گزیده خبرهای 8 آذر90 قسمت – 3

جانشين فرمانده ناجا: اردوغان آموزش‌ديده صهيونيست‌ است

مشخص نیست پاسدار سردار مسئول امنیت داخل شهرهای کشور که مانع از بی نظمی و انفجارات پی در پی نشود یا اینکه کارشناس سیاسی وصهیونیست شناسی می باشد . با وجود اینکه چرا فراموش شده است که پس از اینکه کماندوهای اسراییلی به کشتی صلحی که از سواحل آبی ترکی بسوی نوار غزه در حرکت بود تهاجم کردند که تعدادی را کشتند وبه گروگان گرفتند ورابطه اسراییل وترکیه تیره گشت ونخست وزیر ترکیه در دفاع از حماس موضع گیری کرد از سوی مقامات رژیم فاشیستی مذهبی برایش هورا کشیده شد ووی را همسنگر خود خطاب کردند . اما اکنون متهم به آمزش دیده ی صهیونیست شده است چونکه انتقاد به دیکتاتور جنایتکار بشار اسد می ند که هم پیمان رژیم ضد بشری وقرون وسطایی حاکم بر ایران است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: افرادي كه بعضي از اوقات به فكر خدشه وارد كردن به انقلاب ما هستند، بايد به اين افراد گفت فكر شما بسيار احمقانه و ابلهانه است.به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار احمدرضا رادان در مراسم توديع فرمانده پيشين و معارفه فرمانده جديد انتظامي استان سمنان، افزود: تا زماني كه به ريسمان محكم ولايت فقيه وصل باشيم، خدشه‌اي به انقلاب ما كه خون شهدا، سوز و آه و اشك و ماتم پدران و مادران و همسران شهدا را در خود ذخيره دارد، وارد نخواهد شد. فتنه و آشوب انقلاب ما را تصفيه كرد.وي خاطرنشان كرد: دشمنان كج فهم و نادان نظام جمهوري اسلامي ايران هر از گاهي با ايجاد فتنه و آشوب مي‌خواهند به انقلاب ما خدشه وارد كنند كه البته اين كار ناكارآمد آنها نتيجه‌اي جز تصفيه ناخالصي‌هاي اين انقلاب نخواهد داشت؛ اين فتنه و آشوب آنها، انقلاب ما را تصفيه خواهد كرد و آنچه كه باقي مي‌ماند همان اتحاد، همبستگي و انسجام ولايت فقيه و خون پاك شهدا خواهد بود.وي با بيان اينكه افرادي هستند كه ولي را براي ولي نمي‌خواهند بلكه ولي را براي خودشان مي‌خواهند، اظهار داشت: در زمان صلح و آرامش كه هيچ فتنه و توطئه‌اي، نظام را تهديد نمي‌كند، مدام عاشق‌سينه چاك ولي فقيه هستند اما زماني كه فتنه ايجاد مي‌شود، خود را مستقيماً از اين ريسمان محكم ولايت فقيه جدا مي‌كنند.وي گفت: آنهايي كه يك روزي از آتش‌زدن يك سطل زباله در تهران خوشحال مي‌شدند، امروز آنقدر ذليل و خوار شده‌اند كه شعله همان آتش تا پشت كاخ‌هاي آنها رسيده است. اردوغان آموزش‌ديده صهيونيست‌هاست.رادان به بازي سياسي صهيونيست‌ها در منطقه اشاره كرد و گفت: اينها اردوغان را خودشان آموزش دادند كه جلوي رژيم صهيونيستي به عنوان يك مسلمان دو آتيشه بايستد و در مقابل آنها موضع بگيرد و كاغذ آنها را پرتاب كند تا بگويند كه اين فقط در ايران نيست ما فقط در ايران دشمن نداريم بلكه در تركيه هم هست، آن وقت همين اردوغان را به جمع مردم مصر مي‌فرستند و اردوغان آنها را بعد از انقلاب خودشان به دين لائيك دعوت مي‌كند؛ همين اردوغان كه او را مسلمان دو آتيشه و دشمن سرسخت صهيونيست معرفي كردند، طبق سفارش خودشان مردم مصر را به دين لائيك دعوت مي‌كند.

