دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 15 آبان ماه سال 1390

نقد و بررسی : د(يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " آمريكا خوب خاك مي شود "

"پس از فاش شدن این که سپاه قدس طرحی در دست داشت که قرار بود سفیر عربستان در آمریکا را ترور می کرد. چون که در صورت موفقیت این طرح ترور پیش زمینه تبلیغات گسترده ی چند جانبه ای می شد که از آمریکا تا عراق و عربستان ویمن وشاخ آفریقا و خاورمیانه و به خصوص سوریه و اسراییل را در بر می گرفت ومکمل طرح تقویتی تظاهرات اصل برائت از مشرکین حجاح در مراسم حج مکه می شد.همینطور موجب تثبیت ادعایی می شد که قبلاً پاسدار گماشته احمدی نژاد فاش ساخته بود که به زودی ما آماده می شویم خلاء خروج آمریکاا ز عراق ومنطقه را پر نماییم"

تاکنون رسم بوده است که همایش ورزمایش و آزمایش شامل مانور های نظامی و انتظامی و شبه نظامی و موشکی داده می شده است . اما اکنون طلبه قلم بر دست هم لهجه سربازجو شریعتمداری این روش را ارتقا داده است چون تبدیل به تدبیر های نمایشی وهمایشی آمریکا و اقمار آن در ر استای مبارزه به رژیم فاشیستی مذهبی ایران ترسیم کرده که مدعیست با حالت نرمش و ورزش و حداکثر رزمایش اجرا می شود. عجیب است که این مدعی پیوسته همچون دانش آموزان دوران دبیرستان که پیرامون موضوع انشا ء که چند جمله ای کپی برداری و از بر می کنندتا چاشنی هر موضوعی شود. وی نیز همیشه تلاش می کند که از این شیوه استفاده کند . چونکه با بر گزیدن چند لغت وچند جمله سازی کردن ابتدای در باغ نوشتار خود کند که ربطی به موضوع ندارد. ولی هدف این استت ا که وانمد کند یا نشان دهد که خیلی اهل تحقیق و پژوهش و پیگیر خبر ها می باشد آنگونه که تحلیل و تفسیرهایش مستند وعلمی است که مو درزش نمی رود که بلی همچون سردار بسیجی حسن فیروز آبادی خیلی پر و با سواد است و بیش از حد حالیش می باشد. ولی جالب است که این بالون هوا شده زود بادش خالی می شود وموضع و خصلت لمپنی وهم لهجه بودنش با پاسدار شریعتمداری را رو می کند وبه نمایش می گذارد. چون اساس فلسفه بافی و وارونه گویی کردنش کتمان کردن حقایق همراه با گنده گویی می باشد. به خصوص که اکنون هدف و مأموریت دفاع کردن از سپاه قدس از موضع ضد آمریکایی می باشد و تأکید مانور تبلیغاتی برروی شکست آمریکا در افغانستان و عراق دادن است . بنابراین نیاز ندارد که اعتراف به همکاری با آمریکا در اشغال این دو کشور شود . چونکه هرگونه اعتراف تبدیل به داستان تف وتاق و ریش می شود و دیگر نمی توان مانور تبلیغاتی ضد آمریکایی داد . مشروط بر اینکه می داند که نه اینکه نباید از اعتراف همکاری با آمریکا در اشغال نظامی آمریکا از سوی رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران کند . بلکه باید تلاش شود آنگونه قلم فرسایی شود که مقدمه چینی اشغال نظامی این دو کشور نه از سوی حاکمان ایران که از سوی آمریکا بود. طوریکه فقط یک برنده داشتو آنهم رژیم فاشیستی مذهبی ایران بوده است . پس مهم این است که آشکارا باسانسور ووارونه گویی شود تا فضا اینگونه برای رجز و لغز خوانی علیه ی آمریکا ودفاع از سپاه قدس وجود داشته باشد :

"مجموعه «تدبير»هاي آمريكا و اقمار آن براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي حالت نرمش، ورزش و حداكثر رزمايش را در ايران پيدا كرده است. اين تدبيرهاي تودرتو و چند لايه طي 3دهه گذشته، عملاً به ورزيدگي و چابكي و اقتدار مضاعف ايران انجاميده است، مانند قهرمان تكواندوكار يا كونگ فوكاري كه در ميدان حركات رزمي و تقابل با ضربات حريف، ورزيده تر و واكنش هاي او به مرور سريع تر مي شود. اما تقابل ايران و آمريكا صرفاً از جنس هنرهاي رزمي نيست بلكه رقابت هاي سخت فكري نيز چاشني آن شده است. از آميختگي اين رزم سخت و نرم است كه «جنگ نامتقارن» رخ مي كند و جنگ نامتقارن، به شدت با هيكل لخت رژيم آمريكا ناسازگار است. هرچه از وسعت و قدرت تدبير در واشنگتن كم مي شود، كتك خور آمريكا هم ملس تر مي شود. تنها هنر آمريكا ضعيف كشي بود. دولت يا ملت ضعيفي را پيدا مي كرد و طي چند روز تا چند هفته، او را ضربه فني مي كرد. رفتاري شبيه كارهاي سوپرمن و رامبو و آرنولد. آنها با همين تحليل و تخمين بود كه 10سال پيش به افغانستان قشون كشيدند و چون مزه كرد، سراغ عراق رفتند، همان طور كه چند ماه پيش در صحراي ليبي آفتابي شدند. اما وقتي قرار مي شود اين رزم، چند لايه و پيچيده شود يا حريف قدرتمندي به پست آنان بخورد، داستان از اساس به هم مي ريزد. بماند كه آخر قصه افغانستان و عراق هم- پس از آن كه از فصل «اشغال» گذشت- وارونه شده و نويسندگان آن را سورپرايز كرده است.ريان سازي هاي موازي و ترويج گروهك هاي نفاق هرچند كه در آغاز خسارت برانگيز بود اما ملت ما را به عمق خباثت دشمنان و خيانت منافقين آشنا كرد. تحريم هاي اقتصادي را كه تدبير كردند و به كار بستند، دنبال فلج كردن ما بودند اما همين حصر و محاصره ها براي نخبگان و كارآفرينان ما نه تنها تبديل به واكسيناسيون دائمي فلج شد بلكه انگيزه خلاقيت را بيشتر كرد. به ترورهاي از سر قساوت دست يازيدند تا معناي واقعي تروريسم (ارعاب) را به ملت ما بچشانند"

عجیب است که طلبه هم لهجه ی سربازجو شریعتمداری از یاد برده است که میلون ها نفر کشته و مجروح و آواره و همراه با 1000 میلیارد خسارات مالی و اقتصادی جنگ ایران وعراق داشت که منتهی به سرکشی جام زهر شکست از سوی خمینی شیاد شد . آنگونه که از ترس اعتراض خانواده های داغدار وعزاار خمینی شیاد و دستگاه فاسد وجانی قضاییه ووزارت بد نام آدمکش اطلاعات مرتکب جنایت علیه ی بشریت شد . یعنی دست به قتل عام زندانیان سیاسی سراسر کشور زده شد . اما اکنون مدعی مترسک طلبه اینگونه جنگ خانمانسوز ایران و عراق را از موضع ضد آمریکایی تعبیر و تفسیر کرده است:

"طبل جنگ تحميلي كه نواخته شد، ملت ما راهي را كه يك كشور ممكن است در يكصد سال هم نتواند بپيمايد، در 8سال طي كرد..گزاره «جنگ ايران با آمريكا هر روز نامتقارن تر مي شود»، متضمن معاني چندگانه است. اولين معناي گزاره اخير اين است كه هرچه آمريكا در گرفتن «خم» ايران ناتوان تر مي شود، يك خم و دو خم بيشتري را در اختيار حريف خود قرار مي دهد تا آن جا كه در نگاه ناظران استراتژيست اين رقابت بزرگ، هرچه ايران از دست حريف فاقد تمركز بيشتر ليز مي خورد، در مقابل، آمريكا به شكل يك حريف خسته و دست و پا چلفتي درآمده كه به سادگي يك حريف تمريني، خاك مي شود. و نه تنها خاك مي شود كه گاه تا مرز ناك اوت شدن پيش مي رود. ماجراي بدبياري هاي كاخ سفيد در افغانستان و عراق و لبنان و فلسطين و مصر و تونس و يمن و بحرين و... :

"بالاخره اینکه پس ازصغرا وکبری چیدن ها وفلسفه بافی حوزوی با گفتمان لمپنی پاسداری کردن که پیش مقدمه دفاع سپاه قدس تروریست کرده است. در ادامه تلاش مذبوحانه برای سفید سازی پرونده ی ترور سفیر عربستان در آمریکا عربستان را اینگونه ادعا و ترسیم کرده است "

