گزیده خبرهای مهم 14 آذر ماه سال 1388

ماموران مانع از برگزاری سالگرد قتل محمد مختاری و محمد جعفر پوینده شدند

مشخص است همان قاتلان و دژخیمان و قصابان و عاملان و آمران قتل های زنجیری که قاتلان این جان با ختگان بوده اند که اکنون از طریق کودتای تقلباتی 22 خرداد قدرت را قبضه و نظام را یکپایه کرد اند . اجازه بر گزاری مراسم سالگرد این جان باختگان را هر گز نمی دهند .به خصوص اینکه کودتاگران حاکم می دانند جامعه نارا ضی و معترض در حالت انفجاری به سر می برد که معترضان فقط هرگونه روزنه ایهستند تا که در حضور داشته باشند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دهند . به ویژه اینکه ماه آذراست که کودتاگران حاکم از ترس و وحشت تظاهرات ضد حکومتی دانشجویان در 16 آذر چندین هفته است که با بسیج کردن به ارگان ونهاد های سرکوبگر و قضائی و اطلاعاتی و امنیتی و پاسداری و بسیج چماقدار و لباس شخصی های دژخیم با مانور دادن نظامی مرزی که در حالت اماده باش بسرمی برد.مشغول شبیخون زدن و تهاجم کردنبه دانشجویان معترض می باشند و تا کنون تعداد زیادی از فعالان دانشجوئی را بازداشت و محاکمه و زندانی یا اخراج کرده یا ربوده و کشته اند . بنابراین کودتاگران متزلزل حاکم خوب می دانند که مجوز برپائی مراسم سالگرد به زوج فروهر ها و مختاری پوینده دادن موجب حضور مردم معترض و ناراضی در این مراسممی شود که می تواند چه پیآمدهائی برای حاکمان دژخیم و کودتاگر نامشروع ضد بشری دربرداشته باشد؟

به گزارش راديو فردا، ماموران امنیتی – انتظامی جمهوری اسلامی مانع از برگزاری مراسم سالگرد قتل محمد مختاری و محمد جعفر پوینده شدند.کانون نویسندگان ایران بمناسبت یازدهمین سالگرد قتل این دو نویسنده، اعلام کرده بود که اعضای آن امروز بعد ظهر بر مزار آنها در امامزداه طاهر مهر شهر کرج گرد می آیند و همراه خانواده و یارانشان یاد آنها را گرامی می دارند. محمد مختاری و محمدجعفر پوینده، دو عضو کانون نویسندگان ایران، در آذرماه 1377 دردوره ریاست جمهوری محمد خاتمی بقتل رسیدند و اجساد آنها به فاصله چند روز در بیابان های اطراف تهران پیدا شد. وزارت اطلاعات جمهوی اسلامی افرادی را که "عوامل خودسر در این وزارتخانه" توصیف شدند، عاملان قتل این دو نویسنده معرفی کرد.

خانواده ندا آقا سلطان نمایش کشته شدن او را محکوم کرد

سناریوی طراحی شده دلقکان و مترسکان مدافع هنر روحوضی و حوزوی و پاسداری بسیج دانشجوئی که زیر کنترل پاسداران کودتاگرهستند . به خصوص از سوی بخش اطلاعات وحفاظت ارگان فاشیستی - تروریستی- کودتائی سپاه پاسداران هدایت می شوند.اکنون دست به اجرای یک نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن زده شده است که مکان نمایش جلوی سفارت دولت فخیمه درتهران ا ست که مطبوعات وابسته به کودتا گران و سازمان صدا وسیما هم آنرا پوشش خبری داده است.البته رئیس این ارگان پاسدار ضرغامی است که بطور دربست در خدمت دولت نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد و کودتاگران پاسدار می باشد . این نمایش هنر رو حوضی - حوزوی – پاسداری پیرامون چگونه کشته شدن ندا آقا سلطان بود که به نمایش گذاشته شد. البته بر گردان و ترجمان بازسازی شده ی شوی تلویزیونی است که الگو برداری شده مثله کردن 3 رهبران مسیحی در دوران سعیدامامی و فلاحیان و رفسنجانی است که اکنون همان طراحان و قاتلان آن شوی تلویزیونی که قتل هارا به مجاهدین نسبت دادند . سپس قتل های موسوم به زنجیره ای داخل و خارج هم قاتلان آدم کشان حرفه ای اجرا کردند.چون اکنون پس از کودتای تقلباتی 22 خر داد بقدرت رسیده اند .بنابراین تلاش مذبوحانه می کنند تا که برای پاک کردن اثر انگشت جنایتکارانه ی خود در کشتن ندا آقا سلطان که قتل از سوی یک بسیجی آدمکش انجام شد که حتی از سوی تظاهر کنند گان در صحنه شناسائی و دستگیر شد. ولی بدلیل معرفی کردن تصویری اش از سوی آرش حجازی اکنون برا ی پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن سناریوی کمدی و جنایتکارانه ی مشابه صدور حکم رئیس بی دادگاه انقلاب مبشری است که کپی واجرا شده است . زیرا که بی دادگاه رأی داد شهید مقتول ابراهیم عزت نژاد در قیام دانشجوئی تیرماه سال 78 قاتل و مقصر بوده استکه اکنوناین شو به شیوه ای دیگر درمورد ندا آقا سلطان کپی و اجرا شده است .

بی بی سی : پدر و مادر ندا آقاسلطان با انتقاد شديد از اجرای يک نمایش خیابانی در باره کشته شدن دختر خود، عوامل دولتی را تنها مسئولان قتل ندا دانستند.روز جمعه، 4 دسامبر (13 آذر)، علی آقا سلطان، پدر ندا، در مصاحبه با بخش فارسی بی بی سی محتوای یک نمایش خیابانی در مورد ماجرای قتل ندا را مورد انتقاد قرار داد و اجرای این نمایش را ناشی از تلاش مسئولان برای نسبت دادن قتل ندا آقاسلطان به دیگران دانست.آقای آقاسلطان گفت که جمهوری اسلامی از ابتدا هم از اقدام برای رسیدگی به ماجرای قتل ندا و یافتن و معرفی عاملان آن طفره رفته است.آقای آقاسلطان در این مصاحبه تصریح کرد که تنها عوامل مرتبط با دولت قاتل ندا بوده اند و افزود :"هیچ کس قاتل ندا نیست که بخواهد غیر دولتی باشد."وی گفت که ندا آقاسلطان همه روزه در تظاهرات اعتراضی پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشت و به جز یکی دو بار، مادرش نیز او را همراهی می کرد.از پدر ندا آقا سلطان در مورد ادعای روزنامه ایران در مورد پیشنهاد یک شبکه تلویزیونی آمریکایی برای خرید اطلاعاتی از خانواده ندا سئوال شد.پيش از اين روزنامه ایران، متعلق به خبرگزاری دولتی ایران - ایرنا - نوشته بود که شبکه سی ان ان به خانواده آقاسلطان پیشنهاد کرده تا در برابر دریافت مطالبی جهت استفاده در ساخت فیلمی درباره دخترشان، مبلغی را به آنان پرداخت کند.علی آقاسلطان این خبر را به شدت تکذیب کرد و گفت که چنین مساله ای صحت ندارد و در این زمینه تکذیبیه ای تحویل روزنامه ایران شده و انتظار دارد این تکذیبیه پس از تعطیلات چند روز آینده، در این روزنامه چاپ شود.آقای آقاسلطان در این گفتگو اظهار داشت که همراه همسرش در تظاهرات 13 آبان در تهران شرکت داشت و در این تظاهرات، هدف حمله ماموران دولتی قرار گرفت و با ضربات باتوم و باتوم برقی مضروب شد.ماموران دولتی سپس آقای آقاسلطان و همسرش را برای حدود شش ساعت بازداشت کردند اما در مورد علت بازداشت آنان توضیحی ندادند.علی آقاسلطان در گفت وگوی خود با بی بی سی فارسی افزود که در این مدت، از آنان بازجویی به عمل آمد اما اتهامی مطرح نشد و مسئولان بازداشتگاه از علت بازداشت و عاملان این بازداشت هم اظهار بی اطلاعی کردند. اعتراض مادر ندا به گفته خانم آقاسلطان در آن روز، ندا به همراه استادش به تظاهرات رفت و کشته شد.در این گزارش، به نقل از مادر ندا آقاسلطان آمده است: "خودشان دخترم را کشتند، آنها یک بار که مرا تهدید به سکوت می کردند، از زبانشان در رفت که دخترم را نشان کرده بودند."بعد از ظهر چهارشنبه، به دعوت چند تشکل دانشجوبی طرفدار دولت تظاهراتی در برابر سفارت بریتانیا در تهران برگزار شد و شرکت کنندگان در این تظاهرات، ضمن محکوم کردن سیاست دولت بریتانیا نسبت به دولت ایران و متهم ساختن آرش حجازی به دست داشتن در قتل ندا آقا سلطان، نظر خود در مورد نحوه قتل ندا آقاسلطان را به شکل یک نمایش خیابانی به اجرا گذاشتند.در این نمایش، زنی که ماسک برچهره داشت نقش ندا آقاسلطان را از جمله در صحنه آخرین لحظات زندگی او بازی کرد.

