گزیده خبرهای 22 آبان 90 قسمت -2

فدایی : فرزندان خامنه ای از پاک ترین انسان ها هستند

هنوز خبر فاش شدن حساب بانکی مسدود شده آقا زاده مجتبی در لندن انگلیس دولت فخیمه انگلیس فراموش نشده است که یک عنصر دست آموز مجیزگوی که نقش شکنجه گر در بازداشتی های بازداشتگاه کهریزک سال 88 داشته است . اکنون تلاش کرده است که پنهان ماندن چهره ها و توی آب نمک خیساندن آقازاده های ولی وقیح منفور ونامشروع را معادل پاک ترین جا زند . انگاری که فرزندان رهبر لوطی جماران همه کیسه کش حمام عمومی هستند که به جای مشتری برای خودشان کیسه کشی می کنند که چنین ادعا شده که از پاک ترین ها هستند . آنهم در رژیمی که از رأس تاذیل آن آلوده به فساد است و ولی وقیح نا مشروع حامی کلان دزدان می باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فدایی در نشست مشترک جوانان و دانشجویان جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه اخیراً در یکی از سایت های "ضد انقلاب" اتهامات و مطالب خلاف واقعی به آقای حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی خامنه ای دادند، پاسخ گفت: این خبر را صد درصد تکذیب می کنم معلوم است که کار دشمن، دشمنی، عملیات روانی و جوسازی و دروغ بافی است.نائب رییس کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: با قاطعیت می توان گفت یکی از پاک ترین بیوت و فرزندان، بیت رهبری و فرزندان ایشان است که این هم از الطاف و عنایات الهی است

فیلم / دود انفجار روز گذشته پادگان سپاه در نزدیکی ملارد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=40738

یعنی بر خاستن این دود سفید که در فیلم نمایش داده شده است . رنگ سفیدش نشان از آتش گرفتن ترکیبات شیمیایی فسفری و... باید باشد. از سوی ابعاد انفجار هم باید خیلی بزرگ و گسترده باشد که دود با این فشار و ارتفاع زیاد بسوی آسمان زبانه کشیده است ه که حالت نمایشی بمب های اتمی در مقیاس کوچک است .چگونه ممکن است که انفجار اتفاقی باشد .مشروط بر اینکه پاسدار تخصص موشکی هم با همین دود ها همراه با پاسداران دیگری بهوا رفته است؟ سئوال دیگر اینکه چرا پاسداران مانع از ورود خبر نگاران به پادگان محل وقوع انجار شدند . همچنین چرا باتأخیر زیاد به گروه امداد رسانی اجازه ورود به پادگان داده شد؟ .مهمتر اینکه چرا ققط کانال خبر پاسداران کودتا گر بوده است . این چگونه شیوه ی اطلاع رسانی در کشوری است که ادعای آزاد وامن ترین کشور جهان دارد؟

تجمع معلمان اخراجی مقابل مجلس

رژیم غیر متعارف بربر منش و تاریک اندیش چون با علم و آگاهی ودانش دشمنی بود ونبود دارد . برای همین از همان ابتدای قدرت و شکل گیری اش بیشترین دشمنی با دانشگاه و دانشجو واساتید و فرهنگیان و معلمان را در دستور کار خود قرار داد و تا کنونی پیوسته برای فشار وارد نمودن علیه شان ازشیوه وترفند های گوناگون استفاده کرده است.

حدود ۲۰ معلم شرکتی از استان فارس و اصفهان با تجمع مقابل مجلس نسبت به اخراج خود اعتراض دارند.به گزارش ايسنا، تجمع كنندگان با در دست داشتن پلاكاردهايي از نمايندگان مجلس، خواستار حمايت از مطالباتشان شدند.این معلمان پارچه‌نوشته‌هایی مبنی بر «اخراج معلمان شرکتی با خدمت صادقانه چرا؟ نمایندگان محترم حمایت حمایت»، «ما خدمتکاران آموزش و پرورش با سابقه ۱۰ تا ۱۵ سال از بلاتکلیفی خسته شدیم، در مورد ما معلمان اصفهانی بی‌عدالتی شده است به داد ما برسید» در دست دارند.

نماینده مجلس : کاش دو آمریکایی را آزاد نمی‌کردیم تا برگ برنده‌ای در دستمان بود

توصیه کرده هرطوری شده بایدد ست به آدم ربایی وگروگان گیری زده شود تا بشود سیاست زد وبند وباج گیری هسته ای دنبال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی پرونده نصرالله تاجیک در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.فاطمه آليا نماينده تهران در گفت‌وگو با خبرآنلاين درباره اينكه كميسيون امنيت ملي در خصوص استرداد سفير سابق ايران در اردن، از انگليس به کشورمان چه اقدامي انجام خواهد داد، گفت: راه طبيعي اين مسئله اين است كه جمهوري اسلامي ايران فشارهاي بين‌المللي خود را براي بازگرداندن سفيرش انجام دهد و با استفاده از وكلاي قوي اين موضوع را خاتمه دهد. چرا كه استكبار هدفش تاجيك نيست، بلكه به‌دنبال زيرسؤال بردن نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.وي با تأكيد بر اينكه تاجيك بي‌گناه است، خاطرنشان كرد: فكر مي‌كنم وزارت خارجه بايد از همه ظرفيت‌هاي بين‌المللي خود در دفاع از تاجيك استفاده كند.نصرالله تاجيك سفير جمهوري اسلامي ايران در اردن از پنج سال قبل به اتهام خريد دورمين ديد شب در حصر خانگي در انگليس به سر ميبرد.آليا در پاسخ به اينکه درصورت استرداد تاجيک به آمريکا، ايران در مجامع بين المللي عليه اين کشور اقامه دعوي خواهد کرد يا نه؟، گفت: اين حق مسلم ما است. اما اي كاش دو متهم به جاسوسي آمريكايي آزاد نمي‌شدند تا در صورتي‌كه آمريكايي‌ها سفير جمهوري اسلامي ايران را از انگلستان مسترد کردند، برگ برنده‌اي در مقابل آنها در دستمان بود

لاریجانی : در نحوه همكاري ايران با آژانس تجدید نظر میشود

مگر این پاسدار بچه آخوند انگلیسی مسئول پروژه ی هسته ای می باشد که اینگونه درشت سخنی نموده و قمپز توخالی پاسداری ولی وقیح گونه در کرده است؟

رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گزارش آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در خصوص برنامه هسته‌يي ايران گفت: پاسخ ايران به اقدامات تخيلي و ناشيانه رژيم صهيونيستي هرچند از جنس تهديد باشد، آن‌قدر تاثيرگذار و دردآور است كه از درون متلاشي شوند.به گزارش ایسنا، دكتر علي لاريجاني امروز صبح (يك‌شنبه) در صحن علني مجلس اظهار داشت: اين گزارش به گونه‌اي است كه بلندگوي رژيم صهيونيستي فورا اعلام كرد رژيم اسرائيل خيلي خوشحال است كه تمام اطلاعات داده شده از طرف اسرائيل به آژانس در گزارش مديركل آمده است.وي خطاب به مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي گفت: آقاي مديركل آيا رژيم صهيونيستي عضو NPT است كه شما از آن به اعضا ياد كرده‌ايد؟ اين مايه آبروريزي براي شما و آژانس نيست كه سخنگوي تبليغاتي رژيم صهيونيستي صريحا اعلام مي‌كند آنچه ما به آژانس داديم در گزارش مديركل آمده است.وي خاطرنشان كرد: مجلس شوراي اسلامي به آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اخطار مي‌كند اين روش را جز دشمني و رونويسي دستورات رژيم صهيونيستي و آمريكا نمي‌داند.رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنان خود ابراز داشت: لذا مجلس لازم مي‌داند در نحوه همكاري ايران با آژانس بررسي مجددي صورت دهد، چرا كه آژانس با روش جديد خود نشان داده است، همكاري و عدم همكاري تاثيري در تصميمات غيركارشناسي آنان ندارد.لاريجاني خاطرنشان كرد: بنابراين، لازم است كميسيون امنيت ملي مجلس در اين زمينه با همكاري ساير دستگاه‌ها بررسي اين موضوع را آغاز نمايد و نتيجه آن را ارائه دهد.

روزنامه "مردم‌سالاری" محکوم شد

مشخص است که سانسور نهادینه شده هرگز توان تحمل عبور برای مطبوعات خود ی وابسته به باندهای ما فیایی حاکم را تحمل نمی کند تا چه رسد به اینکه مطبوعات وابسته به رقبای مغلوب مدعی اصلاح طلب باشد که سانسور علیه شان بطور مضاعف اجرا می شود.

هیئت منصفه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه "مردم‌سالاری" را به دلیل نشر اکاذیب، مجرم اعلام کرد.علی‌اکبر کسائیان؛ دبیر هیئت منصفه مطبوعات در گفت‌وگو با فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: جلسه رسیدگی به اتهام مطبوعاتی مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری در خصوص اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی امروز در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.وی خاطرنشان کرد: هیئت منصفه مطبوعات، مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری را در خصوص اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، مجرم دانست.دبیر هیئت منصفه مطبوعات تصریح کرد: ضمنا هیئت منصفه مطبوعات به اتفاق آرا، وی را مستحق تخفیف اعلام کرد.کسائیان یادآور شد: همچنین در جلسه امروز به اتهام مطبوعاتی روزنامه "روز‌گار" نیز رسیدگی شد که متهم این پرونده در دفاعیات خود اعلام کرد که نتوانسته برای دفاع از خود وکیل بگیرد.وی افزود: به همین دلیل هیئت منصفه مطبوعات از ریاست دادگاه درخواست کرد با تعیین وقت مجدد برای رسیدگی به اتهام مدیرمسئول روزنامه روزگار، جلسه دادگاه وی تجدید شود که با این درخواست موافقت شد.