گزیده خبرهای 21 آبان قسمت- 2

حجت‌الاسلام شیخ قدرت علیخانی عضو فراکسیون اصلاح طلبان مجلس در گفتگو با فارس:همه اقشار با حضور در انتخابات پرشور دشمن را مایوس کنند.خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در خصوص انتخابات آینده مجلس نیز گفت: ما می‌خواهیم انتخاباتی پرشور در کشور داشته باشیم تا دشمن به کشور ما طمع نکند؛ همچنین ما می‌خواهیم که همه اقشار در انتخابات حضور داشته باشند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900821000654

این آخوند فرصت طلب مدعی اصلاح طلب بدلیل پرونده ی فساد مالی دارد . برای تضمین وادامه ی فساد خودش باید هرطوری شده بالاخره صندلی در بازار مکاره داشته باشد . اکنون برای اینکهه مچنان این صندلی را در دوره ی بعد حفظ کند با خاک پاشیدن بر توی چشمان معترضان سرکوب شده و خانواده های داغدار و عزادار پس از کودتای 22 خراد 88 حتی با نادیده گرفتن وضعیت کروبی و موسوی که در حصر خانگی بسر می برند .ول وی مأمور شده استت ا که پیام حضور در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره دهد تا هم فرصت تقلبات گسترده وهم مانور تبلیغاتی مشروعیت کاذب تراشی برای رژیم فاشیستی مذهبیب کودتایی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ قدرت‌الله علیخانی از نمایندگان مجلس در دوره‌های ششم تا هشتم به ترتیب از حوزه بوئین زهرا(دو دوره) و قزوین بوده است.وی هم‌اکنون عضو فراکسیون اقلیت مجلس است و در میان نمایندگان عضو این فراکسیون به صراحت لهجه شهرت دارد.حجت‌الاسلام والمسلمین علیخانی در گفت‌وگو با فارس به موضوعات مختلفی از جمله تهدیدات اخیر دشمن علیه ایران، انتخابات آینده مجلس، مواضع فراکسیون اقلیت و سخنان رهبری در مورد نظام پارلمانی اشاره می‌کند که مشروح این گفت‌وگو به شرح ذیل است:وی اظهار داشت: رهبر انقلاب در جریان مسائل مرتبط با بیداری اسلامی بهترین و قاطعانه‌ترین مواضع را اتخاذ کرده‌اند.* باید از مواضع رهبری حمایت کنیم* از دشمن انتظاری جز دشمنی نداریم/تهدیدات دشمن شبیه شوخی است* ملت ایران هنگام احساس خطر مقابل دشمن می‌ایستد* خواستار برگزاری انتخاب پرشور در کشور هستیم* "کوتاه آمدن مقابل دولت" ضعف مجلس هشتم بودنماینده مردم قزوین در خصوص عملکرد مجلس هشتم نیز اظهار داشت: ضعف مجلس این بوده که همیشه در مقابل دولت کوتاه آمده است.علیخانی تاکید کرد: مجلس باید قوی‌تر در مقابل دولت و تخلفاتش و مسائلی مانند اختلاس و فساد بهتر ظاهر شود.عضو فراکسیون اقلیت مجلس اظهار داشت: همه نمایندگان باید احساس تکلیف کنند و این مسئله باید در مجلس جریان داشته باشد.

آتش‌سوزی بزرگ در یک واحد صنعتی در زرندیه

وقتی که رژیم ضد بشری غیر متعارف و واژگونه باشد . مشخص است که همه ادعاهایش کمدی وخالی بندی ودروغ و یا وارونه می باشد . بطور مثالا دعا می کند که امن و آزادی ترین کشر جهان است . ولی یک ریز از اینگونه خبر ها با انفجار مهمات پادگان پاسداران وکشته شدن نیروی انتظامی یا طرح ترور معاون وزیر وربودن آقازاد ی نایب رئیس بازار مکاره وامثالهم مخابره می شود.

فارس : مدیر ستاد بحران شهرستان زرندیه از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در یک واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد.سید علی زمانی اظهار داشت: ساعت 10صبح امروز کارخانه شاهین سما واحد فرآوری مواد روغنی، تولید گریس و روغن در این شهرستان دچار سانحه آتش‌سوزی شد که مهار این آتش بیش از چهار ساعت به طول انجامید وی تصریح کرد: در حال حاضر آتش‌سوزی در این واحد کاملاً مهار شده و خوشبختانه این حادثه خسارت مالی نداشت.

محمد جواد لاریجانی: قصاص و اعدام در ایران حق است

اگر این جانور انسان نما وبچه آخوند مفسد اقتصادی اینگونه اعتراف نکند که مشوق و مبلغ ومدافع اعدام و قصاص و سنگسار ضد انسانی می باشد . آنگاه موقعیت خودش و دو برادرر ئیس دستگاه آلوده به فساد قضاییه و رئیس بازار مکاره اش به خطر می افتد .چون نه بر کنار که دراز ومحاکمه و محکوم و مجازات می شوند.

رادیو فرانسه : محمد جواد لاریجانی رییس ستاد حقوق بشر قوۀ قضاییه جمهوری اسلامی ایران و معاون این قوه در امور بین الملل امروز گفت که جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی برای پذیرش گزارشگر ویژه حقوق بشر ندارد، اما، هدف غرب از اعزام گزارشگر ویژه به ایران تبلیغات علیه جمهوری اسلامی و متهم کردن آن به نقض حقوق بشر است. با این حال، محمد جواد لاریجانی با نفس تعیین گزارشگر ویژه از سوی سازمان ملل برای بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران مخالفت کرد و گفت: تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران یک خطای بزرگ از سوی سازمان ملل بود. محمد جواد لاریجانی در توضیح چرایی جلوگیری از سفر احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر به ایران گفت که جمهوری اسلامی ایران اساس انتخاب احمد شهید را به عنوان گزارشگرویژه حقوق بشر در ایران غیرمعقول و مشکوک می داند. او در جای دیگری از اظهاراتش غرب را متهم کرد که از خلال طرح مسألۀ حقوق بشر در ایران قصد جنگ با شریعت اسلامی را دارد.محمد جواد لاریجانی بار دیگر تلویحاً اظهار داشت که جمهوری اسلامی نمی تواند تلقی غرب را از حقوق بشر بپذیرد و برای نمونه در حالی که قصاص و اعدام ها در ایران نقض حقوق بشر تلقی می شوند، از نظر حکومت اسلامی ایران قصاص حق مردم است. محمد جواد لاریجانی همچنین مدعی شد که سست کردن نظام اسلامی و ایجاد فضای منفی علیه ایران از جمله محورهایی است که در قالب حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود.محمدجواد لاریجانی از جمله مقامات جمهوری اسلامی ایران بود که با سفر گزارشگر ویژۀ حقوق بشر، احمد شهید، به ایران مخالفت کرد. احمد شهید گزارشگر ویژۀ شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی که تسلیم آخرین اجلاس مجمع عمومی این سازمان کرد جمهوری اسلامی ایران را متهم نمود که مخفیانه صدها زندانی را از جمله در زندان وکیل آباد مشهد اعدام کرده است. او ضمن ارائۀ گزارش مشروحی در مورد نقض آزادی بیان، حقوق زنان و شکنجۀ زندانیان در جمهوری اسلامی ایران تأکید نمود که اعدام مخفیانه 300 زندانی در زندان وکیل آباد مشهد بدون حضور وکلا یا بستگان و حتا بدون اعلام قبلی به خود قربانیان صورت گرفته است. احمد شهید در گزارش خود تصریح کرده بود که در سال جاری میلادی نیز حکومت اسلامی ایران تاکنون ۱۴۶ زندانی را مخفیانه اعدام کرده است. در این حال، گزارشگر ویژۀ حقوق بشر سازمان ملل اضافه کرده بود که اتهام چهاردرصد از اعدام شدگان روشن نیست و هم اکنون ۱۰۰ کودک در زندان‌های ایران در انتظار اجرای احکام اعدام خود هستند