گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30 آبان 90

مزدور (گفت و شنود(

گفت : از مجید محمدی شده شاکی ،چرااز تهدید وتوهین ها نداره باکی؟

چرا با فحاشی لمپنی و توطئه گری؟ حاضرنیست دست بر داره از روشن گری

گفتم : چرا سربازجو همچون ولی وقیح منفور؟در مانده ومستأصل شده این دژخیم مزدور

گفت: عضو فراري حلقه كيان كه در استخدام راديو آمريكاست در مصاحبه با گويانيوز- معروف به سيانيوز- گفته است «پولي كه اپوزيسيون از سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا و اروپا دريافت مي كند، دستمزد آنهاست و نبايد به اپوزيسيون مزدور گفته شود»!
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: مجيد محمدي در اين مصاحبه گفته است «كساني كه ما را مزدور مي نامند توجه ندارند كه گرفتن حق الزحمه در قبال كاري كه براي دولت هاي آمريكا و اروپا انجام مي دهيم حق طبيعي و قانوني ماست»!
گفتم: به شخصي گفتند؛ رفيقت دار فاني را وداع گفت؛ پرسيد دار فاني ديگر چه جور «دار»ي است؟ گفتند؛ يعني به رحمت ايزدي رفت. پرسيد؛ رحمت ايزدي ديگه كيه؟ گفتند؛ از جهان رخت بركشيد. گفت؛ رفيقم فقط رختش را آب مي كشيد. گفتند؛ عجب خنگي هستي ها! رفيق الاغت مرد! و يارو با تعجب گفت؛ ديدي گفتم اشتباه مي كنيد، الاغ من غير از خود من رفيق ديگري نداشت!.

گفت :سربازجو بر آورده صدا ، هوار زده علیه رادیو فردا

چون این شکنجه گر درازگوش، برای مخالفان ساخته پابوش

تبدیل شده به پنیر تله موش ، تا نفوذی ها در این رادیو شوند فراموش

گفتم : حال این سربازجوی منفور ،برای پیگیری مخالفان شده مأمور

کنون این پرونده ساز پاچه گیر ،دوباره به کی داده است گیر؟

گفت : از مجید محمدی شده شاکی ،چرااز تهدید وتوهین ها نداره باکی؟

چرا با فحاشی لمپنی و توطئه گری؟ حاضرنیست دست بر داره از روشن گری

گفتم : چرا سربازجو همچون ولی وقیح منفور؟در مانده ومستأصل شده این دژخیم مزدور

گفت : چون سربازجوی منفور پاسدار ، داستان شده مثل آن یاروی عزا دار

بهش گفتند بابات رفت از دار فانی ، گفت چیس دار فانی؟ هست در چه مکانی؟

گفتند پدرت به رحمت ایزدی رفت ،گفت رحمت ایزدی کیست گازه یا نفت؟

گفتند یعنی پدرت رخت برکشید ازجهان، گفت پدرم بطور آشکار نه پنهان

رختش را آب فقط می کشید ، گفتند الاغ بابات مرد اینه خبر ِ جدید

گفت چرا شما همگی شده اید گمراه؟ چون بابام الاغ نداشت می کنید اشتباه