دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 23 آبان ماه سال 1390 90
نقد وبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " غدير و تقدير ملت ها "
خیلی سر سپردگی و ذوب شدگی در دستگاه ولایت وقیح منفور ونا مشروع باید باشد که با صفات دریدگی وپالان ساییدگی وحرفه ای بودن در وارونه گویی ومتخصص در تصویر مار کشی ومار قالب کردن آمیخته شده باشد تا که بتوان اینگونه با شگرد نخ نما شده دین ابزار قدرت وثروت شده وجهه مردمی داد و نه اینکه 33 سال است بساط عوامفریبی و دین فروشی راه اندازی و تحمیل شده است
خیلی سر سپردگی و ذوب شدگی در دستگاه ولایت وقیح منفور ونا مشروع باید باشد که با صفات دریدگی وپالان ساییدگی وحرفه ای بودن در وارونه گویی ومتخصص در تصویر مار کشی ومار قالب کردن آمیخته شده باشد تا که بتوان اینگونه با شگرد نخ نما شده دین ابزار قدرت وثروت شده وجهه مردمی داد و نه اینکه 33 سال است بساط عوامفریبی و دین فروشی راه اندازی و تحمیل شده است . برای همین مدعی مداح روضه خوان دربار خلافت ولی وقیح منفور ونا مشروع بدون توجه به فاصله عمیق طبقاتی پر ناشدنی که در همه سطوح خود نمایی می کند ومحال است که کتمان کردنی باشد . به خصوص اینکه گاهی گداری مطبوعات زیر تیغ سانسور گزارش می دهند که قیمت های پوشاکی به ویژه کفش های چند صد هزار تومان یا میلیونی در فروشگاه ها یا پاساژ های مخصوص تهران فروخته می شود که موازی آن کار تن خوابان وکودکان کار خیابانی در کلان شهر تهران می باشد که مدعی قلم بر دست وارونه گوی با نادیده گرفتن واقعیات موجود آنگونه حدیث از حضرت علی نقل قول کرده است که گویا شرایط کنونی ایران هماگونه علی وار است که ولی وقیح منفور و نامشروع در 10سال پیش منشور 8 ماده ای صادر کرد و سال عدالت امام علی هم چاشنی اش کرد . در صورتی که حاصل این منشور و پیام تبدیل به یک قلم 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی کنونی شده است . ولی این مدعی برای اینکه جا بی اندازد که گویا اکنون آنگونه که علی گفته بود در بیت جماران و ولی وقیح منفور ونا مشروع چنین اندیشه ای همراه با عمل حاکم است و شرایط آنگونه نیست که وی برای انحصاری و وراثتی کردن حکومت فاشیستی دینی طرح حذف ریاست جمهوری و یا حذف ومحو کردن پیشوند جمهوریت را پیشنهاد یا وعده داده است تا که خلیفه شود. ولی عجیب که زور زده شده تا وانمود شود وضعیت کنونی درست نه وارونه ی حدیث نقل قول این حدیث حضر علی که شبیه آن است که چنین نقل قول شده است :
" رسالت غدير آن است كه شايستگان زمام امور حكومت را بر دست گيرند تا احقاق حق كنند و اقامه عدل نمايند ابن عباس نقل مي كند كه: «قبل از جنگ جمل امام علي -عليه السلام- را ديدم كه مشغول وصله زدن به كفش خود بود؛ حضرت به من گفت: ارزش اين كفش چقدر است؟ گفتم: اين كفش ارزشي ندارد. حضرت فرمود: «به خدا سوگند همين كفش بي ارزش، برايم از حكومت بر شما محبوب تر است، مگر اينكه با اين حكومت حقي را به پا دارم و يا باطلي را دفع نمايم."
