تبلیغات فرصت طلبانه و هدفمند بمناسبت عید غدیر 24 آبان 90

گزارش فارس از جشن‌های عید غدیر در سراسر جهان؛از آمادگی نجف برای میزبانی یک میلیون زائر تا جشن غدیر در آلمان، آمریکا و کانادا.خبرگزاری فارس: در حالی که امروز و فردا در سراسر جهان عید غدیر است که جشن‌های این عید در آلمان، آمریکا و کانادا شب گذشته برگزار شده و همچنین مسئولان آستان مقدس امام علی(ع) از آمادگی خود برای استقبال از یک میلیون زائر خبر داده‌اند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900823001005

گذشته از اینکه از اینگونه روزهای مذهبی وتجمعات مرتبط به آن که دارای اهداف چند منظوره می باشد که شامل تحکیم و تثبیت موقعیت حیاط خلوت شده عراق و حمایت از نخست وزیر دست نشانده مزدور و خائن نوری مالکی است که در ادامه فرصت طلبانه بهره برداری تبلیغاتی شیعی گری درر استای اهداف خاص می باشد .از سوی دیگر برای اینکه تبلیغات فرصت طلبانه مضاعف از اینگونه مراسم شود هم شعار ضد آمریکایی نیز سر داده می شود . از طرف دیگر هم امکان دارد که از سوریه حمایت شود وعلیه اتحادیه عرب هم شعار داده شود . بعلاوه احتمال اقدامات تروریستی وکشتن ومجروح ساختن زوار بی گناهان عراقی برای متهم کردن عربستان و حامیان سابق حزب بعث و سلفی ها والقاعده هم وجود دارد . مهمتر اینکه چون مأموران تروریستی و پاسداری زیادی زیر پوشش زوار به عراق اعزام شده اند تا در چنین روزی حضور داشته باشند تا با همکاری سپاه قدس و مشورت وزیر تروریست پاسدار حسن دانایی فرد خط وخطوط دیکته شده را دنبال و اجرا کنند . البته ممکن است که در عربستان وبحرین هم در چنین روزی تلاش برای ایجاد نا آرامی شود. از سوی دیگر این چگونه موضع ضد آمریکایی می باشد که خبر از آماده شادن بر گزاری مراسم عید غدیر حامیان رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران در آمریکا گزارش شده است؟ مگر واقعیت غیر از این است که عملکرد 33 ساله ی دین ابزار قدرت و ثروت وترور و سانسور وجنگ وتفتیش عقاید شده در ایران برای بقای حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی ایران زیر پوشش دین سیاست صدور تروریسم وبحران وارتجاع به برون مرز پیش برده شده است که همراه با سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور ها بوده است . بنابراین بدون شک گذشته از اینکه با اینگونه اجرای مراسم مذهبی در آمریکا که مکمل فعالیت سیاست لابی گری فعال در آمریکا می باشد. زیرا که هدف جذب و فعال کردن امثال منصور ارباب سیر برای پیش برد طرح اهداف تروریستی در این کشور بوده است. همچنین مراسمی که گزارش شده در ونکور کانادا بر گزار شده است . مربوط به آقازاده های حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی و شرکای دزد وغارتگران شان است . زیرا که اینان از خیلی سال های پیش شمال عیان نشین این شهر را به اشغال خود در آورده اند. برای این که آن موقع در ابتدا با انتقال حد اقل 150 میلیون دلار های انتقالی بانکی دست به خریدن خانه های گران وشیک با خودروهای آخرین مدل زدند تا که همسران بافرزندان شان در این شهر اقامت گزیند وهمسران مرد شان در حال ییلاق و قشلاق کردن به ایران و به چاپ به چاپ کردن و غارتگری در ایران می باشند.

