گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 12 آبان 90

سلموني (گفت و شنود)

چرا سرباز جو اکبر گنجی راکرده خراب؟اما نا خواسته رژیم ضد بشری زده زیراب؟

گفت : میگه رفته سلمونی ، باهاش گپ زده خودمونی

پس از اصلاح سر و کردن نجوا ،سر دستمزدباهاش شده دعوا

سلمونی گفته مرده شور ببره پولی که تو دادی بمن ، اینم گفته مرده شور ببره سری که تواصلاح کردی برای من

گفت: مقاله اخير اكبر گنجي بدجوري گروههاي اپوزيسيون و مدعيان اصلاحات را به جيليز و ويليز انداخته.
گفتم: مگر چه گفته؟
گفت: اكبر گنجي نوشته ادعاي آمريكا درباره طرح ترور سفير عربستان توسط ايران دروغ است.
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: چند دليل آورده و ثابت كرده كه گروههاي اپوزيسيون و مدعيان اصلاحات پياده نظام آمريكا هستند.
گفتم: ولي خود اكبر گنجي هم يكي از پياده نظام هاي مفلوك آمريكا است و علاوه بر عملكرد او، صدها سند نيز از پياده نظام بودن وي حكايت مي كند.
گفت: اتفاقا ساير گروههاي اپوزيسيون و اصلاح طلبان فراري هم از همين نكته تعجب كرده اند.
گفتم: يارو رفته بود سلموني، سر دستمزد دعواش ميشه. آرايشگر ميگه مرده شور اون پولي رو ببرن كه تو به من دادي! و يارو در جواب ميگه؛ مرده شور اون سري را ببرن كه تو اصلاح كردي!

گفت: سربازجو در دخمه اش یافته کنجی ، بساط دود بر پاکرده در یک جای دنجی

خود سازی کرده بدون زحمت و رنجی ،نشئه شده علیه رقبا چماق کرده گنجی

گفتم : چرا گنجی بهانه کرده برای منبر؟مگر چه اتفاقی افتاده؟ یا چیست خبر؟

گفت : یه چیزی اشکش در آورده بدتر از پیاز ،برای همین دست آویز کردن گنجی داره نیاز

چون با طناب پوسیده وی رفته توی چاه ،از آنجا ناله سر داده و بر کشیده آه

فکر کرده شفا بخشه مقاله ی اخیر ، تنظیم کرده گنجی با تحلیل و تفسیر

گفته آمریکا بیخودی کرده است شلوغ ،طرح ترور سفیر عربستان هست دروغ

به سبک و الگوی سربازجوداده تحلیل ،ثابت کرده این ترور دروغه با چند دلیل

گفتم : مگر درسی و سه سال گذشته؟چه شفاهی وگفتاری چه کتبی و نوشته؟

یک مورد یافت میشه که سران نظام ،تأیید کرده باشن ترور سربازان گمنام

انجام دادندد ر داخل کشور یا برون مرز ،زیر بار رفتن که اکنون حامی جنبش سبز

تواند ترور سفیر عربستان را کنه انکار ، تا تبرئه کند سپاه قدس جنایتکار

چرا سرباز جو اکبر گنجی راکرده خراب؟اما نا خواسته رژیم ضد بشری زده زیراب؟

گفت : میگه رفته سلمونی ، باهاش گپ زده خودمونی

پس از اصلاح سر و کردن نجوا ،سر دستمزدباهاش شده دعوا

سلمونی گفته مرده شور ببره پولی که تو دادی بمن ، اینم گفته مرده شور ببره سری که تواصلاح کردی برای من