دو گزارش تصویری و نوشتاری مرتبط بهم 30 آبان 90

قالیباف: اگر جوانی معتاد یا آلوده به گناه شود من مقصرم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=85515

این سردار پاسدار با اینگونه اعتراف کردن و آدرس غلط دادن که جنبه ی تبلیغاتی دارد . زیرا که نوعی شکسته نفسی به معنی ومفهوم وتبرئه کردنش از این گناه اشاره شده است که خواسته وانمود کند که گویا وی سهمی در اعتیاد و بیکاری وفقر وتن فروشی .... ندارد. در صورتی که همه ی آنانی که در رأس نظام گرفته تا در هر پست و هر نهاد و سطحی در قدرت بوده و هستند در این رژیم ضد بشری و قدرت وسطایی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و تبعیض است در ایجاد وضعیت کنونی و پیدایش پدیده های اعتیاد و کودکان خیابانی و زنان تن فروش و اعدام ها و فرار مغز ها و سرمایه وفقر وبیکاری وتورم وگرانی سهیم هستند و مو هم درزش نمی رود واین چنین نان قرض دادن ها و اعتراف شفاهی به گناه کردن نه توجیه پذیر نیست. بلکه موجب مضاعف بودن گناهکار بودن شهردار تهران و سایر پاسداران و رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع می باشد.

شهردار تهران عنوان کرد: همین طور اگر این جوان به این راه کشیده نشود و در نقطه مقابل بتواند مدال طلای حوزه علم را بگیرد، قهرمان المپیک شود و یا یک جوان متدین، کاسب حزب الهی، انسان با تربیت وفردی با وقار شود در ثواب آن هم من شریک هستم. شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌هایی که در زمینه مترو صورت می‌گیرد گفت: خط سه مترو تهران سال ۹۱ افتتاح می‌شود. به گزارش شفاف به نقل از فارس؛ محمد باقر قالیباف بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح ۵۵ پروژه اجتماعی، خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۹، تبدیل پادگان قلعه مرغی به بوستان ولایت را یک کار بزرگ دانست و گفت: همین که پادگان قلعه مرغی به یک بوستان وسیع تبدیل شد کار بسیار بزرگی بود اما این ابتدایی‌ترین گامی بود که برای مجموعه بوستان ولایت برداشته شد. قالیباف با بیان اینکه همه محلات منطقه ۱۹ به جز یک محله دارای سرای محله هستند، بیان کرد: امروز در شهرداری تهران بر این باورم که اگر فرزندی از این شهر مخصوصا حوزه جنوب شهر خدایی نکرده به گناهی آلوده شود و به مسیر انحراف رفته و یا معتاد شود من به عنوان شهردار تهران در گناه او شریک هستم چرا که من به عنوان شهردار شاید می‌توانستم با احداث مجموعه ورزشی، زمین چمن، خانه قرآن، کلاس‌های علم و دانش، مسجد، سینما و یا حتی گود زورخانه مانع از کشیده شدن او به این سمت بشوم، در این انحراف پدر و مادر سهم خود را دارند اما من هم به عنوان شهردار وظیفه دارم. شهردار تهران عنوان کرد: همین طور اگر این جوان به این راه کشیده نشود و در نقطه مقابل بتواند مدال طلای حوزه علم را بگیرد، قهرمان المپیک شود و یا یک جوان متدین، کاسب حزب الهی، انسان با تربیت وفردی با وقار شود در ثواب آن هم من شریک هستم.

آبگرفتگی امروز تهران

در رژیم دزد بازار وغارتگر وسرکوبگر فاشیستی مذهبی که هرروز اخبار اقلام کلان دزدی و غارتگری بیشتری مخابره می شود .شهر دار سردار تهران محمد باقر قالیباف نیاز برای تبرئه کردن خودش با اعتراف به گناهکار بودنش بدلیل اعتیاد جوانان وسط دعوای جنگ قدرت وثروت باندی نرخ تعیین کند وبوستان بسازد ، بلکه ضرورت دارد که به وضعیت خدمات شهری در کلان شهر یا پایتخت کشور اقدام کند که با وجود پیش بینی هواشناسی از چند روز جلوتر اعلام می شود که بارندگی می شود آنگونه فاضلآب ها لایروبی شده وتسهیلات شهری وخدمات رسانی تدارک و فراهم شود که بارندگی موجب آبگرفتگی واخلال در نظم ترافیک شهر تهران نشود .