گزیده خبر های 23 آبان 90

نماینده کرج: دولت با این تعریفش از کار،بایدخجالت بکشد

مگر درر ژیم ضد بشری قرون وسطایی دین فروش وعوامفریب جایی که رهبر منفور ونا مشروع ولی وقیح همکاره اش از شب تا صبح پای بساط منقل دود و آتش می باشد مشغول کشیدن مواد ناب می باشد ونشئه توپ توپ می شود . طوریکه توپ خانه اش از بالا وپایین در حال شلیک و سر وصدا بر پا کردن می باشد . تازه سایر مسئولین هم همین وضعیت را دارند . به جز نمایند یا عضو شاکی باز مکاره که باید خمار شده باشد یاا ینکه چون کشیدنی گیرش نیامده یا گو جنس مواد د ار مصرف کرده است که از روی دلخوری به دولت این چنین گفته است؟

عزیز اکبریان در نطق امروز خود از تعریف ارائه شده از سوی دولت برای «کار» ابرازتاسف کرد.به گزارش خبرآنلاين، نماينده کرج با اشاره به اينکه دولت «دو ساعت کار در هفته » را معادل تعريف کار در نظر گرفته است، افزود: اين واقعا باعث خجالت است. اگر خودتان جوان بيکار داشتيد، حداقل فکر ميکرديد و بعد حرف ميزديد!وي با طرح اين سوال از دولتمردان که «مگر خودتان دو ساعت در هفته کار ميکنيد که دو ساعت کار در هفته را تعريف کار ميدانيد؟»افزود: اينها ناشي از ضعف نظارت مجلس است. ما که نظارت را تعطيل کردهايم، بايد در پيشگاه خداوند پاسخگو باشيم.گفتني است نورالله حيدري نماينده اردل هم در تذکري گفت: ما نمي دانيم که رئيس جمهور را در سفرهاي استاني همراهي کنيم يا نه؟ اگر اين سفرها مهم است چرا نمايندگان نبايد در آن ايفاي نقش کنند و اگر مهم نيست چرا ايشان بر اين سفرها تاکيد دارند؟به گفته وي، عليرغم احترام نمايندگان به رئيسجمهور، او نمايندگان را در اين سفرها به همراه نبرده و در حوزههاي انتخابيهشان راه نداده و در غيابشان به آنها تهمتهايي زده است. از جمله اينکه گفته است، ما که مصوبات استاني را انجام داديم، اين نمايندگانند که پيگيري نميکنند

جعفرزاده خبر داد.استیضاح وزیر کشور تقدیم مجلس می‌شود.

به احتمال زیاد این اقدام ادامه ی جنگ قدرت وثروت و رقابت و اختلاف میان باند های مافیایی کودتایی اصول گرایی است که ارتباط به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم دارد که از سوی اعضای بازار مکاره ی حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد د نبال می شود . برای اینکه پاسدار نجار مهره ودست نشانده ی ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر می باشد پیگیری .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: «باتوجه به اینکه وزیر کشور پاسخی مناسبی به سوال نمایندگان نداده است تصمیم بر این شد استیضاح وی امروز تقدیم هیئت رئیس مجلس شود سلیمان جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار همراهان نیوز با اشاره به استیضاح وزیر کشور افزود: «فردا استیضاح وزیر کشور تقدیم هیئت رئیس مجلس خواهد شد نماینده ماکو و چالدران با تاکید به اینکه اگر سوالات نمایندگان از وزیر کشور در کمسیون ها مطرح و شاف سازی می شد کار به استیضاح کشیده نمی شد خاطرنشان کرد: «اگر مجلس به موقع سوالات نمایندگان را از وزیر کشور در کمیسیون ها مطرح و شفاف سازی می کردند شاید کار به استیضاح کشیده نمی شد وی در ادامه تصریح کرد: «بی توجهی به سوالات نمایندگان توسط مجلس و بعضی کمیسیون ها باعث شده امروزاین استیضاح برای حل یکسری مشکلات به وجود آمده در وزارت کشور انجام شود عضو کمسیون اجتماعی با اشاره به اینکه امضای استیضاح وزیر کشور به حد کافی رسیده است، گفت: «امضا به حد کافی برای استیضاح وجو د دارد و تا آخر روند استیضاح پی گیری خواهد شد و استیضاح کنندگان تحت هیچ فشاری امضای خود را پس نخواهند گرفت مگر اینکه مشکلات مطرح شده توسط وزیر کشور رفع شود.البته بارها با وزیر کشور موضوعات مطرح شده است و نه نتها مشکلات حل نشده بلکه روز به روز تشدید می یابد

