گزارش تصویری از بازار مکاره 11 آبان 90

توکلی در صحن علنی مجلس:عذرخواهی الان حسینی به هیچ دردی نمی‌خورد/ از استدلال لاریجانی متأسفم. خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران گفت: حسینی امروز می‌گوید "آقای احمدی‌نژاد دیشب به من سفارش کرده است که عذرخواهی کنم‌" که این عذرخواهی به هیچ دردی نمی‌خورد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900810001019

گذشته از اینکه از سوی یک عضو بازار مکاره اعتراف شده است که وزیر اقتصاد بدرد نمی خورد . چونکه در کشوری که خمینی شیاد بنیانگذارش فاش ساخت که اقتصاد مال خر است . معلوم است که وزیر اقتصاد باید برود خر چرانی چون خر صاحب اقتصاد می باشد . ضمن اینکه چنین رژیمی باید چنین اقتصاد خرت وخری داشته باشد که یک قلم مبلغ 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی در آن رخ می دهد .خوب مگر دیگر جای سئوال باقی می ماند که نیاز به چنین وزیری نیست . ولی چون دارای ولی وقیح منفور ونا مشروع همکاره است که فتوای ماورای قانون اساسی صادر می کند . بنابراین اعضای بی اراده بازار مکاره مجاز نیستند تا که این وزیر را استیضاح کنند. برای اینکه این دیگر خیلی از مسخره بازی تر از نمایش روحوضی حوزوی است که 3 هزار میلیارد تومان اختلاس شده و 3 رئیس بانک و حد اقل یک وزیر و 4 عضو بازار مکاره در گیر این اختلاس کلان هستند . در شرایطی که 33 سال است هرروز احکام زندان و شلاق و قطع اندام و اعدام برای آفتابه دزدان صادر شده است .ولی بدستور ولی وقثح منفور ونا مشروع که باید فتیله ر وشنگری پایی کشیده شود. از سوی دیگر سفارش به رئیس بازار مکاره داده است که نباید استیضاح وزیر رأی بیاورد . زیراکه در غیر اینصورت فتیله به جای پایین بالا کشیدهشدن شعله ور می شود که خلاف مصلحت شرایط کنونی است . پس رئیس دکوری بازار مکاره باید یادداشت پیام عذر خواهی را مثل شیوه ی رد وبدل کردن مواد مخدر به وزیر دکوری منتقل نماید تا از تریبون بازار مکاره بیان کند که مسئولیت این اختلاس را می پذیرد ولی با عذر خواهی آبکی سیاه نمایی ماستمالی اش می کنم. ولی باا ین وجود مورد قبول احمد توکلی یکی از منتقدان واقع نشد.معلوم نیست که 3 زن محجه در بازار مکاره چه می کنند؟!

● گزارش تصويري مرتبط-به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز و در ادامه جلسه استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی گفت که عصر امروز آقای لاریجانی به من گفتند "آقای حجازی از دفتر رهبر انقلاب به وی زنگ زدند و گفته‌اند که آقا فرموده‌اند "من در استیضاح دخالت نمی‌کنم؛ این حق مجلس است" که در این لحظه توکلی برای تائید سخنانش رو به لاریجانی کرد و گفت: درست می‌گویم آقای لاریجانی؟ علی لاریجانی نیز در این لحظه خطاب به توکلی گفت: ‌بله درست است.این نماینده موافق استیضاح حسینی با بیان اینکه استیضاح حق ما نمایندگان است، گفت: آقای همتی گل سفیدی خواهرزاده حمید پورمحمدی با یک لیسانس فراگیر پیام نور واحد شاهین‌شهر به سفارش دایی خود استخدام می‌شود و بدون هیچ تخصصی به بانک توسعه صادرات می‌رود و از آنجا به کاراکاس می‌رود.توکلی با اشاره به تیتر روزنامه‌ای که در سال 88 هشدار داده بود که خاوری تابعیت دوگانه دارد، گفت: چه طور روابط عمومی شما که زیر نظر مستقیم شما فعالیت می‌کند، نفهمیده و به شما نگفته است که این فرد تابعیت دوگانه دارد. توکلی افزود: شما می‌گویید که من با راستگویی حرف می‌زنم و قسم جلاله می‌خورید، حالا من از شما می‌پرسم این راستگویی است؟ وی در خصوص دروغ دوم وزیر اقتصاد گفت: حسینی گفته "مگر من به جهرمی حکم انتصاب داده‌ام؛ من چه کاره بانک صادرات هستم" که باید بگویم حسینی به شخص بنده و آقای عبدالهی در کمیسیون اصل 90 گفت "پس از اینکه برخی افراد در دولت دوم وزیر نشدند، احمدی‌نژاد به من گفت که آنها را به کار بگیر و جهرمی را به ریاست بانک صادرات بگذار، که من به جهرمی گفتم به بانک مسکن برو که گفت نمی‌روم و من رفتم کار را درست کردم".این نماینده مجلس در ادامه صدای ضبط شده حسینی در جلسه کمیسیون اصل 90 را در صحن مجلس پخش کرد و تاکید کرد: وزیری که در مقابل نمایندگان مجلس خلاف واقع می‌گوید، اگر تمام کارهایش گل باشد باز هم صلاحیت ندارد لذا دروغ گفته است و باید استیضاح وی رای بیاورد.