یک طنز وچند تصویر تراژدیک . 26 آبان 90

این دو گزارش دستآورد 33 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی عوامفریب و دین فروش می باشد که طنز مکتبی مدل اصول گرایی مرتبط با مظلوم نمایی ادعایی ساده زیست بودن دولت مدعی اصول گرا است که یک رقم 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی شده است وبرای ماستمالی کردنش سناریوی اجاره نشینی ماهی 80 هزار تومانی برای رحیم مشایی ساخته شده که اکنون مورد تمسخر واقع شده است . و دومی مرتبط به تصاویر یک روستا است که بایدتوجه داشته باشید که این تصاویر ضمیمه شده نه مر بوط به افغانستان جنگ زده است ونه اینکه درعراق ویران شده است ونه وان زلزله زده ی ترکیه است و نه آفریقای فقر زده می باشد ، بلکه مر بوط به اهواز مرکز استان نفت خیز خوزستان است که سهم نفت مردم محروم این استان به خصوص در اهواز این چنین شده است که کودکان ونو جوانان اهوازی به جای اینکه پشت میز کلاس درس باشند . باید زباله گردی کنند تا شاید از این طریق چیزی گیرشان آید که بتوانند به زندگی انگلی تحمیل شده شان ادامه دهند. فراموش نشود که فرق اینان با فر زندان حاکمان عوامفریب و دین فروش و شرکای غارتگر کاخ نشینانش در این است که سهم اینان از جنگ نعمت الهی ویرانگر خانمانسوز نعمت جنگ نصیب خود و فرزندان جنگ افروزان عوامفریب شده است تا در ناز ونعمت فراوان غوطه ور باشند ولی ویرانی وفقر و بیکاری وگرانی و بی خانمانی و آوارگی همراه با خاموشی های ممتد وعدم آب آشامیدنی هم سهم محرومان وتهی دستانی شود که خمینی شیاد قول حاکم شدن به اینان داده بود . تازگی هم پاسدار گماشته احمدی نژاد گفته است که اگر قیمت نفت هر لیتر ۱۱۵ دلار است باید ارزش افزوده آن برای ملت سودآور باشد و اگر چنین شود و در آمد نفت به جیب ملت برود در آن صورت می‌توانیم بگوئیم که صنعت نفت واقعا ملی شده است. البته وی نگفته است که چرا آن موقع که قیمت هر بشکه نفت 150 دلار شد نه اینکه ارزش اضافی بر توی جیب ملت نرفت ، بلکه نان توی سفره های خالی محرومان هم ربوده شد وتورم و گرانی به اینان داده شد . صد اذلبته که هم سهم دزدن و غارتگران و اختلاس گران حاکم و شرکای شاتن بطور نجومی افزوده شد . بهر حال با این عملکرد فاصله عمیق پر نا شدنی طبقاتی که فقط فقر تولید و توزیع می شود . اما ولی وقیح منفور ونا مشروع که مدعی رهبر ام القرای جهان اسلام است ادعای رهبری جنبش بیداری منطقه هم دارد و می خواهد اینگونه شرایط تحمیلی به محروم اهواز را برای ملت های منطقه صادر نماید یا هدیه کند.

پیشنهاد یکی از خوانندگان شفاف برای کمک به مشایی

یکی از خوانندگان شفاف، برای کمک به خانه دار شدن اسفندیار رحیم مشایی پیشنهاداتی را ارائه کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.این مخاطب سایت شفاف نوشت: بیایید برای کمک به آقای مشایی همت عالی به خرج دهیم و از رئیس جمهور بخواهیم کتی، کاپشنی، ماشینی چیزی به مزایده بگذارد و پول آن رابه آقای مشایی بدهد تا به خانه دار شدن وی کمک کنیم!

نابسامانی در روستای قلعه چنعان خوزستان

اهواز - خبرگزاری مهر : نبود امکانات رفاهی عم از راه و جمع آوری زباله در روستای قلعه چنعان خوزستان مشکلات عدیده ای از جمله بهداشت برای زندگی روستاییان به بار آورده است