گرانی 35 درصدی ظرف سه ماه

وقتی که رژیم ضد بشر ونامشروع و کودتائی و متزلزل و غارتگر و عوامفریب و دین فروش باشد که در مدت 4 سال گذشته دولت مدعی ساده زیست و اصول گرا و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان است اما مبلغ 330 مییارد دلار فروش نفت را حتی پاسخ نمی دهد که این رقم پول راچکار کرده است ؟ البته قرار بود که این فروش نفت تبدیل به نان شود و بر توی سفره های خالی محرومان برده شود. ولی در کنار روند رشد تورم و گرانی لجام گسیخته و رشد روز افزون فقر و بیکاریدر جامعه با شکاف عمیق طبقاتی را تحویل منتظران نان بر توی سفره های خالی داده است . اکنون چرا نباید در راستای سیاست چوب تاراج بر منابع وذخایر کشور زدن و سیاست توزیع مجانی سیب زمینی تبلیغاتی انتخاباتی دولتی که بخشی ازراندمان شکوفائی و نوآوری اقتصادی 3 برابری واردات نسب به صادرات می باشد . همچنین ازسوی دیگر گله ی 500 نفری را همراه رئیس جمهور نامشروع تقلباتی راهی تور سفر پر هزینه ی آفریقا و آمریکای لاتین می شوند که تعداد 200 نفرشان دزدان و غارتگران تجارت پیشگان حکومتی بودند که برای سرمایه گذاری و منعقد کردن قرار دادهای بازرگانی و تجاری و اقتصادی همسفر شده بودند در چین آشفته و دزد بازار بی درو پیکر چرا نمی بایست ازسوی کودتا گر چپاول و سر کوبگر در 3 ما ه گذشته 35% گرانی به محرومان و فرو دستان تحمیل نشوند یا همچون گل هدیه شده ای نباشد که پاسداران جنایتکار کودتاگر قول دادنش را به دانشجویان در روز16 آذر داده اند ؟

آخرین آمار از بازار مصرف تهران و برخی شهرستان‌ها نشان می‌دهد بسیاری از کالاهاحدود 30 تا 35 درصد به نسبت ماه‌های مرداد ماه و شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.به نوشته الف به نقل از جوان، موجی از گرانی در چند ماه اخیر در کشور به راه افتاده است. مسؤولان ارشد وزارت بازرگانی تنها با بیان برخی گفته‌هایی در قالب شعار است که سعی بر آن دارند بازار مصرف کشور را کنترل کنند . آخرین آمار از بازار مصرف تهران و برخی شهرستان‌ها نشان می‌دهد بسیاری از کالاهای مصرفی حدود 30 تا 35 درصد به نسبت ماه‌های مرداد ماه و شهریور ماه افزایش پیدا کرده است. برخی کارشناسان معتقدند وزارت بازرگانی که آخرین حلقه اقتصاد به شمار می‌آید و از نزدیک با مشکلات مردم آشناست باید هرچه سریع تر فکری برای حل این مشکل گرانی در کشور کند. در صورتی که وزارت بازرگانی، البته با همکاری وزارت جهاد کشاورزی فکری به حال تأمین‌ مایحتاج مردم نکنند پیش‌بینی می‌شود که موج گرانی فراگیر تر قیمت کالا و محصولات مصرفی از درصدهای کنونی باز هم افزایش پیدا کند. اما آنچه مسلم است باید بپذیریم که پدیده گرانی در کشورمان وجود دارد و درصورت وجود حتی 50 سازمان بازرسی نیز یقینا نمی‌توانیم با گرانی کالاها مقابله کنیم اما برخورد با گرانفروشی از جمله وظایف ذاتی این سازمان بوده و با بهره‌گیری از توانمندی تشکل‌های صنفی اکنون در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم. با این روند می‌توان گفت که اکنون گرچه گرانی داریم اما اقدامات دستگاه‌های نظارتی در راستای مقابله با گرانفروشی بوده است؛ گرچه هنوز کاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد. همین امر سبب شد در خصوص گرانی برخی کالا‌ها نظیر برنج، چای، گوشت قرمز و مرغ به سراغ صاحبنظران برویم و دلایل را از زبان آنان جویا شویم.

چند کارگر نیشکر هفت‌تپه به دلیل زندان رفتن، اخراج شدند

این گزارش خبری هم ارتباط به گزارش خبر قبلی نمی باشد . زیرا که سیاست ضد کارگری جدا از اعمال سیاست غارتگری های گسترده نیست که همراه با رشد بی رویه ی واردات و کاهش چشم گیر صادرات و افزایش کسری بودجه و ورشکستگی اقتصادی و تعطیلی کار نجات و اخراج کار گران و تعویق حقوق شان شده است و موجب بروز نارضایتی و اعتراضات ادامه دار چند ساله ی کار گران شده است . از جمله ورشکسته کردن صنعت نیشکرهفت تپه در خوز ستان می باشد که چندین سال است که بدلیل واردات شکر از سوی آقازاده های دزد و غارتگر آخوند انگلیسی مصباح یزدی و مکارم شیرازی منجر به بروز مشکلات و ورشکسته شدن صنعت نیشکر هفت تپه شده است . البته در ادامه ی این سیاست وارداتی و رشد انگلی اقتصاد واسطه گری و تعویق حقوق و اخراج کار گران عامل اعتصاب و تحصن و اعتراضات کارگران در این کارخانه شکر هفت تپه شد ه است که در نتیجه به جای پاسخ دادن به مطلبات کارگران این کار خانه و پرداخت حقوق های پرداخت ناشده ی تعویقی کار گران اما منتهی به بازداشت و زندانی و محاکمه و محکومو اخراج کردن کار گران معترض به خصوص نمایندگان سندیکای کارگری این کارخانه شده است که بوضوح ماهیت ضدکارگری حاکمان غارتگران کودتاگر به نمایش گذاشته شده است .

در پی اخراج کارگران یازداشت شده کارخانه نیشکر هفت تپه، سندیکای کارگری این کارخانه از پیگیری وکیل کارگران بازداشت شده برای ابطال حکم اخراج و بازگشت به کار کارگران بازداشت شده خبر داد.رضا رخشان از اعضای سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه در گفتگو با ایلنا گفت: در پی صدور حکم اخراج از سوی کارگزینی کارخانه برای کارگران یازداشت شده که در هفته گذشته صورت گرفت؛ وکیل این کارگران برای ایطال این حکم و بازگشت به کار این کارگران در تلاش است.به گفته این فعال کارگری از آنجا که بازداشت شدگان در دادگاه به دلیل تخلفی که در خارج از محیط کار اتفاق افتاده است به تحمل حبس محکوم شده‌اند، کارفرمای هفت تپه نمی‌تواند غیبت آنها را به عنوان تخلف در محیط کار تلقی کند.هفته گذشته چهار نفر از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه به نامهای فریدون نیکوفرد، قربان علیپور، محمدحیدری‌مهر و جلیل احمدی به دلیل غیبت بیش از 15 روز از کار اخراج شدند.این اخراج درحالی صورت گرفت که اخراج شدگان از مدتی پیش به دلیل سپری کردن دوره محکومیت یکساله خود در زندان اقامت دارند و به همین دلیل در سرکار خود غیبت داشته‌اند.پیشتر وکیل این کارگران از احتمال اینکه کارگران بازداشت شده به دلیل غیبت در محل کاراز اخراج شوند ابراز نگرانی کرده بود.محمد اولیای فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفته بود که ممکن است تجربه قبلی برای سایر کارگران تکرار شود.اشاره این وکیل دادگستری به چگونگی اخراج علی نجاتی دیگر کارگر اخراجی و بازداشت شده نیشکر هفت تپه است که پیشتر در جریان اعتراض‌های کارگری این کارخانه بازداشت شد و به دلیل غیبت از کار حکم اخراج وی صادر شد.به گفته وکیل و فعالان کارگری هرچند دوره حبس کارگران کوتاه است اما اخراج آنها در شرایط رکود اقتصادی کنونی برای خانواده های این کارگران بسیار هزینه بر است.

احمدخاتمی: خبری از دعوا و بحران نیست/ وحدت را فقط مشروط قبول داریم

http://www.fararu.com/vdccexq1.2bqe48laa2.html

آنگونه دلهرهو وحشت از تظاهرات دانشجوئی 16آذر است که موجب شده است مهره های مداح و عربده کش دست به دور گردی و بازگوئی تاریخچه اتهامات چند ماه پس از کودتای 22 خرداد بزنند که ازبخش حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران گرفته تا آخوند های معرکه گردان امام جمعه های موقت تهران را در بر می گیرد . بنابراین اکنون نوبت روضه خوانی آخوند احمدخاتمی رسیده است تا که به حضور خود درسمنان همان تحلیل پاسدارفضلی را تکرار و رله کند تاکه در پاسخ به فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه از سوی مردم ناراضی و خشمگین که مدام سر می دهند این آخوندشیاد و شاگرد آخوند انگلیسی دزد مصباح یزدی و مدافع کودتاگران در دفاع از ولایت فقیه آنگونه وارونه و هذیان گوئی کرده و مردم را دشمن نامیده است که اعتراف کرده اینان جنگ نرم در برابر کودتاگران در پیش گرفته اندکه انگار ولایت فقیه بد تر حکومت طاغوتی وراثتی نشده نیست که وی هشدار هذف ولایت فقیه را بازگشت طاغوت گذشته راداده است .

امام جمعه موقت تهران در سخنراني قابل توجه خود در جمع مردم سرخه در سمنان راجع به جنگ نرم، راه‌هاي مبارزه با كودتاهاي نرم، ابزارهاي اين نوع كودتا و وظايف مردم در قبال آن سخنان مبسوطي ايراد كرد.امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: به‌ طور قاطع مي‌گويم اگر ولايت فقيه را از قانون اساسي كشور حذف كنيم نظام اسلامي به نظام طاغوتي تبديل مي‌شود. خاتمي گفت: حذف ولايت فقيه از صحنه مديريت كشور يكي از اهداف اصلي در جنگ نرم دشمن عليه ايران است. امام جمعه موقت تهران مدعی شد: خوشبختانه خبري از دعوا و بحران در كشور نيست گرچه برخي‌ها دائم دعوا ايجاد مي‌كنند و مي‌خواهند كشور را بحران زده جلوه دهند.خاتمي تصريح كرد: ما هدف اغتشاشگران را مي‌دانيم و آنها در حقيقت مي‌خواهند آتش اين اغتشاش را تا انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري همچنان مستدام نگه‌دارند.وي افزود: در كشور همه چيز سرجاي خودش قرار دارد و مسئولان كارشان را مي‌كنند و اگر اختلاف سليقه‌اي ديده مي‌شود، طبيعي است.او با این حال ، خطاب به مسئولان گفت: بحث از اختلاف سليقه‌هايي كه بوي غضب مي‌دهد برداريد و دعواها را به رسانه‌ها نكشانيد چراكه مي‌توانيد مسائل موجود را به طور خصوصي حل كنيد.وي با بيان اينكه دولت و مجلس شوراي اسلامي دلسوزان مملكت هستند و گاهي اختلاف سليقه بين آنها پيش مي‌آيد، گفت: رسانه‌اي صحبت كردن در حقيقت سوژه به دست بيگانگان مي‌دهد تا بتوانند بحران پوشالي را القا كنند. وي تصريح كرد: دشمن در صدد اختلاف افكني و تفرقه‌اندازي است و اگر كسي نيز با اين نوع رفتار مقابله كند به او برچسب نفاق مي‌زنند كه اين از عجايب اين دوره از انتخابات است. امام جمعه موقت تهران ايجاد اختلاف و جداكردن مردم از يكديگر را يكي از ابزارهاي دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: آنها مي‌كوشند تا دعواها را به متن خانه‌ها ببرند و عده‌اي را در مقابل ديگران قرار دهند.

آیت الله جنتی: خائنان داخلی مثل منافقین آواره خواهندشد!

http://www.fararu.com/vdcaywne.49nia15kk4.html

آخوند پیر و خرفت و فسیل احمد جنتی که این آلت دست نقش مهمی در به وجود آمدن شرایط کنونی داشته است زیرا که صحه بر تقلبات کودتاگران 22 خرداد گذاشت . اکنون همگام با معرکه گیری مشابه آخوند احمد خاتمی کهدرسمنان روضه یضد آمریکائی خوانده است. اینهمدر نماز جمعه ی تهران بر منبر رفته و خطبه خوانی تهدیدکردن رقبا کرده است و اینان را تهدید به سرنوشت مشابه مجاهدین نموده است .یعنی اعتراف آشکار 30 سال شکر سرخ خوردن کرده است که مسئولین چپ وراست مدعی می شدند که مجاهدین تمام شده اند . اما اکنون ا وضاع آنگونه شده است که رقیب دم خردادی ها و منتقدان و مخالفان را تشبیه به اقدامات مجاهدین کرده و تهدیدشان کرده است . از سوی دیگر بی آینده بودن و جدائی کامل کودتاگران نا مشروع و ضد مردمی راآنگونه لو دادهکه اذعان کرده رودر روی مردم قرار گرفته اند. چونکه اعتراف کرده است که بقدری به بسیج چماقدار نیاز است که فاش کرده است می بایست که دست شان را باید بوسید تا خوب بتوانند چماقداری یا شلیک برای آدمکشی کنند .

دبير شوراي نگهبان ،كساني كه به "نظام مقدس اسلامي" ایران خيانت مي‌كنند را تهدید کرد که كيفر كارشان را خواهند ديد و به مناسبت 16 آذر ، از دانشجویان نیز خواست که طبق وظیفه اسلامی و ملی شان ، ضد آمریکا باشند عده اي كه خيانت مي‌كنند كيفر كارشان را خواهند ديد و همان طور كه مردم منافقين را از كشور آواره كردند، اينها نيز آوار مي‌شوند تا بدانند كه جنگ با نظام براي آنها گران تمام مي‌شود.. . وي با تاكيد بر اينكه بايد دست و بازوي بسيجيان را بوسيد چرا كه اينها در جنگ تمام دنيا را مبهوت كرده‌اند، تصريح كرد: همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند، كساني كه به بسيج اهانت مي‌كنند خائن هستند. جنتي همچنين با اشاره به حوادث اخير در كشور يمن، آن را مسلمان كشي توسط ايادي آمريكا خواند و افزود: مگر اين مردم مظلوم چه كردند كه دولت يمن از يك طرف و كشور عربستان كه از زمان اشغال فلسطين مرده است و حتي يك گلوله به طرف اسرائيل شركت نكرده به ميدان جنگ آمده و زنان و كودكان مظلوم يمني را مي‌كشند

افشاگری‌های جدید احمدی‌نژاد در اصفهان

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97313

اکنون کشف شده است که اکتشاف جدیدپاسدارگماشته احمدی نژاد در سفر اخیر خود به اصفهان و سخنرانی هائیکه داشته است با بازتاب دادن تصویر جالب شمس و مولائی وی با رحیم مشائی مشخص شده است که اکتشاف جدید وی پیرامون حضورآمریکا در عراق چیست و چرا لوطی جماران وپاسداران خواهان این حضورنمی باشند . زیرا که رمز این کشف ناشی از لمیدن به عقب شدن پاسدارگماشته احمدی نژاددرتصویر بهسوی آغوش رحیم مشائی و سپردن گوش خودبه وردخوانی های مرشدش بوده است که موفق به این کشف بزرگ شده است که رقیب وی پاسدار سر دار شهردار تهران قالیباف چنین ازفاش کردن این رمز سخنرانی در جمع کشته شدگان جنگ ضدملی وضدمذهبی ایران و عراق پرده دری یا رو نمائی از عروس یا نوزاد کشف شده اهداف مرموز آمریکا در عراق کرده است :

رئیس جمهور به حضور نیروهای آمریکایی در خاک عراق اشاره کرد و گفت: درست است که این مستکبران، به دنبال نفت و ثروت این کشور هستند، اما در زیر همه اینها یک استدلال برای خود دارند. ما اسناد آن را به دست آوردیم که آنها معتقدند یکی از خاندان پیامبر اکرم در این نقطه ظهور کرده و ریشه همه ظالمان عالم را خواهد خشکاند. آنها همه این نقشه‌ها را کشیده‌اند که جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می‌دانند ملت ایران زمینه‌ساز این حادثه بوده و یاران این حکومت خواهد بود. رئیس‌جمهور افزود: شرق و غرب ما در آتش در جنوب‌مان ناوهای دشمن و در شمال ایران شاهد تبلیغات دشمن هستیم و ایران مانند گلستان در وسط آتش است. آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند که ایران را نابود کنند. در حالی که همه سیاست‌گذاران و تحلیل‌گران برنده واقعی خاورمیانه را ایران می‌دانند آمریکا در افغانستان مثل چهارپا گیرکرده است. دماغ آمریکا پرباد است احمدی‌نژاد با اعتقاد بر اینکه مهم‌ترین منطقه جهان خاورمیانه بوده و مهم‌ترین کشور این منطقه ایران است، ادامه داد: پس می‌توان مهم‌ترین کشور جهان را ایران دانست. آنها خود بهتر می‌دانند که در منطقه خاورمیانه به ایران احتیاج دارند. اما چون دماغشان پر باد بوده و مستکبران این حقیقت را نمی‌خواهند بپذیرند. آنها بدون ملت ایران در جهان هیچ‌کاره هستند و با این هارت و پورت‌های الکی نمی‌خواهند خود را از تب و تاب بیندازند. بعد از انقلاب به چنان عزت‌مندی رسیده‌ایم که هر کشوری که به دنبال سری در سرها آوردن است به ملت ایران نیازمند است. دلیل آن ایمان به امامت و اعتقاد به غدیر و جاری شدن غدیر در زندگی ملت است. هفت جد و آباد صهیونیست ها هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکندرئیس‌جمهور افزود: می‌گویند رژیم صهیونیستی با ایران وارد جنگ خواهد شد. رژیم صهیونیستی که سهل است، هفت جد و آباد آنها با متعهدانشان هم جمع شوند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

ولایت‌گریزی پنهان :حجت‌الإسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97312

آخوند پناهیان طلبه ای دست پرورده ی آخوند انگلیسی و دزد مصباح یزدی است که عضوباند مافیائی عسگراولادی انگلیسی می باشد که در راستای نفی جمهوریت و تحکیم حکومت والائی استکه اکنون عجیب سفت و سخت حامی لوطی جماران و دولت نا مشروع دهم و پاسداران کودتاگر شده است . اکنون پیرامون تسخیرپذیری یا اطاعت محض از ولایت فقیه یا در حقیقت اطاعت کور کورانه روضه ی مبسوط مخ زنی خوانده است و نظر طول و دراز سفسطه گری حوزوی کمدی داده است و منتقدان و مخالفان تسخیر پذیری یا نفی کننده ی ولایت فقیه را ولایت گریز نامیده است که شامل حال مردم ناراضی و خشمگین معترض فریاد زن مرگ بر دیکتتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می شود . حتی متخصصان منتقد و ریزشی ها را نیز ولایت گریز پنهان نامیده است. اگر وقت و وحالش را دارید. برای رفع کدورت و دلخوری و خنده و سر گرم شدن بد نیست که پس از پیگیری گزیده هایش در دنباله نگاهی به لینک ضمیمه شده بی اندازید که هم تصویر وهم نظر کمدی را با هم به بینید .

بحث درباره‌ی ولایت را به گونه‌های مختلفی می‌توان مطرح كرد. "ولایت‌پذیری" و "ولایت‌گریزی" را هم می‌توان به صورت‌های گوناگون مورد مطالعه قرار داد.رار از واقعیتدر این‌جا یك بحث اخلاقی قابل طرح است و آن این‌كه: انسان‌هایی كه از نوعی عدم تعادل رنج می‌برند و از عقلانیت و سلامت روحی كافی برخوردار نیستند، نظام تسخیری را نمی‌پذیرند؛ و به بهانه‌های مختلف سعی دارند از پذیرش آن فرار كنند؛ مثلاً گاهی عدم تحمل تبعیض را بهانه می‌كنند. در حالی كه منظور از تبعیض در این‌جا همان "رفعنا بعضهم فوق بعض" است؛ هم بعضی انسان‌‌ها نظام تسخیری را به ظاهر می‌پذیرند ولی كینه‌توزی می‌كنند و مترصد فرصتی هستند تا امكانی پیدا كنند و بتوانند از نظام تسخیری فرار كنند و یا دیگران را ظالمانه به تسخیر بكشند. یا به دلائل مختلف نمی‌خواهند قواعد بازی را رعایت كنند، یا خیال پردازانه می‌خواهند خود را از تسلیم شدن به نظام تسخیری برهانند و یا در جریان رقابت‌های بیهوده و ستم‌آلود، خود را در جایگاه بهتری قرار دهند.به هر حال ناراحت بودن از نظام تسخیری و عدم پذیرش لوازم تفاوت انسان‌ها با هم، در شخصیت برخی وجود دارد. اگر دقیق نگاه كنیم، می‌بینیم منشأ بسیاری از حسادت‌ها همین است. از طرفی منشأ این نپذیرفتن‌ها هم یك نوع خودخواهی افراطی است كه به تكبر و حب‌ّ مقام می‌انجامد. انسان پیش خود می‌گوید: دیگری نباید از من متمایز باشد!. گاهی ما به خاطر انواع خودخواهی‌ها، نمی‌توانیم نظام تسخیری را مسئله‌ بشریت به هر حال كسانی كه این تفاوت‌ها و نظام تسخیری را می‌پذیرند، از نظر روحی و اخلاقی تعادل دارند و امكان تعامل اجتماعی بسیار بالایی هم پیدا می‌كنند؛ انعطاف‌پذیر هستند و همیشه از زندگی خرسندند.. ریشه ولایت‌گریزی یكی از تفاوت‌های انسان‌ها در دنیا این است كه یكی پیامبر می‌شود و دیگری نمی‌شود. یكی امام است و دیگری مأموم. البته اگر بحث امامت و ولایت هم در كار نباشد، انسان‌ها در داشتن میزان قدرت تأثیرگذاری بر یكدیگر، با هم مساوی نیستند..نكته‌ی مهم آن است كه برخی افراد به دلیل بی‌ظرفیتی و یا دیگر مشكلات شخصیتی، نظام تسخیری را نمی‌پذیرند و در برخی موارد برتری‌های دیگران را قبول نمی‌كنند. حتی بدشان نمی‌آید دیگران را برده‌ی خود قرار دهند؛ مانند ثروت‌مندانی كه وقتی به شخصیتی باسواد برخورد می‌كنند، نه فقط در برابر او تواضع نمی‌كنند، بلكه می‌خواهند با پول، او را در برابر خود متواضع كنند.ممكن است این تعبیر نسبت به ولایت، بی‌احترامی تلقی شود، اما واقعیت این است كه انگار برخی دیواری كوتاه‌تر از دیوار ولایت پیدا نمی‌كنند و تا به پیامبر و امام می‌رسند، ولایت‌گریز و تسخیرناپذیر می‌شوند! جایگاه ولایت در نظام تسخیرینكته‌ی دیگر در این باره‌ آن است كه ولایت در نظام تسخیری، كمی شبیه داور در وسط بازی و زمین فوتبال است؛ مراقب است كسی در جریان بازی به دیگری ظلم نكند. هركسی هنرمندتر است، گل بزند. قدرت ولایت در این جهت استفاده می‌شود كه انسان‌ها با هم درست زندگی كنند و به هم زور نگویند. من قدرت خلاقیت داشته باشم، یكی قدرت حافظه داشته باشد، دیگری قدرت تحلیل داشته باشد... هركسی قدرتی دارد كه اگر بخواهد با آن به دیگران ظلم كند، ولایت جلوی او می‌ایستد. ولایت فضایی را ایجاد می‌كند كه آدم‌ها به دلیل تفاوت‌هایشان با هم، بر یكدیگر سلطه‌ی ظالمانه پیدا نكنند.در واقع قدرت‌ها در جامعه یك قدرت كنترل كننده و بالادستی پیدا می‌كنند به نام ولایت..اصولاً فلسفه‌ی ولایت این است كه مواظبت كند كسی حق انتخاب و آزادی عمل انسان‌ها را سلب نكند. تا ولایت نباشد، هیچ تضمینی وجود ندارد برای این‌كه انسان در نظام تسخیری له نشود. با توجه به نظام تسخیری، اگر ولایت نباشد، انسان در جامعه- هر جامعه‌ای با هر ساختاری- خُرد می‌شود. ولایت‌گریزی پنهان نكته‌ی مهم دیگری كه در این زمینه باید به آن اشاره كرد، این است كه همه‌ی ما در ظاهر ولایت را می‌پذیریم اما نگرانیم كه نكند امام زمان(عج) تشریف بیاورند و ما با ایشان مخالفت كنیم یا ته دلمان نق بزنیم! الان كه ایشان نیست تا بخواهد دستوری بدهد، همه فدایی او هستیم اما وقتی آمد، معلوم نیست چه می‌شود! می‌خواهیم مطمئن باشیم كه در ركاب ایشان خواهیم بود. از این رو كسانی كه دوست دارند مطمئن شوند ولایت‌پذیر حقیقی هستند، باید مراقب "ولایت‌گریزی پنهان" باشند.یكی از راه‌های فرار از نظام تسخیری و به عبارت دیگر، یكی از صورت‌های ولایت‌گریزی پنهان كه البته روزی رسوا می‌شود، این است كه انسان، ولایت كسی را كه نمی‌تواند در برابرش بایستد، بپذیرد ولی از پذیرش دیگر موارد ولایت طفره برود. مانند كسانی كه ولایت پیامبر را می‌پذیرفتند اما ولایت امیرالمؤمنین را صریحاً نمی‌پذیرفتند. متأسفانه بعضی‌ها ظرفیت ندارند نظام تسخیری را بپذیرند. البته آن‌ها در مواردی هم تحت تأثیر جو، پذیرای ولایتند اما در هنگام امتحان، ولایت‌ناپذیری خود را نشان می‌دهند و گاهی كه فرصت پیدا كنند، در پشت پرده خرابكاری خواهند كرد. برخی ولایت امام زمان(عج) را می‌پذیرند اما ولایت دیگری را كه لازمه‌ی پذیرش ولایت ایشان است، برنمی‌تابند. مشخص است كه در مورد پذیرش ولایت امام زمان(عج) هم صادق نیستند؛ اگر آقا ظهور كند، شاید ولایت ایشان را هم نپذیرند. اما ولایت‌پذیر، همیشه ولایت‌پذیر است و بهانه نمی‌گیرد.. ولایت‌پذیری هم شبیه پذیرش نظام تسخیری و هم با آن مرتبط به نظر بنده، كسانی كه رهبری و ولایت امام را پذیرفتند، نسبت به این زمان خیلی هنر نكرده‌ بودند. همه‌ی ما باید دائماً امتحان پس بدهیم. پای ركاب حضرت امام، ناخالصی‌هایی بود كه پس از رحلت ایشان، نمونه‌هایی از ریزش‌ها را پدید آورد. نشانه‌های ولایت‌پذیری گاهی می‌بینیم رهبر معظم انقلاب برای درگذشت برخی از علما كه انقلابی نبودند یا ضدانقلابی‌گری هم داشته‌اند، چه پیام‌هایی صادر فرموده‌اند و یا از برخی نویسندگان و رمان‌های خارجی تعریف كرده‌اند. بنابراین انسان منصف، ولایت‌پذیر است. كسانی كه در ظاهر یك عمر ولایت‌پذیرند ولی در نقطه‌ی حساسی ریزش می‌كنند، كسانی هستند كه شخصیتاً خودشان را برای پذیرش نظام تسخیری آماده نكرده‌اند. منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای