گزیده خبر های 30 آبان 90 قسمت-2

مشكوك مي زند روي ديوار خاتمي نمي شود يادگاري نوشت (خبر ويژه)

بیچاره تدارکاتچی 8 ساله ی مدعی اصلاح طلب اکنون آنقدر اخ و بد ومطرود شده است که حتی عنصر تواب از جنس ولباس خودش را به سویش کیش داده شده است ؟

معاون حقوقي و پارلماني خاتمي در زمان رياست جمهوري وي گفت: اصلاح طلبان مصداق مشخصي براي ليدر شدن ندارد.محمدعلي ابطحي با بيان اينكه «تفكر اصلاح طلبي در راه خود پيش نمي رود، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر اصلاح طلبي در راه اصلي خود پيش برود، قطعا جلوي افراطي هاي جرياني را كه به دنبال براندازي هستند مي گيرد.عضو مجمع روحانيون همچنين گفته است: شخصيت هاي اصلاح طلب همواره در عرض هم هستند، لذا نمي توان مصداق مشخصي در نظر گرفت و كسي را به عنوان ليدر انتخاب كرد.در همين حال «محمد-ن» از عناصر همكار با فتنه گران كه مدتي را در بازداشت بوده، از خاتمي پرسيده كه چرا او را برخلاف خيلي از اصلاح طلبان بازداشت نكرده اند. وي خطاب به خاتمي مي نويسد: حاكميت در دو سال گذشته كمترين توجهي به شخص شما و خواست هاي هر از گاه شما نكرده است. بلكه بالعكس عده اي را دستگير كرده است. پرسش من اين است كه چرا شما در زندان نيستيد؟ ظاهرا با آن همه نسبت جاسوسي و براندازي و فحش هاي وقيح كيهاني[!؟] شما براي زنداني شدن اولويت داشته ايد. حاكميت، در شما چه ديده كه بيرون ماندن شما را به صلاح خود دانسته است؟ بيرون مانده ايد تا سرگشته ها را هدايت كنيد؟ تا جنبش سبز كه نه، تا اصلاحات مالوف تان بدون سر نباشد؟ آيا مواضع نرم شما به اين خاطر نيست كه در بيرون بمانيد؟ آيا حاكميت شما را به وادي ترس درنيانداخته تا همان گونه بگوييد و موضع بگيريد كه حاكميت خواهان آن است؟

4 سرباز در تعقيب قاچاقچيان مجروح شدند

بیچاره سربازان باید فدای مافیای مشروبات الکی و مواد مخدر شوند که از سوی پاسداران کودتا گر کنترل و هدایت می شود.

تعقيب و گريز يك قاچاقچي مشروبات الكلي در سردشت موجب مجروح شدن چهار تن از سربازان نيروي انتظامي شد. يك مسئول كه خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با ايرنا گفت: ماموران نيروي انتظامي در جريان تعقيب يك خودرو از نوع تويوتا حاوي مشروبات الكلي بودند كه يك موتورسوار اقدام به پرتاب كوكتل مولوتف به سوي ماموران انتظامي كرد. وي افزود: در جريان اين حادثه چهار سرباز نيروي انتظامي سردشت كه اقدام به توقف خودرو حاوي مشروبات الكلي كرده بودند، دچار سوختگي شدند. اين مسئول افزود: يكي از سربازان كه 25 درصد دچار سوختگي شد، براي درمان به بيمارستان امام خميني(ره) اروميه اعزام شده است. وي گفت: راننده خودرو و موتورسوار كه اقدام به پرتاب كوكتل مولوتف كرده، متواري شدند و تلاش براي دستگيري آنان ادامه دارد

كارگر ساختمان به همراه آوار سقوط كرد

اینگونه که گزارش شده است که کار گر مقتول خودش مقصر مرگ خودش می بایست زیرا که وانمود شده که امکانات امنیتی وجود داشته ولی این کار گر آن را ر عایت نکرده وموجب مرگش شده است

رعايت نكردن اصول ايمني هنگام تخريب ساختمان قديمي 2 طبقه موجب ريزش ساختمان و منجر به سقوط و آسيب ديدگي كارگر ساختماني شد.اين حادثه عصر شنبه هنگامي رخ داد كه كارگران در حال تخريب ساختمان دوطبقه به مساحت 120 مترمربع بودند كه رعايت نكردن اصول ايمني و برشكاري نامناسب سبب ريزش يكباره بخشي از ساختمان شد به گونه اي كه آوار و نخاله هاي ساختمان، پياده رو مقابل ساختمان را پوشاند.با اعلام رخداد ريزش آوار ساختمان و سقوط كارگر ساختماني از طبقه دوم آن روي آوار به سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران بلافاصله زنگ ايستگاه 14 را به صدا درآورد و آتش نشانان بي درنگ به سوي محل حادثه در دولت آباد، بلوار بسيج، خيابان شهادت حركت كردند.علي قمصري فرمانده آتش نشانان با بيان اين كه رعايت نكردن اصول ايمني و برش كاري نامناسب عامل رخداد اين حادثه بود افزود: آتش نشانان بي درنگ با اجراي عمليات ايمن سازي كارگري را كه سقوط كرده و آسيب ديده بوده را براي مداوا و اعزام به مركز درماني به امدادگران اورژانس سپردند.

ادامه تناقض گويي مقامات روس در مورد فعاليت هسته‌اي ايران

پاره شدن کیسه ی گشاد دوخته شده برای موضع گیری روس ها در شورای حکام زیرا که هدف ابزاری برخورد کردن با روس های فرصت طلب بوده است که خیلی بیش از آخوند های حوزوی بقدرت رسیده تجربه وتخصص در سیاست توبره و آخور خوری دارند ومی دانند که چگونه موضع گیری کنند کهب یشترین منافع کسب نمایند؟

وزير امور خارجه روسيه در حالي گزارش آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درباره موضوع هسته‌اي ايران را غير حرفه‌اي خواند كه كشورش به قطعنامه ضد ايراني راي مثبت داد. به گزارش مهر به نقل از ايتارتاس، "سرگئي لاوروف" روز يكشنبه در بيانيه‌اي گفت: نه تصميم [براي انتشار گزارش] نه محتواي آن نمي‌تواند به عنوان گزارشي حرفه‌اي تلقي شود. وزير امور خارجه روسيه افزود: اين روزها طرف ايراني تلاش‌هاي مضاعفي براي ترويج و تبليغ گفتگوها با آژانس به منظور رفع نگراني‌هاي موجود به كار گرفته است و ما از اين گامها استقبال مي‌كنيم و ذكر اين مسئله در قطعنامه مذكور شوراي حكام نشان دهنده اهميت آن است. در بيانيه وزارت امور خارجه روسيه آمده است: مسكو بار ديگر تعهد خود را براي اصل عمل متقابل در مسير پيشرفت به سوي حل موضوع هسته‌اي ايران اعلام مي‌كند. خاطر نشان مي‌شود سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه در حالي به غير حرفه‌اي بودن گزارش مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اذعان مي‌كند كه نماينده كشورش در آژانس به دستور مقامات كرملين به قطعنامه ضد ايراني راي مثبت داد تا تناقض در مواضع روسها در خصوص برنامه هسته‌اي صلح آميز ايران بار ديگر نمايان شود.

سردار نقدی:بسیجیان پیشقراولان سپاه قدس هستند/ امروز آمریکا در نهایت ورشکستگی است.خبرگزاری فارس: فرمانده سازمان بسیج با بیان اینکه بسیجیان پیشقراولان سپاه قدس هستند، گفت: امروز آمریکا در نهایت ورشکستگی است و دیگری کسی از آمریکا نمی‌ترسد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900830001058

این پاسدار بسیجی عراقی مشنگ و وارونه گوی برای اینکه مشنگ بودنش را ثابت کند تا که مو درزش نرود. بنابراین تصویری کمدی از وی نیز ضمیمه ی ادعای وارونه اش به نمایش گذاشته است تاکه هم رفع ابهام شود . هم اینکه اصل وفرع بودن ابله و کودن بودنش بیشتر اثبات شود .

