گزیده خبرهای 7 آذر 90 قسمت -2

وزیر اطلاعات عنوان کرد:اشراف و تسلط کامل برفریب خوردگان / ترفندهای آمریکا و موساد نقش بر آب شده است.خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات گفت: اشراف و تسلط کاملی بر کسانی که فریب خورده و همراهی‌هایی با دشمن انجام داده‌اند، داریم.

چگونه است که این طوطی دست آموز وزیر بد نام اطلاعات نمی گوید که این چگونه رژیم غیر متعارف قرون وسطایی و ضد بشری منحصر به فرد در جهان است که در طول عمر ننگین خود فقط دستگا ه دشمن شناسی اش پیوسته جاسوس بیگانه کشف وتوطئه های شان را خنثی کرده است ولی همچنان دستگاه جاسوس پروری آنچنان فعال است که حتی تا رأس نظام ونها دهای حکومتی به خصوص درون دولت نفوذ و رشد کرده اند . از سوی دیگر چرا این دستگاه جاسوس پروری همسو با ماشین کشتار دستگاه آلوده به فساد و تبعیض قضاییه بی تر مزو دنده عقب کنده با سرعت به پیش می تازند؟ در صورتی که در داخل کشور چنین فضایی حاکم است اما رهبر منفور ونا مشروع ولی وقیح خودش را رهبر ام القرای جهان اسلام و رهبر جنبش بیداری اسلامی منطیقه یا مبارزه با دیکتاتورهای منطقه می داند . در صورتی که فاشیستی ومهیب ترین رژیم دیکتاتوری در این حاکم می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: در این خصوص به زودی اطلاعات خوبی خواهیم داد. وی گفت: بیشتر ترفندهای آمریکایی‌ها و موساد برای جذب برخی افراد داخل نقش بر آب شده است و افراد فریب خورده دستگیر شده‌اند. حجت‌الاسلام مصلحی در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری جاسوسان آمریکایی در منطقه اظهار داشت: این موضوع را بیشتر رسانه‌های غربی مطرح کردند و ظاهراً حزب‌الله لبنان این جاسوسان را دستگیر کرده است.وی افزود: قدرت حزب‌الله لبنان برای اینکه از این نوع اقدامات انجام دهد بیشتر از این است. وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری نیز گفت: این موضوع نیاز به کار بیشتر دارد. وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره ترفند آمریکایی‌ها برای جذب خبرنگاران از طریق شبکه مجازی اظهار داشت: بالاخره دشمن برای خیلی افراد دام ایجاد می‌کند و بسیاری از دانشمندان ما که برای کارهای علمی به خارج کشور سفر می‌کنند، با این دام‌ها مواجه می‌شوند، اما بخش درخور توجهی از توطئه آنها به شکست می‌انجامد. وزیر اطلاعات گفت: البته دشمن با استفاده از شبکه مجازی به انحاء مختلف در صدد جذب برخی افراد است، اما با اشراف خوب دستگاه اطلاعاتی، بسیاری از این توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود

لغو دستور واگذاري زمين هاي مرغوب دولتي به مردم

مگر جدی بود شکر سرخ اضافی تبلیغاتی خوردن رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد که گفت می خواهد 1000 متر بهر خانوار ایرانی واگذار کندتا 200 متر آن را زیر ساخت ببرند و 800 متر بقیه را باغچه کنند .چونکه برای اثبات خالی بندی بودن این وعده مدعی شد که درا یران فقیر وجود ندارد و کسی شب با شکم گرسنه سر بر بالین نمی گذارد. بنابراین اکنون که قرار بوده است در غرب کشور زمین مرغوب میان خانوار ها واگذار شود اما در راستای اختلاف ناشی از جنگ قدرت وثروت از سوی عنصر اخراجی از دولت نهم سنگ اندازی ومخالفت شده است .

خراسان : در حالي که يک مسئول ارشد دولتي در پاسخ به نامه برخي مردم نيازمند در غرب کشور، به مسئولان استاني دستور داده بود نسبت به «واگذاري ميزان معيني از اراضي منابع طبيعي با همکاري وزارت دادگستري و استاندار به نحوي که براي امور هر خانوار کفايت کند» اقدام کنند، شنيده شده با پيگيري سازمان بازرسي کل کشور واگذاري اين زمين هاي مرغوب متوقف و اين دستور لغو شده است

.پخش صدای فرمان فتحعلیان از رسانه های رسمی ممنوع شد

مشخص است که رژیم فاشیستی مذهبی مرده پرست خرافاتی که دشمن زندگان وطراوت وشادی وموزیک و آواز ورقص و پایکوبی می باشد .نمی تواند که سازمان پشم و شیشه اش موسیقی پاپ را تحمل کند .چون مدافع روضه ونوحه ومرثیه ومعرکه گیری و پرده داری وگریه و زاری می باشد. به خصوص اینکه خمینی شیاد توصیه کرده بود مردم گریه کند چون گریه ثواب دارد . همچنین در مورد برپایی جشن مراسم نوروز پیام داد که در گورستان و بر سر قبر مردگان حضور یابید.

فرمان فتحعلیان، خواننده ایرانی می گوید که در اواخر تابستان به او اعلام کرده اند که نمی تواند فعالیت صحنه ای داشته باشد و صدایش از هیج رسانه ای پخش نمی شود.آقای فتحعلیان در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا گفته است: "اگر حکم ممنوع الکار بودن من لغو نشود، مجبور هستم بروم و در آژانس مسافرتی کار کنم چرا که کار دیگری بلد نیستم." این خواننده موسیقی پاپ در پاسخ به این پرسش که آیا محدودیت ها علیه او به دلیل ظاهرش که شبیه دراویش است اعمال می شود یا خیر؟ گفت: "معلوم نیست. شاید هم اینگونه باشد. آنچه مهم است اینکه من درویش نیستم، اما شخصیت حضرت علی را از نظر شخصی دوست دارم."آقای فتحعلیان گفت که این ماجرا را از حراست وزارت فرهنگ و ارشاد و همچنین مدیران فرهنگی پیگیری کرده است اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

هشدار برای جلوگیری از مرگ کارتن خوابها

اینگونه هشدار دان ها نه از موضع دلسوزی انسانی برای کارتن خوابان خیابانی و یافتن راه حل برای شان می باشد ، بلکه تلاش برای دور کردن شان از چشم تیز بین منتقد و آنتنی نشدن خبرهای تصویری از وضعیت رقت واسفبارشان می باشد.

مدیرکل تشریح و صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی با اشاره به افزایش مرگ و میر میان کارتن خوابهای در فصل زمستان، گفت: نهادهای اجتماعی و حمایتی نظیر شهرداری و بهزیستی باید با پیش بینی امکانات و اقامتگاههای شبانه، از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.جابر قره داغی در گفتگو با مهر با بیان اینکه هر ساله با سرد شدن هوا، کارتن خوابها و بی خانمانهایی که در معرض سرمای شدید قرار می گیرند، دچار سرمازدگی و در برخی موارد با مرگ مواجه می شوند، گفت: کارتن خوابها و بی خانمانها که عمدتا دارای اعتیاد به مواد مخدر یا بیماران روانی مزمن هستند، در خرابه های ساختمانی، پارکها یا حاشیه بزرگراهها و خیابانها زندگی می کنند که متاسفانه به علت اینکه سرپناهی ندارند جان خود را از دست می دهند.وی افزود: برای پیشگیری از بروز سرمازدگی کارتن خوابها، نهادهای اجتماعی و حمایتی نظیر شهرداری و بهزیستی باید با پیش بینی امکانات و اقامتگاههای شبانه، از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند