گزیده خبرهای 30 آبان 1390

روحانی مغضوب احمدی‌نژاد کیست؟

باید که هر چه بیشتر اینگونه تلاش شود تا که انگل و غیر مولد های مفت خور متحجر بقدرت خزیده وبه آن چسبیده که مملکت را به این حالت کنونی کشانیده است از صحنه حذف شوند تا به ولی وقیح منفور ونا مشروع برسد

شيخ علي ثمري، پيش نماز مسجد انصار الحسين در شهرك محلاتي و محله داوود احمدي نژاد در نارمك، روحاني خانوادگي احمدي‌نژاد بود. پدر رئيس جمهور يك هفته پيش از فوتش، قسمتي از اموالش را با مشورت وي انفاق كرد و او در مراسم تدفين پدر احمدي‌نژاد، تلقين را به جا آورد.هفته‌نامه آسمان در گزارشی با عنوان «داستان داوود و محمود» به بخشی از مسائل خانوادگی و شغلی رئیس جمهور اشاره کرد و نوشت:شيخ علي ثمري، پيش نماز مسجد انصار الحسين در شهرك محلاتي و محله داوود احمدي نژاد در نارمك، روحاني خانوادگي احمدي‌نژاد بود. پدر رئيس جمهور يك هفته پيش از فوتش، قسمتي از اموالش را با مشورت وي انفاق كرد و او در مراسم تدفين پدر احمدي‌نژاد، تلقين را به جا آورد.ثمري خطبه عقد پسر احمدي‌نژاد و دختر مشايي را خواند و نهايتا هم به دعوت و اصرار احمدي‌نژاد به نهاد رياست جمهوري رفت و پيش‌نماز اين نهاد شد.اما پس از مدتي با مشاهده برخي رفتارهاي اطرافيان رئيس جمهور به انتقاد از اين رفتارها در نهاد رياست جمهوري و در حضور رئيس جمهور پرداخت. تذكراتي كه ظاهرا باعث شد رئيس جمهور در مواردي به خاطر آنها نماز جماعت نهاد را تعطيل كند!.پس از بركناري شيخ علي ثمري از پيش نمازي نهاد رياست جمهوري، عباس اميري فر به اين سمت منصوب شد كه مدتي بعد به جرم ارتباط با جريان انحرافي بازداشت شد

موشکباران مقر مرکزي حزب حاکم سوريه

پیام این موشک باران مقر مرکزی حزب حاکم سوریه روشن است زیرا که پیام هشدار دهنده ط ادامه ی آن وشلیک به کاخ ریاست جمهوری جنایتکار بشار اسد است که منتهی به شلیک به کاخ نخست وزیری مزدور خائن دست نشانده نوری مالکی بیت جماران خامنه ای منفور ونامشروع می شود زیرا که اینان هم پیمان و پشتیبان بشار اسد هستند ونیروی تروریستی برای سرکوب می فرستند و سوخت رسانی برای تانک های ارتش سوریه منتقل می کنند تا چه بیشتر معترضین سوری کشتار شود.

مقر مرکزي حزب بعث سوريه در پايتخت اين کشور، هدف حملات موشکي قرار گرفت.مقر مرکزي حزب بعث سوريه در پايتخت اين کشور، هدف حملات موشکي قرار گرفت.به گزارش مشرق، خبرگزاري انگليسي رويترز به نقل از ساکنان محلي اعلام کرد، ساختمان دفتر مرکزي حزب حاکم بعث سوريه در دمشق، هدف حمله موشکي قرار گرفته است.ساکنان منطقه در اين باره گفتند: دست کم دو موشک به يکي از ساختمان هاي اصلي مقر حزب حاکم سوريه در دمشق اصابت کرده است.گفته مي شود خبر وقوع اين حمله موشکي، نخستين خبر رسمي از اين دست از ابتداي آغاز آشوب ها در اين کشور از هشت ماه پيش تا کنون بوده است.هفته گذشته، پايگاه هوايي دمشق نيز از سوي آشوبگران مسلح مورد حمايت آمريکا-اسرائيل-سعودي، هدف حملات مختلف قرار گرفته بود که به تشديد خشونت ها در اين کشور انجاميد.

انتقاد مسئولان ارشد دولتي از يک تصميم لاريجاني

با اینگونه بازتاب خبر های ناشی از جنگ قدرت و ثروت که میان نهادهای مدعی اصول گرایی داده می شود. آیا هنوز هم ابهامی در ماهیت ضد بشری و غیرمتعارف و اصلاح نا پذیر بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی حاکم بر ایران وجود دارد؟خراسان : شنيده شده برخي مسئولان ارشد دولتي با اشاره به اقدام چندهفته گذشته علي لاريجاني رييس مجلس در لغو مصوبه اي از دولت که در اسفند سال 86 تصويب شده بود، اين اقدام وي پس از گذشت 4 سال از تصويب مصوبه را مورد انتقاد قرار داده اند. دولتي ها همچنين معتقدند استناد رييس مجلس در لغو اين مصوبه، براساس قانوني انجام شده است که در سال 87 به تصويب رسيده و شامل اين تصميم هيئت وزيران نخواهد شد.

پاسخ جواد لاریجانی به حبرنگاری که گفت "خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی هستم" سگ زرد برادر شغال است!

مگر نه وطن فروشی که همه چیز فروشی برای حفظ قدرت و انباشت ثروت را برادران انگلیسی و بچه آخوند لاریجانی با جدیت تمام دنبال نکرده اند . برای چه اکنون فرافکنانه آدرس غلط داده شده ونعله وارونه زده شده است . آنهم از سوی مأمور انگلیسی که سفر تاریخی اش به لندن وزد وبند با دلت فخیمه ی انگلیس برای جلب حمایت از نامزدی ریاست جمهوری دوره هفتم علی اکبرناطق نوری فراموش نشده است . همانگونه که تز معروف مذاکره با دشمن تا قعر دوزخ وی از یاد نرفته است

..مهر : دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مواجهه با خبرنگار بی بی سی فارسی که مصرانه خواهان پاسخ وی در برابر یک سئوال بود، به او توصیه کرد که هیچگاه وطنش را نفروشد!به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس فیلمی که در شبکه های مجازی منتشر شده است بی اعتنایی جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه به خبرنگار بی بی سی فارسی و سئوالات وی، که حکایت از بی اعتمادی و اعتراض وی به مشی و عملکرد مغرضانه این رسانه خبری در قبال مسائل ایران دارد، حواشی جالبی به همراه داشت.لاریجانی در پاسخ به اصرار خبرنگار بی بی سی فارسی برای علت برخورد نظام به سران فتنه 88 گفت: صدای آمریکای فارسی لیاقت جواب ندارد.لاریجانی وقتی با پاسخ خبرنگار مواجه شد که "خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی هستم" گفت: سگ زرد برادر شغال است. این خبرنگار که همچنان اصرار به مصاحبه با لاریجانی داشت نهایتا با این توصیه از سوی لاریجانی مواجه شد که: هیچ وقت وطنت را نفروش! (بجای آنکه به سئوال خبرنگار پاسخ دهد)

نامه مهدی خزعلی به خامنه ای: اجازه دهید هفته ای یکبار باز - به شیوه ای دیگر- دردهای جامعه را برایتان بازگو کنم حال مختارید پاسخ مرا حضوری دهید یا برای پنجمین بار راهی سلول انفرادی ام نمایید.

آقازاده مهدی خزعلی آنگونه وانمود کرده است که گویا آخوند هفت خط پالان ساییده با سنگر منقل که مرسوم و رایج است که همه ه بحث های سیاسی داخلی وجهانی در پای این سنگر انجام می شود وی در جریان مسایل داخلی وتملق وچاپلوسی و تعریف و تمجید دروغین از وی کردن نیست و خودش مروج ومبلغ این چنین سیاست دستمال ابریشم یزدی بر دست گرفتن نمی باشد و به مطبوعات اخطار نکرد باید دچار خود سانسوری شوید و فتیله ها را پایین بکشید و همه چیز را بیان ننید . چون مردم نا محرم هستند و دانستن حق شان نمی باشد که نیاز به اینگونه اطلاع رسانی از سوی ایشان دارد؟!

وبلاگ مهددی خزعلی : باسلام؛ سال هاست می خواهم خطی بنویسم، شرایط مهیا نبود، اطراف شما را مداحان و ثناگویان و متملقان گرفته اند، چاپلوسی و دستبوسی و پابوسی بیداد می کند، یکی چفیه را به تبرک می برد، دیگری به عبای شما تبرک می جوید، جمعی بوسه بر جایگاه شما می زنند و جماعتی قدمگاه شما را مسح می کنند، تمسک به کلام شما ناسخ آیه و روایت است، غالیان شما را بالاتر از خدا می دانند، در این هیاهوی بازار آهنگران، که عمود خیمه را در کوره مدح و ثنا نهاده و هریک با تملق و چاپلوسی پتکی بر آن می کوبند، چه جای سخن نقاد است؟ این ها آنقدر می زنند تا عمود نازک و نازکتر شود، من می خواهم با نقد و نقادی عمود خیمه را چون پولاد آب دیده کنم! می خواهم با کلام تند و تیز نقاد آشنایتان سازم.می گویند شهید رجایی مجلس " نِق" برپا می کرد تا در آن مجلس هر که می خواهد نق بزند و بر او خرده بگیرد، توصیه می کنم یک معاونت " نِق" یا " نقد" تشکیل دهید، نقادی بی پروا و جسور بر آن بگمارید که مخالف شما باشد، به او اجازه دهید تا بدون رعایت آداب و بدون لکنت کلام، نقد های جامعه را برایتان بگوید.می دانم، کسی زیر بار این مسئولیت نمی رود، شاید خیلی زود، زبان سرخ سر سبزش را به باد دهد، اینجانب آماده ام تا بدون تعظیم و تکریم و کرنش، بدون خضوع و خشوع و رکوع و سجود، بدون عظمی و معظم، نق و نقدهای جامعه را جمع کنم و هفته ای یکبار با زبانی تند و تیز و برنده به عرض برسانم.باور بفرمایید همه چاپلوسان و متملقان درگاه، از سخن تلخ و نقد در محضرتان هراس دارند، یکی از رؤسای قوا حرف دلش را به هاشمی می زد تا با شما در میان بگذارد، وقتی هاشمی به او می گوید: " چرا خودت نمی گویی؟ " جواب می دهد: " ما نمی توانیم سخن مخالف بر زبان آوریم، از ما تحمل نمی کنند! "من پست و مقامی ندارم که نگرانش باشم، کیسه ای ندوخته ام که از پاره شدنش بهراسم، پس این فرصت را غنیمت بشمارید، بگذارید این نقاد هفته ای یکبار - به شیوه ای دیگر- دردهای جامعه را برایتان بازگو کند. حال مختارید پاسخ مرا حضوری دهید یا برای پنجمین بار راهی سلول انفرادی ام نمایید. والسلام حسبنا الله و نعم الوکیل.دکتر مهدی خزعلی