گزیده خبرهای 25 آبان 90 قسمت -2

صدور حکم اعدام 5 ايرانی در امارات

باز هم ادعا شود که دست پاسداران و به خصوص سپاه قدس درحمل و نقل محموله های مواد مخدر در برون مرز کار نیست و سپاه قدس از طریق باند مافیایی مواد مخدر و منصور ارباب سیر و غلام شکوری عضو سپاه قدس برای ترور سفیر عربسان در آمریکا طرح نداشته است؟

دادگاه شيخ‌نشين «خورفکان» حکم اعدام 10 نفر به جرم واردات و فروش مواد مخدر در امارات متحده عربي را صادر کرد كه از اين تعداد، 5 تن ايراني و 5 تن از اتباع پاكستاني هستند. اين دادگاه روز گذشته با حضور چهار قاضي تشكيل جلسه داد و پس از اخذ دفاعيات متهمان، راي نهايي را صادر كرد كه اين راي براي تاييد به دادگاه عالي امارات در ابوظبي ارسال شد. براساس اين حکم، 10 نفر به اعدام، سه نفر به اخراج از امارات و يک نفر نيز به 10 سال زندان محکوم شد. دادستان خورفکان اعلام کرد که در ژانويه امسال، پليس گارد ساحلي امارات توانست با توقف يك کشتي بيش از دو و نيم تن مواد مخدر کشف و ضبط کند که در اين عمليات 14 نفر از اتباع ايران و پاکستان دستگير و به دادگاه معرفي شدند.

اسامی شهدای انفجار زاغه مهمات

چرا فقط به نام ونام خانوادگی اکتفا شده است و رده وسمت پاسداری اینان مشخص وب جسته نشده است؟ نکند که سرباز وظیفه بودند که به زور پاسدار وظیفه شده بودند؟

اسامی شهدای انفجار زاغه مهمات در یکی از پادگان‌های سپاه در غرب استان تهران بر روی پلاکاردی در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر منتشر شد. مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای انفجار زاغه مهمات پادگان مدرس سپاه صبح امروز چهارشنبه با حضور مقامات عالی رتبه لشگری و کشوری و با قرائت پیام تسلیت فرمانده کل قوا در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد. بر روی یکی از پلاکاردهای نصب شده در این مراسم ، اسامی شهدای انفجار زاغه مهمات پادگان مدرس درج شده بود. این اسامی عبارتند از: سردار حسن طهرانی مقدم، سید رضا میر حسینی، سعید نبی‌پور خمامی، مهدی نواب، بایرام علی صفری، مهدی دشتبان زاده، علی اصغر منصوریان، اسماعیل محمدی، علی کنگرانی، امید طلائیان، محمد سلگی، مرتضی محمدرضاپور، وحید رنجبر، محمد غلامی، سیدمحمد حسین فردویی، وحید عزیزی، میثم جهانگیری، مهدی حاتمی نسب، سیدرضا محمدزاده، جواد سلیمی و یوسف قارلوقی. ظهر شنبه هفته جاری هنگام جابجایی یک محموله مهمات از زاغه پادگان مدرس سپاه که در حوالی روستای بیدگنه در منطقه ملارد شهریار واقع است انفجاری رخ داد که در پی جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سردار حسن تهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه شهید و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا نداردخبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حادثه اخیر گفت: این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900825000960

بنابراین یا کار خودی بوده است . یعنی اختلافات و رقابت های باندهای مافیایی در گیر جنگ قدرت و ثروت در کار بوده است . یا اینکه حضور وی در این پادگان و اثر موج های گاز های انباشه شده و جروحی معده این سردار بسیجی بدون آموزش نظامی بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای اخیر سازمان جهاد خودکفایی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچکس فکر تنفیذ مسئولیت، اختیار و اعطای پست به شهید تهرانی مقدم را نمی‌کرد چرا که او همه مسئولیت‌ها را با شایستگی می‌پذیرفت و به عنوان یک بسیجی واقعی آنها را به بهترین شکل انجام می داد. این شهید یک الگوی اخلاقی تمام عیار و به عنوان یک بسیجی واقعی سرباز انقلاب و رهبری بوده است.وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در حال حاضر اسرائیل در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار دارد و بیداری و اقتدار نظام اسلامی فریاد ناتوانی اسرائیل را بلند کرده است و آمریکا هم گرفتار جنبش ضد سرمایه داری وال استریت شده است بنابراین همه این تهدیدات، جیغ و فریاد ناتوانی آنها است.فیروزآبادی در خصوص انفجار اخیر گفت: این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد جز اینکه محصول تحقیقاتی که می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم غاصب باشد تنها تولید آن برای دو هفته به تاخیر و تعویق افتاده است ولی قطعا نیروها و همسنگران شهید مقدم این راه را با قدرت بیشتر ادامه خواهند داد و ثمره تلاش های آنها مشت محکمی بر دهان اسرائیل و استکبار جهانی خواهد بود.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این جیغ و فریادها هم هیچ خللی در توان و قدرت انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند و هیچ گاه نیز نباید فریب آن را خورد و با نابودی جبهه ابرسرمایه‌داری و رژیم صهیونیستی نیز این جیغ و فریادها ساکت خواهد شد، 30 سال است که این جیغ‌ها و تهدیدات دشمنان هر روز بلندتر از روز قبل از سر عجز و ناتوانی سرداده شده است اما مردم ایران نیز بی‌پایه و اساس بودن آن را درک کرده اند.

