گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 18 آذر ماه سال 1388

هندونه (گفت و شنود)

گفتم : چر ا نمی داند این سرباز جو دیوا نه؟

نه بر می دارند که زیر بغل می گذراند هندوانه

گفت: چند تن از فريب خوردگان آشوب هاي اخير به يكي از عوامل فتنه اعتراض كرده اند كه چرا با دروغ گويي و پشت هم اندازي از آنها سوءاستفاده كرده اند؟
گفتم: خب! يارو چه جوابي داده؟
گفت: در پاسخ گفته است كه قرار بود مجامع بين المللي از ما حمايت كنند ولي مثل اين كه از خشم جمهوري اسلامي و نهضت هاي هوادار ايران در منطقه ترسيده اند.
گفتم: اين كه جواب نشد!
گفت: مرد حسابي! اين عامل فتنه مي خواسته با زبان بي زباني به آنها بفهماند كه شكست فتنه تقصير آمريكا و اسرائيل بود كه با تشويق ها و ترغيب ها و وعده هاي خود سران فتنه را به ميدان آورده بودند.
گفتم: در يك اتوبوس شلوغ كه مسافران به زحمت وسط راهرو ايستاده بودند، شخصي با خيال راحت دستش را به كمرش زده بود. يكي از مسافران به او گفت؛ آقا دستت را از كمرت بردار و در اين شلوغي مزاحم مردم نشو! و يارو نگاهي به دستش كرد و با تعجب پرسيد؛ پس هندونه ها كو؟!

گفت : چند تن از فریب خوردگان آشوب های اخیر

اعتراف کرده اندپس از اینکه با زداشت شده و اسیر

پس از شکنجه و سئوال وجواب کردن موقع بازجوئی

گفته اند چرا از اینان سو ء استفاده شده با دروغگوئی؟

گفتم : عجب سربازجو رو کرده خبر تازه

فاش ساخته، بازجوئی می کند چه معجزه؟

خوب دیگر چه این بازجو داد ه است گزارش؟

چگونه به نمایش گذاشته سوزش و خارش ؟

گفت : باز نقل قول کرده از بازداشتی های در بند

گفتند قرار بودحمایت بین المللی شود تانبیند گزند

سپس گزارش داده از این اعتراف کنند گان در قفس

مجامع بین الملی از خشم تروریستی رژیم دارند ترس

نتیجه گیری کرده است سر بازجوی تیغ بر کف دست

آمریکا و اسرائیل مقصرندکه سران فتنه خوردند شکست

گفتم : عجب این سربازجو پاسدار داده است گاف؟

به وحشی ودرنده و تروریست بودن رژیم کرده اعتراف

اچون اذعان کرده همه از رژیم کودتائی دارند وحشت

فاش نموده جنایت می کند همه جا حتی کوه ودشت

گفت : چه گویم جز اینکه در شلوغی یک اتوبوس

شخصی دستان بر دور کمر زده ، شده بود ملوس

یکی ازمسافران گفت دستانت از کمر بردار ای آقا

در این شلوغی اتوبوس مزاحم نشو ، گیر زیادی جا

یارو نگاهی به دستان خود کرد گفت هندوانه ها کو؟

بهانه کرده علیه ی رقیب مغلوب هندوانه دزد بازجو

گفتم : چر ا نمی داند این سرباز جو دیوا نه؟

نه بر می دارند که زیر بغل می گذراند هندوانه