انفجار در کاظمین/۱۳زائر ایرانی زخمی شدند

اگر چنانچه سیاست اعزام تروریست وخرابکار وسلاح قاچاق همراه با مواد مخدر به عراق زیر پوشش زوار دنبال نمی شود . برای چه نخست وزیر دست نشانده در عراق فضای عراق را آنقدر ناامن وبی ثبات کرده است که هرروز اخبار بمب گذاری وانتحاری و انفجاری وتروریستی از این کشور گزارش می شود؟ از سوی دیگر حاکمان ایران برای اینکه عراق همچنان حیاط خلوت شان باقی بماند . برای شان مهم نیست که همچون سیاست جنگی که از یک بار مصرفان مین پاک کن میادین جنگی استفاده می کردند اکنون شبیه همان سیاست از طریق اعزام زوار به عراق پیگیری می شود.

مهر : تروریستهای تکفیری یک بمب را در مسیر عبور اتوبوس حامل زائران ایرانی در کاظمین منفجر کردند که بر اثر آن 13 زائر ایرانی زخمی شدند. یک منبع در وزارت کشور عراق امروز از زخمی شدن 20 نفر در دو حمله جداگانه خبر داد که 13 نفر از مجروحان را زائران ایرانی تشکیل می دهند. این منبع افزود : زائران ایرانی بر اثر انفجار بمب در مسیر عبور اتوبوس حامل آنها در منطقه الکاظمیه (کاظمین) بغداد زخمی شدند. این منبع افزود : یک بمب در مسیر عبور اتوبوس حامل زائران ایرانی در کاظمین منفجر شد که بر اثر آن 13 نفر زخمی شدند که برخی از آنها زن هستند. این منبع افزود : این انفجار در داخل پارکینگ اتوبوسها در منطقه الکاظمیه(کاظمین) که مرقد مطهر حضرت امام موسی کاظم قرار دارد، رخ داد.به گفته این منبع، در حمله جداگانه دیگر، پنج نفر بر اثر انفجار دو بمب در نزدیک پست برق منطقه التاجی در شمال بغداد زخمی شدند

محروميت اتباع ايراني از خريد املاک در دبي

وقتی که پاسداران از این طریق هم سرمایه های باد آورده از ایران را منتقل می کنند . هم اینکه در پناه آن سیاست اهداف تروریستی وناا من کردن کشور های حاشیه ی خلیج فارس دنبال می شود . بنا براین اکنون برای خنثی کردن تلاش های ناامن وبی ثبات کردن دبی قوانیت جدید وضع شده است .

خراسان : تاجران ايراني حاضر در دبي مي گويند بر اساس قوانين جديد املاک در اين منطقه، اتباع ايراني از سرمايه گذاري در طرحهاي جديد ساخت و ساز در اين امارت محروم شده اند چراکه مسئولان دبي مدعي هستند بحران سه سال گذشته در بخش ساخت و ساز اين منطقه ناشي از دلال بازي اتباع ايراني بوده است.

دستگيري مديرعامل يک مجتمع پتروشيمي به اتهام اختلاس1.5 ميليارد توماني

معلوم نیست که مداح یادداشت روز نویس دروغ نامه ی امروز کیهان که به مناسبت عید غدیر از حضرت علی حدیثی نقل قول کرده است که ارزش کفش وصله پینه کردنش بیش از حکومت کردن برایش ارزش دارد و وعده ی حکومت اسلامی منطقه و جهان مشابه ایران داده است .چرا در مورد فاش شدن اخبار زنجیره ای دزدی و اختلاس های کلان قلم زنی نمی کند یا سخنی نمی گوید؟

خراسان : گفته مي شود مديرعامل سابق يک مجتمع پتروشيمي مطرح کشور به اتهام اختلاس يک و نيم ميليارد توماني در زندان به سر مي برد. وي پس از تحويل اين مسئوليت و انجام حسابرسي هاي دوره اي، با اين اتهام مواجه و در محل فعاليت خود، دستگير و براي اداي توضيحات بيشتر روانه بازداشتگاه شده است

.یک مقام اطلاعاتی غربی می گوید: انفجار در پادگان سپاه پاسداران « تصادفی» نبود

مشخص است که مکان که در کنترل پاسداران کودتا گر می باشد که مرتبط با انبار مهمات کلاهک های موشک های دور برد است .از نظر کنترل حفاظتی وامنیتی باید در سطح خیلی بلایی باشد . بنابراین انفجار نه اتفاقی که عمدی بوده است . به خصوص اینکه در میان پاسداران کودتا گر اختلاف زیاد است وبدنه ناراضی هستند.

