گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 آذر 90

غلط (گفت و شنود)

پرسیده شد مگر در بحث و گفتگویی؟ تو چگونه برخوردمی کنی یا چه می گویی؟

گفت : همچون ولی وقیح گونه و پاسدار ، پس از قمپز گویم غلط کردم از موضع اقتدار

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: سايت كلمه وابسته به موسوي كه از لندن و پاريس بارگذاري مي شود با اشاره به قطعنامه هاي شوراي حكام و سازمان ملل اوضاع كشور را خطرناك ناميده و براي رفع اين خطر پيشنهاد سران فتنه را مطرح كرده است.
گفت: آمريكا و اروپا كه با بزرگترين بحران مالي و عظيم ترين جنبش ضد سرمايه داري روبرو هستند و ديكتاتورهاي دست نشانده آنها يكي پس از ديگري سقوط مي كنند و... در بحران و خطر به سر مي برند يا جمهوري اسلامي ايران كه دشمنان غربي و منطقه اي آن رو به زوال نهاده اند؟
گفتم: سايت كلمه نوشته است اگر رهبران جنبش سبز(!) در رأس امور بودند، اولا؛ آمريكا عليه ايران قطعنامه صادر نمي كرد و ثانيا؛ اگر هم قطعنامه اي صادر مي شد جواب سران جنبش آنها را قانع مي كرد!
گفت: سران فتنه به آمريكا چه مي گفتند كه قطعنامه صادر نكند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو مي گفت هر وقت با كسي درگير مي شوم، حرف آخر را من مي زنم. پرسيدند چه مي گويي؟ گفت؛ با قاطعيت و اقتدار كامل مي گويم غلط كردم!

گفت:سربازجوی بد تر ازابلیس، سفر به لندن کرده و پاریس

تا با برگ چغندر به پزد دلمه ،از شیره آن بر چشم کشد سرمه

با عشوه خرکی و پاسداری غمزه ،خبر داده ازکشف جاسوسی تازه

گفتم : کشف جاسوسی جدید چیست؟مخاطب مورد نظر سربازجوی کیست؟

گفت :دلخوره از قطعنامه زمین گیر ، پس به سایت کلمه داده است گیر

نقل کرده رقیب گفته اگر ما بودیم در قدرت ،تصویب نمی شد چنین قطعنامه ای بندرت

چون اگر در رأس قدرت بود جنبش سبز ،با زد وبند و ایما و اشاره و سیاست نغز

نه با ستون گفت و شنود توهین لمپنی طنز ،کاری می کردیم تادستور حکام نشه نقض

گفتم : مگر سیاست اصلاح طلبان نکرد هموار؟تا رقیب قدرت گیرد، چرا حال زده میشه هوار؟

مگر همه جناح ها سیاست اتمب نمی کنند تعقیب؟تا بمب اتم داشته باشند، فرقی نیست میان 2رقیب؟

چرا تلاش می شود تا آنگونه شود وانمود؟رقیب مخالفه،امارهبر هدف ارتقا داده و بهبود

گفت : چه عرض کنم یارو می گفت که همیشه ،تاکتیک من است مثل سازمان پشم و شیشه

یا مثل رهبر منفور دشمن تفکر و آزادی و اندیشه ،ترفند دو رویی وتهدیدحرفه ام هست و پیشه

در هر جا ومکان یا هر محفل و انجمن ، حرف آخر را همیشه می زنم من

پرسیده شد مگر در بحث و گفتگویی؟ تو چگونه برخوردمی کنی یا چه می گویی؟

گفت : همچون ولی وقیح گونه و پاسدار ، پس از قمپز گویم غلط کردم از موضع اقتدار