تکرار شوی نخ نمای تشکیل دیوار گوشتی در دفاع از پروژه ی هسته ای زیر چتر دانشجو. 25 آبان 90

جالب است پس از مانور دادن تبلیغاتی زنجیره ای با پسوند دانشجو کهدر راستای اهداف گوناگون بوده است که از سوی کودتاگران پاسدار از این کفن پوشان سابق حرفه ای استفاده شده است . چونکه عربده کشان دیوار گوشتی می ساختند تا چنین در از مراکز هسته ای در اصفهان و نظنز واراک و بوشهر دفاع کرده باشند . سپس در تغییر نقش این گروه های فشار علیه ی رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب و دانشجویان معترض و حتی روحانیون مخالف رهبر وی وقیح منفور و نامشروع خامنه ای در قم فعال شدند و اجرای مأموریت نمودند. به خصوص در پوشش حمایت کامل پلیس سناریوهای نمایشی های گوناگون علیه ی آمریکا و اسراییل و سران کشور های عربی و شورای امنیت سازمان ملل و دفتر حقوق بشر در تهران اجرا کردند . در ادامه باز هم با برچسب دانشجویی در دفاع از پروژه ی هسته ای و سوریه و سپاه قدس ومعترضان وال استریت دست به اجرای چند شو زدند. بعلاوه نامه نویسی به رؤسای جمهور و بازار مکاره در دفاع از پروژه ی هسته ای و علیه ی گزارش آمانو مدیر کل آژانس بین المللی اتمی کردند . اکنون نیز عقب گرد کرده اند . برای اینکه می خواهند ثابت کنند که زمین گرد است و اینان همان اجرا کنندگان سابق کفن پوشان دیوار گوشتی جلوی تأسیسات هسته ای می باشند صحنه های نمایشی دیوار گوشتی را اجرا نموده اند تا اینگونه از این تأسیسات دفاع کرده باشند . البته مشخص نیست که چرا این مأموران مهذور و معذور نگفته اند که مقابل موشک و بمباران هوایی چگونه می خواهند دفاع کنند .مشروط بر اینکه عرضه دفاع و مراقبت وحفاظت از انبار موشکی پادگان بیدگنه پاسداران در ملارد کرج را نداشتند تا که اینگونه با دیوار گوشتی تشکیل دادن مانع از انفجار موشک های دور برد شوند که به چای کشتن دشمن ونا بود کردن اسراییل این چنین پاسداران خودی را نابود نکند و نکشد؟!

گزارش فارس از مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان:تل‌آویو را 3 روزه روی سر ساکنانش خراب می‌کنیمخبرگزاری فارس: دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور گفت: اگر استکبار بخواهد گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند، ما جوانان ایرانی، تل‌آویو را 3 روزه روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900824000535

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد جعفری‌نژاد بعد از ظهر امروز در اجتماع و حلقه انسانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در اطراف تأسیسات هسته‌ای اصفهان اظهار داشت: به آمریکا، غرب و سران استکبار قول می‌دهیم که ما جوانان انقلابی ایران اسلامی در صورت شلیک گلوله‌ای به سمت ایران، تل‌آویو را طی سه روز روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از طلاب و دانشجویان کشور به نمایندگی از طلاب و دانشجویان سراسر کشور در این مکان دور هم جمع شده‌اند، افزود: ما آمده‌ایم تا بگوییم که کسانی در حال تهدید ایران هستند که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه در تاریخ آلوده شده است.دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به گزارش آمانو درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصریح کرد: پس از این گزارش، دولت‌هایی که سگ آمریکا در منطقه به حساب می‌آیند، ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند.وی ادامه داد: امروز در روز ولایت دور هم جمع شده‌ایم تا به سران استکبار بگوییم که اگر کسی بخواهد جلوی دین ما بایستد، تمام دنیای او را نابود می‌کنیم.جعفری‌نژاد با اشاره به اینکه نظام سرمایه‌گذاری به انتهای کار خود رسیده‌ است، بیان داشت: جنبش وال‌استریت آغاز افول نظام سرمایه‌داری است.وی در ادامه با بیان اینکه راه حل نجات جهان در دست جوانان ایران اسلامی است، اضافه کرد: بمب هسته‌ای ما جوانان کشور هستند.دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اینکه هرکس بخواهد ایران را تهدید کند تهدیدش می‌کنیم، تاکید کرد: به آمریکا اعلام می‌کنیم که گرای دقیق نیروهایش را در کشورهای عراق، افغانستان، بحرین و سراسر جهان داریم و با کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران آنها را نابود می‌کنیم.وی اضافه کرد: فکر حمله به ایران در سر هر کس خطور کند امنیتش را در تمام جهان متلاشی می‌کنیم.جعفری‌نژاد بیان داشت: اگر استکبار بخواهد گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند، ما جوانان ایرانی، تل‌آویو را 3 روزه روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.وی ادامه داد: جوانان امروز هیچ تفاوتی با جوانان زمان جنگ تحمیلی ندارند و محکم‌تر جلوی استکبار ایستاده‌اند