گزیده خبر های 6 آذر90 قسمت -3

رئیس مجمع نمایندگان تهران:زمزمه‌های استیضاح وزیر کشور

http://www.fararu.com/vdca60no.49nia15kk4.html

وقتی که این پاسدار نجار که وزیر کشور دولت مدعی اصول گرای ساده زیست می باشد . ولی غلامک حلقه بر گوش ولی وقیح منفور ونامشروع می باشد . اکنون که عرضه بر قراری نظم وامنیت جامعه ودفاع وحفاظت از دفتر ورق پاره ی دولتی ایران را نه ندارد تا که مورد تهاجم واقع نشود ، بلکه نیروهای سرکوبگر زیر فرمانش عامل تهاجم و ضرب و شتم به این دفتر بودند . طوریکه بر دستان مشاور فرهنگی و مطبوعاتی رئیس جمهور زدند . بنابراین مشخص است وقتی این مترسک در پست وزارت کشور درون دولت باقی بماند چه افتضاحی در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم در اسفند علیه ی حامیان دولت ببار خواهد آورد؟

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد: اگر تعویض فرمانداران ادامه پیدا کند سئوال و استیضاح وزیرکشور کلید خواهد خورد و لذا معتقدم وزیر کشور باید در مورد تغییر فرمانداران مقاومت کند.حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تلاش جریان انحرافی برای تغییر برخی فرمانداران استان تهران گفت: تغییر فرمانداران در استان تهران در سطح گسترده ای نیست. وی افزود: با این وجود جریان انحرافی تلاش می کند تا جایی که امکان دارد نیروهای خود را وارد صحنه انتخابات کند و با استفاده از آنها بهره برداری های لازم را انجام دهدرئیس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه فکر نمی کنم وزیر کشور و استاندار تهران زیر بار فشار جریان انحرافی بروند، گفت: البته شرایط سخت است و باید دقت بیشتری در این زمینه صورت گیرد. نوروزی با تاکید بر اینکه جریان انحرافی تلاش می کند نیروهای خود را در فرمانداریهای سراسر کشور بگذارد، گفت: ما هم به این موضوع معترضیم و قصد داریم این موضوع را به استاندار تهران منتقل کنیم. وی ادامه داد: اگر تعویض فرمانداران ادامه پیدا کند سئوال و استیضاح وزیرکشور کلید خواهد خورد و لذا معتقدم وزیر کشور باید در مورد تغییر فرمانداران مقاومت کند. رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه در شرایط کنونی که چند ماه به انتخابات مانده است تغییر بخشداران و فرمانداران بسیار ناپسند است، گفت: همه تغییر و تحول ها باید به بعد از انتخابات مجلس نهم موکول شود. چند روز پیش جعفر فرماندار شهر ری در استان تهران برکنار شد، وی پیش از برکناری از اعمال فشار جریان انحرافی برای برکناری خود خبرداده بود

وزیر کشور تسلیم جریان انحرافی نشود

این توصیه به پاسدار نجار وزیر کشور ادامه ی گزارش قبلی وتنش موجود میان باندهای مافیایی در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشد . برای همین برای شان وزارت کشور بسیار حساس می باشد . زیرا که ارتباط به برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم دارد . البته هرچه زمان به بر گزاری اش نزدیک تر می شود برموج اینگونه تنش ها افزوده می گردد.

نوروزی با تاکید بر اینکه جریان انحرافی تلاش می کند نیروهای خود را در فرمانداریهای سراسر کشور بگذارد، گفت: ما هم به این موضوع معترضیم و قصد داریم این موضوع را به استاندار تهران منتقل کنیم.مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد: اگر تعویض فرمانداران ادامه پیدا کند سئوال و استیضاح وزیرکشور کلید خواهد خورد و لذا معتقدم وزیر کشور باید در مورد تغییر فرمانداران مقاومت کند.حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تلاش جریان انحرافی برای تغییر برخی فرمانداران استان تهران گفت: تغییر فرمانداران در استان تهران در سطح گسترده ای نیست.وی افزود: با این وجود جریان انحرافی تلاش می کند تا جایی که امکان دارد نیروهای خود را وارد صحنه انتخابات کند و با استفاده از آنها بهره برداری های لازم را انجام دهد.رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه فکر نمی کنم وزیر کشور و استاندار تهران زیر بار فشار جریان انحرافی بروند، گفت: البته شرایط سخت است و باید دقت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.نوروزی با تاکید بر اینکه جریان انحرافی تلاش می کند نیروهای خود را در فرمانداریهای سراسر کشور بگذارد، گفت: ما هم به این موضوع معترضیم و قصد داریم این موضوع را به استاندار تهران منتقل کنیم.وی ادامه داد: اگر تعویض فرمانداران ادامه پیدا کند سئوال و استیضاح وزیرکشور کلید خواهد خورد و لذا معتقدم وزیر کشور باید در مورد تغییر فرمانداران مقاومت کند.رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه در شرایط کنونی که چند ماه به انتخابات مانده است تغییر بخشداران و فرمانداران بسیار ناپسند است، گفت: همه تغییر و تحول ها باید به بعد از انتخابات مجلس نهم موکول شود.چند روز پیش جعفر فرماندار شهر ری در استان تهران برکنار شد، وی پیش از برکناری از اعمال فشار جریان انحرافی برای برکناری خود خبرداده بود.

شكايت خبرنگاران و كارمندان روزنامه ایران از متعرضين

این خبر اعتراضی و شکایتی از رئیس دستگاه قضایی آلوده به فساد شیخ محمد صادق لاریجانی ربط به گزارش قبلی انتقاد جوانفکر دارد. در صورتیکه فرمان تهاجم دهنده پاسدار محمد باقر ذوالقدر معاون وی می باشد که با همآهنگی پاسدار نجار وزیر کشور دست ب این اقدام زدند.

روزنامه ایران : خبرنگاران و كارمندان روزنامه در نامه‌اي خطاب به آيت‌الله آملي لاريجاني، رياست قوه قضائيه كه 193 نفر آن را امضا كردند از وي خواستند به ماجراي تعرض به روزنامه رسيدگي كند. در بخشي از اين نامه آمده: «خبرنگاران و پرسنل روزنامه فارغ از مباحث سياسي اعتراض خود را به اعمال قبيح انجام شده كه موجب هتك حرمت اصحاب رسانه شد اعلام مي‌كنند. اميد است كه فارغ از نگاه‌هاي سياسي شاهد اجراي عدالت باشيم و زمينه‌اي فراهم شود كه اين گونه رفتارهاي توهين‌آميز با اصحاب قلم و رسانه تكرار نگرددهمچنين تعدادي از خبرنگاران و كارمندان آسيب‌ديده در ماجراي اخير نيز با حضور در سازمان قضايي نيروهاي مسلح از ضرب و شتم انجام شده شكايت و موضوع را پيگيري نمودند

.انتقاد شدید جوانفکر از قوه قضائیه

مشخص است که انتتقاد به نیروهای خود سر وفشار می شود که چون بفرمان مرشد و آمرشان آخوند جانی بدنام اژه ای تجربه و سابقه ی قتل های زنجیره ای دارند . تلاش کرده اند که آزموده های گذشته را باز آزمون کنند که بدلیل ایستادگی موفق نشده و شکست خوردند.

الف : علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد با اشاره به حوادث رخ داده در موسسه ایران ، آنرا حاصل بی تدبیری مسئولان دادستانی تهران و نیروی انتظامی دانست و در سرمقاله روزنامه ایران نوشت: عوامل دادستانی هیچ حکمی برای بازداشت مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد به همراه نداشتند و می گفتند ما خودمان به مثابه حکم هستیم و در صحنه (کنفرانس مطبوعاتی) شاهد وقوع جرم بوده ایم. جوانفکر در ادامه تلاش می کند پای رئیس جمهور را هم به واقعه باز کند و نشان دهد که عدم همراهی با نماینده های دادستان به دلیل حمایت رئیس جمهور از وی بوده است.سرپرست موسسه ایران در پایان با متهم کردن مسئولان قضائی و انتظامی به بی تدبیری و خود رایی افزود: حادثه مذبور را باید صرفا اقدامی برآمده از بی تدبیری،‌ خود رایی و عدم درک صحیح از قوانین و جایگاه مطبوعات و خبرنگاران در نظر گرفت و امیدوارم که یک بار برای همیشه، ‌جلوی اینگونه رفتارهای غلط و آسیب های غیر قابل جبران گرفته شود