گزیده خبرهای 26 آبان 90 قسمت -4

پورمحمدی مطرح کرد:پرونده اختلاس گسترده و پرحاشیه است/ روزانه به بازپرسها گزارش می دهیم!

http://www.fararu.com/vdcguu9y.ak9ny4prra.html

این آخوندجانی وقاتل وآدمکش حرفه ای که یم مجرم جنایت علیه ی بشریت است زیرا که یکی از مجرمان دست اندر کار قتل عای زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 می باشد . اکنون برای اینکه انتقام اخراج شدنش از دولت نهم گرفته شود . اینگونه گگرد وخاک ب پا کرده است .اگر نه اگرر است می گوید چرا پرونده 44 مفسدان اقتصادی دانه درشت ها را دنبال نمی کند که از سوی عباس پالیز دار فاش شده بود؟

فرارو- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه کار بررسی پرونده اختلاس بزرگ با جدیت و قاطعیت ادامه دارد از این پرونده به عنوان پرونده ای گسترده و پرحاشیه یاد کرد. به گزارشهای متعدد ما کم توجهی شد .اگر متخلفان بانک تاسیس می کردند معلوم نبود تخلفات سر از کجا در می آورد .سوابق تخلفات را داشتیم .اطمینان بخشی به مردم برای پیگیری جدی و قاطع پرونده حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اینکه آنچه حق است در جریان پرونده مد نظر قرار خواهد گرفت، با اشاره به مدت زمان کوتاه برنامه یادآور شد: من زمان ندارم که توضیح دهم ولی این پرونده خیلی گسترده است. پرونده اختلاس بزرگ بانکی دارای حواشی زیادی است .وی با تاکید بر اینکه پرونده اختلاس بزرگ بانکی دارای حواشی زیادی است، تصریح کرد: با این حال تلاش همه متولیان و مسئولان امر این است که این پرونده با نهایت سرعت و در عین حال دقت و جدیت جمع شود و حکم قاطعی در این رابطه داده شود.

کوثری با اعتراض به حقوق‌مادام‌العمر مدیران سیاسی:نامه محرمانه آمریکا به پژاک و منافقین/ دشمن دست‌دازی کند، رهایش نمی‌کنیم.خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه درصورت دست‌دازی دشمن به جغرافیایی ایران، دشمن را رها نخواهیم کرد، گفت: ما یک‌صد سند طبقه‌بندی شده از تروریست بودن آمریکا داریم که نامه محرمانه به منافقین و پژاک یکی از آنهاست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900826000362

مشخص است که چرا پاسدار کوثر مدعی شده اگر برای خرما وحلوا خوری نرفته بود ودر بازار مکاره حضور می داشت به استفسار حقوق مادم العمر اعضای بازار مکاره رأی منفی می داد .چون منافع کلان تر وی از سوی ارگان غارتگر کودتایی پاسداران تأمین می شود. همچنین وی نگفته است اگر قرار بود راه کشته شدگان پاسداران همچون پاسدار مقدم را ادامه دهد چرا تا کنون زنده مانده و به عضویت بازار مکاره در آمده است و تلاش مذبوحانه برای کسب صندلی در دوره ی بعدی می کند؟ بعلاوه انگار مسئول هسته ای است که از موضع وارونه گویی مدعی شده که چیزی پنهان نکردیم. از سوی دیگر مسئول جنگ شده که در دفاع از اهداف هسته ای تهدید به حمله کرده است . بالاخره همچون ولی وقیح منفور و نا مشروع و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری سخنگو و بلندگوی تظاهرکننذگان وال استریت آمریکا شده ورجز خوانی ضد آمریکایی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در برنامه نگاه 2، درباره حقوق مادام العمر برای افراد سیاسی و رای مجلس شورای اسلامی در تایید این قانون گفت :" من در جلسه دوشنبه به دلیل حضور در مراسم تشییع جنازه شهید مقدم حضور نداشتم . ولی امروز بین چند نماینده بحث شد و من تا امروز خبر تصویب آن به گوشم نرسیده بود . اگر من حضور داشتم به این طرح رای نمی دادم .*باید راه شهید مقدم را ادامه دهیم* در بحث هسته ای چیزی برای پنهان کردن نداریم*هیچ حمله ای بدون جواب نمی ماند*امریکایی ها برای مقابله با تروریسم آن را تقویت کردند*مشکلات آمریکا جدی تر شده است این اساس پیش نروند روی کار نمی‌آیند، آنها عروسک خیمه شب بازی هستند، مردم اطلاعات خود را لحظه ای به روز می کنند و به راحتی تشخیص می‌دهند که چه تصمیمی بگیرند. کوثری در پایان گفت: اگر آمریکایی‌ها نیروهای ارتششان که در حال حرکت به سمت جنوب خلیج فارس هستند به آمریکا برگردند به مردم می گویند که چه اتفاقاتی واقعا رخ داده است، به همین دلیل آنها را به آمریکا برنگردانده و به سمت جنوب خلیج فارس هدایت کرده‌اند و این کشورها باید در این زمینه اعتراض بکنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد.اسامی احزاب قانونی در سایت وزارت کشور/ احزاب منحله رسمیت ندارند.خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: فعالیت احزاب منحله، غیرقانونی است و این احزاب از نظر ستاد انتخابات رسمیت ندارند.

