"در آینده هرگونه توطئه وتهدید جانی مجاهدین اشرف آمریکا هم جزو شرکای مجرم این جنایت علیه ی بشریت خواهند بود"

چگونه است که وزیر مدعی حقوق بشر عراق نمی گوید که چه سالی عراق اشغال نظامی شد؟ سپس فضا برای حضور ویکه تازی کدامین کشور همسایه ی عراق فراهم شد . طوری که عراق را حیاط خلوت خود کرده است؟ عملکرد این کشور همسایه پس از اشغال نظامی عراق چگونه بوده یا چه پرونده ای دارد؟ برای چه در امور داخلی عراق مداخله گری می کند ؟ آنگونه که نخست وزیر عراق تبدیل به آلت دست این کشور همسایه تبدیل شده ا و به شکل گماشته یک خال بفرمانی در آمده است که در نشست کشورهای اتحادیه عرب برای رأی گیری خروج سوریه از این اتحادیه یا معلق کردن عضویتش در کنار حزب الله لبنان، عراق دومین کشوری بود که رأی ممتنع داد. چونکه سوریه جزو هم پیمان کشور همکاره ی عراق می باشد. همچنین سئوال است فرمانده پاسداران رود بار استان گیلان درسامراچه می خواست که مطبوعات رژیم فاشیستی مذهبی ایران گزارش دادند که وی همراه 3 نفر دیگر مورد تهاجم واقع و کشته شدند؟ سپاه قدس در عراق چه می کند، آنچنان که نه اینکه عراق را شخم زده و با تلاق کرده است، بلکه در سوریه هم مشغول ضرب و شتم و کشتار مردم معترض سوریه می باشد؟ از سوی دیگر طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا از سوی سپاه قدس هم که فاش شد و پرونده اش روی میز شورای امنیت سازمان ملل است تا که رسیدگی شود. تازگی هم یک گروه از مأموران تروریستی حامی رژیم فاشیستی مذهبی ایران که از بحرین به قطر رفته که قصد چند انفجار مربوط به سفارت عربستان و پل فهد در بحرین را داشتند که قبل از اقدام شناسایی وبا پول ایرانی باز داشت شدند . البته گزارش شده که اینان قصد داشتند پس از اقدام تروریستی به سوریه و سپس به ایران بروند که به احتمال زیاد می بایست در رابطه با سپاه قدس باشند .ولی وزیر کمدی حقوق بشر عراق با فراموش کردن این واقعیت که عراق حیاط خلوت حاکمان ایران شده است . در عوض بدستور اربابان جماران نشین به سراغ سازمان قربانی رژیم فاشیستی مذهبی در اشرف رفته است تا که با اتهامات واهی و وارونه ونخ نما شده بستر سازی تهاجم نظامی دیگر به مجاهدان کمپ اشرف تدارک دیده شود تاپرونده ی گشوده شدگان مجرمان جنایت علیه ی بشریت تهاجم نظامی 6و7 مرداد 88 و 19 فروردین 90 با ارتکاب جنایتی دیگر سنگین وننگین تر شود . به امید با اینگونه جو سازی ها وتلاش های مذبوحانه اذهان عمومی محور جنگ قدرت و ثرون باندهای متخاصم منحرف شود. در صورتی که دامنه رقابت و اختلافات باندهای مافیایی منجر به انفجار کلاهک های موشکی زاغه های مهمات پادگان مدرس سپاه پاسداران کشیده است که همزمان خبر طرح ترور یدالله صادقی معاون وزارت صنایع ومرگ پسر پاسدار محسن رضایی در هتلی در دبی هم گزارش شده است. ولی از سوی وزیر دکور حقوق بشر عراق و عباس بياتي يك نماينده نزديك به مالكي مزدور وخائن و مزدوري به نام واثق موسوي، نماینده یک آخوند حامی ولی و وقیح منفور و نامشروع و كفيل وزارت كشور عراق علیه ی دشمن اصلی وجدی ومتشکل و سازمان یافته مجاهدان اشرف پرونده گشوده او تأکید کرده اند که اینان باید عراق را ب تا پایان سال میلادی جدید ترک کنند.بدتر اینکه یک بند 3 شرط ترسیم شده بازگشت به ایران یا مسلخگاه می باشد.

اکنون سئوال است که آیا آمریکا عراق را اشغال نظامی کرد تا عراق جولانگاه سپاه قدس و حیاط خلوت حاکمان ایران وکانون صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به منطقه شود؟ آیا عراق ویران شد و صدها هزار نفر زن ومرد وکودکان عراقی بی گناه جان باختند . بعلاوه چندین هزار نظامیان آمریکاییان کشته ومجروح شدند و صد ها میلیارد د لار هزینه ی جنگی این اشغال نظامی عراقشد تا که به جای صلح و دمکراسی و امنیت و آزادی قول داده شده به مردم عراق یک مهره ی دست نشانده ی حاکمان ایران نخست وزیر عراق شود تا ضمن ضرب وشتم وسرکوب وترور معترضان عراقی توطئه ی مشترک علیه اپوزیسیون اصلی این رژیم در کمپ اشرف هم به پیش برده شود . در صورتی که هنگام اشغال نظامی عراق پایگاه های نظامی شان بمباران هوایی شد سپس خلع سلاح شدند . آنگاه از سوی مقامات مسئول نظامی آمریکایی باتک تک اعضای مجاهدان اشرف گفتگو ومصاحبه شد وتعهد حمایت ومراقبت به اینان داده شد. ولی بدلیل سیاست استمالت جویی و مماشات گرایانه آمریکاییان نقض پیمان نمودند وتصمیم گرفتند تا نظامیان آمریکاییان عراق را ترک نمایند تا نه اینکه مجاهدین اشرف را به حال خود رها کنند، بلکه با اقدامی که می تواند به مثابه ی جنایت علیه ی بشریت باشد نام این سازمان قربانی را بر توی لیست تروریستی نگهداشته است تا که به همین اتهام تهدید به قتل عام شوند.بنابراین بدون هیچ ابهام اگر چنانچه مقامات آمریکایی همچنان اصرار به عدم خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه تروریستی کنند و فشار برروی نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری مالکی برای تعویق ضرب العجل مجاهدان اشرف از عراق نکند تا راه انسانی وآزادانه برای انتقال و جا به جایی مجاهدین اشرف به وجود آید. در غیر اینصورت در آینده هرگونه توطئه وتهدید جانی مجاهدین اشرف آمریکا هم جزو شرکای مجرم این جنایت علیه ی بشریت خواهند بود.

اشغال اشرف- شماره 160

دولت عراق، به درخواست رژيم ايران براي به راه انداختن كشتار بزرگ در اشرف زمينه سازي مي‌كند.روز 9 نوامبر شياع سوداني وزير حقوق بشر عراق گفت «سازمان خلق يك سازمان تروريستي است دولت عراق قصد دارد در پايان سال جاري به پرونده قرارگاه اشرف پايان بدهد. دولت عراق با تامين دو گزينه براي آنها برخورد مي كند. گزينه اول بازگشت داوطلبانه به كشورشان با تضمين سازمان ملل متحد و طرف ايراني كه آمادگيش را در اين رابطه اعلام كرده است و گزينه دوم يافتن يك كشور سوم است». همزمان عباس بياتي يك نماينده نزديك به مالكي اعلام كرد «تصميم دولت مبني بر بستن قرارگاه اشرف غيرقابل برگشت است و به اجرا در خواهد آمد و به سازمان ملل و اتحاديه اروپا ابلاغ شده است. وي گفت .... اين سازمان تروريستي سه گزينه دارد . يا به كشورشان بر مي گردند و از قانون عفو عمومي استفاده مي كنند يا يك كشور سومي آنها را ميزباني مي كند و يا دولت قرارگاه را تفكيك مي كند و آنها را در استانها توزيع مي كند و با آنها بعنوان فرد و نه سازمان رفتار مي كند». روز 6نوامبر مزدوري به نام واثق موسوي، بيانيه يي به اسم «دفتر نجف» آخوند محمد علي گرگاني صادر كرد كه در آن آمده است: «مجاهدين اشرف يك گروه كافر هستند و بايد به صورت كامل و نهايي نابود شوند». گرگاني ساكن قم و از آخوندهاي حامي خامنه اي است و هيچگاه دفتري در نجف نداشته است. قبل از آن در 27 اكتبر كفيل وزارت كشور عراق گفت در پايان سال اشرف بسته مي‌شود و ساكنان درداخل عراق پخش خواهند شد تا آنها را ساده تر به ايران و يا ديگركشورها بفرستيم. روز 23 اكتبر نيز وزارتخارجه رژيم ايران از يك توافق 7 ماده يي با دولت عراق براي بستن اشرف خبر داده بود. همه چيز حاكي از آنست كه رژيم آخوندي و دست نشاندگان عراقي اش، براي يك كشتار بيسابقه برنامه‌ريزي مي‌كنند. آنها با كارشكني از شروع كار كميسارياي عالي پناهندگان براي بازتأييد استاتوي پناهندگي ساكنان اشرف، جلوگيري مي‌كنند تا هر مانعي را از سر راه اين كشتار كنار بزنند. مقاومت ايران به رئيس جمهور، وزير خارجه و ديگر مقامهاي ذيربط آمريكايي و همچنين به شوراي امنيت و دبيركل ملل متحد و نماينده دبيركل در عراق به خاطر يك حمام خون قابل پيش بيني هشدار مي‌دهد و خواستار اقدام فوري آنان به منظور تسريع راه اندازي پروسه بازتأييد پناهندگي ساكنان اشرف و جلوگيري از وقوع يك فاجعه جديد انساني است.دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران. 21آبان 1390(12نوامبر2011)