گزیده خبرهای 7 آذر90 قسمت -7

پارك جنگلي چيتگر به دست زندانيان محروم ساخته مي شود

اینان همانانی هستند که خمینی شیاد قول داده بود به حکومت می رسند .ولی سهم حکومت کردن شان چنین شده است .زیرا که جزو بازماندان جنگ خانمان بر اندازانه ی و یک بار مصرفان ایران وعراق هستند که چون جذب بسیج سر کوبگر نشدند به اعتیاد کشانیده شدند که سر از زندان در آوردند . اما چون هنوزا عدام وقطع اندام نشدند اینگونه به بیگاری کشیده می شوند.تا ثابت شود که ادعای رهبریت جنبش بیداری اسلامی منطقه داشتن دارای چه عملکرد و پیامی می باشد؟

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها: براساس گزارش دريافتي، سازمان زندانهاي حكومت به اصطلاح اسلامي، براي درست كردن و كار روي پارك جنگلي چيتگر كه به آن ليتمان كن هم گفته ميشود، به صورت گسترده اي ازندانيان براي درخت كاري وآبياري و سايركارهاي پارك سوء استفاده ميكند. اين پارك جنگلي به وسعت 70 الي 80 هتكتارمي باشد. به گفته يك زنداني آزاد شده، ،روزانه بين 300الي 350 نفرازندانيان دراين پارك كار مي كنند بدون اينكه حقوقي بابت رنج وزحمتي كه مي كشند دريافت كنند.عوامل حكومت با عناوين مختلف براي غارت هرچه بيتشرمردم ازاين زندانيان ، ماهانه بين 100 الي 150 هزارتومان پول دريافت مي كند. بدينوسيله سود هنگفتي از دسترنج زندانيان به جيب خودش مي ريزد.

عباسعلی نورا: اظهارات رییس دیوان درست باشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد

این اعتراف بر گردان اعتراف آخوند ویلچری وصل به دستگاه اکسیژن مهدوی کنی است که رئیس سیرک مجمع خبرگان آخوندی است که تازگی فاش ساخته است زیاد شلوغ نکنید و با هم وحدت کنید. چون گر حکم شود که مست یا دزد گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند.

فرارو : رییس دیوان محاسبات کشور می‌گوید هیچ کس از کل درآمدهای دولت، هزینه‌های آن و در نتیجه عملیات مالی دولت خبر ندارد، رحمانی فضلی همچنین از عدم ارائه گزارش دولت از نحوه تخصیص منابع در اجرای برنامه چهارم توسعه خبر داده است. گلایه‌های رییس نهاد نظارتی بر عملکرد مالی دولت تنها به این موارد محدود نمی‌شود و وجود خلا پیش روی دیوان محاسبات در جمع‌آوری اطلاعات مالی مربوط به گردش مالی افراد در سیستم بانکی کشور را هم شامل می‌شود. یک نماینده مجلس می‌گوید اگر این اظهارات درست باشد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. عباسعلی نورا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با فرارو، در خصوص اظهارات رییس دیوان محاسبات گفت: «امیدواریم این اظهارات صحت نداشته باشد چون اگر صحت داشته باشد نشان می‌دهد که ما هیچ نظامی را بر نمی‌تابیم و عملا در شرایط یک دولت بی‌نظم به سر می‌بریمنورا ادامه داد: «بی‌نظمی منافع ملی کشور و نظام را تحت الشعاع قرار می‌دهد و نمی‌توانیم این مساله را بپذیریم و پذیرش این مطلب هم کار بسیار سختی است

احمد خاتمی: روز به روز بر بی‌حجابی افزوده می‌شود

اینهم یک مورد اعتراف دیگر بر صحه گذاشتن بر شکست مبارزه ی 33 ساله ی شعار رو سری یا توسری است که زیر پوشش مبارزه با بی حجابی طرح های ضربتی سرکوبگرانه جنسیتی وتبعیض آمیز علیه ی زنان اجرا شده است .چون عناصر درجه 2 هستند که حق برابر بامردان ندارند. ولی اکنون اذعان شده که این مبارزه درست نتیجه ی منفی داشته است .چونکه عملکردش مشابه وموازی مبارزه 33 ساله با قاچاقیان موا مخدر ومعتادین شده است که موجب کاهش سن 13 سالت ن فروشی ومصرف مواد مخدر شده است.

