گزیده خبر های 24 آبان 90

تئوریسین براندازی نرم در روزنامه اصلاح طلب

چگونه است که چندین سال است که در یادداشت روز های دروغ نامه ی کیهان برای متهم به جاسوسی و ستون پنجم دشمن کردن رقیب مغلوب چپ و راست به نام جورج سوروس شده است ولی اکنون چون مطبوعات رقیب نظر وی را بازتاب داده است تا همه بخوانند و بدانند که چه می گوید و گول وی را نخورند. اما در کشور مدعی آزاد وامن ترین کشور متهم به براندازی نرم شده است؟

یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب در شماره امروز خود اقدام به انتشار کامل مقاله جورج سوروس، یکی از تئوریسین‌های انقلاب‌های رنگین کرده است. شفاف: یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب در شماره امروز خود اقدام به انتشار کامل مقاله جورج سوروس، یکی از تئوریسین‌های انقلاب‌های رنگین کرده است. این در حالی است که جورج سوروس بزرگ‌ترین تئوریسین براندازی دولت‌های مردمی در دنیا محسوب می‌شود. وی در ایام پیش از انتخابات جمهوری اسلامی ایران در دیدار با بسیاری از چهره‌های اصلاح طلب، کوشیده بود ایدهٔ انقلاب‌های رنگین را در ایران نیز پیاده کند.

فریادهای یک جوان بر سر احمدی نژاد

خوب چه اشکال دارد در کشور مدعی آزادترین کشور جهان وقتی جوانان آنقدر آزاد هستند تا که بطور مکتبی اذان دادن علیه ی رئیس جمهور دکوری وکمدی فریاد بزنند تا که مورد توجه واقع شوند و به نظر شان رسیدگی شود. چراا ز این شیوه استفاده نشود . البته به شرطی که اینگونه جوانان فریاد زند سر از ز ندان ونا کجا آباد در نیاورند؟

یکی از حاضران در طبقه بالای سالن ایستاد و با فریاد خواستار گفتگو با احمدی نژاد شد سپس عده ای همان لحظه به سوی وی رفتند و "ماموریت یافتند تا به درد و دل های این فرد گوش کنند".شفاف: اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان در حالی صبح امروز برگزار شد که به گزارش خبرگزاری رسمی وزارت ورزش در میانه پخش یک نماهنگ از سخنان احمدی نژاد درباره تبعیض و بی عدالتی، یکی از حاضران در طبقه بالای سالن ایستاد و با فریاد خواستار گفتگو با احمدی نژاد شد که به نوشته خبرگزاری رسمی وزارت ورزش، عده ای همان لحظه به سوی وی رفتند و "ماموریت یافتند تا به درد و دل های این فرد گوش کنند". مشخص نیست سرنوشت درخواست این فرد برای گفتگو با رئیس جمهوری به کجا منتهی شد.

عكس‌ديده‌نشده‌ازسردارسليماني‌ورهبرانقلاب

بهمین دلیل است که گفته می شود مسئول مستقیم اقدامات تروریستی برون مرزی سپاه قدس به خصوص در عراق و سوریه و لبنان و نوار غزه و.... به ویژه فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا در بیت رهبری طراحی و تصمیم گیری می شود که از سوی سپاه قدس اجرا می شود که به فرمانده ی سپاه قدس پاسدار قاسم سلیمانی از سوی ولی وقیح منفور و نامشروع دیکته می شود.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با فارس خبر داد:برخورد با زنان خیابانی در طرح امنیت محله محورخبرگزاری فارس:

این دیگر خیلی مضحک و کمدی می باشد که برای کنترل فضای انفجاری جامعه که انفجار مهمات انبار موشکی دور برد در پادگان پاسدارا که منتهی به کشته شدن تعدای از پاسداران شده است . اکنون برای جبران ضربه وکنترل شرایط با قربانیان زنان تن فروشان خیابانی برخورد شود وبهایش را به پردازند.