مداح روضه خوان با نقل قول کردن حدیث فوق وبدون آنکه در این مورد چیزی بگوید که وضعیت عملکرد جانشین و پیرو حضرت علی که نه بالاتر از وی که خودرا جانشین امام زمان ونماینده خدا می داند وبه هیچ مقام ومرجعی پاسخگوی نمی باشد. برای اینکه حکومت غیر دینی یا سکولار را رد کند تا که بتواند از حکومت فاشیستی مذهبی ایران دفاع کرده باشد آنگونه از عید غدیر یاد شده است که منظور فقط قبضه ی قدرت وانحصاری واستبدادی کردنش است که قرار است در سراسر منطقه وجهان حاکم شود و برای اثبات این ادعا از زمان عید غذیر تا کنون چنین تحلیل و تفسیر داده است:
"اما اگر نشانه غدير ناديده انگاشته شود و ناشايستگان حكومت را غصب نمايند كار بجايي مي رسد كه شخصي چون معاويه كه در جنگ صفين در برابر علي- عليه السلام- قرآن بر نيزه كرد و دم از قرآن زد در شهر كوفه بر منبر عمومي رفته و آشكارا و بدون پرده پوشي اينچنين نطق مي كند: «اي مردم كوفه فكر مي كنيد من بخاطر نماز و زكات و حج [احكام دين و قرآن] با شما جنگ كردم؟ من كه مي دانستم شما نماز مي خوانيد، زكات مي دهيد و حج مي رويد من با شما جنگ كردم فقط براي اينكه بر شما امارت و حكومت كنم و بر گردن هاي شما سوار شوم!...»آيا اين نگاه اختاپوسي و خوي غارتگري چيزي جز فرياد سكولاريسم و قرائت اموي از اسلام است؟پيش از معاويه، ابوسفيان رئيس حزب سكولار اموي نيز اين شاخصه را آشكارا تئوريزه كرده بود كه؛ «يا بني اميه! تلقفوها تلقف الكره : اي فرزندان اميه! با خلافت اسلامي مانند توپ بازي كنيد و آن را به يكديگر پاس بدهيد.»ناگفته پيداست اگر حكومت براي حاكمان «هدف» شد- و نه وسيله- و وصيت گرديد تا حكومت را به هر قيمتي كه شده در ميان خود نگه دارند «حكومت آن است كه حضرت امير به ابن عباس مي گويد كه به «قدر اين كفش بي قيمت هم پيش من نيست» آن كه هست اقامه عدل است. آن چيزي كه حضرت امير -سلام الله عليه- و اولاد او مي توانستند در صورتي كه فرصت بهشان بدهند، اقامه عدل را به آن طوري كه خداي تبارك و تعالي رضا دارد انجام بدهند، اينها هستند، لكن فرصت نيافتند. زنده نگه داشتن اين عيد نه براي اين است كه چراغاني بشود و قصيده خواني بشود و مداحي بشود؛ اينها خوب است اما مسئله اين نيست، مسئله اين است كه به ما ياد بدهند كه چطور بايد تبعيت كنيم به ما ياد بدهند كه غدير منحصر به آن زمان نيست، غدير در همه اعصار بايد باشد و روشي كه حضرت امير در اين حكومت پيش گرفته است بايد روش ملت ها و دست اندركاران باشد. قضيه غدير قضيه جعل حكومت است... ولايتي كه در حديث غدير است به معناي حكومت است نه به معناي مقام معنوي...».گذر زمان بهترين «داور» و محكم ترين «گواه» بود تا مشخص شود همچنان كه صداي شكستن استخوان هاي ماركسيسم شنيده شد محرز و قطعي شود كه نظام سرمايه داري غرب و كاپيتاليسم نيز به نفس افتاده است و اكنون جنبش ضدوال استريت نشانه اي است كه به وضوح اوضاع و احوال تمدن غربي را به تصوير كشانده است: 99 درصد در برابر 1 درصد. اكثريت 99 درصدي خواهان برچيده شدن مدل حكومتي هستند كه مدعي بود «رفاه» و «امنيت» را براي مردم به ارمغان مي آورد ولي اكنون در اين شيوه از حكومت بنابر گزارش هاي منتشره و همچنان كه مايكل مور مستند ساز معروف آمريكايي اعلام كرد؛ ثروت 400 نفر ثروتمند آمريكايي بيشتر از مجموع ثروت 150 ميليون آمريكايي است. تحولات منطقه خاورميانه و شمال آفريقا در 01 ماه گذشته و موج مواج بيداري اسلامي در عرصه اين