وزیر خارجه سوریه فاش کرد؛"فیلم" جنایات‌ گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه.خبرگزاری فارس: وزیر خارجه سوریه در یک نشست خبری تصاویری از جنایات شبه نظامیان و گروهک‌های تروریستی در این کشور را پخش کرد.

چه مدتی است که در سوریه مردم ناراضی سوری دست به تظاهرات ضد حکومتی می زنند . نیروهای سرکوبگر نظامی وامنیتی و اطلاعاتی حکومتی همراه با حزب الله لبنان و سپاه قدس معترضان چگونه با اینان رفتار می کنند و معترضان را مورد تهاجم وحشیانه و ضرب وشتم خود قرار می دهند؟چه تعداد تا کنون از معترضان سوری جان باخته اند؟.چرا خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس حتی یک مورد از این فیلم ها که روزانه به سراسر جهان مخابره می شود را بازتاب نداده است .ولی اکنون ادعای وزیر امور خارجه سوریه را با آب وتاب فراوان بازتاب داده است .در صورتی که اقدام واکنشی مقابل کنش های سرکوبگرانه وجنایت آمیز چندین ماهه دیکتاتور جنایتکار بشار اسد رئیس جمهور سوریه می باشد؟

به گزارش مانیتورینگ فارس، "ولید معلم" وزیر خارجه سوریه در کنفرانس خبری که دقایقی پیش به پایان رسید، تصاویری از جنایات گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه را پخش کرد و از رسانه‌های بین‌المللی خواست تا به رفتار‌های دوگانه خود در جریان پوشش حوادث این کشور پایان داده و این تصاویر را منتشر کنند.معلم با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی در تهییج افکار عمومی و دامن‌زدن به نا‌آرامی‌های اخیر سوریه گفت که گروهک‌های تروریستی با حمله به مکان‌های عمومی و ربودن شهروندان سوری موجب ترس و وحشت مردم شده‌اند.وی با ستودن نقش ارتش سوریه برای مقابله با گروهک‌های تروریستی افزود که سربازان ارتش جان خود را برای دفاع از وطن و محافظت از شهروندان فدا کردند.برای مشاهده فیلم مربوطه اینجا کلیک کنید.

روح‌الله امین‌آبادی/ تأملی در یک دگردیسی؛مناظره‌ نوری‌زاد با نوری‌زاد!خبرگزاری فارس: چرا عده‌ای با عالمان مجاهد دشمن هستند؟ چرا همین عده در مواجهه با روحانی نمایان سکولار زبان به تمجید می‌گشایند؟ علت دشمنی با علمای ابرار چیست؟

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900907001562

خیلی ها اوایل انقلاب گول یا رو دست خوردند . مقاله جدید دکتر ملکی به این موضوع اشاره ی مبسوط کرده است . دلیل نیست که پس از آزمون دوباره آزمون شکست خورده آزمون شود .چون گفته می شود آزمودن را دوباره آزمودن خطاست . اکنون چگونه است که اگر چنانچه فرصت طلبی ودگر دیسی از هر سوی وسمتی باشد که همراه بامجیز وتملق گویی و چاپلوسی و ستایش گری و لیک گویی باشد که به ولی وقیح منفور ونا مشروع منتهی شود نه اینکه ایراد وانتقادی به آن وارد نیست ، بلکه تحسین بر انگیز است وحلوا حلوا می شود .ولی اگر چنانچه خلاف این عمل اتفاق افتد طرف مجرم است . زیرا که مرتکب بدترین جرم غیر قابل اغماض وبخشش شده است که با ید باا نواع واقسام تجربیات وحرفه های اتهام زنی و سناریوی سازی شعبات بازجویی زندان اوین متهم شود ومورد اشد مجازات واقع گردد؟