فارس: عضو خبرگان رهبری گفت: با سکوت کامل برخی مسئولان و چراغ سبز نشان دادن به اظهارات عده‌ای، روز به روز بر آلودگی‌های اخلاقی و بدحجابی افزوده می‌شود.سیداحمد خاتمی ظهر امروز در جمع هزاران نفر از بسیجیان در حسینیه امام خمینی مشهد اظهار داشت:تمام شبکه‌های ماهواره‌ای روی مقام رهبری متمرکز شده‌اند، اما ملت ایران با هوشیاری که اکنون از خود نشان داده اجازه نمی‌دهد اتفاقی بیفتد و تا آخرین قطره خونشان پای علم ولایت ایستاده‌اند. (!)‌وی در ارتباط با قاتلین ابی عبدالله که شکم‌هایشان از حرام پر شده بود و سخنان حضرت تأثیری بر آنها نداشت افزود: مگر می‌شود بر واقعیات چشم بست؟ متاسفانه با سکوت کامل برخی مسئولان و چراغ سبز نشان دادن به اظهارات عده‌ای روز به روز بر آلودگی‌های اخلاقی و بی‌حجابی افزوده می‌شود

افتتاح یک سلمانی به دست فرماندار بندرعباس

فقط همین یکی افتتاح ها کم بود تا کلسیون افتتاح مدارج فن آوری علمی و تحقیقی و نظامی وموشکی و... بی نظیرکامل شود
فارس: در اتفاقی جالب توجه و کم سابقه فرماندار بندرعباس و سرپرست اداره کل تربیت بدنی هرمزگان در مراسم افتتاحیه یک سلمانی (پیرایشگاه) حضور یافتند.به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس شرکت برخی از مسئولان بعضا در افتتاح پروژه‌ها و مکان‌های خاص و کاملا شخصی در نوع خود جالب توجه است. اگر بخواهیم به طور مصداقی اشاره‌ای به این نوع حضور مسئولان (در هرمزگان) داشته باشیم، می‌توان به حضور مقامات بلندپایه حتی کشوری در افتتاح رستورانی در کیش و یا افتتاح یک رستوران دیگر در بندرعباس طی سال‌های گذشته اشاره کرد. متاسفانه طی سال‌های گذشته حضور مسئولان در افتتاح این نوع پروژه‌ها بعضا دیده می‌شود که اگر بخواهیم به یکی دیگر از این نوع حضورها نیز اشاره کنیم باید به حضور مسئولان فرمانداری قشم طی سال‌های گذشته در مراسم آغاز به کار آسانسور ساختمانی دو طبقه متعلق به فرمانداری این شهرستان اشاره کنیم. اما طی نخستین روز از هفته جاری خبری جالب توجه به روی خروجی برخی از رسانه‌های هرمزگان قرار گرفت که حاکی از حضور فرماندار مرکز استان و مدیرکل تربیت بدنی این استان در مراسم افتتاح یک پیراشگاه مدرن که در این خبرها از آن به عنوان واحدی مدرن یاد شده است، هستیم. (البته در این خبرها چند بار از این واحد آرایشگاهی پیرایشگاهی با عناوینی مختلف همانند بزرگترین و مجهزترین یاد شده است اما به نظر می‌‌آید این عناوین بدون توجه به وجود آرایشگاه‌های زنانه به این آرایشگاه که با حضور مسئولان افتتاح شده است، اختصاص داده شده است.)

اسامي شكنجه گران زندان قزلحصار

اگر قاتلان و شکنجه گران و دژخیمان زندانبانان همراه با غارتگران تصور می کنند که نام وعملکرد جنایتکارانه و غارتگرانه شان برای همیشه مخفی می ماند وشناسایی ومعرفی نمی شوند .سخت در اشتباه می باشند . همانگونه که پیگیری پرونده شان برای محاکمه ومجازات شدن شان در آینده فراموش شدنی نمی باشد .برای اینکه جنایات وخیانات 33 ساله ی حاکمان ایران در 33 سال گذشته آنچنان عریان وشفاف می باشد که جای هیچگونه توجیه بر عدم اطلاع وشناخت قابل قبول نمی باشد.

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها: اسامي چند شكنجه گر در زندان قزلحصار كرج به دست كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها رسيده است. گزارشات نشان مي دهند كه در اين زندان, شكنجه و اذيت و آزار به نحوي غيرقابل تحمل در مورد زندانيان اعمال مي شود. در اين گزارش اختصاصي, اسامي شماري از اين شكنجه گران و حرفه هر يك در زمينه اذيت و آزار و بدرفتاري با زندانيان را مي آوريم:يكي از اين شكنجه گران, سروان كفايتي نام دارد. حرفه او در به صليب كشيدن زندانيان است. شاهدان مي گويند, او زندانيان را به صورت صليب درمي آورد و تا آنجا مي برد كه نوك انگشت شان به زمين مي رسد و در همان حال, زندانيان بي دفاع را ساعت ها در معرض انواع شكنجه هاي روحي و جسمي قرار مي دهد. نفر بعدي, سرگرد سياوشي است. او در گذشته مسوول مالي زندان بوده است. دليل فاش شدن هويت او, اختلاس از پول زندانيان بي گناه بوده كه به دنبال آن از اين مسووليت كنار گذاشته مي شود. سياوشي در حال حاضر يكي از شكنجه گران زندان قزلحصار است. نفر سوم, سروان كشاني است. او اخيراً بازنشسته شده اما از شكنجه گران معروف است كه در بين زندانيان, به قصي القلب بودن و بي رحمي اش شناخته مي شود.