"جنبش تسخير وال استريت را هر طور كه دوست داريد حساب كنيد؛ خاك شدن يا ضربه خوردن از گيجگاه. دومين معناي گزاره مورد بحث، اين خواهد بود كه ايران هر روز از رادار آمريكا پنهان تر مي شود هر چند ادعا اين باشد كه تمام رفتارها و تحركات جمهوري اسلامي را تحت نظر داريم و مي دانيم مثلا با سپاه قدسش در عراق و افغانستان يا بحرين و يمن و مصر يا آمريكاي لاتين چه مي كند. به تعبير ديگر، شليك هاي آمريكا اگرچه پرحجم تر اما سردرگم تر شده است حال آن كه ميزان و شدت ضرباتي كه از ايران نوش جان مي كند، علي الدوام رو به افزايش است. كار آنجا رازآلودتر مي شود كه عنايت داشته باشيم اغلب اين ضربات، نيابتي شده است. يعني ايران، دوستاني همدل و هم آهنگ در ميان ملت هاي مختلف پيدا كرده كه در انزجار از آمريكا و اسرائيل و انگليس، كم از ملت ايران ندارند و معلوم است كه وقتي 85 تا 98 درصد ملت ها، نفرت انباشته اي از يك رژيم مستكبر داشته باشند و جايي فرصت تخليه آن را پيدا كنند، چه اتفاقي مي افتد. تصور كنيد همين يك ضربه اي كه آمريكا از دو كنفرانس بين المللي با موضوع «بيداري اسلامي» و «حمايت از انتفاضه فلسطين» خورد، آيا با اتهام طراحي ترور سفير سعودي در واشنگتن يا تهديد به اقدام نظامي يا داعيه تشديد تحريم ها قابل جبران است؟!. در اوج تهديدها به ويژه طي يك دهه اخير بود كه حلقه محاصره و انزوا و تهديد عليه ايران، هر روز گسيخته تر شد. با اين اوصاف، مي توان ادعا كرد تحركات چند هفته اخير مقامات آمريكا و انگليس و صهيونيست در جدي نشان دادن تهديدهاي نظامي و اقتصادي و سياسي، نوعي بيش فعالي معطوف به بيچارگي است. هيبت آمريكا نه امروز در عراق و افغانستان و نه در مصر و لبنان و فلسطين و يمن و بحرين، بلكه 32 سال پيش هنگامي فرو ريخت كه لانه جاسوسي شيطان بزرگ به تسخير دانشجويان شجاع پيرو خط امام درآمد. آن ترس كه ريخت، طلسم شيطان بزرگ هم فرو ريخت چرا كه «انّ كيدالشيطان كان ضعيفاً».يك طرف نقاب آمريكا، رعب و ترور و جنگ است و ملت ما اين نقاب را از 32 سال پيش كه وارد انواع كارزار شد، به استهزا گرفت. آن سوي ديگر اين نقاب، بلاهت و بي تدبيري است كه باعث مي شود ابرقدرت قرن 20، انواع هزينه هاي هنگفت و تلفات سنگين را به جان بخرد و حيثيت خود را گرو بگذارد اما سرانجام به وقت چيدن محصول، كار دست دشمنان آمريكا- ملت هاي اسلامگرا- بيفتد. به يك معنا خداوند پس كله دولتمردان آمريكايي زده است كه چنين ضد مصلحت خود تدبير مي كنند. هر قدر جمهوري اسلامي و ملت هاي مسلمان، در طول قدرت الهي قرار مي گيرند، مستبكران در عرض و خلاف اين طول موج قدرت مي ايستند و بيشتر آسيب مي بينند"

در خاتمه اینکه پس از فاش شدن این که سپاه قدس طرحی در دست داشت که قرار بود سفیر عربستان در آمریکا را ترور می کرد. چون که در صورت موفقیت این طرح ترور پیش زمینه تبلیغات گسترده ی چند جانبه ای می شد که از آمریکا تا عراق و عربستان ویمن وشاخ آفریقا و خاورمیانه و به خصوص سوریه و اسراییل را در بر می گرفت ومکمل طرح تقویتی تظاهرات اصل برائت از مشرکین حجاح در مراسم حج مکه می شد.همینطور موجب تثبیت ادعایی می شد که قبلاً پاسدار گماشته احمدی نژاد فاش ساخته بود که به زودی ما آماده می شویم خلاء خروج آمریکاا ز عراق ومنطقه را پر نماییم . همچنین این طرح می بایست جاشی تلاش مشروعیت دادن به ادعای کاذب رهبریت جنبش بیداری اسلامی منطقه می شد و با چرخش شرایط منطقه علیه ی آمریکا و اسراییل فرصت مناسب برای رهایی فشار از بحران برای بشار اسد مهیا می گردید.هم اینکه موضع حزب الله لبنان وحماس علیه ی اسراییل رادیکا تر می شد و شرایط برای برپایی جنگی دیگر با اسراییل برای عبور از بحران هسته ای هموا ر می شد . ولی چون بافاش شدن این طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا نه منتهی به برهم زدن تمام طرح های طراحی شد وبر باد رفت بلکه خیلی بیش ازگذشته موجب شد تا ماهیت ساختار تروریستی سپاه قدس ومأموریت های برون مرزی اش فاش شود . طوریکه همه قلم های مطبوعاتی وتریبون های رسانه ای و خبری و تبلیغغاتی همراه باتهدید پیرامون دفاع همه جانبه از سپاه قدس تروریستی و فرمانده ی پاسدار قاسم سلیمانیش شده اند که نامش جزو لیست تحریم ها می باشد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900815/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 15 آبان ماه سال 1390

آمريكا خوب خاك مي شود (يادداشت روز)