گزیده خبر های 7 آذر 90 قسمت -6

در اولین سالگرد شهادت مجید شهریاری صورت می‌گیرد؛فردا؛ تجمع بزرگ دانشجویی مقابل سفارت انگلیس در تهران خبرگزاری فارس: دانشجویان تهرانی فردا با تجمع در مقابل سفارت انگلیس، خواستار سرعت بخشیدن در اخراج سفیر انگلیس از کشور خواهند بود.

گذشته از اینکه پاسداران کودتاگر و سرکوبگر تلاش می کنند که با بسیج و گرد آوری چماقداران بسیجی و ساندیس خوران سرکوبگر که زیر چتر دانشجویی نقش گروه های فشار وکفن پوشان سابق را به شیوه های دیگر اجرا می کنند. اما برای اثبات نا مشروع و بدون پایگاه بودن رژیم فاشیستی و برجسته کردن این موضوع به خصوص در دانشگاه ومیان دانشجویان و فاش و بر طرف کردن مانع از توطئه ی بدنام کردن دانشگاه ها و دانشجو یان سئوال است که در ایران چند میلیون دانشجو وجود دارد .چه تعدادشان در تهران هستند . فردا مشخص می شود که چه تعداد بسیجی ولباس شخصی وساندیس خور تجمع می کنند و علیه ی دولت فخیمه ی انگلیس فریاد می زنند وشعار سر می دهند وپرچم انگلیس آتش می زنند؟

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اولین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی، فردا در مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع بزرگ دانشجویی برگزار می‌کنند.براساس این گزارش، با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی روز گذشته مصوبه طرح کاهش روابط ایران با کشور انگلیس را به تصویب رساند، اتحادیه‌های دانشجویی با فراخوان‌های خود این تجمع بزرگ دانشجویی هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهند کرد.تجمع بزرگ دانشجویی از ساعت ۱۴ فردا سه‌شنبه 8 آذر مقابل سفارت انگلیس واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی برگزار می‌شود.

سيگار هر 150 ثانيه در كشور يك قرباني مي گيرد

رکود شکنی دیگر بر رکو د های جهانی سابق مصرف مواد مخدر ومرگ ومیر جاده ها وفرار مغز ها واعدام نوجوانان و محکومیت نقض مستمر حقوق بشر اکنون گزارش شده است که روزانه نزدیک 580 نفر بدلیل مصرف سیگار جان می دهند البته گفته نشده است که سهم برادرات قاچاقچیان سیگار از واردات محموله های سیگار قاچاق خارجی چقدر می باشد؟

ايراني ها براي دود كردن سالانه 54 ميليارد نخ سيگار، 14 هزار ميليارد ريال هزينه مي كنند تا در هر دو و نيم دقيقه (150 ثانيه) يك ايراني جان به جان آفرين تسليم كندابوالفضل جارياني» عضو «كميته هم پيماني مبارزه با بيماري هاي تنفسي» افزود براساس آمار موجود سيگار عامل مرگ روزانه 576 و سالانه 210 هزار و 240 ايراني است.سيگار در جهان هم سالانه چهار و نيم ميليون نفر تلفات مي گيرد كه براساس برآورد سازمان جهاني بهداشت تا سال 2030 ميلادي اين رقم به 20 ميليون نفر در سال خواهد رسيد.به گزارش ايرنا، به گفته عضو «كميته هم پيماني مبارزه با بيماري هاي تنفسي» 25 درصد جمعيت مردان و دو و نيم درصد جمعيت زنان كشور سيگاري هستند كه در مجموع، 15 درصد جمعيت كشور را سيگاري ها تشكيل مي دهند كه البته اطرافيان فرد سيگاري را هم كه «سيگاري هاي غيرفعال» ناميده مي شوند، بايد به جمعيت سيگاري ها افزود.جارياني مي گويد: هر سيگاري در كشور ماهانه بطور متوسط 25 پاكت سيگار دود مي كند كه اين مسئله زنگ خطري براي سلامت افراد جامعه است. به گفته جارياني از مجموع 54ميليارد نخ سيگاري كه سالانه در كشور مصرف مي شود، 43درصد آن قاچاق و بقيه توليد داخلي است

