گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 2 آذر 90

خل و چل (گفت و شنود(

گفتم : چرا سرباز چنین شده چل و خل؟به خودش داده است بی لام دسته گل

گفت : آخه این زنگی تیغ بر دست ، باشربت شیره ی تریاک کرده مست

یکی بهش گفته عجب افتادم گیر آدم کودنی؟به یارو گفته خودت افتادی گیر آدم کودنی، مردنی

گفت: گروه هاي اپوزيسيون از اين كه يك زن جوان مصري براي اعلام مخالفت با حاكميت اسلام در مصر، تصاوير لخت خود را در اينترنت به نمايش گذاشته است ابراز خوشحالي كرده اند!
گفتم: كجاي اين كار باعث ذوق زدگي گروه هاي اپوزيسيون شده است؟
گفت: مي گويند اقدام اين زن مصري، دهن كجي به همه مسلمانان در ايران و مصر و بقيه كشورهاي اسلامي است!
گفتم: عجب خل و چل هايي هستند؟!
گفت: اتفاقا يكي از سايت هاي ضد انقلاب هم خطاب به آنها نوشته است اين حركت باعث مي شود مسلمانان مصر در تصميم خود براي تشكيل حكومت اسلامي پافشاري بيشتري كنند.
گفتم: حالا فكرش را بكن كه دشمن احمق چه گوهر گرانبهايي است؟!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: به يارو گفتند؛ گير عجب آدم زبون نفهم احمقي افتاده ايم؟ و يارو با عصبانيت گفت؛ خودت گير عجب آدم زبون نفهم احمقي افتاده اي!!

گفت : سربازجوی سوپر احمق ، از این احمق بودنش شده دمق

گفتم : برای چه این کودن؟ بروی خودش کشیده گلنگدن

گفت : این ویران کننده بی شمار خانه ،لخت شدن یک دختر مصری کرده بهانه

دختر مصری اعتراض کرده به اخوان السلمین ،برای عدم حکومت دینی اعتراض کرده این چنین

اما سربازجوی شکنجه گر زندان اوین ، وارونه کرده این موضوع را بطور یقین

نقل قول کرده است این بد نام ، از یک همکار مدعی سربازان گمنام

لخت شدن اینترنتی دختر مصری شده انگیزه ،تا مردم مصری حکومت دینی را کنند آویزه

گفتم : چرا سرباز چنین شده چل و خل؟به خودش داده است بی لام دسته گل

گفت : آخه این زنگی تیغ بر دست ، باشربت شیره ی تریاک کرده مست

یکی بهش گفته عجب افتادم گیر آدم کودنی؟به یارو گفته خودت افتادی گیر آدم کودنی، مردنی