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، پایگاه تحلیلی - تبیینی برهان با انتشار مطلبی به قلم روح الله امین‌آبادی کارشناس مسائل سیاسی نوشت:نوشتن درباره‌ی کسی که روزی قلم در راه انقلاب می‌زد و دل برای نظام می‌سوزاند ولی امروز چهار نعل به سوی شیطان می‌تازد، دشوار است. دست به نوشتن نمی‌رود و دل می‌خواهد که ای کاش این‌گونه نمی‌شد و ای کاش با این برادر دینی می‌نشستیم و برای زدودن غم از چهره‌ی مولا می‌نوشتیم، ولی حیف که این‌گونه نشد ...«محمد نوری‌زاد» از ریزش‌های انقلاب در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. وی اندک زمانی پیش از این با قلم و زبان و نیز هنر سینما به یاری انقلاب آمده بود و در این راه هم‌چون یک بولدزر هر آن چه را که تشخیص می‌داد در راه انقلاب قرار گرفته و اندک زاویه‌ای با رهبر عزیز دارد، از سر راه بر می‌داشت ...چرا هجمه به ولایت فقیه؟او خطاب به چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1376، می‌گوید: «از همه بالاتر زبانمان لال ]اگر[سایه‌ی ولایت فقیه را از سر این مملکت بردارید، دو روزه آمریکایی‌ها تهران را فتح می‌کنند. شما از این راز نورانی غافلید. با چشم زاغ غربی‌ها به ایران نگاه نکنید ... این را هم بدانید که جوان تازه داماد هرگز خودش را برای شعارهای شما فنا نمی‌کند اما به هر اشاره‌ی ولی فقیه‌اش به یک طوفان زیر و رو کننده بدل می‌شود.بی‌حرمتی به ساحت خوبان؟!چرا عده‌ای با عالمان مجاهد دشمن هستند؟ چرا همین عده در مواجهه با روحانی نمایان سکولار زبان به تمجید می‌گشایند؟ علت دشمنی با علمای ابرار چیست؟ افراط و تفریط «چهل سرباز» و «پرچم‌های قلعه‌ی کاوه» دو ساخته‌ی پر هزینه‌ی محمد نوری‌زاد بود که با کم‌ترین اقبال مواجه شد.تولی و تبری ...او زمانی از شهردار وقت تهران که رییس جمهور فعلی کشور است به این خاطر که لباس رفتگری بر تن نموده و در میان کارگران حضور پیدا کرده بود، تشکر می‌کند و می‌گوید: «در مطلبی، با استقبال از حرکت بسیار شایسته‌ی شهردار تهران که همایشی با حضور رفتگران شریف تهران ترتیب داده بود و خود لباس رفتگری پوشیده بود و با افتخار، سرش را نیز بالا گرفته بود، به این مهم اشاره کرده بودم که همین لباس را هرگز نمی‌توان بر تن جماعتی که هیچ‌گاه با درد و داغ مردمان ما همراه نبوده‌اند، تجسم کرد. منجمله آقای بهزاد نبوی و آقای ابطحی و سایر همفکران ایشانحدیث نفس نوری‌زاد ...نوری‌زاد درست 11 سال پیش و زمانی که در روزنامه‌ی «کیهان» قلم می‌زد، مقاله‌ای نوشت و در آن مناظره‌ی سرداری را تصویرگر شد که در دفاع از نظام اسلامی متهم گشته و توسط همین نظام به زندان افتاده و از قضای روزگار با «عبدالله نوری» که درست به علت مبارزه با نظام اسلامی به زندان افتاده، هم سلول گشته است.نوری‌زاد از عبدالله نوری می‌خواهد به آرایش جبهه‌ی دوستانش نگاهی بیندازد: «فقط به آرایش آدم‌هایی که برایت متن دفاعیه را نوشتند، دقت کن. آن‌ها مستقیم و صریح، حرف‌های خودشان را توی دهان شما گذاردند. منظم و طبق برنامه، با هدایت همان سوت و کف و هورا، شما را به راهی انداختند که می‌خواستند. آن‌ها خود شهامت فحش دادن به مقدسات این انقلاب را نداشتند، پس این مأموریت را از حنجره‌ی شما بیرون کشیدند. کی فکر می‌کرد شما، یک روز پیش آمریکا و اسراییل سرخم کنی.....

