گزیده خبر های 20 آبان 90

به دلیل کارشکنی دولت آل خلیفه.خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در فرودگاه منامه دیپورت شدند.خبرگزاری فارس: به دلیل عدم صدور روادید و کارشکنی مسئولان دولت آل خلیفه در فرودگاه منامه، تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران از همراهی تیم ملی مقابل بحرین بازماندند.

فقط باید از جنس آخوند آنهم مدل ولی وقیح گونه بود که بتوان با شیوه از در بیرون کردن واز پنجره وارد شدن اقدام نمود . زیرا از یک طرف هرروز توطئه و دسیسه گری شعار سرداده می شود که بحرین باید نا بود گردد. همچنین موقع بر گزاری مسابقه ی تیم ملی فوتبال بحرین در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی فوتبال ایران بسیج حضور به بسیجیان ساندیس خوران و اطلاعاتی و امنیتی در ورزشگاه آزادی داده شد تا با شعار دادن علیه ی حاکمان بحرین و حمایت از تیم فوتبال خودی حمایت شود تا بشود 6 تا گل زد و انتقام کشته شدگان تظاهرات بحرین اینگونه گرفته شود . باا ین وجود باز هم با وقاحت آخوندی ولی وقیح گونه مأموران اطلاعاتی و امنیتی زیر پوشش عکاس و فیلم وصدا بردار راهی فرودگاه بحرین شدند تاکه قبل از گزارش دادن این چنین بطور خفت بار دیپورت شوند واینگونه گل اصلی باخت را قبل از شروع بازی دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تعدادی از عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران امروز می خواستند برای پوشش خبری و تصویری دیدار برگشت تیم های ملی ایران و بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 وارد منامه شوند، با کارشکنی مسئولان دولت آل خلیفه مواجه شدند و به دلیل عدم صدور روادید در فرودگاه منامه دیپورت شدند.علاوه بر 6 خبرنگار و عکاس چند لیدر نیز همراه این کاروان بودند که اجازه پیدا نکردند که وارد این کشور شده و تیم ملی را در مسابقه فردا همراهی کنند.طبق اعلام حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عکاسان و خبرنگاران دیپورت شده از فرودگاه منامه بامداد جمعه به کشور بازخواهند گشت.

دعای کمیل در مکه مکرمه طنین انداز شد.خبرگزاری فارس: دعای کمیل در مکه مکرمه در بعثه مقام معظم رهبری با حضور زائران ایرانی طنین انداز شد.

رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران چون موفق نشد با اعزام مأموران تروریستی همراه حجاج زیر چتر یا ترفند راه اندازی مبارزه با برائت از مشرکین در مکه غائله بر پا کند وشعار ضد آمریکایی و اسراییلی و عربستانی در مراسم حج مکه سر دهد وموجب اغتشاش و نا آرامی در عربستان شود . بنابراین از روی ناچاری و برای اینکه یک گزارش خبری تهیه کند دعای کمیل برگزار کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به سرزمین وحی، دعای کمیل در مکه مکرمه در هتل دار الهادی بعثه مقام معظم رهبری با حضور زائران ایرانی طنین انداز شد.ابتدای مراسم دعای کمیل با تلاوت قرآن حسین رفیعی قاری جوان و برتر جمهوری اسلامی ایران آغاز و قرائت دعا توسط محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) انجام شد.این مراسم به طور مستقیم از شبکه رادیویی ایران صدا و صدای معارف رادیو و شبکه تلویزیون اینترنتی لبیک پخش می شود.همچنین مراسم دعای ندبه جمعه فردا صبح ساعت 7.5 در محل بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود.مراسم دعای ندبه فردا نیز از شبکه ایران صدا و تلویزیون لبیک پخش خواهد شد.

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛حمایت ۲ هزار استاد دانشگاه‌ از حرکت‌های انقلابی نیروی قدس سپاه.خبرگزاری فارس: ۲ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از فعالیت‌های انقلابی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900819000460

همانگونه از یک مشت بسیجی ساندیس خور چماقدار با پوشش پسوند دانشجو از سالیان قبل در راستای اهداف خاص استفاده شده است که شامل تشکیل دیوار گوشتی ا ز تأسیسات هسته ای تا تجمع در جلوی سفارتخانه های کشور های غربی و عربی در تهران با حمایت پلیس انجام می شود واز دیوار سفارتخانه با لا رفته یا مواد آتش زا پرتاب می کنند وپرچم پاره ومی سوزانند ومرگ بر این و آن سر می دهند . اکنون مشابه همین اقدام ا عنوان اساتید دانشگاه ها در دفاع از پاسداران سپاه قدس سناریو ی مشابه تکرار شده است . تازه رقم اعلام شدهه م واقعی نیست چون اگر واقعی بود اعلام می شد

.به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ۲ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به هجمه دولت‌های غربی در حمله به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان آن حمایت همه‌جانبه خود از اقدامات انقلابی این نیرو را اعلام کردند که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

علت علاقه احمدی نژاد به مشایی به روایت کوچک زاده

http://www.fararu.com/vdch6vnw.23nm-dftt2.html

جالب است که پاسدار کوچک زاده نظر پردازی کرده است که مشایی قرار بوده برای مادرش پسر شود ولی برای پاسدار گماشته احمدی دختر شده که موجب عشق و علاقه ی وی شده است . در صورتیکه این معشوق به عاشق خود نا سزا می گوید . همچنین مدعی شده است که ثروتمند بودن و صاحب ثروت های باد آورده شدن به خصوص پاسدارانی همچون محمد صادق محصولی مهم نیست . چون در سپاه امام حسین ثروتمند بود و در سپاه یزید پا برهنه وجود داشت ، بلکه معیار میزان ضریب ذوب در ولایت وقیح منفور ونامشروع و لبیک گفتن اینان است . برای همین پاسدار میلیاردی در جبهه ی پایداری حضور دارد و به وی افتخار می شود.

به گزارش فارس، مهدی کوچک‌زاده عضو موسس جبهه پایداری در نشست پرسش و پاسخ جبهه پایداری که عصر امروز (پنج‌شنبه) در سالن الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل علاقه احمدی‌نژاد به مشایی، اظهار داشت: بهترین دلیل احمدی‌نژاد به مشایی خدمتی است که وی در طول شبانه‌روز به احمدی‌نژاد می‌کند. این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه بارها با گوش خود شنیدم که احمدی‌نژاد می‌گفت مشایی از صبح تا نیمه‌شب کار می‌کند و در آخر هم می‌پرسد کار دیگری نداری؟ افزود: این بهترین دلیل برای علاقمند بودن احمدی‌نژاد به مشایی است تا حدی که بتوان گفت حق دارد انتقاد نسبت به وی را نپذیرد. در حالی که بسیاری به احمدی نژاد ناسزا می‌گویند. وی در ادامه در خصوص علاقه احمدی‌نژاد به مشایی گفت: این علاقه همچون مادری است که پسرش دلداده دختری شده که هیچ سنخیتی با آنها ندارد و مادر مستاصل شده که نمی‌دانم این دختر چه جادو و جنبلی کرده است. در حالی که جادویی در کار نیست بلکه محبت و اطاعت باعث دلداگی او است. کوچک‌زاده در پاسخ به سؤالی در خصوص ورود کالاهای چینی به ایران و خسارت به تولیدات ایرانی افزود: یکی از برنامه‌های رئیس‌جمهور اصلاح امور گمرکی است. وی همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره سرمایه‌ صادق محصولی و علت حضور وی در جبهه پایداری توضیح داد: منطق این سؤال زیر سؤال است. زیرا ما مدعی تبعیت از اصول در جبهه پایداری هستیم. این عضو موسس جبهه پایداری با تاکید بر اینکه اصلاً و به هیچ عنوان قصد قیاس ندارم، یادآور شد: زمانی برخی رسانه‌ها هم آیت‌الله شهید بهشتی را کارخانه‌دار و سرمایه‌دار معرفی می‌کردند و تا او را بکوبند منطق این سؤال اشکال دارد؛ زیرا باید سؤال کنم که ثروتمندانی مانند زهیر در سپاه امام حسین(ع) چه می کردند، از سوی دیگر صدها پابرهنه در سپاه یزید بودند. کوچک زاده تاکید کرد: اگر کسی امروز بپرسد چرا با محصولی همراهی می‌کنی خواهم گفت بر اساس داشته‌های خود و نه بر اساس گفته‌های برخی سایت‌ها آنچه از وی دیده‌ام در راستای تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده است. با او همکاری می‌کنیم و بر این همکاری افتخار می‌کنیم لذا منطق ما این است. وی در ادامه در خصوص بحث مشایی گفت: ما اصولا هر حرکت، سخنی و اقدامی که موجب ایجاد حاشیه بر دولت شود و او را در از خدمتگذاری بازدارد را، چه از درون دولت و چه از بیرون دولت باشد، محکوم می‌کنیم. همایش استانی جبهه پایداری امروز عصر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، روح الله حسینیان، علی اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده، بیژن نوباوه و محمد کوثری، صادق محصولی و سیدحسین نقوی و غلامحسین الهام در سالن الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد