گزیده خبر های 13 آبان 90 قسمت-3

شرط احمدی‌نژاد برای کناره گیری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=82517

شوت کردن توپ بر توی زمین ولی وقیح نا مشروع و منفور از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد که آشکارا با تهدید کردن لوطی اش نشان از واقعیتی داده که دستش پر است . یعنی پرونده های مشابه معاون خود از حامیان نزدیک لوطی جماران زیاد دارد که دست به گرو کشی زده است چون گفته 90% این پرونده ها را فاش نکرده است.

احمدی‌نژاد افزود: من به رهبری هم گفته‌ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می‌کنم که شایستگی این سمت را ندارم.به گزارش شفاف به نقل از نسیم؛ رئیس‌جمهور در دیدار امروز خود با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ خود در سال‌های ۸۴ و ۸۸ در خصوص عزل منوچهر متکی اظهار داشت: متکی در هر دوره ریاست جمهوری کاندیدای من نبود به خصوص در دور دوم چرا که در زمان وزارت وی چهار دیپلمات به سایر کشور‌ها پناهنده شدند. وی گفت: بنده فقط ۱۰ درصد حرف‌ها را تاکنون زده‌ام و شاید ۲۵درصد دیگر را در آینده بگویم ولی مابقی را هیچگاه نمی‌توانم به دلایل مصلحتی و حفظ نظام و انقلاب بیان کنم.

احمد خاتمی به آمریکایی ها : ای احمق ها یک دروغی بگویید که حتی یک عاقل باور کند

آخوند لمپن ولات و دهان گشاد وشکم گنده باز جلوی آینکه رفته ودست به فرافکنی زده و تصور کرده است که پس از تجربه 33 سال اعدام و شکنجه و زندان و ترور وجنگ افروزی و بحران آفرینی و دین فروشی و و ارونه گویی کردن که ملت دارد همچون وی فهم و شعور وعقل ندارند تا تکذیب ترور سفیر عربستان در آمریکا حاکمان رژیم فاشیستی را قبول کنند . ضمن اینکه مگر چند سال از قتل های زنجیره ای و ربودن ومثله و سلاخی و قصابی کردن منتقدان و مخالفان در داخل و خارج سپری شده که این جنایات به فراموشی سپرده باشد که وی از موضع نخ نما شده ی ضد آمریکایی تلاش ذبوحانه برای تبرئه کردن سپاه قدس تروریستی کرده و عربستان عربستان و شیخ نشینان منطقه را تهدید کرده است؟

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین و در خصوص شکنجه زنان بازداشت شده در این کشور خطاب به آنها گفت: شما سرنوشت معمر قذافی و صدام حسین را پیش روی خود ببینید.به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام به ترکیه و قتل عام دانشجویان و دانش آموزان در سال 57 گفت: مقابله استکبار با جریان حق سبقه دیرینه دارد و یک تحلیل قرآنی از این باب می توان ارائه کرد.وی با اشاره به برخی از آیات کلام الله مجید به تبیین چهره استکبار پرداخت و گفت: استکبار با دو کلید واژه شیطان و فرعون معرفی شده که شیطان به هر موجود طغیانگر موذی اطلاق شده و فرعون نیز اسم پادشاهان مصر بود که 74 بار در قرآن ذکر شده است. خاتمی بر اساس آیات قرآنی به سه ویژگی شیاطین و فرعونیان پرداخته و نخستین ویژگی شیطان را خودبرتر بینی عنوان کرد و گفت: این ویژگی در دولت های استکباری بویژه آمریکا وجود دارد که بدون هیچ دلیلی خود را مدیر عامل جهان معرفی می کنند.مهر: احمد خاتمی ، امام جمعه موقت تهران با اشاره به دخالت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا در کشورهای جهان طی سالیان اخیر گفت: امروز دیگر کشتی آنها به گل نشسته و صدای شکسته شدن لیبرال دموکراسی غرب به گوش می رسد.وی خطاب به دولتمردان آمریکایی ها گفت: شما یک درصدی ها حتی نمی توانید 99 درصد جمعیت خود را مدیریت کنید چگونه ادعای دروغین بر مدیریت جهانی دارید؟ خاتمی از طراحی شش کودتا علیه کشورمان تا تایید فتنه در سال 88 که به تعبیر وی یک کودتای مخملی بود یاد کرد و گفت: همه اینها تا زمانی که ملت ایران در مسیر دین و معنویت حرکت می کند محکوم به شکست است.وی همچنین به سناریوی اخیر دولت آمریکا برای تروریست معرفی کردن ملت ایران اشاره کرد و گفت: ای احمق ها یک دروغی بگویید که حتی یک عاقل باور کند.وی افزود: هم اکنون بر اساس نظرسنجی ها بیش از 60 درصد مردم در جای جای جهان گفته اند که این سناریو ساخته و پرداخته خود آمریکایی ها است.امام جمعه موقت تهران به توصیه برخی مسئولان آمریکایی برای ترور فرمانده سپاه قدس کشورمان اشاره کرد و گفت: شما که پرچم مبارزه با تروریسم را کول کرده و با این ادعا به عراق حمله کردید اوج ننگ برای شما و اوج افتخار برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که اشک استکبار را درآورده است.وی در عین حال خطاب به آل خلیفه و آل سعود گفت: شما سرنوشت معمر قذافی و صدام حسین را پیش روی خود ببیند.

شیث رضایی300 میلیون جریمه و از پرسپولیس اخراج شد/ نصرتی 250 میلیون جریمه

وقتی پاسدار وپلیس مدیریت باشگاه های فوتبال کشور را بر عهده داشته باشند شرایط بهتر از این نمی تواند باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم گفت: شیث رضایی از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است و او را 300 میلیون تومان نیز جریمه کردیم. ضمن اینکه محمد نصرتی نیز 250 میلیون تومان جریمه و فعلاً تا پایان نیم فصل نخست محروم شد.

بازداشت سه فعال دانشجویی در تبریز

بالاخره هرروز که می گذرد حاکمان علم و آزادی و زن ستیز باید با اقدامات ضد دانشجویی که مرتکب می شوند نشان دهند که دشمنی شان نسبت به دانشگاه ها وکینه شان در مورد دانشجویان چگونه می باشد؟

بهروز فریدی، آرش محمدی و سیاوش محمدی صبح امروز، ۱۲ آبان ۱۳۹۰ در منزل شخصی خود در تبریز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر ، گفته می‌شود ماموران امنیتی با در دست‌داشتن حکم بازداشت و تفتیش منزل، حدود ساعت شش صبح وارد منزل شده و پس از تفتیش منزل اقدام به بازداشت این سه تن کرده‌اند.هنوز از علت بازداشت و محل نگهداری این سه فعال دانشجویی اطلاعی در دست نیست.بهروز فریدی فارغ التحصیل رشته‌ی مهندسی مکانیک از داشگاه آزاد تبریز، آرش محمدی دانشجوی رشته‌ی مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور تبریز و سیاوش محمدی دانشجوی رشته‌ی هنر دانشگاه نبی اکرم تبریز است.

نقدی، رئیس سازمان بسیج، محمد خاتمی را کودن خواند

با ید گفت که این پاسدار بسیجی نقدی عراقی زیاد هم بی ربط نگفته است .چون اگر خاتمی اینگونه صفتی که این پاسدار بسیجی به وی داده نبود آنتقدر سازشکاری در پست تدارکارتچی بودنش مرتکب نمی شد که جانشینان امثال اینگونه پاسار بسیجیان لمپنس شوند که به سبک گفتمان رهبرش و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری چنین وی را خطاب قرار داده ومتهم کرده است.

فارس: رئیس سازمان بسیج مستعضفین با سقوط امپریالیسم غرب جهان با خلع قدرت و ایدئولوژی و فرمول اداره جهان برای جامعه بشری مواجه خواهد شد، تاکید کرد: باید اسلام جای این خلاء ایدئولوژیک را در جهان پر کند.به گزارش خبرگزاری فارس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در اولین همایش مجمع ادوار بسیج دانشجویی استان تهران در مرکز فرهنگی بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق) سخن می‌گفت، به حادثه روز 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: روز 13 آبان نماد اقتدار نسل جوان ما در مقابل قدرتهای بزرگ شیطانی است که به برکت دو ویژگی مهم «خوب دیدن و شجاعت اقدام» حاصل شد.وی با انتقاد از کسانی که در صحنه سیاسی داخلی و بین‌المللی نمی‌توانند مسائل را به درستی دیده و تحلیل کنند، تصریح کرد: برخی‌ها دچار یک قب‌ماندگی سیاسی هستند و نمی‌توانند مسائل را به درستی ببینند ولو اینکه 60 سال هم عمر کرده باشند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن آقایی (محمد خاتمی) که نه حرمت لباس روحانیت و نه حرمت نسب و خاندان شریف خود را و نه حرمت همشهری‌های مومن خود را و نه حرمت ملت ایران را نگه می‌دارد، دیدیم که در انتخابات 88 در مقابل جورج سوروس یهودی زانو می‌زند (خاتمی و جورج سورس رسما هرگونه دیداری راتکذیب کردند. منبع خبر دیدار این دو روزنامه کیهان بود) تا بتواند در انتخابات فائق شود. نقدی متذکر شد: جورج سوروس همان کسی است که در سرلیست یک درصدی امروز در قیام وال‌آستریت قرار دارد و منفور مردم آمریکاست، ولی این شخص با او دیدار و گفت‌وگو می‌کند. لذا اگر وی توبه نکند به همراه آن یک درصد منفور و با همراهی اطرافیان خود به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت. به همین دلیل معتقدم که یک عده کودن هستند و فهم سیاسی ندارند.

باهنر: با پول می‌توان رئیس جمهور تعیین کرد

این منقلی عضو باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه که نایب رئیس بازار مکاره است ودلال وکار چاق کن حرفه ای هم می باشد . درست گفته است . زیرا برای همین است که رهبر می خواهد این پست را منحل کند تا که خودش نخست وزیر بخرد

دیگربان : محمدرضا باهنر٬ نایب رئیس مجلس می‌گوید: «پول خیلی کار‌ها می‌تواند بکند؛ رئیس جمهور تعیین کند، نماینده مجلس بفرستد و کار‌های دیگرآقای باهنر این مطلب را در گفتگو با سایت محافظه‌کار «فردا‌ نیوز» وابسته به محمدباقر قالیباف بیان کرده است.این نماینده محافظه‌کار٬ تیم احمدی‌نژاد را عامل اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات اعلام کرده و به طور تلویحی گفته که این اختلاس با انتخابات‌های آتی در ایران مرتبط است.محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌‌ای معتقدند تیم احمدی‌نژاد در دور چهارم سفر‌های استانی دولت٬ برنامه‌های تبلیغاتی فراوانی به نفع نامزد‌های مورد حمایت خود در انتخابات آتی مجلس دارد.آنها می‌گویند این تیم با صرف میلیارد‌ها تومان پول قصد دارد دست‌کم ۱۵۰ نامزد نزدیک به دولت را وارد مجلس کند.در مقابل نیز حامیان احمدی‌نژاد اعلام کرده‌اند «قبیله گرایان راست نما» تلاش می‌کنند دولت دهم را تضعیف کرده و اگر امکان آن را داشته باشند آن را سرنگون کنند.چندی پیش نیز احمد جنتی٬ دبیر شورای نگهبان هشدار داده بود نامزد‌هایی که در انتخابات آتی مجلس مبالغ هنگفتی هزینه کنند٬ با مشکلاتی مواجه خواهند شد