گزیده خبرهای مهم 19 آذر ماه سال 1388

جندالله مدعی دستگیری "سرکرده جوخه های ترور وزارت اطلاعات" در بلوچستان شد

لابد منوچهر متکی وزیر آدم ربای دستگاه جاسوسی امور خارجه باز هم کشف و ادعا خواهد کرد که مأمو سازمان سیا این مزدور اطلاعاتی آدمکش را ربوده است و به لست اسامی 11 نفر زندانیان افزوده خواهد شد که از آمریکا تقاضای آزادی بدون قید و شرط شان را کرده است .

گروه جندالله طی اطلاعيه ای مدعی دستگيری یکی از "مهره های وزارت اطلاعات و سرکرده جوخه های ترور وزارت اطلاعات" گرديد. در بخشی از اطلاعيه اين گروه آمده است : ... بامداد روز چهارشنبه 18 آذر 88 رزمندگان شاخه اطلاعاتی جنبش یکی از مهمترین مهره های وزارت اطلاعات و سرکرده جوخه های ترور وزارت اطلاعات با نام حاجی حکیم شیروزی را در یکی از شهرهای مرزی بلوچستان دستگیر کردند و با اعترافات وی سه خانه تیمی وزارت اطلاعات کشف گردید و رزمندگان جنبش سه عملیات را در خانه های تیمی به اجرا گذاشتند که مزدوران وزارت اطلاعات پیش از عملیات فرار کرده بودند و امکانات اطلاعاتی و نظامی زیادی به جا گذاشته بودند که مبارزان جنبش آن را به غنیمت گرفتند.در اطلاعيه جندالله حاجی حکیم شیروزی مسئول چند جوخه ترور بوده است. در مورد نحوه دستگيری حاجی حکیم شیروزی به دست جندالله آمده است : اطلاعاتی به شاخه اطلاعاتی جنبش رسید که آقای حکیم در تهران با فرماندهان سپاه جلسه داشته است و قرار است روز چهارشنبه به بلوچستان بازگردد و طبق اطلاعات بدست آمده مبارزان برنامه ای دقیق طراحی کرده و بامداد روز چهارشنبه در حالی که آقای شیروزی از فرودگاه به سوی خانه تیمی در حرکت بود توسط مبارزان دستگیر شد و در ساعات اولیه به جرائم خود اعتراف نمود و با اعترافات وی مبارزان در سه نقطه علیه سه خانه تیمی عملیات انجام دادند که به خاطر تاخیر حاجی حکیم تروریستهای وزارت اطلاعات متوجه شده و فرار کرده بودند.آقای حکیم نام تمامی وابستگان و مخبران و جاسوسان نظام را در منطقه گرفته است و اسامی 10 تن از مهمترین جاسوسان و مخبران را اعتراف کرده است و هنوز تحت بازجوئی است.

پاسخ حسین کروبی به حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه در کیهان : آیا هیچ اندیشیده اید که گذشته و امروزتان چقدر شبیه همان شعبان بی مخی که مثالش را زده اید است؟

پاسخ حسین کروبی به توهین سربازجو حین شریعتمداری مد یر مسئول دروغ نامه کیهان پرونده و سناریو سازی که به مناسبت روز 16آذر یا تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی که کروبی را متهم به شعبان بی مخ کرده است . یعنی با وارونه گوئی و فرافکنی خصوصیات خودش و همکارانش که بعنوان دانشجو در روز 16 آذر بسیج و وارد دانشگاه تهران شده و مشغول ضرب و شتم دانشجویان معترض بودند به کروبی و مخالفین نسبت داده است که اکنون پاسخ اتهام خود را از سوی حسین کروبی دریافت کردهاست .

تغيير : حسین کروبی به مطالب روزنامه کیهان که روزگذشته به مهدی کروبی توهین بی سابقه ای کرده بود، واکنش نشان داد.روزنامه کیهان روز ۱۷ آذر در خبر ویژه خود که به اتفاقات روز دانشجو پرداخته بود، مهدی کروبی را “شعبان بی مخ “خوانده بود.حسین کروبی در واکنش به این توهین مبرزکه توسط حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه در کیهان منتشر شده است ، خطاب به وی گفت: آقای شریعمتمداری شعبان بی مخ عامل اجرایی کودتای ۲۸ مرداد بود که از رژیم پول می گرفت و در کنار دژبان ها اقدام به سرکوب مردم می کرد. او عامل اصلی رعب و وحشت مردم بود. قداره بند بود و در قالب یک نیروی لباس شخصی اما عامل حکومت، آزادیخواهان را با چاقو و قمه زخمی می کرد و بعد که آنها به زندان می افتادند ، در نقش بازجو، به زندان می رفت و آزادیخواهان ایرانی را شکنجه می کرد. اما شما آیا هیچ اندیشیده اید که گذشته و امروزتان چقدر شبیه همان شعبان بی مخی که مثالش را زده اید است؟ اگر شعبان بی مخ در خیابان های تهران قدیم عربده می کشید و سعی در ترساندن مردم داشت، امروز شما بر اریکه سیاهی که روزگاری افتخار ملی بود، نشسته اید و همان رفتارها را تکرار می کنید. او با قمه خود زهر از چشم مردم می گرفت در دیوار آهنین خود حاشیه امنیتی داشت. شما نیز با قلم سمی اتان ، همان رفتارها را تکرار می کنید. موجب وحشت مردم می شوید و همچنان از حاشیه امنیت برخودارید. برای هر کس که بخواهید پرونده می سازید و کیهان خودتان را با کیهان خداوندی اشتباه می گیرید و به جای الله می نشیند و برای این و آن حکم صادر می کنید. شما کیهان را با زورخانه گویا اشتباه گرفته اید. هشدار می دهم تاریخ را بخوانید و بدانید که چه بر سر او آمد. مردم در روز تاریخی ۱۵ خرداد ، به زورخانه او ریختند و زورخانه او را به آتش کشیدند و او در نهایت از سر استیصال و بی پناهی از کشور گریخت.حسین کروبی در ادامه گفت: پدر من نه تنها مانند برخی اهل بزم نبوده بلکه اهل رزم بوده. سابقه مبارزات او از قبل و بعد از انقلاب درخشان است و همیشه مانند مرادش آن پیر سفر کرده، مقابل ظلم ایستاده است. هرگاه خطایی دیده گوشزد کرد و خود را به علت آن که روحانی است و در دامان حکومت روحانیان زندگی می کند، اسیر نکرده است. پس بدانید که روی سخنتان با چه کسی است و بدانید که به چه راهی می روید. این روزها، روزهای مقدسی است. از کرده خود ابراز ندامت کنید و به مردم بپیوندید. باشد که خدا از گناهان بی شمار شما در گذرد.

