گزیده خبر های 26 آبان 90

فایده تفاله چای کیسه ای .استفاده از تفاله چای کیسه ای برای تسکین چشم - کلمبیا

با این حساب از حالا به بعد فتوا داده می شود تا که قهوه خانه ها باید تفاله های چای مصرف شده را تحویل بیت رهبری یا حوزه ی علمیه قم دهند تا پس از فارغ شدن از خوردن و بساط پای منقل یک کیسه یا گونی تفاله برپشت پلک چشمان شان بگذارند تا خواب شان برود وچشمان شان قوی شود.

شناسایی ۱۷۰نفر از نامزدهای جریان‌انحرافی"

به نظر می رسد هر مهره ای که وابسته به باند های مافیایی ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران نباشد متهم به وابسته بودن جریان احرافی درون دولت می شود . البته با اعلام شناسایی شدن یعنی خط دادن به شورای نگهبان دست نشانده که اینان باید تأیید صلاحیت نشوند . اکنون سئوال است وقتی که با مدعیان اصول گرایی بر خورد می شود .مشخص است که چگونه با نامزدان رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب بر خورد می شود؟ با این وجود هنوز هم باید در این نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم شرکت کرد؟دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی با دسترسی به پول‌های صنعتی در کل کشور برای انتخابات آتی مجلس خود را آماده می‌سازند. دلاور صیامی اظهار داشت: این گروه تا کنون 170 نفر را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در نظر گرفته‌اند که ما آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم. دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصولگرایان واقعی در صددند این افراد که منتسب به گروه‌های انحرافی و به دور از خط ولایت هستند، را به مردم معرفی کنند. وی تصریح کرد: معرفی این افراد به زودی انجام می‌شود.

رییس جمهوری که ارکان نظام را زیر سوال می‌برد باید پاسخگو باشد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=84596

البته اگر قانونی وجود داشته باشد وحساب و کتابی در کار باشد . می بایست همه ی آن اعضای بازار مکاره ی شاکی و معترض امروز رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد که متهم شده است ارکان نظام را زیر سئوال می برد پاسخگو باشد قبلا ز هر چیز این مدعیان معترض با ید پاسخگو باشد خود اینان هستند که چا از پاسدار گماشته احمدی نژاد حمایت و پشتیبانی کردند. همچنین با بودن ولی وقیح منفور و نامشروع همکاره که پشتیبان پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است و اقدامات فرا قانونی یا قانون شکنی می کند مگر دیگر در این رژیم فاشیستی مذهبی ارکانی وجود دارد که مستقل باشد وقابل اعتبار وارزش باشد؟

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، سوال از رییس جمهور را حق نماینده دانسته و با تاکید بر مصر بودن نمایندگان بر طرح سوالشان از رییس جمهور، خاطرنشان ساخت: رییس جمهوری که ارکان نظام را زیر سوال می‌برد، قوانین را به دلخواه اجرا می‌کند و با اتهام زنی به دنبال رسیدن به اهداف خود است باید پاسخگوی اینگونه رفتارهای خود باشد.فردا: رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، سوال از رییس جمهور را حق نماینده دانسته و با تاکید بر مصر بودن نمایندگان بر طرح سوالشان از رییس جمهور، خاطرنشان ساخت: رییس جمهوری که ارکان نظام را زیر سوال می‌برد، قوانین را به دلخواه اجرا می‌کند و با اتهام زنی به دنبال رسیدن به اهداف خود است باید پاسخگوی اینگونه رفتارهای خود باشد. «علی عباسپور تهرانی فرد» با بیان اینکه طراحان و امضا کنندگان طرح سوال از رییس جمهور همچنان بر سوال خود تاکید و اصرار دارند، گفت: امضا کنندگان این طرح بر امضای خود مصر هستند چرا که سوال از رییس جمهور را به نفع نظام می‌دانند و معتقدند رییس جمهور باید در مقابل مجلس و نمایندگان پاسخگو باشد.جایگاه مجلس باید برای رییس جمهور تفهیم شود.رییس جمهور متهم به دروغگویی شده است!مسئولان نظام از رفتار رهبری معظم الگوبرداری کنند.نماینده تهران با اشاره به اینکه رفتار و کردار رجل سیاسی و مسئولان باید سمبل و الگوی جامعه باشد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در جایگاه رهبری این جامعه، اسوه تقوا، خلوص و اخلاق اسلامی هستند، این منش ایشان برای همه جامعه خصوصا مسئولان ما باید الگو باشد. انتظار ما از رییس جمهور به عنوان شخص دوم مملکت این است که گوشه‌ای از این رفتار‌ها را گرته برداری کنند و در رفتار، اعمال و سخنانشان شایسته رفتار کنند.وی در پایان با تاکید دوباره بر مصر بودن امضا کنندگان بر طرح سوال خود از رییس جمهور از تعداد امضا‌ها این طرح اظهار بی‌اطلاعی کرد.