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در رزمایش بزرگ 60 هزار نفری بسیجیان آذربایجان غربی که در پادگان مالک اشتر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز آمریکا در نهایت ذلت و زبونی است و امروز که شما بسیجیان برای خدا ایستادگی و مقاومت کردید، ملت ایران در اوج اقتدار و سربلندی است. وی خطاب به بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش، تصریح کرد: دشمن شما بسیجیان که روزی قدرت اقتصادی برتر جهان بود و با انتشار خبر تحرکات نظامی آن، ملت‌ها تسلیم می‌شدند امروز در نهایت ورشکستگی است و دیگری کسی از آمریکا نمی‌ترسد. این مسئول، استقامت و پایداری بسیج را عامل زبونی دشمن دانست و افزود: امروز نه تنها ما ترسی از آمریکا نداریم بلکه این آمریکا است که از صفوف به هم فشرده بسیج و ملت ترس دارد.نقدی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها، تهدیدها و توطئه‌های آمریکا همه از سر زبونی و درماندگی است و استکبار جهانی از اینکه پیام ملت ایران به جهانیان برسد واهمه دارد. وی با تجلیل از اتحاد و همبستگی ملت ایران، گفت: دشمن از اتحاد و همبستگی ما ترس دارد و از اینکه امروز ترک، کرد و فارس در کنار همدیگر از آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب دفاع می‌کنند می‌ترسد. فرمانده سازمان بسیج با پرشکوه خوانده همایش بزرگ بسیجیان آذربایجان غربی، بیان کرد: پیام این تجمع به همه مستضعفان عالم و امت اسلامی پیام حمایت است و ما امروز اعلام می‌کنیم که آماده‌ایم از همه آنها حمایت کنیم. نقدی با تاکید بر اینکه تهدیدهای دشمنان ما پوچ و توخالی است و ما هیچ ترسی از آنها نداریم، اضافه کرد: پیام ما به استکبار جهانی این است که برای از بین بردن شما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم. وی با بیان اینکه امروز اگر نمی‌توانیم عملیات مسلحانه برای آزادی فلسطین انجام دهیم و دست ما بسته است، دلیل بر ناتوانی ما نیست،ادامه داد: بسیجیان ایران برای حرکت به سوی قدس لحظه شماری می‌کنند و اگر روزی اجازه داده شود، ما قدرت خود را به شما نشان خواهیم داد. این مسئول از بسیجیان و مردم آذربایجان غربی به‌عنوان پیشقراولان سپاه قدس نام برد و افزود: جوانان ما با جوانان کشورهای اسلامی برای رسیدن به قدس رقابت می‌کنند و می‌خواهند جلوتر از جوانان سایر کشورهای اسلامی پرچم اسلام را بر بالای قدس شریف نصب کنند. نقدی با هشدار به سردمداران آمریکا و کشورهای استکباری، تصریح کرد: اگر دشمن بار دیگر زبان پلید تهدید خود را بگشاید در مقابل تهدیدها هم سکوت نمی‌کنیم در این صورت دشمن باید منتظر عملیات جدی‌تری باشد.

طائب: احمدینژاد فکر میکند مشایی نیروی امام زمان است

این آخوند هفت خط دهان گشاد حراف و وراج دهان گشار هرزه گوی به نظر می رسد که جلوی آینه ایستاده و دارد برای خودش درد دل می کند وروضه خوانی می کند که چنین گفته تا وانمود کند خود واخوی اش نبودند که اینگونه تبلیغ امام زمانی می کردند که اکنون چنین تصوری را به پاسدار گماشته احمدی نژاد نسبت به مشایی داده است .

چرا احمدی‌نژاد محمدباقر لنکرانی، فتاح و صفار هرندی را برکنار کرد؟ رئیس جمهور حتی داوود احمدی‌نژاد مسئول بازرسی ریاست جمهوری را نیز به علت انتقاد از جریان انحرافی کنار زد، یعنی هرکس از این جریان انتقاد کند خیلی زود برکنار می‌شود.فارس: حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در نشست آموزشی طرح هادیان بصیر ویژه معلمان و مدیران شهرستان ساری و میاندرود و بخش‌های مرکز مازندران گفت: هرکس از جریان انحرافی انتقاد کند فورا" برکنار می‌شود و به دنبال این هستند که مجلس خوب و درستی تشکیل نشود.مواضع لیدر جریان انحرافی در دولت واضح است و در کشور کسی جز رئیس جمهور او را قبول ندارد. مشایی نیامده تا مورد قبول کسی باشد بلکه آمده تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند. متاسفانه احمدی‌نژاد فکر می‌کند این فرد نیروی امام زمان(عج) است.چرا احمدی‌نژاد محمدباقر لنکرانی، فتاح و صفار هرندی را برکنار کرد؟ رئیس جمهور حتی داوود احمدی‌نژاد مسئول بازرسی ریاست جمهوری را نیز به علت انتقاد از جریان انحرافی کنار زد، یعنی هرکس از این جریان انتقاد کند خیلی زود برکنار می‌شود. به تدریج نیروهایی که اطراف رئیس جمهور بودند در حال جداشدن از او هستند، حتی رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور که علامت سوال بزرگی در مقابلش ایجاد شده است نیز جزو این افراد است. آقایان بازی راه انداخته‌اند، می‌گویند جریان انحرافی در حالی‌که خودشان با انحراف بوده‌اند. هدف از این جریان راه انداختن‌ها جلوگیری از ورود افراد به عرصه انتخابات است. لیدر جریان انحرافی در دولت نمی‌‌خواهد مجلسی خوب و درست تشکیل شود.مجلس آینده از حساسیت خاصی برخوردار است و اینکه چه کسانی باید به این عرصه ورود پیدا کند بسیار حائز اهمیت است. به زودی ماهیت چپ، راست و اصلاح طلب برای مردم اثبات می‌شود. در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در سیستم بانکی کشور پروژه‌ای با هدف آلوده‌سازی و سرنگون‌سازی طراحی شده بود که پای خیلی‌ها را قبل از اینکه متوجه شوند به این پروژه کشانده است