دیگر در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.ایران دیپلماتیک: فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران تهدید کرد اولین هدف تهران در صورت تعرض به کشور سپر دفاع ضد موشکی ناتو در خاک ترکیه اولین هدف ایران خواهد بود.سردار امیرعلی حاجی زاده پیش از ظهر شنبه در گردهمایی 10 هزار نفری بسیجان خرم آباد به تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: در مواردی مسئولان عالی رتبه برخی کشورهای بزرگ به ایران پیغام رسمی دادند و برای جنگ و حمله نظامی به ایران تاریخ تعیین کردند ولی تنها کسی که جلوی توطئه ها را گرفت و حاضر نشد سرسوزنی امتیاز بدهد مقام معظم رهبری بود.فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز آمریکا به خاطر رژیم صهیونیستی به دنبال استقرار سپر موشکی در ترکیه است و آنها برای فریب دنیا و ملت ترکیه می گویند که ناتو به دنبال ایجاد این سپر موشکی است.وی با تاکید بر اینکه آمریکا در حلقه بعدی به دنبال استقرار سپر موشکی در جنوب ایران است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از هزار کیلومتر در برد رادارهای این سپرهای موشکی قرار نمی گیرد حال آنها به دنبال ایجاد یک سپر موشکی دیگر در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.سردار حاجی زاده تصریح کرد: ما آماده هستیم در صورتیکه مورد تهدید قرار بگیریم اول سپرهای موشکی "ناتو در ترکیه" را خواهیم زد و بعد به دنبال اهداف بعدی خواهیم بود.وی ادامه داد: اگر این اقدامات در ابعاد تحریم، شیطنت های اقتصادی و فرهنگی ادامه پیدا کند طرح هایی تهیه شده که یکی پس از دیگری اجرا خواهد شد

.يک مدير برترشهري با ضربات چاقو مجروح شد.

طبیعی است در رژیم ضد بشری که از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشد طوریکه عنصر غیر فاسدی در آن یافت نمی شود . اگر چنانچه کسی یافت شود که به خواهد خلافت جریان آب حرکت کند ومانع از زمین و رانت خواری شود مجازات می شود .یعنی با شیوه ی دیگری که با عباس پالیز دار بر خورد شد که چرا اسامی 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی را اعلام کرد بر خورد می شود؟

خراسان : شنيده شده يکي از مسئولان دولتي در مرکز کشور که چندي پيش به عنوان مدير برتر اين منطقه انتخاب شده بود، به علت مخالفت با اجراي يک دستور غيرقانوني، با چاقو مورد حمله قرار گرفته و از ناحيه شکم به شدت مجروح شده است. اين مدير با اجراي دستوري درباره اعطاي زمين هاي منابع طبيعي به شخصي خاص مخالف بوده است.

چرا احمدي نژاد پيام تسليت نداد؟

با این حساب مشخص می شود که پاسدار گماشته احمدی نژاد جدا از رقابت و اختلاف با پاسدار رضایی را بر جسته کرده است. از سوی دیگر به نظر می رسد با عدم تسلیت نشان داده است که وی مخالف سناریو سازی کردن برای احمد رضایی می باشد . یعنی از فردی که سابقه همکاری با پلیس اف بی آی آمریکا داشت وخود کشی کرد را وی تأیید نکرده است که با شیوه ی وارونه ی تبلیغاتی از قهرمان سازی شود

مشرق :عدم ارسال پيام تسليت احمدي نژاد براي درگذشت فرزند محسن رضايي سوالات متعددي را در افکار عمومي به وجود آورده است. تمامي مسوولان ارشد نظام براي رضايي پيام تسليت فرستادند. احمدي نژاد پس از ارسال پيام تسليت براي پادشاه عربستان مورد انتقاد قرار گرفت، اين در حاليست که رييس جمهور سابق کشورمان نيز به محسن رضايي تسليت گفته بود.

کشف اختلاس ميلياردي در يک بانک دولتي.

جالب است که هم ارزش ریال روز به روز کاهش می یابد . هم اینکه ارقام دزدی و اختلاس میلیاردی شده وفزونیی افته است تا که اینگونه تورم روز افزون جبران شود.

روزنامه خراسان : پس از حسابرسي هاي اخير از يک بانک دولتي در يکي از استان هاي مرکزي کشور، چند نفر از کارمندان اين بانک به اتهام اختلاس ميلياردي دستگير شده اند و حسب دستور مسئولان قضايي، حساب هاي بانکي آن ها و تمام اعضاي خانواده شان نيز مسدود شده است. يک زن هم که مشتري بانک بوده در اين اختلاس دست داشته است که وي نيز بازداشت شده است.

"فراموشی ارزش‌ها میمون‌ها را صاحب منبر می‌کند"

وقتی رهبر یک لوطی منقلی منفور ونا مشروع باشد که خودش تولید کننده ومربی ومرشد عنتران وگماشته و غلامک های مجیز گوی و ستایش گر چاپلوس می بایست که عنتر یا میمون هایی هم تعلیم داده است که الگوی سر منبر رفتن ومخ زنی کردن شان تکرار و رله ی آموزه های بر گرفته شده از هنرنمایی های همین رهبر لوطی جماران است که جای هیچگونه انتقادی از سوی مغرضان منتقد نمی باشد .

دیگربان : سایت محافظه‌کار «تریبون مستضعفین» به طور تلویحی محمود احمدی‌نژاد را «میمونی» دانست که با «اعتماد به نفس» از «منبر» پیامبر اسلام و انقلاب بالا رفته و کسی جرات ندارد با انحراف‌ وی و دولتش برخورد کند.در یادداشت روز جمعه (چهارم آذر) این سایت آمده که پس از به قدرت رسیدن احمدی‌نژاد «باب انتقاد بسته شد و با هر دلسوزی که انتقاد کرد به بهانه جلوگیری از تضعیف دولت به بد‌ترین شکل برخورد شدنویسنده این یادداشت با انتقاد از انحراف احمدی‌نژاد و برخی محافظه‌کاران از شعار‌های خود نوشته که «اکنون بزرگ‌ترین نماد گفتمان سوم تیر٬ فحاشی به فتنه٬ انحراف٬ هاشمی و امثالهم معرفی شده استاین سایت محافظه‌کار در بخش دیگری از یادداشت خود افزوده است جریان محافظه‌کار حامی احمدی‌نژاد که «جریان سوم تیر» نامیده می‌شود٬ «منحرف شده و بیشتر هم منحرف خواهد شدبه نوشته این سایت «اگر ارزش‌ها یادآوری نشود٬ آدم‌ها جایشان عوض می‌شود؛ یک‌زمان میمون‌ها با اعتماد به نفس از منبر پیغمبر بالا می‌روند و زمانی دیگر اشراف مرفه و متمول٬ سخنگوی پایداری بر سر ارزش‌ها می‌شوندمحافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای مدت‌هاست بر این باورند احمدی‌نژاد از آرمان‌‌های محافظه‌کاران فاصله گرفته و منحرف شده است.در ماه‌های اخیر این دسته از محافظه‌کاران انتقاد‌ها و حملات تندی متوجه احمدی‌نژاد کرده‌اند٬ اما رئیس دولت دهم بی‌اعتنا به این انتقاد‌ها گفته به راهی که به آن اعتقاد دارد ادامه خواهد داد