گزیده خبرهای 29 آبان 90

پای مجری معروف سیما هم به پرونده اختلاس باز شد

مگر این خبر موضوع جدیدی می باشد . چونکه در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد در کدامین بخش آن اختلاس ودزدی و غارتگری وجود ندارد که اکنون قرار است که در سازمان پشم و شیشه اختلاس گری میلیاردی نباشد؟

یکی از مجریان مطرح تلوزیون که به عنوان مطلع از پرونده امیر منصور آریا به دادستانی احضار شده و در خصوص روابط خود با این شرکت و قرداد تبلیغاتی خود با بانک آریا به سولات پاسخ داده است.یکی از مجریان مطرح تلوزیون که به عنوان مطلع از پرونده امیر منصور آریا به دادستانی احضار شده و در خصوص روابط خود با این شرکت و قرداد تبلیغاتی خود با بانک آریا به سولات پاسخ داده است.به گزارش «تعامل نیوز» احضار این مجری با سابقه به علت قرارداد میلیاری وی با بانک آریا بوده است همچنین بسياري از ارتباط هاي سياسي امير منصور آريا را نيز اين چهره سرشناس براي او وشركتش هماهنگ نموده است.اين مجري صداوسيما چند سالي است كه با استفاده از شغلش قراردادهاي تبليغاتي مختلفي را براي شركت تبليغاتي خود كه به نام يكي از اقوام درجه يك اش مي باشد جذب نموده است.لبخند ها و سکوت معنا دار این مجری در گفتگو با رئیس جمهور موجب نارضایتی اکثر رسانه های مستقل شده بود . احتمالا این قرار داد های کلان موجب صبر بیش از حد این مجری در گفتگو با اعضای دولت گشته است.گفتني است اين موضوع توسط دستگاهاي نظارتي مرتبط در حال پيگيري است اما اين سنت در بين مجريان صداوسيما در حال گسترش مي باشد.

آقای فرماندار رئیس جمهور را عصبانی کرد!

مشکل از این فرماندار لر تملق و چاپلوس نمی باشد ، بلکه در آمدن آمار دروغین بیش از 40 میلیون رأی ساختن برای نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 می باشد.

این همه داری به خودت زحمت تعریف و تمجید میدی اصلا رییس جمهور حواسش به تو هست ؟جهان: ( فرماندار کهگیلویه در سفر استانداری مشغول تملق شدید است و این شعر را میخواند ...مرده بودم زنده شدم . گریه بودم خنده شدم .دولت عشق آمد و پاینده شدم ) خبرنگار: نازنین ! این همه داری به خودت زحمت تعریف و تمجید میدی اصلا رییس جمهور حواسش به تو هست ؟ (تصاویری که نشون می ده رئیس جمهور توجهی به تعریف و تمجید فرماندار نمی کنه.فرماندار : خدمت رئیس جمهور عزیز و محبوب ...اما چه کنیم هوای سرد صبح زود متاسفانه عاملی شده که مردم عزیز مردم ما نتوانند بیایند ... نگاه تند رئیس جمهور به فرماندار ... رییس جمهور ناراحت میشه، میگه آمدند که مردم ) ، حواست کجاست عزیزم ، بدگافی دادی

جدیدترین شاهکار ضد اخلاقی فوتبال ایران

در رژیم ضد بشری قرون وسطایی که سابق اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال دارد و در فومن داور از سوی بازیکنان و تماشاچیان مورد حمله وحشیانه واقع می شوند . چرا اکنون نمی بایست که این اتفاق افتضاح آمیز دیگرر خ ندهد؟

آخرین دسته گل فوتبال ایران در ادامه اتفاقات غیرفرهنگی هفته های اخیربه دعوای مربیان یک تیم مردمی در حین مسابقه برمی گردد.آخرین دسته گل فوتبال ایران در ادامه اتفاقات غیرفرهنگی هفته های اخیربه دعوای مربیان یک تیم مردمی در حین مسابقه برمی گردد.به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، هفته گذشته در جریان دیدار دو تیم شموشک نوشهر و حفاری اهواز از سری مسابقات دسته دوم فوتبال کشور درگیری شدید مربیان تیم نوشهری توجه همه را به خود جلب کرد.ماجرا از این قرار بود که تیم نوشهری در این بازی، بیداریان سرمربی باتجربه خود را بخاطر دیسک کمر و مشکلات ناشی از این بیماری در اختیار نداشت و در این بازی که در شهر اهواز برگزار می شد، دستیاران بیداریان مسوولیت اداره تیم را عهده دار بودند اما آنها در جریان مسابقه دو تن از مربیان بر سر مسایل فنی با هم درگیری پیدا کردند و دامنه این اتفاق تا جایی بود که بازیکنان شموشک لحظاتی زمین را ترک کردند و و حدود دو دقیقه بازی تعطیل شد.این اتفاق در حالی رخ داد که تیم شموشک در بحران بسر می برد و در قعر جدول بسر می برد و در همین مسابقه نیز با شکست سنگین ۵ بر صفر روبرو شدند

ايران در عراق سرافكندگي آمريكا را رقم زد (خبر ويژه)

وقتی نظامیان آمریکایی بدون دلیل عراق را اشغال نظامی کرد تا که کشوری که دشمن حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی ایران بود تبدیل به دوست وهم پیمانش شود . سپس حاکمان ایران دست به آنگونه که با اقدامات تروریستی وتهدید بر خروج نظامیان آمریکا از عراق و همچنین افغانستان تأکید نکنند تا جایی که آمریکا مجبور شده تصمیم به اخراج نظامیان خود از عراق بگیرد تا این کشور را تحویل سپاه قدس تروریست دهند .چرا نباید دروغ نامه ی کیهان حامی پاسداران کودتا گر و مدافع سپاه قدس از موضع طلبکارانه و تحقر آمیز ضد آمریکایی چنین خبری را بازتاب ندهد؟

تصميم عراق براي پايان دادن حضور نيروهاي آمريكايي در اين كشور مايه سرافكندگي واشنگتن بود. ايران در اتخاذ چنين تصميمي نقش موثري داشت.گابريل گيتهاوي خبرنگار BBC در بغداد، ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: ايران در تصميم بغداد براي خودداري از دادن اجازه به آمريكا جهت حفظ بخشي از نيروهايش در عراق پس از پايان ماموريت آنها در پايان سال جاري نفوذ و نقش داشته است. اين را يك مشاور ارشد نخست وزير نوري مالكي مي گويد. آمريكا بايد باقي مانده نيروهايش را طبق توافق تا يك ماه و نيم ديگر از عراق خارج كند.گيتهاوي ضمن تاكيد بر اينكه «تصميم عراق براي آمريكا مايه سرافكندگي بود»، گفت: واشنگتن به سختي و به صورت علني براي توافق تازه اي با عراق با هدف ماندن يك نيروي احتياطي چند هزار نفري در عراق لابي كرده بود. دولت بغداد پس از چند ماه به آمريكا پاسخ منفي داد و شرايطي را كه براي پنتاگون قابل قبول باشد نپذيرفت. واشنگتن به شدت در برابر اين نظر كه از تضمين اهداف استراتژيك خود در منطقه بازمانده حساس است. مايكل مك كللان سخنگوي سفارت آمريكا در بغداد مي گويد: «كسي ما را بيرون نكرده و فكر نمي كنم به درخواست ايران بوده باشدبي بي سي تاكيد كرد: اين پايان جنگي خواهد بود كه براي آمريكا يك تريليون دلار هزينه داشته و جان تقريبا 4500 سرباز آن كشور را گرفته است.تاكيد شبكه دولتي انگليس بر استيصال آمريكا در ماجراي عراق در حالي است كه دولت توني بلر نخست وزير وقت بريتانيا، حامي و همراه اصلي ياغي گري هاي بوش در قشون كشي به عراق و افغانستان بود.

. بازگشت جمعیت فدائیان اسلام به عرصه سیاست

مشخص است که در شرایطی که نامشروع ومنفور بودن رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ورهبرش علنی شده است . از وحشت قیام عمومی می بایست فاشیستی ترین جریات مذهبی ارتجاعی تروریستی در این رژیم ضد بشری فاشیستی یکه تاز میدان باشند.

دیگربان : سایت محافظه‌کار «تعامل‌نیوز» از فعالیت مجدد «جمعیت فدائیان اسلام» به دبیرکلی محمد مهدی عبد‌خدایی و عضویت یکی از وزرای پیشین اطلاعات در شورای مرکزی این جمعیت خبر داد.این سایت محافظه‌کار روز شنبه (۲۸ آبان) نوشته که فدائیان اسلام دوشنبه هفته جاری نخستین نشست خبری خود را برگزار خواهد کرد.آن‌طور که این سایت نوشته است جمعیت فدائیان اسلام «با اوج گیری بیداری اسلامی و بر اساس آرمان‌های خود دوباره به عرصه سیاسی کشور بازگشته استجمعیت فدائیان اسلام یک سازمان اسلام‌گرای شیعه زیرزمینی در ایران بود که در دهه ۱۳۲۰ خورشیدی، به رهبری مجتبی نواب صفوی با هدف برقراری حکومت اسلامی تشکیل شد.فدائیان اسلام در سال ۱۳۲۴ احمد کسروی، مورخ و منشی‌اش را با ضربات متعدد چاقو ترور کردند. سپس بین سال ۱۳۲۸ تا ۱۳۳۲ دو نخست‌وزیر کشور یعنی عبدالحسین هژیر، حاجی‌علی رزم‌آرا و عبدالحمید زنگنه وزیر آموزش را به قتل رساندند.آنان همچنین سوء قصدهای ناموفقی را به جان محمدرضا پهلوی، وزیر امور خارجه حسین فاطمی و حسین علاء ترتیب دادند.خبر بازگشت دوباره این جمعیت در صورتی که تائید شود٬ بازتاب‌های گسترده‌ای در محافل سیاسی داخل و خارج از کشور خواهد داشت