سردار حسین ساجد‌ی‌نیا از برخورد پلیس با زنان خیابانی طی طرح امنیت محله‌محور خبر داد.فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، گفت: برخورد با زنان خیابانی در دستور کار پلیس قرار دارد و این موضوع در طرح امنیت محله‌محور مورد لحاظ قرار گرفته است.وی بیان داشت: در صورتی که هر یک از این زنان مشاهده شوند پلیس بدون هیچ اغماضی با آنها برخورد خواهد کرد.

مرگ روزانه 5 نفر در حوادث کار

اینهم یک رکورد شکنی دیگر که بر بیلان عملکرد رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران افزوده شده است تا مکمل کار نامه ی ننگین رکورداری اول جهانی محکومیت نفقض مستمر حقوق بشر واعدام ها به خصوص اعدام نوجوانان زیر 18 سال و مصرف مواد مخدر و فرار مغز ها ومرگ و میر جاده ها شده است.

در شش ماهه نخست امسال 778 نفر در حوادث کار جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با 655 نفری که در مدت مشابه سال قبل بر اثر همین حوادث جان باختند، 8/18 درصد افزایش یافته است.مهر: سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در 6 ماهه نخست امسال 778 نفر در حوادث کار جان خود را از دست دادند. این آمار در مقایسه با سال گذشته 8/18 درصد افزایش یافته است.سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال 778 نفر در حوادث کار جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با 655 نفری که در مدت مشابه سال قبل بر اثر همین حوادث جان باختند، 8/18 درصد افزایش یافته است.براساس این گزارش از کل افراد فوت‌شده در حوادث کار نیمه اول امسال 770 نفر مرد و مابقی زن هستند که استانهای تهران و اصفهان به ترتیب با 107 و 101 نفر فوتی در رتبه‌های اول و دوم مرگهای ناشی از حوادث کار قرار دارد. همچنین تعداد کل فوت‌شدگان حوادث کار در سال گذشته در کشور یک‌هزار و 290 نفر بوده که یک‌هزار و 271 نفر آنان مرد و 19 نفر زن بودند.

حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه: مقدم در حال آمادگی بیشتر مقابل تهدید‌ها کشته شد

بالاخره چون پاسداران عزا دار و ماتم زده شده اند می بایست که ریز و درشت به صف شده و تسلیت گویان اشک تمساح برای پاسداران کشته شده به خصوص پاسدار حسن تهرانی مقدم و خانواده وی بریزند .

دیگربان : حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه نوشت حسن تهرانی مقدم بنیانگذار سامانه‌ موشکی زمین به زمین سپاه در حال کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با تهدیدات اخیر {نظامی} جان خود را از دست داده است.حسن تهرانی مقدم٬ مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه روز گذشته (شنبه ۲۱ آبان) در پی انفجار مهیبی در زاعه مهمات سپاه در ملارد (کرج) به همراه ۱۶ تن دیگر جان خود را از دست داد.آقای علایی روز یکشنبه (۲۲ آبان) در سایت «تابناک» نوشته که «رفتن او {تهرانی مقدم} ضایعه‌ای بزرگ برای سپاه پاسداران و قدرت دفاعی کشور استبه نوشته این فرمانده سابق سپاه٬ تهرانی مقدم «همیشه خود را برای حمله احتمالی آمریکا آماده می‌کرد و مطمئن بود که توانایی لازم برای واکنش بهنگام در قدرت موشکی سپاه را ایجاد کرده» است.مصطفی ایزدی فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه نیز با انتشار یادداشتی از این فرمانده سپاه با عنوان بنیانگذار سامانه موشکی زمین به زمین سپاه یاد کرده است.سپاه پاسداران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای٬ تهرانی مقدم را بنیانگذار «توپخانه و موشکی سپاه» در جریان جنگ هشت ساله ایران و عراق معرفی کرده است.سعید قاسمی از دیگر فرماندهان سابق سپاه نیز گفته که این فرمانده سپاه «مانند شهید عماد مغنیه بود که هم گمنام بود هم یک طراح و هدایت کننده بود که در راه جهاد آرام و قرار نداشت