به گزارش خبرنگار آئین و اندیشه فارس، در آستانه عید غدیر خم مراسم این عید در سراسر جهان در میان شیعیان در حال برگزاری است.بنابر این گزارش، در بسیاری از کشورها امروز(دوشنبه) و در باقی کشورها فردا(سه‌شنبه) عید غدیر خم خواهد بود.* تعطیلی 7 استان عراق به مناسبت عید غدیر.در عراق و در استان‌های شیعه‌نشین از جمله استان‌های نجف اشرف، واسط، دیوانیه، ذی‌قار، میسان، المثنی و کربلا در حالی که این روز در این کشور تعطیل رسمی نیست، ادارات و مراکز دولتی تعطیل اعلام شده است.در همین حال آستان مقدس امام علی(ع) در نجف اشرف و پلیس این شهر از آمادگی کامل خود برای استقبال از زوار امیر المومنین(ع) خبر دادند.هاشم الباچه‌چی مسئول رسانه‌ای آستان مقدس امام علی(ع) در اینباره گفته است: کادرهای مختلف در این آستان برای روز سه‌شنبه که عید بزرگ غدیر است از طریق آذین بندی و ایجاد طاق‌های نصرت در ورودی‌های حرم مطهر و همچنین تجهیز «صافی الصفا» برای خدمات‌رسانی به زوار اقدام کرده‌اند.وی زوار روز عید غدیر را بیش از یک میلیون پیش‌بینی کرد و گفت: دسترسی به آب سالم و دسترسی آسان به امور پزشکی و بهداشتی از امکانات ویژه‌ای است که مورد توجه قرار گرفته است.در همین حال رئیس پلیس کربلا نیز از تشدید اقدامات امنیتی برای عید غدیر و در ادامه اقدامات پیشین ثورت گرفته در این شهر در عید قربان خبر داده و اعلام کرده است این اقدامات امنیتی تا عاشورای حسینی ادامه خواهد یافت. بنابر گزارش خبرنگار فارس، در عربستان سعودی و در مناطق شیعه‌نشین در شرق و جنوب این کشور و همچنین مدینه منوره امشب و در شام عید غدیر مراسم مخصوصی برگزار می‌شود.* جشن‌های باشکوه شیعیان عربستان امشب برگزار می‌شودپایگاه‌های شیعه منطقه شرقی عربستان از جمله پایگاه راصد و پایگاه فجر اعلام کرده‌اند مهمترین جشن‌ها در میدان القله در شهر قطیف برگزار خواهد شد و در این مراسم که از ساعت 9 شب به وقت محلی آغاز خواهد شد و در آن مداحان مداحه‌سرائی خواهند کرد و همچنین مسابقاتی در این مراسم برگزار خواهد شد که جایزه آن سفر به مدینه منوره است.در همین حال در حسینیه رسول اعظم شهر القدیح در شرق عربستان نیز مراسمی با شعرخوانی، پخش فیلم، سرودخوانی و سخنرانی علمای بزرگ شیعه عربستان برگزار خواهد شد.شهر صفوی در شرق عربستان نیز شهر دیگری است که شیعیان عربستان در آن و در مسجد جامع الکوثر این شهر مراسمی را به مناسبت عید غدیر با شعرخوانی، سرودخوانی و حضور گروه‌های موسیقی برگزار می‌کنند.* برگزاری جشن عید غدیر در آلمان، آمریکا و کانادا بنابر این گزارش، در اروپا و آمریکا نیز مراسم عید سعید غدیر برگزار شده است که در این راستا شیعیان شهر «فورتسهایم» در جنوب آلمان با پخش شیرینی‌های خانگی و شعرخوانی، اجرای تواشیح و سخنرانی سیدناصر الحسنی برگزار شد.همچنین شیعیان در سیاتل آمریکا نیز در میان برودت هوا و بارش باران با پخش شیرینی و دادن عیدی به کودکان خود این عید را گرامی‌داشتند.شیعیان سیاتل شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا در مراسم عید غدیر که همراه با سخنرانی و قصیده‌سرایی شرکت کردند و همچنین مراسمی ویژه کودکان برگزار شد.همچنین در ونکوور کانادا دانشجویان شیعه این شهر اقدام به برگزاری مراسم عید غدیر کردند که در آن ده‌ها نفر از شیعیان حضور داشتند.