تاييد حکم قطع دست سارق قنادي در دادگاه تجديدنظر

سئوال است سرقت از قنادی ناشی از چیست؟ مگر عامل وریشه فقر واعتیاد ونیاز می باشد که حاصل تبعیض وبی عدالتی و فاصله ی عمیق طبقاتی می باشد . همچنیت فرق میان تخمرغ دزد وشتر دزد یا آفتابه دزد و کلان دزد با همدیگر چیست؟ چرا دزد ان کوچک مجازات قطع اندام و اعدام می شوند. ولی کلان دزدان مورد حمایت واقع می شوند؟ آری مگر فرق میان سارق قنادی که از روی نیاز بوده است با اختلاس گران 3 هزار میلیارد تومانی سایر ریز ودرشت اختلاس های میلیاردی دیگر چیست که این روز ها چپ و راست خبر هایش مخابره می شود؟ اگر قرار است که اینگونه احکام پیرامون دزدان واقعی سنگر گرفته در بیت جماران و44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی قصاص صادر شود که چند سال پیش اسامی شان از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه بوعلی سینا همدان اعلام شد . آیا امکان دارد که دیگر اندامی سالم از بدن برای اینان باقی بماند؟

روزنامه خراسان : حکم عامل اصلي سرقت از يک قنادي که مدتي قبل با راي قاضي دادگاه جزايي تهران به قطع دست محکوم شده بود، در دادگاه تجديدنظر، تاييد شد و به زودي اجرا مي شود. به گزارش خراسان، اولين برگ از پرونده اين جوان به نام ياشار نيمه شب هشتم خردادماه سال گذشته توسط افسران کلانتري ۱۱۵ تکميل شد. ماموران که در حال گشت زني در حوالي خيابان قزوين بودند به راننده يک دستگاه خودروي زانتيا مشکوک شدند و از او خواستند مدارک خودرواش را ارائه کند. از سويي ماموران در بازرسي از اين خودرو مبلغ ۹۰۰ هزار تومان وجه نقد، ۳ جفت دستکش، يک سنگ فرز، مقداري ابزارآلات و يک جعبه شکلات کشف کردند و همين موضوع ظن آنان را نسبت به اين جوان تقويت کرد. در شرايطي که ماموران در حال بازرسي خودرو بودند راننده با پاشيدن گاز اشک آور به سوي آن ها تلاش کرد فرار کند اما اين کار ثمري نداشت و عاقبت دستگير شد. بازجويي از اين مرد نشان داد او دقايقي پيش از دستگيري، با همدستي دو نفر ديگر به يک قنادي دستبرد زده است. اعترافات ياشار پرونده را وارد مرحله تازه اي کرد و ماموران را براي کشف زواياي پنهان اين ماجرا به تکاپو انداخت. زماني که ماموران به قنادي رفتند با قفل هاي شکسته و دو کارگر قنادي که دست و پايشان طناب پيچ شده بود رو به رو شدند. اظهارات کارگران حاکي از آن بود که ياشار و دو همدستش آن ها را غافلگير و با تخريب گاوصندوق مغازه، پول هاي داخلش را سرقت کرده اند.متهم که با سر شيشه اتاق معاون کلانتري را شکسته بود و قصد داشت خودزني کند وقتي در برابر اظهارات کارگرهاي قنادي قرار گرفت اتهامش را پذيرفت و گفت: «من و همدستانم مي دانستيم شب ها دو کارگر در قنادي مي خوابند اما در بخش اصلي قنادي قفل است. به همين دليل تجهيزات لازم از جمله سنگ فرز تهيه کرديم تا پس از ورود بتوانيم به گاوصندوق برسيم. در مرحله اول نقشه مان با تهديد چاقو دو کارگر را مجبور به سکوت کرديم و سپس قفل ها را تخريب کرديم و سراغ گاوصندوق رفتيم و آن را نيز تخريب کرديم اما فقط ۳ ميليون و ۹۰۰ هزارتومان پول داخل آن بود. چون در قنادي چند دوربين مداربسته وجود داشت قبل از فرار دوربين ها را نيز تخريب کرديم و من از دو همدستم جدا شدم.»در همين حال بررسي سوابق ياشار نشان مي داد او پيش از اين نيز به اتهام سرقت دستگير شده است. از اين رو به دستور پيرگزي، بازپرس شعبه ۹ دادسراي ناحيه ۲۷ وي در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي قرار گرفت تا درباره ديگر جرايم احتمالي اش تحقيق شود. در اين ميان تلاش هاي ماموران براي دستگيري دو متهم فراري به نتيجه اي نرسيد و اين پرونده با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست به شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضايي بعثت ارسال شد. در جلسه محاکمه که به رياست قاضي محمدرضا گيوکي برگزار شد، متهم بار ديگر آن چه را که در جريان سرقت از قنادي رخ داده بود شرح داد و گفت شب حادثه براي داشتن جسارت بيشتر قرص روان گردان مصرف کرده بودم. در پايان رسيدگي به اين پرونده با توجه به اين که متهم در سرقت از قنادي با شکستن در و قفل گاوصندوق هتک حرز کرده و عمل وي از مصاديق سرقت حدي بود، قاضي وي را با استناد به مواد ۱۹۸ تا ۲۰۱ قانون مجازات اسلامي و آيه «السارق و السارقه فاقطعوا ايديهما...» به قطع دست محکوم کرد. اين حکم با اعتراض متهم رو به رو و براي فرجام خواهي به دادگاه تجديدنظر ارسال شد اما زرگر، رئيس شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر با بررسي محتويات پرونده و با توجه به اعترافات متهم، بر اين حکم صحه گذاشت و پرونده را براي اجراي حکم به واحد اجراي احکام دادسراي امور جنايي تهران فرستاد. بنابراين به زودي طي تشريفات قانوني دست متهم قطع خواهد شد.

انفجاری یک بمب در ورودی پارلمان عراق

سایت همبستگی لی گزارش این خبررا بازتاب داده است که نیاز به توضیح نیست که عامل بمب گذار کیست وبه کدامین کشر همسایه عراق می باشد که عراق را حیاط خلوت خود کرده است ومردم این کشور را به گروگان گرفته است

.تلویزیون البغدادیه۷آذر، گزارش داد یک خودروی بمب گذاری شده در ورودی دبیرخانه پارلمان عراق منفجر شد که تعدادی کشته و مجروح بر جای گذاشت. در میان قربانیان نمایندگان مجلس عراق نیز هستند. در این انفجار چهار نفر از جمله موید الطیب از ائتلاف کردستانی مجروح شدند.تلویزیون الحره ۷آذر، گزارش داد بر اثر انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در یکی از دربهای مقابل زندانی در شمال بغداد سیزده تن کشته و ۲۸ تن دیگر مجروح شدند

به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت؛وزیر ارشاد جایگزین مشایی شد.خبرگزاری فارس:سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت جایگزین اسفندیار رحیم مشایی شد.

این چنین اقدام سیاست مایه خوری کردن یا از ریش بریدن و پیوند سبیل زدن است. ضمن اینکه دهان کجی آشکار به منتقدان مدعی اصول گرا به مشاوران ومعاونان رئیس جمهور است که متهم به جریان انحرافی درون دولت شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت منصوب کرد.پیش از این اسفندیار رحیم مشایی این سمت را عهده‌دار بود.