ادعای مضحک وکمدی دو پاسدار سردار بسیجی حسن فیروز آبادی ومحمد رضا نقدی.

کجای این تجمع ساندیس خوران شامل 50 هزار نفر بسیجی می شود که ادعایش شده است؟ حال بماند که جای سئوال است که چگونه ادعای 30 میلیون بسیجی داشتن که از سوی پاسدار سردار بسیجی محمد رضا نقدی مشنگ عراقی مطرح شده است اکنون به رقم 50 هزار نفره کاهش داده شده است که رقم هم با ضریب چندین برابر درشت نمایی شده است؟ از سوی دیگر مگر بر اساس تجربه ی 33 ساله اینگونه همایش و نمایش های رزمایشی جز قدرت نمایی و زهر چشم گرفتن از مردم ناراضی وتمرین آمادگی سر کوب تظاهر کنندگان نا راضی هدف چیز دیگری بوده است .چونکه 23 سال پس از آتش بس جنگ و سر کشی جام زهر ناشی از جنگ دیگر جنگ خارجی در کار نبوده است نت که نیاز به مانور بسیج و آزمایش موشکی باشد که انبار مهماتش منفجر ونا بود شد. ضمن اینکه مگر در صورت احتمال جنگ به تأسیسات هسته ای مگر غیر از این است که جنگ هوایی وموشکی می باشد ونه زمینی که نیاز به بسیج ساندیس خوران و اینگونه ادا واطوار و شکلک ها نیاز باشد که مکمل شوی مسخره تر دیوار گوشتی تشکیل دادن در جلوی نیروگاه اتمی بوشهر شده است . آری سئوال است که اینگونه اقدامات مقابل تهاجم هوایی وموشکی چه می توانند بکند که بسیجی ابله حسن فیروز آبادی زیر پوشش ژست ضد آمریکایی پیشمرگه ارباب وهم منقلی و همشهری اش ولی وقیح منفور ونا مشروع مشاوران و یاران رئیس جمهور را با اتهام جریان انحرافی درون دولت را تهدید کرده است ومدعی آماده سیلی محکم با مشت پولادین زدن به متجاوزین شده است.

تصاویر/ رزمایش 50هزار نفری بسیجیان. 5 آذر 90

فرارو- رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان صبح امروز جمعه با حضور سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

فیروزآبادی: انحراف از ولایت‌فقیه و خطوط اصلی نظام را برنمی‌تابیم

http://www.fararu.com/vdcd9k0n.yt09j6a22y.html

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آمادگی همه‌جانبه بسیج از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: بسیج همیشه در جامعه مانع انحراف است و از جلوی انحراف در هرکجا که باشد را می‌گیرد. به گزارش فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در اجتماع ۵۰هزار نفری گردان‌های عاشورا الزهرا و امام علی بسیج در مقابل لانه جاسوسی آمریکا موضع‌گیری‌های محکم و حماسی امام راحل و نیز رهبری معظم انقلاب را مبتنی بر ایمان به خدای متعال دانست و گفت: مراسم امروز به افتخار سالروز تشکل بسیج و سپاس از ملت شریف ایران، عرض ارادت به خانواده شهدا و ایثارگران و نیز میثاق دوباره ملت با امامت و ولایت برگزار شده است و هرچند بسیج در ایام دفاع مقدس حضور خود در عرصه را به خوبی نشان داد اما بسیج تنها برای زمان جنگ نیست بلکه در سازندگی توسعه علم و هرکجا که جوانان بخواهند برای حفظ آرمان‌های انقلاب حضور داشته باشند بسیج موضوعیت می یابد. فیروزآبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که متجاوز به ایران باید خود را برای سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین آماده کند اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب در این استراتژی ملت و بسیج را مورد خطاب قرار دادند چرا که ساخت محکم نظام و نیز اتحاد ملی مهمترین مؤلفه قدرت ماست. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در همان اوایل انقلاب و پس از تسخیر لانه جاسوسی بود که امام(ره) فرمان تشکیل ارتش ۲۰میلیونی را دادند و این در حالی است که آن روز جمعیت ایران حدود ۳۲ میلیون نفر بود اما امروز ما جمعیتی بالغ بر ۷۰میلیون داریم که مستلزم تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی است. فیروزآبادی ادامه داد:‌این از افتخارات ماست که امروز ده‌ها میلیون جوان بسیجی و تفنگدار اعم از زن و مرد برای دفاع از انقلاب و اسلام برابر دشمن آماده‌اند. وی با اشاره به جنبش‌های ضدسرمایه‌داری در آمریکا و غرب خاطرنشان کرد: اینها فرهنگشان اخلاص است و کسی که فقط برای خدا کار کند خدا نیز مزد او را خواهد داد. وی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد با شبیخون فرهنگی حیا را از جوانان ما بگیرد گفت: رهبری عزیز انقلاب با یک نگاه مبتنی بر عقل الهی امروز همه ابعاد زندگی در جهان را رهبری می‌کنند و در هر مقطع و زمانی علی‌وار دست ملت را گرفته و به پیش می‌برند. وقتی بسیج در متن جامعه باشد مسیر اصلی که توسط ولی فقیه ترسیم شده به انحراف نمی‌رود چرا که بسیجی مانع انحراف است. انحراف جزئی اهمیتی ندارد و با امر به معروف و نهی از منکر درست می‌شود اما بسیجی هیچگاه انحراف از ولایت فقیه و نظام اسلامی و خطوط اصلی که رهبری آنها را ترسیم کرده بر نمی‌تابد و جلوی انحراف را هرجا که باشد می‌گیرد.