گزیده خبرهای 28 آبان 90
«مرجع تقليد بايد ولايت‌پذير باشد»

این طوطی دست آموز جایگزین رفسنجانی جراحی شده از امام جمعه ی موقت تهران زور زده است ک ضمن کسب تکلیف برای مراجع کردن از سوی دیگر ه با دهان کجی کردن به میلیون ها نفر معترضینی که پس از کودتای 22 خرداد 88 وارد خیابان ها شدند و در تظاهرات های ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند وتصویرش ر پایین کشیده و پاره کرده ولگد کوب کردند یا بر آتش کشیدند با این ادعای مضحک فرمایشی کسب مشروعیت برای ولی وقیح منفور ونا مشروع کرده باشد.

ایلنا : كاظم صديقي امام جمعه موقت تهران در مراسم سومين سالياد درگذشت آيت‌الله سيدجواد مدرسي، يكي از علماي يزد تاكيد كرد كه رييس‌جمهوري، نخست وزير، مرجع تقليد يا هركس ديگري، اگر عمر نوح كند و بين ركن حجرالاسود و مقام ابراهيم به عبادت بپردازد بايد ولايت‌پذير باشد. وي با بيان اينكه برخي از انقلابي‌ها، در آزمون‌هاي انقلاب ابليس شدند، اضافه كرد: ملاك سوابق نيست بلكه ملاك آن است كه چه كساني در چارچوب نظام هستند و زير پرچم ولايت قرار دارند. به گفته صديقي، نماز خواندن، روزه گرفتن و جهاد رفتن ملاك نيست و برخي با اين كار‌ها خود را برجسته مي‌كنند و «من من» مي‌كنند. وي با بيان اينكه شيطان پس از چند هزار سال عبادت مغرور شد تاكيد كرد: بايد از سابقه خوب‌مان بترسيم چراكه ممكن است به واسطه آن شيطان شويم. برخي انقلابيون زندان رفته اكنون طلبكار هستند و «انا خير منكم» مي‌گويند و اين‌‌ همان شيطان است.

«خانه‌داري براي بانوان اشرف مشاغل است»

اعتراف آشکار به تبعیض جنسیتی وار جحیت دادن به خانه نشینیی زنان که در حقیقت نقش کنیز بودن زنان برای مردان است که فتوایش را این آخوند فسیل زن ستیز چنین صادر کرده است.

ایسنا : آيت‌الله لطف‌الله صافي‌گلپايگاني از مراجع تقليد، در ديدار جمعي از استادان شركت‌كننده در همايش تحول در علوم انساني، اضافه كرد برخي فكر مي‌كنند خانه‌داري شغل نيست؛ در حالي‌كه تربيت فرزندان سالم و مسلمان از جمله كارهاي مهمي است كه همگان نمي‌توانند به اين جايگاه دست يابند. وي با توجه به تبليغات غرب درباره اختلاط زن و مرد خاطرنشان كرد: نبايد هرگز فريب تبليغات نادرست غرب را بخوريم و ارزش‌هاي حقيقي و اخلاقي را در جامعه از دست بدهيم. اين مرجع تقليد پايبند نبودن به اخلاق و ارزش‌هاي اسلامي را سبب بروز مشكلات و گرفتاري‌ها در جامعه‌ دانست و تاكيد كرد: هر چه كمبود در جامعه احساس مي‌شود، براي اين است كه از عمل به قرآن، معارف و هدايت‌هاي آن فاصله گرفته‌ايم. به گفته وي، در يك جامعه قرآني، بدحجابي زنان، اختلاط زن و مرد، بي‌عدالتي و... وجود ندارد.

رژيم صهيونيستي را روي ويلچر مي‌نشانيم»

وارونه وهذیان گوئی این بچه آخوند رئیس دکوری بازار مکاره که ضلع سوم مثلث فعال برادران لاریجانی هاست که چپ و راست وارد میدان می شوند تا دست به اجرای نمایش خیمه شب بازی نشان دادن جای دوست و دشمن بزنند. ادعایی که وی کرده بیش از حد مسخره است زیرا با وجود اینکه رئیس سیرک مجمع خبر گان آخوندی رهبر ویلچر نشین می باشد اوا از موضع ضعف وترس قدرت نمایی کرده و آدرس غلط داده است. بقول تقی کروبی فرزند مهدی کروبی هرگاه بخشی از پرونده های مالی برادران لاریجانی به خصوص محمد جواد که از سوی رئیس دولت و یا نزدیکان وی در پاسخ به اتهامات مشابه نسبت به اصحاب دولت مطرح می گردد، بلافاصله این اخوی ها ی لاریجانی ها عجولانه و با ترتیب دادن مصاحبه در جهت تحکیم و تجدید هاله مصونیت به جای پاسخ به اتهامات وارده فعال می شوند و مردم معترض و رهبران در بند رقیب را مورد نوازش قرار می دهند. یا لغزخوانی های ضد آمریکایی و اسراییلی با انکار نقض مستمر حقوق بشر در ایران با دفاع از قصاص و اهداف هسته ای می کنند.

فارس : علي‌لاريجاني رييس مجلس به رژيم صهيونيستي هشدار داد كه اگر مي‌خواهد خودش را روي ويلچر ببيند، مي‌تواند تهديداتش عليه ايران را عملي كند. وي كه پنجشنبه هفته گذشته به استان خوزستان سفر كرده بود، در يادمان شهداي هويزه تاكيد كرد: بايد رژيم صهيونيستي متوجه باشد كه با حريف سختي مواجه است و آنان مي‌دانند كه اين موضوع بازيگوشي نيست.

تصادف شديد فرزندان ميرتاج‌الديني

مشخص نیست که این روز ها گزارش می شود که فرزند صدر نایب رئیس بازار مکاره ربوده می شود . اکنون نیست گزارش شده است آقازاده آخوند میر تاج الدینی که قبل از معاون پارلمانی رئیس جمهور شود عضو بازار مکاره بود تصادف کردند که یکی شان قطح نخاع شده است.

باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسيما خبر داد: دو تن از فرزندان معاون پارلماني رييس‌جمهور دچار سانحه شديد رانندگي شدند. به علت شدت جراحات وارده اين دو نفر به يكي از بيمارستان‌هاي شهرستان شيراز منتقل شده و تحت مداوا قرار دارند. گفتني است برخي از منابع بيمارستاني مي‌گويند يكي از فرزندان ميرتاج‌الديني دچار قطع نخاع شده و حال مصدوم دوم نيز چندان رضايت بخش نيست.

جنگ علیه ایران به خیابان‌های رژیم صهیونیستی کشیده می‌شود

این مشنگ امام جمعه رشت ن گویا فراموش کرده یا نمی داند که 33 سال است که شعار سرنگونی یا نا بود باید گردد اسراییل سر داده شده است . اگر چنانچه رژیم ضد بشری و قرون وسطایی قدرت وتوان این ادعای مطرح شده را داشت تا حال عملی کرده بود ونیاز به منتظر ماندن تهاجم نظامی از سوی اسراییل برای پاسخگویی نبود.

فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: در صورتی که جنگی علیه ایران آغاز شود این جنگ دیگر در مرزهای ایران محدود نمی‌شود بلکه به خیابان‌های رژیم صهیونیستی کشیده می‌شود.غلامرضا شفیعی‌زاده٬ امام جمعه موقت رشت افزود : با کوچک‌ترین حمله به ایران بسیجیان ما در مدت چند ساعت تمام عربستان را در می‌نوردند

عذرخواهي از احمدي‌نژاد به دليل عدم استقبال مردم

اینهم نتیجه ادعای بیش از شرکت 80% جمعیت کشور در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 و25 میلیون رأی ساختن برای پاسدار گماشته احمدی نژاد که اکنون تق رأی سازی های دروغین این چنین فاش شده است.

خبرآنلاين : برنامه «صرفا جهت اطلاع» اين هفته در آيتمي به سفر استاني اين هفته احمدي‌نژاد به شهركرد پرداخت. در اين آيتم مجري يكي از سخنراني‌هاي احمدي‌نژاد در حال تمجيد از وي بود بي‌آنكه احمدي‌نژاد اندك توجهي به وي داشته باشد. سپس اين فرد از احمدي‌نژاد عذرخواهي كرد كه به دليل سرماي زياد هوا مردم نتوانسته‌اند چندان به استقبال وي بيايند كه با اخم احمدي‌نژاد روبه‌رو شد. صرفا جهت اطلاع اسم اين گزارش را «گاف عجيب» گذاشته بود

جنتی : سپاهیان و بسیجیان باید جلوی جریان انحرافی (احمدی نژاد و مشایی) را بگیرند

وقتی هدف حفظ قدرت و انباشت ثروت و انحصاری کردن با حذف رقبا باشد تا جایی که دین ابزار این هدف شده است .مشخص است که برای حفظ قدرت هدف وسیله را توجیه می کند .برای همین بطور تاکتیکی از پاسدار گماشته احمدی نژاد حمایت می شد تا رقیب مدعی اصلاح طلب با اتهام جریان فتنه کنار زده شود . اکنون نیز نوبت وی رسیده تا که حذف شود . بهمین دلیل آخوند جنتی که مدافع سر سخت پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است . اکنون علیه ی وی چرخیده و با متهم کردن جریان انحرافی بسیج مبارزه برای حذف داده است.

خبرگزاری رسا : احمد جنتی، جمعه شب 27 آبان‌ماه در مراسم یادواره شهید زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به حرکت گسترده جریان انحرافی برای تصاحب کرسی‌های مجلس هشدار داد و بر هوشیاری و حضور پرشور مردم در تمامی صحنه‌ها تأکید کرد.وی با بیان این‌که جریان انتخابات مجلس در پیش است و فتنه‌گرها برای فتنه در آن نقشه‌ها کشیده‌اند، افزود: جریان انحرافی با امکانات، نفوذ و ثروت بسیار، افرادی را که نباید در دام می‌افتادند در دام انداخته و برای تصاحب کرسی‌های مجلس حرکت‌های جدی خود را آغاز کرده است که روحانیان، سپاهیان و بسیجیان که از ابتدا حامیان اصلی انقلاب اسلامی بوده‌اند باید جلوی این توطئه‌ها را بگیرند.امام جمعه موقت تهران از روحانیت و بسیج به عنوان حامیان و حافظان اصلی انقلاب اسلامی ایران نام برد و افزود: روحانیت، علما، فضلا و تحصیل‌کردگان حوزه‌های علمیه به عنوان عاملان فرهنگی و مبلغان اسلام و ولایت از یک طرف برای هدایت افکار مردم به صحنه آمدند و از سوی دیگر حزب‌الله که در بسیج و سپاه تجلی یافته است در حمایت از حکومت اسلامی جانفشانی کردند.وی با بیان این‌که حضور روحانیت، بسیجیان و سپاهیان در صحنه‌های انقلاب از ابزار خداوند متعال است که به وسیله آنها اسلام را حفظ می‌کند، گفت: تمام کسانی که از حکومت اسلامی، امام و انقلاب عقده داشتند، هرچه توانستند انجام دادند و برای از بین بردن آن تلاش کردند اما حکومت اسلامی ایران 32 سال است که ثابت و پابرجا مانده و روز به روز رشد و پیشرفت کرده است