رادیو فردا : مجلۀ آمریکایی « تایم »، به نقل از یک منبع اطلاعاتی غربی که نامش فاش نشده است نوشت: انفجار در پادگان سپاه پاسداران « یک تصادف » نبود. تایم نوشته است:روزنامه های اسرائیل نیز روز یکشنبه بطور ضمنی همین مطلب را تداعی کرده اند. این مقام اطلاعاتی به تایم گفت: برای جلوگیری از توانایی حمل کلاهک هسته ای توسط موشک های جمهوری اسلامی، اقدامات خرابکارانه دیگری نیز برنامه ریزی شده است. به نوشته تایم، پایگاه منفجر شده محل نگاهداری موشک های شهاب بوده است که برد آن به اسراییل نیز می رسد. گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران را متهم کرده است که برای نصب کردن کلاهک هسته ای بر موشک شهاب آزمایش هایی انجام داده است.

کارکنان هتل آزادی تجمع کردند

خوب وقتی خبر های اصلی روز کشف و فاش کردن اختلاس های کلان میلیاردی بانکی و غیرو شده است .معلوم است که دیگر پولی باقی نمی ماند که به کارگران محروم وزحمت کش داده شود .

ایلنا : يكي از كارگران تجمع كننده هتل آزادي گفت: اين هتل كه وابسته به بنياد مستضعفان است از سال 86 جهت بازسازي و تعميرات اساسي؛ كليه پرسنل خود را اخراج كرد و مسئولين هتل تعهدات محضري داده‌اند بعداز اتمام تعميرات كليه كاركنان اخراجي هتل بازگشت به كار شوند. وي ادامه داد: در اين مدت كليه كاركنان از بيمه بيكاري اداره كار استفاده مي‌كردند اما متاسفانه هم اكنون كه تعميرات هتل به اتمام رسيده است از آغاز به كارمجدد و ورود افراد به هتل جلوگيري به عمل مي‌آيد. اين نماينده كارگران هتل آزادي ادامه داد: در صورت عدم بازگشت به كار ما كه قانوني است؛ به تجمع خود در روزهاي آتي ادامه مي‌دهيم. هتل بزرگ آزادي يكي از هتلهاي 5 ستاره طراز اول پايتخت با كاربري تجاري و ديپلماتيك و سابقه بيش از سه دهه فعاليت است كه داراي 432 اتاق و 50 سوئيت و ساير امكانات رفاهي است.

گزارش خبري كيهان از حادثه انفجار مهمات در پادگان بيدگنه
http://www.kayhannews.ir/900822/14.HTM

با کنترل شدیدی که پیرامون خبررسانی انفجار پادگان پاسداران می شود واجازه ورود حتی هیچ خبر نگاری بدرون پادگان داده نمی شود تا که گزارش تهیه و بازتاب دهد. ولی بدون شک گزارشگر این دروغ نامه سانسور چی نماینده ی ویژه ولی وقیح منفور ونا مشروع که رابطه نزدیکی با پاسداران کودتا گر دارد موفق شده است وارد پادگان شودتا که گزارش موردد لخواه پاسداران کودتاگر را باز تاب دهد

.ورد آورد - خبرنگار كيهان: بر اثر انفجار زاغه مهمات پادگان شهيد مدرسي سپاه در روستاي بيدگنه ملارد شهريار حدود 17 تن از پرسنل اين پادگان به شهادت رسيدند.

معاون هماهنگ كننده پليس راهور ناجا خبر دادمرگ روزانه 60 ايراني در اثر حوادث رانندگي

همین اعتراف آماری که اگر ضرب در 365 روز ایام سال شود بیلان عملکرد نزدیک آمار 22000 هزار نفر کشته ی سالیانه جاده های مرگ آفرین کشور می شود که جزو بخش نا چیز دستآورد رژیم ضد بشری قرون وسطایی وایران ویران کن و گورستان آباد کن بهتر برجسته می شود که چرا خمینی شیاد در اوایل انقلاب گفت که به جای بر گزاری مراسم جشن نوروزی در گورستان ها و کنار مرده ها حضور یابید.

