گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 18 آبان 90

يخ (گفت و شنود)

گفت : سربازجو میگه روزی یک آموزگار ،به دانش آموز ی گفت نام یک موجودببر دراین روزگار

دانش آموز در جا داد سر نخ ،گفت آقا اجازه موجود هست یخ

آموزگار با عصبانیت گفت خجالت بکش بیسواد؟دانش آموز گفت آقا برای چه عصبی شدی وزدی داد؟

نه نیاز به داد است و نه عصبیت و نه معرکه ، خودم دیده ام یخ موجود است نوشته روی دکه

گفت: روزنامه «هاآرتص» با تمسخر اظهارات نتانياهو نوشته است تهديدهاي اسرائيل عليه ايران يك «گنده گويي» احمقانه است.
گفتم: اي بابا! چرا نمي گذارند حرفش را بزند و عقده دلش را خالي كند؟!
گفت: «يديعوت آحارنوت» روزنامه ديگر رژيم صهيونيستي از نتانياهو پرسيده است با كدام پشتوانه از حمله نظامي به ايران سخن مي گويي؟!
گفتم: اتفاقا «رابرت كاپلان» مشاور سابق پنتاگون و از طرفداران سينه چاك اسرائيل روز دوشنبه در مصاحبه با «بي بي سي» به همين موضوع پرداخته و گفته است؛ نتانياهو اميدوار است بعد از حمله به ايران «جنبش سبز»(!) بار ديگر احياء شده و به كمك اسرائيل بيايد!
گفت: حيوونكي ها به چه چيزهايي دلشان را خوش كرده اند!
گفتم: چه عرض كنم؟! آموزگار به دانش آموزي گفت؛ يك «موجود» را نام ببر! و دانش آموز گفت؛ آقا اجازه؟ يخ! آموزگار با عصبانيت گفت؛ بي سواد! خجالت نمي كشي؟ و دانش آموز گفت؛ من خودم صد دفعه ديده ام كه روي دكه ها نوشته «يخ موجود است»!

گفت : باز سربازجو بیمار سرطانی داده تحلیل ،به سبک شیمی درمانی نا بود کرده اسراییل

جای قران سوگند یاد کرده از تورات و انجیل ، که راسته هذیا ن گویی هایش و این قبیل

گفتم : باز دوباره شده خبر؟که سربازجو رفته سر منبر

تا روضه خوانی کنه جای رهبر ، ثابت کنه اصغر کوچکتره از اکبر

گفت : سربازجو نشئه شده و شجاع، از پروژه ی هسته ای کرده است دفاع

تلاش کرده با تمسخر نتانیاهو کنه دمق ،تا با نقل قول کردن بگه وی هست احمق

چون با تهدید به ر ژیم داده است پیامی ، تصمیم داره به ایران کنه تهاجم نظامی

تاتأسیسات هسته ای اش را کند نابود ،آنگونه که نه امکان ترمیم باشه نه بهبود

البته سربازجو کرده است لغز خوانی نغز ،هدف دفاع از اسراییله از سوی جنبش سبز

گفتم : برای چه اینقدر سربازجو میگه چرند؟تا به ریش خود و رهبرش چنین بزنه گند؟

گفت : سربازجو میگه روزی یک آموزگار ،به دانش آموز ی گفت نام یک موجودببر دراین روزگار

دانش آموز در جا داد سر نخ ،گفت آقا اجازه موجود هست یخ

آموزگار با عصبانیت گفت خجالت بکش بیسواد؟دانش آموز گفت آقا برای چه عصبی شدی وزدی داد؟

نه نیاز به داد است و نه عصبیت و نه معرکه ، خودم دیده ام یخ موجود است نوشته روی دکه