باهنر: سیاست مخلوط با نظامی گری فساد آور است

http://www.fararu.com/vdcguw9w.ak9374prra.html

بایدبه این باهنر گفت که خواب دیدی خیر باشد باند مؤتلفه انگلیسی غارتگر مؤتلفه جاده صاف کن و هموار کننده ی قدرت گیری نظامیان از طریق حمایت کردن بی چون و چرا از پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است که منتقد خودش عضو شاخص این باند مافیائی می باشد . معلوم نیست که چه شده که اکنون متوجه فساد آوری حکومت کودتائی نظامی شده است ؟ نکند که منافع و غارتگری این باندمافیائی مؤتلفه کاهش یافته است که موجب اینگونه روشنگری شده است؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پس از اجرای اصل 44 یکی از مسائل بسیار مهم مبارزه با انحصار است ،گفت: هر جا سیاست با نظامی گری و قدرت اقتصادی مخلوط شود فساد ایجاد می کند. محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در همایش ارتقای سلامت نظام اداری کشور و مقابله با فساد اظهار داشت: ما در دو سه سال اخیر در یک نقطه حساسی از مسائل اقتصادی قرار گرفته ایم که به خودی خود می طلبد پنجره جدیدی برای پیشگیری از مفاسد احتمالی آن باز شود.

عسگر اولادی به احمدی نژاد : درباره مشایی دیدار به قیامت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13127

این انتقاد و دیدارمهره ی انگلیسی و غارتگر با ند مافیائی انگلیسی مؤ تلفه عسگر اولادی به رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژادکه حامی و مدافع وی می باشد . عسگر اولادی که سیاست مدار کهنه کار اخلاق نامیده شده است که عطش و علاقه اش به چپاول و غارتگری اش تمام شدنی نمی باشد . بازی انتقاد کردن وی هم آن روی سکه انتقاد محمدرضاباهنر است که گفته حضور نظامیان در قدر ت فساد آور می باشد.

سیاستمدار اخلاقی و كهنه كار كشور در جلسه اخیری كه با رئیس جمهور داشت به شدت از اسفندیار رحیم مشایی انتقاد كرد.به گزارش جهان در این جلسه كه موضوعات مختلفی از قبیل، بهبود روابط با مراجع، حوادث بعد از انتخابات، موضع آیت الله هاشمی در قبال دولت و طرح هدفمند كردن یارانه ها مطرح شده است، عسگراولادی با تمجید از اقدامات مثبت رئیس جمهور مطالبی را به صورت نصحیت وار به دكتر احمدی نژاد گوشزد می كند.در بخشی از این دیدار موضوع اسفندیار رحیم‌مشایی را مطرح می كند و می افزاید: شما بار دوستانتان را خودتان به دوش می‌كشید.وی با بیان اینكه منظورش از این دوستان، آقای مشایی است به رئیس جمهور می گوید: وی با چه اعتباری در خصوص خداشناسی و اسلام‌شناسی سخن می‌گوید. چرا مشایی باید سخنانی را به زبان بیاورد و جنجال ایجاد كند و بعد شما مدتها سرگم پاسخ دادن به مردم باشید و در این خصوص توضیح بدهید.بنابراین گزارش، رئیس جمهور در پاسخ به عسگراولادی بیان می دارد كه رئیس دفترش سخنان چندی پیش خود كه در رسانه‌ها نیز منتشر شد را تكذیب كرده است.

انتقاد تند رئیس خبرگزاری دولت به هاشمی

http://www.fararu.com/vdcdks0s.yt0956a22y.html

بدلیل موضع گیری که رفسنجانی در مشهد پیرامون لوطی جماران ولی فقیه اتخاذ کرد که دربرابر پاسخی نقل قول از دوران پیامبر و حضرت علی کرد و گفت که علی گفت هر زمان مردم نخواهند در حکومت نمی مانم و کنار می روم اکنون یک تهاجم بر نامه ریزی شده از سوی وزیر بد نام اطلاعات و آخوند آدمکش اژه ای و مطبوهعات وابسته به کودتاگران علیه ی رفسنجانی شروع شده است

محمد جعفر بهداد، مدیر عامل خبرگزاری دولتی ایرنا در این خبرگزاری نوشت: نکاتي در سخنان آقاي هاشمي رفسنجاني وجود دارد که نمي توان رابطه آنها را با دلسوزي براي نظام درک کرد. نظير اينکه ايشان راه حل پيشنهادي خود را براي آرام کردن آنچه که وي معترضين مي خواند، " قانون " دانست.