خودكشي مرد جوان قرچكي به 15 خانه خسارت وارد كرد

در رژیم غیر متعارف قرون وسطایی و ضد بشری که همه اقدامات وادا واطوارهایش غیر نرمال وقانونمند می باشد . از بس فشار همه جانبه بر مردم وارد کرده است که برخی از روی ناچاری وادار به خود کشی می شود . آنهم بر گزیدن مدل خود کشی که موجب خسارت و ضر و زیان به دیگران می شود.

مرد جواني كه با همسر خود درگيري لفظي پيدا كرده بود، با باز كردن شير گاز خوراك پزي قصد خودكشي داشت كه منجر به انفجار خانه خودش و تخريب 25 تا 100 درصدي 15 خانه شد.به گزارش خبرنگار مهر، حدود ساعت 15 و 45 دقيقه عصر شنبه به مأموران سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قرچك اطلاع داده شد كه انفجار مهيبي در حد فاصل ميدان فرديس تا ميدان شهيد ستاري و در مجتمع مسكوني ثامن الحجج(ع) روي داده است.مأموران آتش نشاني به سرعت خود را به ساختمان مذكور رساندند و متوجه شدند كه مرد جواني شير گاز را باز كرده و بعد از چند دقيقه در حالي كه گاز فضاي خانه را پر كرده بود، كبريت را مشتعل كرده و باعث انفجار دستگاه گاز خوراك پزي و به تبع آن خانه مسكوني خودش شده كه اين انفجار به گفته مسئول آتش نشاني قرچك باعث تخريب 25 تا 100 درصدي حداقل 15 خانه در اطراف اين واحد مسكوني شده است.داوود مهدي زاده كه در صحنه حادثه حضور داشت، به خبرنگار مهر گفت: ديوارهاي سمت حياط خلوت اين واحد مسكوني فرو ريخته و تنها ستون هاي آن باقي مانده و تا شعاع 50 متري اين واحد، يا دچار تخريب ديوارها شده اند و يا شيشه هاي آنها فرو ريخته است.اين گزارش حاكي است، كليه وسايل و ملزومات درون خانه اي كه انفجار در آن صورت گرفته، به طور كامل در آتش سوخته و تلفات جاني به غير از زخمي شدن 6 نفر كه به بيمارستان 15 خرداد ورامين منتقل شده اند، وجود نداشته است.همسايه هاي اين واحد منفجر شده نيز اظهار داشتند: حدود نيم ساعت تا 45 دقيقه قبل از اين حادثه، وقتي تهديدهاي مرد جوان را ديديم، با پليس 110 تماس گرفتيم و موضوع را اطلاع داديم اما مأموران در محل حاضر نشدند كه در نهايت منجر به اين حادثه دلخراش شد.

وقتي چادر در نمايشگاه مد اسلامي نياوران گم مي‌شود

پس از 33 سال مبارزه با بی حجابی با شعار روسریی ا توسری که طرح های ضربتی زنجیره ای در این مورد اجرا شده است تا که چادر سیاه به عنوان حجاب برتر جا انداخته شود . اما اکنون سایت مشرق وابسته به پاسدار شکنجه گر شریعتمداری گزارش از گم شدن چادر در نمایشگاه مد لباس اسلامی فرهنگ سرای نیاوران داده است ! در اصل از زدن زیرآب گزارش 33 ساله مبارزه با بی حجابی شده است .

