گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 5 آذر 90

گيج (گفت و شنود)

گفتم : ای با با داستان اینان شده مثل آن یارو ، کراوات زده با بیژامه خمار کرده بودچشم وابرو

عیالش پرسید این لباس پوشیدن از چه دارد نشان؟یارو گفت هم آماده خوابمم هم منتظر مهمان

اگر چنانچه مهمان نیامد می روم توی رختخواب ،اما اگر مهمان آمد ، فراموش می کنم خواب

گفت: سايت بالاترين به مدعيان اصلاحات حمله كرده و نوشته است؛ چرا زودتر تكليف خود را با انتخابات مشخص نمي كنيد؟
گفتم: چه تكليفي؟!
گفت: نوشته است؛ اگر قصد شركت در انتخابات داشته باشيد معلوم مي شود كه از ابتدا با شعار تقلب ما را فريب داده ايد.
گفتم: خب! چرا انتخابات را تحريم نمي كنند؟!
گفت: براي اينكه اگر انتخابات را تحريم كنند، بعد از پايان انتخابات نمي توانند ادعا كنند كه تقلب شده است!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو با كت و پيژامه خوابيده بود. پرسيدند چرا با كت خوابيده اي؟ گفت؛ شايد مهمان بيايد! گفتند؛ پس چرا پيژامه پوشيده اي؟ گفت؛ خب! شايد هم مهمان نيايد!

گفت: سربازجو با ترفند با دست زدن و با پا پیش ،با شیوه گردن و شلاق زدن و آویزان شدن به ریش

با تجربه ی وتخصص شلاق و شکنجه در زندان اوین ،باچاشنی این حرفه تعقیب کرده رقیب در بالاترین

تا نقل کند که اینان زیر سئوال اند از سوی معترضین ،چرا با نمایش خیمه شب بازی تکلیف تان روشن نمی کنین؟

اگر قصد دارید شرکت کنید، پس مارا چرا دادید فریب؟گر تحریم می کنید چرا موضع تان هست عجیب غریب؟

گفتم : مگر باز هم رقیب مغلوب دارند می زنند زور؟ تادر نمایش خیمه شب بازی داشته باشند حضور

چرا اینقدر زود فریاد مگر بر دیکتاتور کردند فراموش؟برای رژیم منفور ونامشروع می خواهند شوند تله موش

گفت : اینان وظیفه دارند وهستند مأمور ، چون نمی خواهند فرو پاشد رژیم منفور

پس باید هم شرکت کنند و هم تبلیغات ، تا فضا هموار شود برای رأی سازی وتقلبات

گفتم : ای با با داستان اینان شده مثل آن یارو ، کراوات زده با بیژامه خمار کرده بودچشم وابرو

عیالش پرسید این لباس پوشیدن از چه دارد نشان؟یارو گفت هم آماده خوابمم هم منتظر مهمان

اگر چنانچه مهمان نیامد می روم توی رختخواب ،اما اگر مهمان آمد ، فراموش می کنم خواب