تحولات نشانه غيرقابل خدشه اي از اين واقعيت و حقيقت است كه نظم جديد جهاني اين بار با محوريت تمدن بزرگ اسلامي شكل خواهد گرفت چرا كه به تعبير رهبر حكيم انقلاب اسلامي، بيداري مبارك اسلامي با غافلگير كردن شياطين منطقه اي و جهاني، مهره هاي خطرناكي از جبهه دشمن ساقط كرده است. بنابراين علي رغم اينكه ملت هاي منطقه باور پيدا كرده اند كه مسير تعالي و پيشرفت مادي و معنوي جز در سايه شريعت اسلامي بدست نمي آيد و امروز شوراهاي انتقالي قدرت در مصر، ليبي و تونس بدون لكنت زبان اعلام كرده اند كه تدوين قانون اساسي مبتني بر شريعت اسلامي خواهد بود اما كماكان نبايد از توطئه و دسيسه هاي آمريكا و غرب غفلت كرد.شواهد نشان مي دهد آمريكا و متحدانش در پي آنند كه براي منحرف كردن قيام ها و انقلاب هاي منطقه الگوي «اسلام سكولار» را برجسته تر از ديگر الگوهايي چون ليبراليسم غربي، ناسيوناليسم افراطي و گرايش هاي چپ ماركسيستي با لطايف الحيل به صحنه بياورند چرا كه مي دانند مردم تمايل به اسلام گراها دارند و انتخابات اخير تونس نيز اين واقعيت را ثابت كرد. بنابراين بر الگوهاي ليبراليستي، ناسيوناليستي و چپ ماركسيستي سرمايه گذاري قابل توجهي نخواهند كرد. مخاطره و آسيب پيش روي اين است؛ اكنون كه راهي ندارند جز آن كه در برابر اسلام گرايي سر تعظيم فرود بياورند مي كوشند بر مبناي يك مدل حكومتي اين اسلام گرايي را در قالب «اسلام سكولار» ساماندهي كنند بنابراين وظيفه نخبگان، علما و انديشمندان جهان اسلام اين است كه با درس گيري از غدير نگذارند مدل حكومتي اسلام سياسي به اسلام سكولار مبدل شود."
در خاتمه اینکه قلم بر دست وکیل تسخیری یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان به مناسبت عید غدیر آنقدر بی ربط شیون وزاری وروضه خوانی بر سر گوری کرده است در صورتی که در آن مرده ای وجود ندارد . مهمتر اینکه چاشنی این روضه خوانی تناقض گویی ها بسیار کرده است تا که تفهیم کند که عید غدیر یعنی حکومت داری اسلامی و هرروز هم باید عید غدیر باشد . عجیب تر اینکه حدیثی که از حضرت علی نقل کرده است . همانگونه که گفته شد درست وارونه ی آن 33 سال است که در ایران حاکم شده است . برای همین کلامی در مورد شرایط کنونی ایران این مداح نگفته است که چگونه می باشد؟ یا اینکه وی سخنی پیرامون 33 سال گذشته بگوید که چگونه اسلام ودین تبدیل به ابزار قدرت وثروت وخفه کردن صدا های اعتراضی و رایج کردن خرافات برای توجیه چپاول و غارت وعادی جلوه دادن فاصله ی عمیق طبقاتی وفقر وبیکاری و تن فروشی و اعتیاد و محرومیت و تبلیغ تسلیم شدن به قضا وقدر که هرچه پیش آید خوش آید وهمه باید قانع و راضی به شرایط تحمیلی باشند تا که از موضع شیادی و شامورتی و شارلاتان بازی حوزوی ولی وقیح گونه ثابت کرده باشد که همه حکومت های کمونیستی و سوسیالیستی و سرمایه داری و لیبرالیستی وملی گرایی به ویژه سکولاریسم که مقابل حکومت فاشیستی دینی می باشد بد و غیر قابل قبول هستند به جز حکومت دینی آنهم آنچه در ایران حاکم است . زیراکه طبق ادعای مضحک ولی وقیح منفور و نا مشروع جنبش بیداری اسلامی نه الگو برای کشور های منطقه شده است بلکه جنبش اعتراضی وال اسریت هم ادامه ی همین گسترش حکومت جهانی اسلامی می باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/900823/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 23 آبان ماه سال 1390 90
غدير و تقدير ملت ها (يادداشت روز)