مشرق: هفته گذشته در فرهنگسراي نياوران نمايشگاهي با موضوع "مد و مانتوي اسلامي" برگزار شد كه طراحان زيادي در آن، براي ارايه آخرين دستاوردهاي خود در زمينه طراحي لباس و مد با نگاه اسلامي، شركت كرده بودند. از يك نمايشگاه مد اسلامي چه انتظاري مي‌توان داشت؟ پاسخ روشن است. اما آنچه كه باز ديدكنندگان شاهد آن بودند الگوهايي محدود بود كه اگر كسي از عنوان نمايشگاه اطلاعي نداشت؛ بدون شك گمان مي‌كرد به يك فروشگاه متعارف لباس رفته است كه هيچ نشاني از هويت اسلامي ندارد. با برگزاري اين قبيل نمايشگاه‌ها در كشوري اسلامي، انتظار مي‌رود طرح‌هايي ارايه شود كه حجاب اسلامي را به درستي معرفي كند و دراين وانفسا، بابي نو را پيش چشم مشتاقان حجاب بگشايد. اما عمده آنچه كه تحت عنوان طرح‌هاي مد اسلامي ارايه شده بود مانتوهايي كوتاه بود كه آن‌ها را اين روزها در همه جا مي‌توان يافت. مراد از چنين نگاهي به اين نمايشگاه؛ نفي نمايشگاه مُد اسلامي نيست؛ چرا كه "تنوع در عين وحدت" نه تنها مذموم اسلام نيست كه حتي هنر اسلامي را بايد در آن جست. اما مهم‌تر از همه اينكه مسلماً مخاطبان اين نمايشگاه كساني هستند كه اسلامي بودن، چنگاويزي است كه آنها را به تماشا كشانده، اما دريغ از يك چادر! حجاب برتر تنها مفقوده اين نمايشگاه بود.

طرح انفجار حرم كاظمين كشف شد

مگر به سپاه قدس وسفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فرد وشیعه های شبه نظامی وابسته به اینان عراق را نا آرام وحیاط خلوت حاکمان ایران نکرده اند؟ مگر پس از اشغال نظامی عراق دست به اقدامات تروریستی وانفجاری و انتحاری وناامنی عراق زده اند جریان دیگری هم وجود دارد که رقیب اینان در عراق باشد؟

كميسيون امنيت و دفاع مجلس عراق از كشف طرحي براي انفجار حرم امامين جوادين(ع) در شهر كاظمين خبر داد. به گزارش واحد مركزي خبر از بغداد ؛ "حاكم الزاملي"، عضو كميسيون امنيت و دفاع مجلس عراق گفت: گروه‌هاي مسلح سعي دارند همزمان با خروج نظاميان امريكايي از عراق، حرم امامين جوادين(ع) را در شهر كاظمين منفجر كنند. وي گفت: آنهامي خواهند جنايت خود را در انفجار سامرا تكرار و فتنه مذهبي ديگري را در عراق شعله ور كنند. وي بدون اشاره به اين گروه تروريستي خاص از دولت عراق خواست تا در مدت باقي مانده براي خروج امريكايي‌ها تدابير امنيتي خود در شهر كاظمين و مناطق پيرامون آن شدت بخشد

.کشف یک اختلاس ميلياردي دیگر در بانک دولتي

خانه از پای بست ویرانست خواجه در فکر نقش ایوانست . مگر در رژیم فاشیستی مذهبی که از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشد فقط اختلاس گرس مختص بانک ها می باشد و دزدی و غارتگری ها در همه سطوح ونهادها وجود ندارد؟

گفته مي شود پس از حسابرسي هاي اخير از يک بانک دولتي در يکي از استان هاي مرکزي کشور، چند نفر از کارمندان اين بانک به اتهام اختلاس ميلياردي دستگير شده اند.خراسان: گفته مي شود پس از حسابرسي هاي اخير از يک بانک دولتي در يکي از استان هاي مرکزي کشور، چند نفر از کارمندان اين بانک به اتهام اختلاس ميلياردي دستگير شده اند و حسب دستور مسئولان قضايي، حساب هاي بانکي آن ها و تمام اعضاي خانواده شان نيز مسدود شده است. يک زن هم که مشتري بانک بوده در اين اختلاس دست داشته است که وي نيز بازداشت شده است

ارتباط تنگاتنگ محمد البرادعي با صهيونيستها

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=87120

چگونه است آن زمان که وی رئیس آژانس اتمی بود حلوا حلوا می شد . تا جایی که پاسدار علی لاریجانی به مناسبت عید کریسمس با خانواده به مصر سفر کرد و با وی دیدار نمود . یا اینکه پس از سقوط حسنی مبارک پاسدار نجار وزیر کشور به مصر سفر کرد وبا وی دیدار داشت . سپس خبر از نامزدی وی برای ریاست جمهوری آینده مصر داد . چه شده است که چون اکنون دیگ سر بار برای حاکمان ایران نمی جوشد اکنون وی مهره ی صهیونیستی شده است؟!

دبير كل شوراي ملي مصر از رابطه نامزد رياست جمهوري كشورش با ميلياردر صهيونيستي سخن مي گويد.محمد البرادعي ارتباط تنگاتنگي با صهيونيست ها دارد.به گزارش اسلام تايمز ، " ممدوح حمزه " دبير كل شوراي ملي مصر با تاكيد بر اينكه بين وي و " محمد البرادعي" هيچ اختلاف شخصي ، كاري و هيچ رقابتي وجود ندارد ، گفت : البرادعي با صهيونيست ها ارتباط دارد.دبير كل شوراي ملي مصر در ادامه اظهارات خود تاكيد كرد : من براي رسيدن به پست يا منصب سياسي تلاش نمي كنم و يا اينكه ما در كارمان با هم رقابت نداريم و هيچ ارث و ميراثي هم بينمان نيست. من و البرادعي براي رسيدن به معشوقه اي با يكديگر رقابت نمي كنيم و انتقادات من نه به موضوع ناموس و نه ملي گرايي هيچ ارتباطي ندارد .اين فعال سياسي مصري افزود : انتقاد من به البرادعي به اين علت است كه وي با " جرج سوروس " ميلياردر صهيونيستي در ارتباطي كامل قرار دارد و همچنين از اعضاي شوراي امناي موسسه وي به شمار مي رود .كارشناسان در تحليل خود از رابطه البرادعي با واشنگتن و تل آويو تاكيد دارند : البرادعي از آنجايي كه در مجموعه بحران هاي بين المللي در كنار ميلياردر صهيونيستي " جرج سوروس " ، " ويسكي كلارك " ژنرال ارتش آمريكا و " زبيگنو برژينسكي " مشاور امنيت ملي سابق آمريكا و " شلومو بن عامي " وزير خارجه سابق اسرائيل و همچنين " استانلي فيشر " از مسئولان بانكي اسرائيل و " شيمون پرز " رئيس كنوني رژيم صهيونيستي قرار داشته است ؛ ديگر توجيهي بر عدم همكاري وي با غرب به ويژه آمريكا و در عين حال صهيونيست ها باقي نمي ماند .از سوي ديگر كارشناسان و تحليلگران نسبت به ظهور مرحله به مرحله البرادعي در صحنه سياسي مصر بعد از انقلاب ابراز شك و ترديد مي كنند و تاكيد دارند : اگر به حضور البرادعي در صحنه سياسي مصر بعد از انقلاب نظري بيفكنيم خوب در مي يابيم كه اين حضور نه تنها فوري و از روي دستپاچگي نبوده است بلكه كاملا با هماهنگي و هدفمند است .مي بينيم كه البرادعي بعد از سقوط مبارك در جبهه مخالفان قرار مي گيرد و بعد از آن در ميان انقلابيون مصري خود را نشان مي دهد و در گام بعدي ، بعد از آنكه نظر انقلابيون مصري را به خود جلب كرد از اعلام آمادگي خود براي پذيرفتن مسئوليت نخست وزيري دولت نجات ملي خبر مي دهد .در عين حال رايزني هاي مشير الطنطاوي مهره آمريكايي و حامي رژيم صهيونيستي با وي نمي تواند نشانه خوبي باشدپيش از اين يعني بعد از سقوط رژيم حسني مبارك و بلافاصله بعد از آن روي كار آمدن البرادعي در صحنه سياسي مصر ،تحليلگران تاكيد كردند : البرادعي مهره آمريكايي براي تجزيه مصر خواندند