دروغ نامه ی کیهان 25 چهار شنبه آذر ماه سال1388

نقدو بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اين يك حادثه نبود ! "

" معرکه گیری پیرامون توصیه روضه خوانی و اشک گیری لوطی جماران علیه ی سران رقیب مغلوب دوم خردادی ها"

طلبه پاسدار شاگر آخوند انگلیسیی دزد و متحجر مصباح یزدی و مدافع پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که رئیس دولت نا مشروع کودتائی می باشدکه یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان است که مدیر مسئول آن سر باز جو حسین شریعتمداری بد نام و منفور است که نماینده ی ویژه ی لوطی جماران می باشد که نقش کلیدی در طراحی و همیاری با کودتاگران پا سدار حاکم شده دارد و بطور غیر مستقیم نقش سخنگوی این ار گان فاشیستی تروریستی کودتائی پا سداران را نیز بر عهده دارد . اکنون چون تق نامشروع بودن رژیم نامشروع کودتائی در آمده است و اعتبار و قدرت و مشروعیت کاذب لوطی جماران فاش وضربه پذیرشده است . طوریکه هر روز بیش از گذشته پژواک اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در جامعه به خصوص فضای دانشگاهی بیش طنین انداز می شود.آنگونه که برای عبور از بحران و بن بست کودتا گران پاسدار و پاسدار ضر غامی رئیس صدا و سیما مجبورشدند برای کسب اعتبار مجازی وپوشالی لوطی جماران و بهانه تراشی برای خفه کردن صدای اعتراضی و انتقادی سران رقیب و زمینه و پرونده سازی برای متهم کردن شان تصویر خینی شیاد پاره و به آتش کشیده کشند و صحنه اش از تلویزیون پخش نمایند تا سوژه فراهم شود که بنا بر دستور کودتاگران لوطی جماران مجبور شود بر روی صحنه ی اجرای نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن حضریابند و بر سر منبر با روضه خوانی کردن گریز به صحرای کربلا بزند تا فضا برای مانور دادن چماقداران و قمه کشان لباس شخصی آماده شود تاکه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم آنگونه مداح گری کنند وپا منبری با منبر آخوندهاو طلبه های حکومتی و مزدور و مبلغ بگیرن که هرچه بیشتر بتوانند اشک بگیرند . چونکه بقول خمینی شیاد گفته بودهرچه می توانیدگریه کنید چونکه لاکن گّریه ثواب دارد.زیراکه اشک گیری احساسی و مصلحتی فرصت به مخالفان برای حضور و اعتراضات ضد حکومتی نمی دهد به خصوص اینکه دو روز مهم تاسوعا و عاشورا هم هست که نمی بایست همچون روز های قدس و 13 آبان و 16 آذر تبدیل به تظاهرات گسترده ی ضدحکومتی شود و این تظاهرات موجب شود به شتاب فروپاشی سرعت دهد.

بنابراین بسیج شدگان پس از این روضه خوانی لوطی جماران ازشیخ محمدیزدی گرفته تا غلامحسین الهام سخنگوی سابق دولت نهم و عضو شورای نگهبان دست نشانده که گفته این آخرین خطار و اولتیاتوم لوطی جماران به سران فتنه می باشدکه توبه کنند و در برابر لوطی جماران زانو بزنند و تسلیم شوند . اکنون نوبت قلمفرسای و لغز خوانی طلبه پاسدار قلم بر دست دروغ نامه ی کیهان رسیده است تاکه لبیک گویان ادامه ی توصیه ی روضه ی اشک گیری لوطی جماران را دنبال کند که وارد میدان جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوب شده تا که موضع گیری های نسبتاً درست گذشته ی اینان رالیست کند و اینگونه بعنوان اتهامات کیفر خواست علیه شان بکار گیرد :

"مباني و اصول آيت الله خميني كه متكي به فقه و سنت شيعه است، ديگر كارآمد نيست»، «قطع رابطه با آمريكا، خواسته تحميلي يك نفر بر كل مردم ايران است. دوران تك گويي به سر آمده است»، «حكومت ولايي با حكومت جمهور در تعارض است»، «نظريه كشف در باب ولايت فقيه (ديدگاه امام خميني) غيرعلمي و مخالف امنيت ملي است»، «جامعه ولايي انحصارگر و مستبد است»، «ولايت فقيه يعني خودكامگي و توسعه سياسي نفي خودكامگي است»، «نظريه عينيت سياست و ديانت (ديدگاه امام خميني و شهيد مدرس) زاييده افكار عاميانه و قديمي است»، «امام خميني و شهيد نواب صفوي خشونت گرا و كسروي و حكيمي زاده اصلاح طلب بوده اند»، «ولايت فقيه همان ديكتاتوري صالحان است و نظام جمهوري به عنوان دستاورد بزرگ بشريت، بهترين راه براي جلوگيري از ديكتاتوري است»...اينها تنها بخش كوچكي از هجمه وسيع و حساب شده از سوي كساني است كه داعيه خط امامي و اصلاح طلبي داشته و طي سالهاي اخير، علي الدوام در نشريات زنجيره اي (كه مستندات آن موجود است) عليه خط و آرمانهاي امام راحل (ره) روا داشته اند.انتشار تصاوير مربوط به هتك حرمت «عده اي بي ريشه» نسبت به تمثال حضرت امام(ره)، طي هفته اي كه گذشت، موجي از اعتراضات مردمي را عليه فتنه انگيزان و مسببين اين عمل ناپسند برانگيخت، اما فراتر از توهين به عكس امام(ره) توهين به انديشه هاي امام است كه نه فقط از سوي دشمنان تابلودار نظام بلكه از سوي عده اي كه خود را منتسب به خط امام دانسته و برچسب خط امامي بر پيشاني خود زده اند، سالهاست كه صورت مي گيرد"

. آخر مگر جز این است که تنه و شاخ و برگ و شکوفه و گل و میوه و محصول درخت حتی اگر پیوندی واصلاح شده باشدو اگر چنانچه ریشه فاسد وپوسیده نباشد برروی ریشه اش استوار می باشد و رشد و نمو می نماید و حیات دارد ؟ بنابراین حکومت کوتائی و نا مشروع و ضد مردمی کنونی که از کره ماه نیامده است ضمن اینکه مگر شرایط کنونی وابسته به همان دوران خمینی شیاد بنیانگذار این رژیم ضدبشری نمی باشد که اکنون در ادامه ی جنگ و نزاع قدرت هر مدعی در شرف اثبات سر سپردگی و وابستگی و مطیع و پیرو صدیق بودن خودش به خمینی شیاد می باشد. آنهم شیادی که جنگ خانمان برانداز 8 ساله ی ایران و عراق رانعمت الهی نامید و پس ازجنایات قتل عام های زندانیان سیاسی پس از 30 خردادسال 60 سندانکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67را در کار نامه ی سیاه وننگین خودش دارد که نه هر گز جای دفاع کردن ازاین شیاد وجود ندارد، بلکه آنانکه بیشتر زور می زنند تا اثبات کنند بیشتر به وی وابسته می باشند بیشتر هم در جنایات وی مسئول و سهیم و شریک می باشند.از جمله طلبه پاسدار قلم بردست یادداشت روزنویس که برای متهم کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها این چنین سنگ خمینی شیاد رابطورتاکتیکی بر سینه زده و رقبا را متهم و محکوم کرده است :

"شخصيت حضرت امام (ره) در بين آحاد مردم انقلابي ايران آنچنان رفيع است كه هيچكس نمي تواند در برابر جسارت به عكس ايشان بي تفاوت بوده و غيرت انقلابي اش به جوش نيايد. آيا مي توان در مورد اهانت هايي كه طي سالهاي اخير عليه تفكر امام خميني(ره) از سوي مدعيان اصلاح طلبي و حاميان و هوادارانشان صورت گرفته نيز ترديد كرد؟ آيا جرقه اهانت به امام، زماني كه يكي از مسئولان دولت اصلاحات در نشريه اي نوشت و گفت: «اگر بخواهيم همه حرف هاي امام را پياده كنيم، كشور از هم مي پاشد»، زده نشد؟ ماجراي اهانت به امام(ره) يك «حادثه» نبود بلكه «جريان» ممتدي است كه سالهاست از سوي دشمنان اسلام و انقلاب كليد خورده و اين روزها پرده از چهره پياده نظام هاي شكست خورده اين لشكر شوم فروافتاده است. منافقين جديد از يك سو نقاب انقلاب بر چهره زده و داعيه خط امامي و يار امامي دارند و از سوي ديگر با دشمن قسم خورده نظام و انقلاب پالوده مي خورند و از تعريف و تاييد و تمجيد آنان نه تنها اخمي- هر چند ظاهري- بر چهره شان نمي نشيند و بلكه قند هم در دلهاي غبار گرفته شان آب مي كنند. آنان به تعبير حكيمانه قرآن، مصداق منافقيني هستند كه از يك سو با مومنان ادعاي همراهي دارند و چون با شياطين و دشمنان خدا خلوت كنند با آنان نرد دوستي مي بازند. مشكل اين جماعت اين است كه خود را طلبكار امام و انقلاب و مردم مي دانند! بد نيست آقايان يك بار هم كه شده عناوين و القابي چون خط امام و يار امام و نخست وزير امام! كه سالهاست براي خويش ساخته اند را كنار بگذارند و اگر خود را دلسوز نظام مي دانند- كه البته براي مردم خلاف اين امر ثابت شده است- به روند جرياني كه عليه امام و انقلاب طي سالهاي اخير به راه افتاده و اين روزها ضديت با امام را از لا به لاي جلسات شبانه، سخنرانيها و نشريات به كف خيابانها كشانده است و همينطور موضع گيريها و بيانيه هاي خود، نگاهي بيندازند تا بفهمند كه براي رسيدن به مقاصد سياسي و جناحي و كسب مناصب قدرت، همه چيز- حتي امام(ره)- را فداي خود كرده اند. بعيد است ندانند كه در پيشبرد مقاصد خود هرگز موفق نخواهند بود و مردم و نظام ذره اي، از اهداف و شخصيت والاي حضرت امام(ره) كوتاه نخواهند آمد.امروز قضيه و سير جرياني كه اهانت عليه انقلاب و اركان نظام و امام و رهبري را به خيابانها و تجمعات كشانده، براي همه روشن شده است،.رهبر انقلاب در سخنان اخير خود تاكيد كردند: «كساني كه در مقابل ملت قرار گرفته اند، بي ريشه هستند و در برابر عظمت ملت ايران و انقلاب اسلامي توانايي ماندن نخواهند داشت... دشمنان ملت ايران و نظام اسلامي همچون كف روي آب هستند كه از بين خواهند رفت و آن چيزي كه باقي مي ماند اصل نظام اسلامي است.»"

در خاتمه اینکه این چگونه رژیم مدعی مردمی می باشد که ادعای ضریب حمایتی 86% پشتیبانی مردم دارد که فقط مردم کشور را تبدیل به سپربلا و ابزار تبلیغاتی و تهاجمی جنگ روانی جناحی و باندی علیه ی رقیب مغلوب و حفظ موقعیت حاکمان کرده است.آنگونه که با فراموش کردن عمدی نیاز ومطابات این مردم فقط از نام شان پیوسته سوء استفاده ی ابزاری می شود و یک ریز از سوی کودتا گران نا مشروع و ضد مردم و لوطی جماران دین فروش و جنگ افروز و قدرت طلب غارتگربصورت سیستماتیک علیه ی خود مردم و سران رقیب مغلوب متهم به سران فتنه مورد مانور تبلیغاتی و چماق تهدید واقع می شوند؟ درکجای جهان اینگونه با مردم در راستای جنگ قدرت وجنگ افروزی و دفاع ازپروژه ی هسته ای و صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و اهداف مشخص ضدمردمی برای حفظ و انحصاری کردن قدرت و ثروت استفاده می شود؟ بدتراینکه حاکمان عوامفریبانه با قول دروغ فروش نفت و تبدیل به نان کردن و بر توی سفره های خالی برد نبه مردم داده می شود.ولی درعمل تورم و گرانی لجام گسیخته با فقر و بیکاری بیشتر داده می شود ولی با کمال پرروئی وتوهین به فهم و شعور مردم بازهم ادعای دولت ساده زیست بودن و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران می شود.یا اینکه انتصاب و تقلب و کودتابه جای انتخابات آزاد نجام می گیرد. یاا ینکه کجای جهان سابقه دارد که سرکوب و ضرب و شتم منتقدان و معترضان با زندان و شکنجه و تجاوزوقتل وصدور حکم اعدام پاسخ داده شودو توقیف مطبوعات و سانسور خفقان و تفتیش عقاید به عنوان آزادی بیان و آزاد ترین کشورجها ن معرفی گردد؟ بنابراین بدون شک این رژیم ضدمردمی وکودتائی رفتنی می باشدواینگونه ترفندهاو صورت مسئله پام کردن ها و آدرس غلط با تحلیل های وارونه دادن هانه کمک به بقایش نمی کند ، بلکه شتاب مبارزه برای تغییرات دمکراتیک راشتاب می بخشد.

هوشنگ –بهداد

http://www.kayhannews.ir/880925/2.HTM#other203

دروغ نامه ی کیهان 25 چهار شنبه آذر ماه سال1388