معاون هماهنگ كننده پليس راهور ناجا گفت: روزانه 60 هموطن ايراني در حوادث رانندگي جان خود را از دست مي دهند، كه در اين ميان نزديك به 30 درصد در رده سني 18 تا 29 سال قرار دارند.سرهنگ موسي اميري در گفت وگو با ايسنا افزود: هر روز 170 نفر در كشور كشته مي شوند كه 35 درصد جان باختگان مرتبط با حوادث رانندگي هستند. وي با بيان اين كه در سال گذشته بيش از 23 هزار نفر در حوادث رانندگي كشته شده اند، اظهار داشت: بيش از 27 درصد علل تصادفات، ناشي از سرعت غيرمجاز است. معاون هماهنگ كننده پليس راهور ناجا يادآور شد: مطالعات نشان مي دهد اگر سرعت 4 كيلومتر كاهش يابد، ميزان مرگ و مير ناشي از تصادفات جاده اي و مصدوميت هاي ناشي از آن به ترتيب 15 و 8 درصد كاهش مي يابد. اميري درباره نقش مديريت سرعت در كاهش تلفات جاده اي، اظهار داشت: بايد بين ايمني و كارايي وسايط نقليه تعادل برقرار شود و اين مسئله هم با كنترل و نظارت نيروي انتظامي و هم با فرهنگ سازي و ايجاد مكانيزم خودكنترل قابل اجراست. وي افزايش ايمني، كاهش اثرات بحراني، كاهش تصادفات جاده اي و كاهش اثرات و شدت آنها را از مهمترين اهداف مديريت سرعت دانست و خاطرنشان كرد: يكي از اثرات شايع سرعت زياد، ايجاد ترافيك در راه ها است كه خود اين مساله به آسيب هاي زيست محيطي، سوءمصرف سوخت و مسائل و مشكلات روحي و رواني منتهي مي شود. معاون هماهنگ كننده پليس راهور ناجا اعمال مديريت در سرعت را در گرو محدود كردن سرعت، آموزش و فرهنگسازي، استفاده از فن آوري هوشمند، آرام سازي ترافيك و اعمال قوانين عنوان كرد و گفت: متاسفانه هنوز در كشورمان محدويت سرعت در جاده ها متناسب با فصول و شرايط آب و هوايي تعريف نشده است. وي حضور پليس و قانون را به عنوان دو عامل مهم در كنترل سرعت در جاده ها عنوان كرد و يادآور شد: يكي از پيشنهادهاي خوبي كه در حال بررسي است، نصب جعبه سياه در خودروها است تا علل بروز تصادفات به طور صحيح تر مورد تحليل و بررسي قرار گيرد. نماينده آبادان در مجلس شوراي اسلامي از تلاش معاونين وزارت نيرو براي جلوگيري از طرح دوباره سؤال درخصوص جان باختن 6 شهروند آباداني در شبكه فاضلاب اين شهر در صحنه علني مجلس خبر داد. سيد حسين دهدشتي گفت در چند روز گذشته معاونين وزير نيرو در تماس‌هاي مكرر از وي خواسته‌اند تا از طرح دوباره سؤال درخصوص كشته شدن 6 شهروند آباداني در سال‌هاي 88 و 89 در شبكه فاضلاب شهري آبادان خودداري نمايند. وي افزود: به جنب و جوش آمدن معاونين و وزير نيرو براي طرح دوباره اين سؤال به اين علت است كه اگر در جلسه علني امروز (يكشنبه) مجلس اين سؤال رأي بياورد عملاً وزير نيرو براساس آئين نامه داخلي مجلس سومين كارت زرد را نيز دريافت كرده است و طرح استيضاح وزير در دستور كار قرار مي‌گيرد

.اقدام سوال برانگيز گوگل پس از گزارش آمانو

ناراحتی از اینکه چرا گوگل از چنین امکانی بر خور دار است که می تواند چنین تصاویری را بگیرد ونمایش بگذارد که بیش از دو دهه است تلاش همه جانبه با ترفند ها شده است تا که اطلاعات در این مورد و اهداف نظامی اش پنهان بماند.

موتور جستجوي گوگل تصاويري از تأسيسات هسته‌اي ايران در دو شهر اراك و نطنز منتشر كرده است. به گزارش فارس، بعد از انتشار گزارش آژانس درباره برنامه هسته‌اي ايران، موتور جستجوي گوگل در اقدامي به عنوان بازوي تبليغاتي تنظيم‌كنندگان اصلي گزارش وارد عمل شده و تصاويري از تأسيسات هسته‌اي ايران منتشر كرده و آنها را محل توليد سلاح‌هاي هسته‌اي خواند. به گزارش روزنامه "اينديا تايمز"، موتور جستجوي گوگل تصاويري از تأسيسات هسته‌اي ايران در دو شهر اراك و نطنز منتشر كرده است. اين اقدام سوال برانگيز گوگل پس از گزارش سياسي آژانس كه بسياري بر اين باورند توسط آژانس‌هاي اطلاعاتي آمريكا تنظيم شده است، صورت گرفته و در واقع اين‌گونه تصور مي‌شود كه گوگل به عنوان بازوي تبليغاتي تنظيم كنندگان اصلي اين گزارش وارد عمل شده است. آژانس بين‌المللي انرژي اتمي روز سه شنبه هفته گذشته، گزارشي را منتشر كرد كه بر اساس برخي شواهد، ردپاي آمريكا در اين گزارش كاملاً مشهود بود.