درخواست از احمدي‌نژاد درباره شعار عليه مشايي.

جالب است که شرایط خفقان به جایی رسیده است که اکنون از سوی حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد پیشنهاد برای شناسایی کفن پوشان همه جا حاضر داده انده که با برچسب رد گم کن دانشجویی حضور دارند و نقش گروه فشار را اجرا می کنند.جهان‌نيوز : يكي از مسوولان ارشد دولت اخيرا در گفت‌وگويي با احمدي‌نژاد با اشاره به افزايش تجمعاتي كه در آن عليه اسفنديار رحيم مشايي شعار داده مي‌شود، درخواستي را از رييس‌جمهور مطرح كرده است.اين مقام دولتي در خواست كرده كه نهادهاي زير مجموعه دولت را موظف كند، تجمعاتي كه در آنها عليه رييس دفتر احمدي‌نژاد شعار داده‌اند بررسي و اطلاعات لازم درباره آنها را كسب كنند.وي عنوان كرده است كه اين نهادهاي مسوول بررسي كنند كه شعارهاي مردم عليه مشايي كه برخي از آنها در حضور خود احمدي‌نژاد هم بوده، سازماندهي شده يا به صورت خودجوش بيان شده است.البته احمدي‌نژاد در ماه‌هاي اخير چندين بار به دفاع از مشايي و ديگر چهره‌هاي جنجالي دولت پرداخته و آنان را افرادي پاك، زلال و خدمتگزار توصيف كرده است.'

حتی ده درصد کتابهای چاپ شده سال پیش در ایران مناسب نیست

'پس از 33 سال که از پاک سازی فرهنگیان سپری شده است . سپس تهاجم وجشن آتش سوزان کتابفروشی ها ودفاتر برخی از مطبوعات شروع شد . آنگاه یورش سراسری به دانشگاه های کشور زده شد تا که چاشنی سیاست فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور وزارت ارشاد شود . با وجود اینکه نهضت ادامه دار سانسور وزارت فرهنگ تفتیش عقاید ارشاد به پیش برده شده است و تلاش همه برای قسر در نرفتن چاپ هیچ کتابی شده است . همچنین موازی آن طرح با حوزوی پادگانی و گورستانی کردن دانشگاه ها با وادار به خود سانسور کردن مطبوعات باز هم اعتراف شده است که 90% کتب از زیر تیغ سانسور وزارت فرهنگ فرهنگ تفتیش عقاید عبور کرده نا مناسب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش نویسندگان ایران عصر امروز چهارشنبه 25 آبان با حضور جمعی از نویسندگان از نقاط مختلف کشور در سالن همایش‌های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری تهران برگزار شد. بهمن درّی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در این مراسم گفت: هدف ما از برگزاری این همایش در هفته کتاب این نیست که نویسندگان را از اقصی نقاط کشور به تهران بیاوریم، یکی دو روزی اینجا باشند و بعد هم خداحافظ و اگر می‌خواستیم آنها را به تور ببریم، علی القاعده این همایش باید در کیش برگزار می‌شد!وی در عین حال از آنچه کتابسازی و تولید کتاب‌های خنثی در جامعه خواند، انتقاد کرد و گفت: سال گذشته 65 هزار عنوان کتاب در کشور منتشر شد اما اگر کسی از من ه عنوان یک کارشناس سوال کند که چه تعداد از این کتابها را می‌توانی برای مطالعه یا هدیه دادن توصیه کنی، می‌گویم 10 درصد آنها هم قابل توصیه برای مطالعه نیست