طائب: اتفاقی بزرگ رخ می دهد

http://www.fararu.com/vdciuqa3.t1aw32bcct.html

این ادعا ضمن اینکه نوعی با سیلی صورت سرخ کردن است تا به نیروهای وحشت زده پاسداران پس از انفجار اخیر داده شود تا که دچار ریزش نشوند . از سوی دیگر می تواند مرتبط به ادعای پاسدار جزیری در خبر بعدی داشته باشد چونکه اشاره به سپاه قدس کرده است که مسئول و مأمور طراحی و اجرای عملیات تروریستی در برون مرز می باشد..

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد داد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد. رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند. من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ اتفاق رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد. طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.

جزایری: اسرائیلی‌ها نگران و گریان انفجارها در اسرائیل باشند

http://www.fararu.com/vdcdk90n.yt0kn6a22y.html

باا ین اخطاری که این پاسدار کرده است که مترادف تهدید طلبه پاسدار معاون رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران است به احتمال زیاد پاسداران کودتا گر از طریق جهاد اسلامی یا حماس یا حزب الله لبنان وصل به سپاه قدس یا دست به پرتاب موشک به خاک اسراییل می کنند یا اینکه دست با اقدام انتحاری تروریستی زده می شود؟

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اسرائیلی‌ها موجودات ضعیف و سخیفی هستند چرا که انفجار چند روز پیش که منجر به شهادت برخی عزیزان سپاهی شد باعث خوشحالی سران رژیم صهیونیستی گردید. وی در ادامه افزود: در همین جا به اسرائیلی‌ها می‌گویم نگران و گریان باشند از انفجاراتی که در بخش‌های مختلف اسرائیل به گوش خواهد رسید. جزایری گفتمان آمریکا را گفتمان سلطه بیان کرد و افزود: این گفتمان طی 30 سال اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتمانی بوده که ایران نیز به نوعی آن را پذیرفته است. وی افزود: عربده کشی‌های هیئت حاکمه آمریکا تلاشی است مذبوحانه برای باقی ماندن در عرصه جهانی. معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پایان افزود: آیا در دیپلماسی کشورمان و یا مذاکرات‌مان به این باور رسیده‌ایم که جمهوری اسلامی رو به پیشرفت و نظام سلطه رو به افول است؟ یا اینکه در حالت گرگ و میش به سر می‌بریم.

2 کشته و ۴مجروح از زائران ایرانی در انفجار بمب در عراق (تکمیلی)

احتمالاً اینگونه تهاجمات گسترش یافته و ادامه اش انفجار از عراق به مسیر ترکیه و سوریه هم بسط داده شده است . می بایست واکنش اعتراضی و انتقامی به سیاست مداخله ی گرایانه سپاه قدس در عراق و سوریه باشد.

مهر: نماینده سازمان حج و زیارت در عراق از کشته و مجروح شدن شش زائر ایرانی در انفجار بمب در صبح امروز در سامرا خبر داد. جواد خانی با بیان اینکه در ساعت 9 صبح چهارشنبه یکی از اتوبوسهای حامل زائران ایرانی در مسیر سامرا مورد حمله گروههای تروریستی قرار گرفت گفت: در نزدیکی اتوبوس حامل زائران ایرانی که از استان فارس به قصد زیارت عتبات عالیات آمده بودند بمب بزرگی منفجر شده است. وی افزود: بر اساس اخرین گزارشها این حادثه دو کشتهو چهار مجروح داشته است.یک انفجار دیگر در مسیر کاروان زائران ایرانی در بغداد.خبرگزاری واحد مرکزی خبر: صبح امروز - چهارشنبه - یک بمب در مسیر کاروان زائران ایرانی در منطقه المشاهده در 30 کیلومتری شمال بغداد منفجر شد که تعدادی از زائران آسیب دیدند. نماینده سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران بدون اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه گفت: تا ساعتی دیگر جزئیات این حادثه تروریستی اعلام خواهد شد.این زائران قصد داشتند به شهر سامرا بروند.همچنین براثرحادثه رانندگی در بزرگ راه شهر دیوانیه به نجف اشرف یک زن زائر ایرانی کشته شد و 20 نفر هم زخمی شدند.اداره بهداشت استان القادسیه در جنوب بغداد اعلام کرد: حال بیشتر زخمی‌ها خوب است اما همچنان در بیمارستان مرکزی شهر دیوانیه مرکز استان بستری هستند.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رزمایش 250 هزار نفری گردان‌های رزمی بسیج با نام فدائیان انقلاب جهانی اسلام در ۵ استان طی روزهای آینده خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900825001101

ترکش اصابت ترس ناشی از انفجار انبار مهمات موشکی پاگان بیگنه ملارد کرج که همراه با کشته شدن فرمانده موشکی سپاه وپاسداران دیگر بود اکنون اینگونه روی این سر دار موجی مشنگ هذیان بسیجی عراقی محمد رضا نقدی اثر گذاشته که بادکنک هوا کرده ی 30 میلیونی بسیج وی ترکید و اکنون به 250 هزار کاهش داده شده است . البته این رقم ادعایی که در 10 ضرب شده یا ده برابر شده است؟

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری همایش بسیج و رسانه با حضور در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش بزرگ 250 هزار نفری گردان‌های رزمی بسیج در ۵ استان کشور با نام فدائیان انقلاب جهانی اسلام و به منظور حمایت از موج بیداری اسلامی و دفاع از مظلومان و مستضعفان آمریکا در قالب جنبش وال‌استریت خبر داد و گفت: گردان‌های رزمی بسیج در این رزمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.نقدی افزود: این بسیجیان در روز 29 آبان‌ماه در مشهد ۳۰ آبان‌ماه در ارومیه، ۳ آذر در کرمان، ۴ آذرماه در تهران و مقابل لانه جاسوسی و نهایتاً ششم آذرماه در شهر بوشهر این رزمایش را برگزار خواهند کرد که پیامی خواهد بود به مستکبرانی که گوش چشمی به خاک جمهوری اسلامی ایران دارند.وی با اشاره به تعامل هر‌چه بیشتر بسیج و رسانه‌های کشور خاطر‌نشان کرد: امروز نبرد اصلی ما در عرصه رسانه‌ایی است و می‌بینیم در حالی که ارتش آمریکا شکست‌های مختلفی خورده و فاقد هر‌گونه قابلیت است و اقتصاد این کشور نیز که باید از این ارتش پشتیبانی کند رو به زوال رفته است اما آنها با کمک رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی خود صحنه را طور دیگری نشان می‌دهند.رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز آمریکا ضعیف‌ترین دوران خود را می‌گذراند ‌و این ضعف هر‌روز بیشتر می‌شود، اظهار داشت: دنیای غرب هر حادثه کوچکی را در کشوری که می‌خواهد در مقابل آنها بایستند، رخ می‌دهد، در بوق و کرنا کرده و با موج حقوق بشر می‌خواهد آنها را به چالش بکشد اما با استفاده از رسانه‌های خود انواع سرکوب به شهروندانشان را پنهان کرده و از افکار عمومی مخفی می‌کنند

آیت الله شاهرودی به نجف اشرف می‌رود

لابد به این آخوند مأموریت داده شده است تا که به نجف برود تا که با کمک مقتدی صدر وحمایت نوری مالکی و تهدیدات و اقدامات تروریستی سپاه قدس و پشتیبانی سفیر پاسدار حسن دانایی فرد ابتدامو ی دماغ و سپس رقیب و در نایت جانشین سیستانی و بلندگوی تبلیاتی ولی وقیح منفور و نا مشروه شود

رسا نوشت: آیت الله محمود هاشمی شاهرودی در آینده ای نزدیک به نجف اشرف سفر خواهد کرد. حجت الاسلام شیخ محمود البغدادی، نماینده آیت الله محمود هاشمی شاهرودی در مصاحبه با خبرگزاری السومریه عراق از سفر قریب الوقوع عضو خبرگان رهبری به این کشور خبر داد. وی در این باره گفت: آیت الله محمود هاشمی شاهرودی به احتمال بسیار زیاد در آینده ای نزدیک به نجف اشرف سفر خواهد کرد، ولی قصد اقامت دائمی در این شهر را ندارد. البغدادی افزود: برای همگان آشکار است که آیت الله شاهرودی در سن 27 سالگی توانست اجتهاد خود را از استادش یعنی شهید محمد باقر صدر به صورت کتبی بدست آورد و هیچ کس نمی تواند نسبت به اجتهادی وی شک و تردید کرده و این امر را تکذیب کند، زیرا دستخط و مهر شهید صدر در اختیار آیت الله شاهرودی قرار دارد. وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر وابستگی های سیاسی آیت الله شاهرودی تصریح کرد: آیت الله شاهردی از هیچ گروه و حزب عراقی حمایت نمی کند و بدون اینکه تحت تاثیر فشارهای احزاب قرار گیرد به فعالیت های خود جهت خدمت به مردم ادامه می دهد و تصمیمات خود را با استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید می گیرد. شیخ محمود البغدادی از هدف حضور آیت الله شاهرودی در نجف اشرف یاد کرد و اظهار داشت: این عالم تنها برای خدمت گزاری به شهروندان شیعه به عراق نمی آید، بلکه افزایش همبستگی ملی که مورد رضایت ملت و کشور باشد از اهداف اصلی سفر وی به عراق است. گفتنی است دفتر آیت الله محمود هاشمی شاهرودی، ماه گذشته با حضور نمایندگان مراجع تقلید و جمع کثیری از طلاب حوزه علمیه در نجف اشرف افتتاح شد.