شایعه سکته موسوی تکذیب شد

پس از تظارات گسترده ی ضد حکومتی روز 16 آذر که از سوی کودتاگران حاکم انگشت اتهام و تهدید به سوی موسوی نشانه رفته است . بنابراین از طرف مبلغ جنگ روانی واتهام زن و تهدید کننده یخبر گزاری دروغ پردار پاسداران فارس شایعه سکته موسوی گزارش شد که اکنون تکذیب شده است. فراموش نشود اینگونه شایعه سازی کردن می تواند پیش مقدمه طرح مرگ یا کشتن موسوی باشد

محمدرضا تابش نماينده مردم اردكان و رئيس فراكسيون اقليت مجلس پس از اتمام جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس در پاسخ به سئوال برخي خبرنگاران رسانه‌هاي اصلاح‌طلب مبني شايعه اين كه موسوي سكته كرده است، در تماسي با وي و كسب اطلاع از وضعيت جسماني وي به اين‌گونه شايعه‌پردازي‌ها واكنش نشان داد. به گفته تابش هم اكنون موسوي در فرهنگستان هنر است و به رفق و فتق امور خود مي‌پردازد.

پاسخ وزیر دفاع به تهدید اسرائیل

http://www.fararu.com/vdcb5fbf.rhb0wpiuur.html

داستان چیست ؟ چگونه است که پس از سفر وزیر وزارتخانه ی جاسوسی امور خارجه ی آدمر با منوچهر متکی به دمشق بلافاصله پاسدار ترکشی و موجی سعیدجلیلی به دمشق سفر کرد و با برخی از رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان دیدارخصوص داشت و پول کلان به اینان دادن اینان را آماده جنگ احتمالی با اسرائیل کرد . برای اینکه پس از این دیدار از سوی یک مقام فلسطینی فاش شد که نوعی تفاهم وتوافق و همآهنگی در راستای آرایش و آماده باش جنگی برای در گیری و جنگ با اسرائیل در صورت تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای در ایران می باشد.از سوی دیگرپس از لو رفتن دخالت گری پاسداران در یمن و پس از تظاهرات ضد حکومتی 16 آذر در جا چند انفجارات مهیب و متوالی در مناطق زیر کنترل دولت در عراق رخ داده شد . همینطور از طرف دیگر بطورهمزمان ر و کله پاسدار وزیر تروریست دفاع و حیدی در دمشق پیدا شده است و ازپاسخ گوئی تهدید های اسرائیلی گفته است که نه نشان از آمادگی نظامی حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی با ادعا و پوشش تهاجم نظامی به اسرائیل بیان شده است . بعلاوه نوعی فرار به جلوی ناشی ازترس و قدرت نمائی پوشالی نیز می باشد همچنانکه اثبات این واقعیت است که اهداف هسته ای بدون شک نظامی و بدون عقب نشینی کردن از این هدف و به پیشواز رفتن جنگ در دفاع از این هدف با تلاش دسترسی به سلاح هسته ای از سوی پاسداران کودتاگر حاکم می باشد.

وحیدی در پاسخ به تهدید های اسرائیل گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در اقتدار کامل براي دفاع به سر مي برند و اولين پاسخ هاي ايران در مراکز ساخت سلاح‌هاي شيميايي ، ميکروبي و سلاحهاي کثيف و سلاحهاي ممنوعه هسته اي در اين رژيم خواهد بود.سردار سرتيپ "احمد وحيدي" در بدو ورود به دمشق درجمع خبرنگاران به تشريح اهداف و برنامه هاي سفر خود و هيات بلندپايه دفاعي کشورمان پرداخت و گفت: اين سفر در چارچوب مراودات جاري دو کشور و تحکيم روابط و تبادل نظر درخصوص تحولات امنيتي منطقه اي صورت مي گيرد. ** نقش ايران در ايجاد امنيت و آرامش در عراق دغدغه امنيت ملي جمهوري اسلامي است .سردار وحيدي تصريح کرد: ثبات و آرامش در عراق در 6 سال گذشته، بخشي از دغدغه امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران بوده و براي استحکام و ثبات امنيتي در عراق ، تلاشهاي مستمري را بعمل آورده ايم. وي ادامه داد: بي ثباتي و تشنج درعراق ، ريشه داخلي نداشته و به حضور اشغالگران، مداخله و تحريک برخي کشورهاي خارجي مرتبط است. وزير دفاع خاطر نشان کرد: آرامش و ثبات در عراق به دو مؤلفه اقتدار داخلي و کاهش مداخله اشغالگران و عوامل خارجي متکي است و لذا با افزايش توان امنيتي حکومت مرکزي و تقليل يافتن تأثير عوامل خارجي بهبود مي يابد. وي اظهار داشت: جمهوري اسلامي با تاکيد بر اين دو عامل ، از حکومت مرکزي عراق، استقلال و حاکميت آن حمايت کرده و براي توسعه همکاري‌هاي دو جانبه ايران و عراق نيز آمادگي کامل دارد

سخنان اکبر گنجي در پارلمان اروپا

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13124

سخنرانی در دفاع از پروژه ی هسته ای با دریافت پاداش جایزه ی 5 میلیون یو روئی از سوی اتحادیه ی اروپا برای پیشبرد اهداف سیاست اتحادیه ی اروپا در ایران که در حقیقت نوعی رقابت با رسانه های ماهواره ای فارسی زبان آمریکا می تواند باشد !

خبرگزاري آريا- اکبر گنجي از چهره هاي دوم خردادي که به خارج از کشور پناهنده شده است ؛ ساعت 30/17 دقيقه ي روز 17 آذر 88) در جلسه ي سبزهاي پارلمان اروپا به مدت يک ساعت سخنراني و به پرسش هاي حاضران پاسخ گفت. اکثريت پرسش ها درباره ي مسائل هسته اي، مواضع جنبش سبز در خصوص برنامه ي هسته اي، اثرات تحريم هاي اقتصادي بر رژيم و مردم ايران، نوع تحريم هايي که سبزها از آن دفاع مي کنند، وضعيت حقوق بشر،ارتباط جهان غرب با رژيم و مخالفان، و چگونگي مشروط کردن سرمايه گذاري خارجي به مسائل حقوق بشر در ايران بود.. ما پيشنهاد شما را پيگيري کرديم. به شما مژده مي دهم که 5 ميليون يورو براي تلويزيون فارسي زبان اتحاديه ي اروپا به تصويب رسيده است".

ادعای سایت حامی دولت درباره نامه کروبی به خاتمی

به نظر می رسد که اینهم بخشی از سیاست جنگ روانی و شایعه و سناریو سزی و دروغ پردازی کردن علیه ی رهبران مغلوب دوم خردادی ها و تلاش برای دامن زدن به اختلاف میان اینان یا به انفعال و سکوت و خاموشی کشاندن شان می باشد که اکنون از سوی کودتا گران پاسدارو رسانه و خبر گزاری هائی که در اختیار خود دارند با شیوه های گوناگون دنبال می کنن و در دستور کار خود قرار گرفته داده اند. البته فراموش نشود که خاتمی عنصری سازکار می باشد و در ست زمان خطر وریسک کردن جا می زند و صحنه را ترک وپشت دوستان خودش را خالی می کند

سایت جوان انلاین نوشت مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی نامه ای شدید الحن به سید محمد خاتمی نگاشته است.به نوشته این سایت،کروبی در این نامه ضمن انتقاد شدید از خاتمی در خصوص هزینه نکردن خود در حوادث اخیر وی را عنصری بی تاثیر در اصلاحات و بویژه جنبش سبز عنوان کرده است.کروبی همچنین در این نامه خود را لیدر و رهبر جریان پس از انتخابات دانسته و خطاب به خاتمی نوشته است: من رهبراین جریان هستم و بابت آن هم هزینه داده ام.شما هم در این جریان نه سهمی داشته و نه تاثیر گذار بوده ائید .«چه کسی اختلافات میان اصلاح طلبان و نظام را حل می کرد؟،چه کسی پی گیر کار زندانیان بود و ...» .به نوشته جوان آنلاین تلاش خاتمی برای حذف کروبی از رهبری جنبش سبز ، باعث نگاشته شدن این نامه کروبی شده است .هنوز منبع مستقلی این خبر را تایید نکرده است.هر چند تا کنون برخی از اخبار این سایت بعداً تکذیب شده است.

دلیل حضور فائزه هاشمی در دانشگاه

فائزه خانم رفسنجانی هم یک چشمه از سیاست با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن به ارث برده از پدر مکارش با یکتیر چند نشان زده است . اولاً اذعان کرده است چون دانشجوی رشته دکترا می باشد برای هوا خوری از کلاس وارد فضای دانشگاه علوم و تحقیقات آزاد شده است ونه بعنوان شرکت در تظاهرات 16 آذر و اعلام همبستگی با دانشجویان معترض . دو ماً زیر نظارت و مراقبت حراست بوده است . سوماً باز داشت ایشانهم در روز 16 آذر در کار نبوده است که رسانه های دروغ پر داز این چنین گزارش کردند.

ایلنا: فائزه هاشمي علت حضور خود در دانشگاه آزاد علوم و تحقيقات را تشريح كرد.فائزه هاشمي در بيانيه‌اي تاكيد كرد:پيرو انتشار خبر كذب دستگيري فائزه هاشمي در 16 آذر بدين وسيله به اطلاع مي‌رساند كه اينجانب دانشجوي دكتراي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد بوده و در روز دوشنبه 16 آذر براي خروج از دانشگاه به حياط دانشگاه آمدم، دانشجويان اجتماع داشتند و مرا مورد استقبال قرار دادند و از حضورم تشكر كردند. حراست دانشگاه جهت جلوگيري از تهيج دانشجويان از اينجانب خواهش كرد كه تا پايان برنامه در واحد مديريت دانشگاه باقي بمانم، لذا هيچگونه بازداشتي در كار نبوده و اين خبر كاملا تكذيب مي‌گردد.در ادامه بيانيه با انتقاد از نحوه عملكرد برخي رسانه‌ها تصريح شد:متاسفانه برخي رسانه‌ها همچنان با استفاده از دروغ و تهمت در مسير هدف نادرست و ناپاك خود در مقابله با جريان غالب حركت كرده و از انجام هيچ كار غيرانساني و غيراخلاقي و مغاير با اصول اسلامي دريغ ندارند.

تجليل خودجوش طلاب حوزه علميه قم از آيت الله مصباح يزدي

http://www.kayhannews.ir/880919/3.HTM#other305

عجیب استقبال خود جوشی که گزارشگر دروغ نامه ی کیهان با جوش و خروش خود جوشانه گزارش تصویری و نوشتاری تهیه کرده است که ادعای استقبال خود جوش بودنش درست مشابه همان استقبال های خود جوش هائی می باشد که موقع باز گشت از سفر های خارج از کشور برای پاسدار گماشته احمدی نژاد ساماندهی می شد یا موقع تور سفر های استانی وی و هیئت دولت همراهش سازماندهی انجام می گرفت. یا جمع خود جوشانی که در جلوی سفارتخانه های برخی از کشور های عربی و غربی با حمایت پلیس و اهداف مشخص و شعار های از قبل تعیین شده بصورت خود جوش تدارک دیده و انجام می گیرد . اکنون نیز موقع عمامه گذاری 27 طلبه استقبال خود جوش طلاب از آخوند متحجر انگلیسی دزد و مرشد کودتاگران انجام شده و از خدمات ارزنده ی توطئه گری و صدور فتاوی قتل جایت و تللاش برای نفی جمهوریت و تحکیم خلافت اسلام طالبانی ایشان تشکر و قدر دانی کرده اند.

به گزارش خبرگزاري رسا، جشن بزرگ عمامه گذاري طلاب مدرسه معصوميه قم و مراسم تجليل از مقام علمي و معنوي آيت الله مصباح يزدي برگزار شد.آيت الله مصباح يزدي پس از عمامه گذاري 27 نفر از طلاب اين مدرسه در سخناني با اشاره به اين كه پوشيدن لباس روحانيت تكليف بزرگي را در زندگي طلاب ايجاد مي كند، گفت: شما كاري را شروع كرديد كه هر گامي كه برمي داريد عبادت شمرده مي شود؛ چون مردم با نگاه به شما به سوي پروردگار و دين متوجه مي شوند.آيت الله مصباح يزدي افزود: خدا را بايد بسيار شكر كنيم، اگر امثال بنده شبانه روز تسبيح دست بگيريم و فقط خدا را شكر كنيم كه خدا چنين رهبري به ما داده والله معتقدم كه از عهده شكر اين نعمت برنمي آييم.

شومي VOA و BBC آشكار است ولي جرات نداريم راه ديگري انتخاب كنيم

http://www.kayhannews.ir/880919/2.htm#other211

کشف جدید سربازجو حسین شریعتمداری پیرامون پیروان سابق اما م شیاد ضد امپریالیست که اکنون اینگونه مفنتخر به جاسوسی آمریکا و انگلیس شده اند.

گفتني است عناصري نظير علي كشتگر، فرخ نگهدار، بابك اميرخسروي و... ده ها نفر از اين دست كه در مركزيت گروهك هايي نظير فدائيان خلق، حزب توده و... عضويت داشته اند مدتهاست به استخدام سازمان هاي جاسوسي انگليس و آمريكا درآمده و در خدمت رسانه هايي چون صداي آمريكا، راديو فردا، شبكه بي بي سي و... قرار گرفته اند. سازمان سيا و MI6 در دوران رژيم پهلوي نيز براي مهار يا انحراف انقلاب ملت ايران، ساواك پهلوي را ترغيب به استخدام ماركسيست ها و چپ هاي متظاهر به انقلابيگري كردند.

آيت الله خاتمي: اظهارات مسئولان قضايي رعد و برق بي باران نباشد

http://www.kayhannews.ir/880919/14.HTM#other1407

فشار و فضا سازی علیه آخوند محمد صادق لاریجانی رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد رشوه و تبعیض قضائیه تا که مجبورشود علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها اقدام کند . زیرا که قرار نیست با کلان دزدان خودی و وابساته به لوطی جماران و پا سداران کوذتا گر و شرکایش داشته باشد.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري خواستار برخورد جدي دستگاه قضا با مفسدان اقتصادي و بر هم زنندگان امنيت عمومي جامعه شد. آيت الله «سيداحمد خاتمي» در گفت وگو با ايسنا با اشاره به اظهارات اخير رئيس قوه قضائيه و دادستان كل كشور مبني بر برخورد با مفسدان اقتصادي و عاملان اخلال در امنيت عمومي جامعه گفت: سخن من با مسئولان دستگاه قضا اين است كه رعد و برق بي باران نباشند. وي در ادامه با اشاره به اينكه به اهميت مساله وحدت و تاكيدي كه بر آن شده است، تشخيص رفتار تفرقه آميز را در اين زمينه، سوال اصلي دانست

کلاهبرداری 15 میلیارد تومانی از موسسه بزرگ مالی

آخوند خاتمی نوچه آخوند دزد وانگلیسی مصباح یزدی نمی خواهد برای آخوند محمد صادقی لاریجانی رئیس انتصابی دستگاه قضائیه آلوده به فساد خط و نشان بکشند و گفته ی صوری و اجباری وی را با تهدید کردن تشبیه به رعد برق بی باران کند .چونکه بهتراست اگرخیلی ضد فساد اقتصادی و مالی می باشد یقه دولت نا مشروع دهم را بگیرد تا که قبل از فرار کردن دزدان همکارش جلوی فرار شان را بگیرد که هم پول را نبرند وهم تهدید به افشاگری سایر دزدان و حقوق بگیران کنند.

سايت پرچم (طرفدار احمدی نژاد) : یکی از کارمندان یک موسسه بزرگ مالی و اعتباری اقدام به کلاهبرداری 15 میلیاردی از موسسه خود کرده است.به گزارش خبرنگار اقتصادی پرچم: این فرد پس از آنکه موفق به دسترسی و جابجایی مبالغ بسیار کلان در این موسسه بزرگ مالی و اعتباری می شود با اختلاس 15 میلیاردی به ناگاه غیب شده و پس از چندی خبرهایی مبنی بر حضور وی در خارج از کشور به گوش می رسد.اما در کنار دزدی 15 میلیارد تومانی از این موسسه بزرگ مالی و اعتباری این فرد اقدام به خارج کردن لیست حقوق بگیران از این موسسه مالی کرده و تهدید کرده که این لیست را که ریز و جزء دریافتی های بسیاری از حقوق بگیران این موسسه را در بردارد افشا خواهد کرد.

خودسوزي متقاضي وام در يک بانک

وقتی که رژیم ضد مردم ونا مشروع باشد . معلوم است که اوضاع مردمش نیز این چنین آشفته و و ضعیت دولت هم خرت و خر باشد . البته که می بایست شرایط اینگونه شود که یکی آن رقم 15 میلیارد تومان پول را بر خود به خارج از کشور می برد و یک نگون بخت هم به خاطر عدم موافقت وام اینگونه دست به خود سوزی می زند که حاصل عملکرد دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به محروم می باشد.

عبرت : يک متقاضي وام وقتي با بي توجهي مسوولان بانک مواجه شد در اقدامي جنون آميز خودش را داخل شعبه به آتش کشيد. به گزارش پايگاه خبررساني عبرت اين مرد 32ساله که مجتبي س نام داشت ساعت 12 ظهر روز سه شنبه هفته گذشته وارد بانک س شعبه خيابان کاشاني اصفهاني شد و با روشن کردن فندک خود را به آتش کشيد. کارمندان بانک که از اين حادثه غافلگير شده بودند براي نجات اين مرد تلاش کردند و پيکر نيم سوخته او با کمک امدادگران به بيمارستان سوانح و سوختگي امام موسي کاظم منتقل شد اما وي روز شنبه هفته جاري به علت شدت سوختگي جان باخت. يکي از کارمندان اين بانک که شاهد صحنه خودسوزي بود در اين باره گفت؛ «مجتبي ساعتي قبل مقابل بانک آمد. او ظرفي را حمل مي کرد که مشخص نبود حاوي چيست. وي ناگهان محتويات ظرف را روي سر و بدن خودش ريخت و وارد شعبه شد. مجتبي فرياد زد «مدت ها است به دنبال گرفتن وام هستم اما هيچ کس پاسخگوي من نيست و وام مرا پرداخت نمي کند» او با گفتن اين جملات با فندکي که همراه داشت خودش را به آتش کشيد

ادعای یک نشریه عربی: بنیاد شهید برای یمنی ها واحد اختصاصی می زند

این روشنگری مشابه همان سیاست و شیوه ی لورفته و افشا شده ایاست که چندین سال است در جنوب لبنان در مورد حزب الله لبنان بکار برده شده است که کنون در یمن این سیاست دنبال می شود که جز اثبات دخالت گری پاسداران در آشوب و نا آرامی های اخیر یمن تصور نمی رود که چیز بیشتری نصیب پاسداران تروریست شود

پارسینه : یک پایگاه خبری یمنی مدعی راه اندازی ستادی خاص برای خانواده شهداء در بنیاد شهید شد.به گزارش پارسینه "نشوان نیوز" که دفتر آن در شهر صنعاء یمن است مدعی شده است بنیاد شهید مامور شده است تا به صورت ویژه و فوری ستادی را برای امور خانواده و فرزندان شهدای الحوثین یمن راه اندازی نماید!این پایگاه خبری همچنین مدعی شده است که به عنوان اولین سرمایه یک میلیون دولار به بنیاد شهید برای این ستاد داده شده است . همچنین ستاد خاص شهیدان یمنی می بایست کمک های مالی و معنوی ای از جمله تهیه مسکن افرادی که خانه های ایشان در این جنگ نابود شده و آموزش کودکان یمنی را بر عهده گیرد.محافل سیاسی و رسانه ای نزدیک به عربستان سعودی، جمهوری اسلامی را به حمایت تسلیحانی و مادی از شورشیان یمن متهم می کنند، این ادعا همواره از سوی مقامات ایرانی تکذیب شده است.

حمله تند نماینده بیرجند به سران اصلاحات

http://www.fararu.com/vdcip5ap.t1aqp2bcct.html

آخوندمزدور و سرکوبگر که در خدمت پاسداران کودتاگر است . از هم اکنون وعده ی سرکوب و جمع کردن فتنه در روز تاسوعا و عاشورا داده است . غافل از آنکه همچون روز قدس و 13 آبا و 16 آذر این روز ها نیز خیلی گسترده و رادیکالتر تر تبدیل به تظاهرات ضدحکومتی خواهد شد .

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با انتقاد از طرفداران جنبش سبز تصريح كرد : به برکت این نظام برخی آقا‌ شده و لباس آقایی بر تن کردند، اما نمي‌دانستيم اینها گرگ‌های بودند که لباس میش بر تن کردند و با کمال تاسف نمک خورده و نمکدان شکستند. چرا که آنها در بحران و فتنه بی‌نظیر اخیر که در کشور اتفاق افتاد، درمقابل سبزپوشانی که هیچ خبری از سبزی ندارند و نور ‌و‌ نورانیت انقلاب در سرزمین وجودی آنها نفوذ نکرده است، ايستادند.؟ در آن روز کسانی پرچم سبز بر دست گرفته و با بطری و آدامس جویدن در صف‌های نماز حضور یافتند و با کارهای زشتی که انجام دادند اعلام کردند، حتی اعتقادی به اسلام ندارند چه برسد به جمهوری اسلامی. از این فتنه چیزی باقی نمانده و انشاء الله با فرا رسیدن روز عاشورا و حرکت حسینی بتوانیم این عقبه فتنه را جمع کرده و دل امام زمان را شاد کنیم و وحدت کشور همچنان بر محور ولایت پایدار بماند.

شایعات داغ درباره سعید مرتضوی

http://www.fararu.com/vdcfyjdm.w6dv0agiiw.html

پرونده گشوده شده ی باز داشتگاه کهریزک آ نگونه برای یک جانی بد نام و منفور و قاتل شده است که همچون سایه از صاحب سایه جلوتر حرکت می کند. چونکه این پرونده تبدیل به کابوسی شده است که لحظه ای قصاب مطبوعات و شکنجه گر و باز جو وقاتل خانم زهرا کاظمی سعید مر تضوی را رها نمی کند . بگونه ای که مدام پیرامون وی خبر و شایعه می باشد که از بازدا شت تا پناهنده شدن را در بر می گیرد . تصور نمی رود که وی می تواند سرنوشتی بهتر از سعید امامی دشته باشد .

بیش از ٢ ماه است که کار تدوین گزارش هیات ویژه مجلس که مسوولیت بررسی مسایل اخیر رخ داده در بازداشتگاه را بر عهده داشت به پایان رسیده است اما هنوز زمان مشخصی برای ارایه این گزارش در صحن علنی مجلس تعیین و اعلام نشده است. . افرادی که در این گزارش به عنوان مسوولان تخلفات معرفی شده اند هنوز در دادگاه صالحه محاکمه نشده اند و به همین دلیل ذکر اسامی آنها، خلاف قانون است. وقتی من با قرائت اسامی متهمان در صحن علنی مجلس مخالفم، چطور انتظار دارید در مصاحبه با شما، اسم افراد را مطرح کنم؟» در ادامه گزارش این سایت تاکید شده که«از آنجایی که وقوع جنایت در بازداشتگاه کهریزک که زیر نظر مستقیم دادستان سابق تهران اداره می‌شد، قطعی است و در این جرم بزرگ، علاوه بر جنبه خصوصی جرم و حقوق خانواده‌های داغدار، جنبه عمومی جرم و هتک آبروی نظام و خسارت بی‌سابقه به سرمایه اجتماعی نیز موضوعیت دارد؛ ضروری است مجلس محترم بیش از این در قرائت گزارش هیات تحقیق از بازداشتگاه کهریزک تعلل نکند. سایت خبری پرچم که گردانندگان آن از نزدیکان سعید مرتضوی به شمار می آیند، حدود ٣ ماه پیش نوشت:«کناره گیری مرتضوی از خبرهای داغ رسانه ها، تبدیل به سوژه ای برای مکان یابی وی شده است و در حالی که تا چندی پیش رفتن مرتضوی به سازمان تعزیرات حکومتی قطعی شده و این جابجایی در انتظار تصمیم مسئولان دولتی و قوه قضائیه بود سایت های ضد انقلاب در تازه ترین شایعه پردازی خود مدعی شده اند که مرتضوی بازداشت شده استبازار داغ شایعات . از جمله این مطالب می توان به خبر بازداشت و محاکمه او به دلیل فجایع بازداشتگاه کهریزک اشاره کرد که نادرستی آن، در کمتر از چند روز آشکار شد. چندی پیش دادستان جدید تهران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر این‌که با توجه به صحبت‌های برخی از نمایندگان آیا پرونده‌ای علیه دادستان سابق تهران تشکیل شده است؟ گفت: «پرونده‌ای تشکیل نشده است.» او حتی تاکید کرد که:«رسانه ها ما را دعوا نیندازند» بازار شایعات در مورد مرتضوی آن چنان داغ است که حتی برخی رسانه ها، از احتمال پناهنده شدن او به کشورهای غربی خبر دادند. علیرضا نوری زاده روزنامه نگار ضد انقلابی و دروغ پرداز مقیم لندن، ۲۱ مهرماه در برنامه تلویزیونی خود، ادعا کرد که سعید مرتضوی دادستان اسبق تهران جهت پناهنده شدن به یک کشور خارجی تلاش می کند. نوری زاده در این برنامه عنوان کرد: یکی از نزدیکان قاضی مرتضوی طی تماسی، وی را از قصد مرتضوی برای خروج از ایران و دریافت پناهندگی آگاه کرده است.

مهدی کلهر بر صندلی میرحسین تکیه می زند؟!

http://www.fararu.com/vdcivpap.t1aq32bcct.html

این یارو هنوز از زیر تیغ اتهام فرار ی شدن دخترش به آلمان که بدلیل هووی جوان روی مادرش آوردن پدرش بوده است هنوز جواب منطقی به دلیل فراری شدن دخترش نداده است که اکنون گفته هوو وجانشین میر حسین موسوی شده است . البته اکنون مشخص می شود که شایع سکته کردن موسوی مقدمه اشغال این پست وی بوده است .

خبرآنلاین نوشت: شایعه‌ها از برکناری میرحسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر می‌دهد. شایعه هایی به گوش می رسد که از برکناری میرحسین موسوی از فرهنگستان هنر در یکی دو هفته آینده حکایت می کند.

دعاگو: هاشمی حذف شدنی نيست

http://www.fararu.com/vdcg3w9w.ak93y4prra.html

آخوند مکار و بساز و بفروش رفسنجانی اگر چنانچه ریسک نکند و برروی صحنه نیایدو به این موضع توبره و آخور خوری کردنخود و سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن خود ادامه دهد با بحرانی تر شدن شرایط، کودتاگران حاکم راهی جز راز کردن رفسنجانی و آقازاده هایش برای راه فرارخود از بحران ندارند

محسن دعاگو که به دفاع تمام عيار از آيت الله هاشمي رفسنجاني معروف است، ابايي ندارد از اينکه رئيس دولت نهم را صريحاً نقد کند. پايگاه اصولگرايي اين امام جمعه و مواضع متفاوت او در بين ائمه جمعه بهانه يي شد تا پرسش هايمان را با اين خطيب صريح اللهجه در ميان بگذاريم. آنچه مي خوانيد، پاسخ هاي امام جمعه شميرانات به پرسش هاي اعتماد است. مهدي کروبي، ميرحسين موسوي و سيدمحمد خاتمي از چهره هاي شاخص انقلاب و نظامند که ضمن اعلام وفاداري خود به قانون اساسي و نظام نسبت به برخي از مسائل در کشور معترضند اما جناح تندرو آنها را به امريکايي بودن و عامل و ابزار اجنبي بودن متهم مي کند. خطرات اتهام زني به شخصيت هاي ممتاز نظام چه آثاري به دنبال دارد؟ جنابعالي يکي از منتقدان دولت نهم در زمينه هاي مختلف از جمله عزل و نصب ها، انتخاب اعضاي کابينه و... بوديد. با توجه به اينکه دولت دهم با تغييرات زياد شروع به کار کرده، اين تغييرات را تا چه اندازه مثبت مي دانيد و ديدگاه شما در مورد کابينه دهم و عملکرد اقتصادي سياسي(داخلي و خارجي) چيست؟ و اگر انتقاد داريد، انتقاد شما بر چه اساسي است؟ بي ثباتي در امور سياسي و اجرايي و عزل و نصب هاي نسنجيده و خارج از عرف و قاعده، حکومت را با آشفتگي و تنش ها و بحران هاي خسارت بار روبه رو مي سازد و با خردورزي، دورانديشي و موازين سياسي سازگار نيست. متاسفانه نشانه هاي شايسته يي از تدابير سنجيده و حساب شده، پاسخگوي نياز زمان و منافع و مصالح کشورمان مشاهده نمي شود و با توجه به عمر دولت دهم زمان کافي براي ارزيابي و تحليل سياسي وجود ندارد ولي طرح هدفمند کردن يارانه ها قبل از ايجاد نظام تامين اجتماعي فراگير و پاسخگو، اقتصاد ملي را با مشکلات پيچيده و فراوان روبه رو مي سازد، تورم غيرقابل کنترل پديد مي آورد، حيات اقشار مستضعف را با مشکل جدي مواجه مي کند و واگذاري اختيار هزاران ميليارد از بودجه ملي خارج از محاسبات اثرگذار و قانوني بسترساز بزرگ ترين نارسايي ها و ناهنجاري هاي اقتصادي مي شود.

روایتی از دلیل استعفای حجاریان از مشارکت

عجیب است اکنون مشخص می شود که دلیل آزاد شدن سعیدحجاریان از زندان چه بوده است و نشان داده می شود که اعتراف کردن تلویزیونی وی زیاد هم زیر فشار و تهدید باز گو نشده است . زیرا که اکنون زیرپای موسوی را دارد خالی می کند

شنیده شده است محمد رضا خاتمی دبیر کل پیشین جبهه مشارکت که اخیرا دیداری با حجاریان داشته است.به گزارش آریا: گفته میشود در این دیدار خاتمی از حجاریان در باره دلایل سخنانش درباره وی که پس از دستگیری مطرح کرده پرسیده است که حجاریان در پاسخ ضمن نقد حمایت جبهه مشارکت ازمیر حسین موسوی گفته است من همان زمان هم گفتم بیایید از ناطق نوری حمایت کنیم اما شما به سراغ موسوی رفتید.وی در بخش دیگری در مورد دلیل طرح دیدگاههای جدیدش گفت:کارهای من برای این بود که اصلاحات بماند و استعفای من از حزب برای آن بود که حزب باقی بماند و اشتباهات عملکردی حزب به گردن من بیفتد .حجاریان در مورد بحث هایی که پیرامون علوم انسانی داشته گفته است : ایراد من جدی است حتی آقای مصباح افراد را برای درس خواندن در رشته علوم انسانی به خارج فرستاد و برخی از آنان باز نگشتند .

اظهار نظر صریح وزیر اطلاعات در باره اظهارات اخیر هاشمی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13179

اکنون نوبت فعال کردن وزیر بد نام اطلاعات و آخوند دست نشانده سازمان موازی اطلاعات سپاه پاسداران است که همزمان با فعال شدن آخوند آدمکش حرفه ای وگوش خوار اژه ای دادستان کل کشور اینهم واردمیدان شده و فعال شده است و دست به پرونده و سناریوسازی برای آقازاده های رفسنجانی مکارو تهدید کردنش زده است که چرا در برابر لوطی جماران زانوی کامل نزده و تسلیم نشده است ؟ بد تر از اینکه چرا از خطبه ی نماز جمعه ی 27 تیر تهران خود دفاع کرده است که اکنون پرونده اش بازگشوده شده است .

وزیر اطلاعات در قم ضمن اشاره به تلاش دشمن در جهت براندازی از طریق جنگ نرم گفت: مقام معظم رهبری در جریانات پس از انتخابات با آینده نگری و تدبیر مانع از تحقق اهداف دشمن شدند.ما امروز می‌بینیم برخی از خواص انقلاب که سرباز ولایت بودند به علت سکوتشان در جریانات مربوط به انتخابات، سقوط کردند و با وجود این که رهبری آغوش خود را با محبت به سوی آنها باز کرده بود هنوز هم حاضر نیستند سکوت خود را شکسته و همراه و همسو با مقام معظم رهبری باشند.ما با بررسی جریان اخیر به خوبی می‌بینیم که هر کسی با نظام و ولایت فقیه خصومت داشت به نوعی در قضایا حضور داشت.وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از کسانی که برای خود و بستگانشان حاشیه امنی قایل هستند گفت: جامعه نمی‌پذیرد که کسانی در کشور برای خود حاشیه امنی داشته باشند. من اجازه نمی‌دهم بچه‌های وزارت اطلاعات که سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) هستند در جریان رسیدگی به پرونده‌های این قبیل افراد ذبح شوند.وزیر اطلاعات همچنین با ابراز تأسف نسبت به کسانی که با مقوله ولایت فقیه به عنوان پشتوانه در اصل اعتقادی، بازی سیاسی می‌کنند تصریح کرد: ما در جریان روز دانشجو که گوشه‌ای از آن در صدا و سیما هم پخش شد دیدیم که عده‌ای چگونه به حضرت امام(ره) توهین کردند و به دنبال ساختار‌شکنی بودند.:‌امروز کسانی به دروغ به بهانه ارتباط میان مراجع و روحانیت با دولت، دستمال به دست گرفته و اشک تمساح می‌ریزند.وی همچنین گفت که آقای هاشمی رفسنجانی در سفر اخیرشان به مشهد در پاسخ به سؤال دانشجویی راجع به تحلیل قضایای انتخابات و جایگاه ولایت فقیه تعابیر نامناسبی را به کار برد از جمله این که گفت «ولی فقیه تا زمانی است که مردم بخواهند».وزیر اطلاعات با تأکید بر ضرورت برخورد با فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی گفت: وزارت اطلاعات در این خصوص اقداماتی را انجام داده است