گذشته از اینکه مگر با بودن ولی وقیح منفور همکاره قانون هم وجود دارد و معنی و مفهوم دارد که قرار باشد تاحزب قانونی هم وجود داشته باشد که فتواداده شده است احزاب غیر قانونی حق شرکت در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم را ندارند . به خصوص اینکه آخوند علم الهداا عتراف کرده است که اعضای بازار مکاره ی دوره ی نهم باید همه پیشمرگه های ولایت وقیح منفور و نا مشروع باید باشند؟

سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس به فعالیت برخی از احزاب منحله اصلاح‌طلب برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اسامی احزاب رسمی در سایت وزارت کشور وجود داشته و تنها این احزاب می‌توانند فعالیت قانونی داشته باشند.رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه ستاد متبوعش تنها احزابی را که در سایت وزارت کشور نام آنها قید شده را به رسمیت می‌شناسد، تصریح کرد: به صورت طبیعی، فعالیت احزابی از نظر ما قانونی است که توسط قانون و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نسبت به فعالیتشان صحه گذاشته شده باشد.وی بر همین اساس فعالیت احزاب منحله را غیرقانونی و تاکید کرد که از نظر ستاد انتخابات این احزاب رسمیت ندارند.

بیانیه پلیس دبی درباره مرگ پسر محسن رضایی

ترکیدن بالون تبلیغاتی بهوا وزدن زیرآب سناریو سازی ترور وی ازسوی موساد وسیا وشهید قهرمان ساختن ازوی که پس از مرگ وی شایع شده بود

پلیس دبی دلیل مرگ پسر محسن رضایی را مصرف بیش از اندازه داروی ضدافسردگی اعلام کرد. به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، "ضاحی خلفان" رئیس پلیس دبی در بیانیه ای درباره مرگ احمد پسر محسن رضایی در یکی از هتل های دبی اعلام کرد: متوفی با استفاده از یک گذرنامه آمریکایی (با تابعیت آمریکایی)، به نام مستعار "تام جی اندرسون" و به عنوان یک بازرگان آمریکایی وارد دبی شده بود . او نام واقعی خود را اعلام نکرده بود. وی اضافه کرد: نتیجه بررسی ها در آزمایشگاه های جنایی نشان می دهد دلیل مرگ احمد رضایی 35 ساله، مصرف بیش از اندازه از داروی ضد افسردگی بود. در این وضعیت بعد جنایی این ماجرا و شک و تردیدها درباره این حادثه منتفی می شوند. رئیس پلیس دبی اضافه کرد : مدیریت هتل گلوریا وضعیت مرگ احمد رضایی در طبقه 18 هتل را پس از گذشت دو ساعت از تلاش برای ارتباط با وی به پلیس گزارش داد. براساس این بیانیه، از نظر پلیس دبی گزینه هایی مانند ترور و خرابکاری در این حادثه کنار می روند. سایت اطلاع رسانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران روز 22 آبان گذشته با انتشار متنی "درگذشت مشکوک" احمد فرزند محسن رضایی در هتلی در دبی را اعلام کرده بود.

كسي از حسين گيل خبر دارد؟

اینهم عاقبت هنرپیشه ی سینمایی که تخصص هنری و سینمایی خود را در اختیار پاسداران سر کوبگر جنگ افروز وکمیته چی آدمخوار پس از انقلاب نهاد وبه آنان آموزش های رزمی داد که چگونه به دانشجویان مبارر وفعالان سیاسی تهاجم کنند ومورد ضرب و شتم قرار شان دهند؟

حسين گيل، همان مرد با خداي هزاردستان بود كه در شهريور 20 بين سربازهاي مفلوك نان و خرما خيرات مي‌كرد و وقتي رضا خوشنويس از بالاي بالكن گراندهتل روي سنگفرش افتاد، بالاي سر رضا خوشنويس آمد و با خشم از پايين به هزاردستان-عزت‌الله انتظامي- نگاه مي‌كرد، چشم‌هاي خشمگين گيل و عبارت «يدالله فوق ايديهم» نماي پاياني هزاردستان بود. حسين گيل حالا هفتادساله است، نه اهل مصاحبه است نه رسانه و جنگ تلويزيوني و فرش قرمز و نه راهي دارد يا مي‌خواهد داشته باشد به همايش تجليل از پيشكسوت‌ها وحسين گيل قهرمان كشتي كج و بازيگر فيلم‌هاي به اصطلاح بزن بزني و اكشن سينماي قبل از انقلاب بود، آخرين فيلمش قبل از انقلاب، «به دادم برس رفيق» بود (1357) و اولين فيلم بعد از انقلابش پلاك (1364)، اين يعني چهارسال وقفه، شايد خيلي عجيب و جاي سوال نباشد كه گيل در اين چهارسال كجا رفت؟ شايد فكر كنيد كه حسين گيل هم مثل برخي از بازيگران سينماي قبل از انقلاب، ممنوع الكار و خانه‌نشين و منتقد شده بود و نمي‌توانست فيلم بازي كند و منتظر بود تا آب‌ها از آسياب بيفتد تا دوباره راهي پرده جادويي شود اما واقعيت اين نيست، گيل از همان 22 بهمن 1357 شروع كرد به آموزش فنون رزمي‌و دفاعي و...به رزمنده‌ها و پاسدارها و بچه‌هاي انقلاب بدون اينكه مزدي بگيرد يا منتظر شهرتي باشد يا كسي دعوتش كند يا...يك كار واقعا خودجوش و غيرمنتظره از يك بازيگر سينما. گيل بعد از آنكه اضطرار جنگ هم خوابيد، دوباره برگشت به سينما، اين بار پاي ثابت فيلم‌هاي حماسي و تبليغي دهه شصت شد: همان فيلم‌هايي كه دوره جنگ در مدارس و بسيج و مسجد با ويدئو نشان مي‌دادند، مثل: «پلاك، هفت گذرگاه، پاتك،تهاجم، فرار بزرگ و...» و حالا مدت‌هاست كه ديگر فيلم بازي نمي‌كند، راستي كسي اين روزها از حسين گيل خبر دارد؟روزنامه تهران امروز / نیوفولدر