چند گزیده ی خبر 17 آذر ماه سال 1388

الف>در محاكمه و مجازات جنايتكاران تعلل نشود

http://www.fararu.com/vdca0une.49nie15kk4.html

عیب است که پس از 30 سال تجربه به خصوص پیرامون قل های زنجیره ای که وجود دارد . آنهم در شرایطی که آمران و عامبان قتل های زئجیره ای دست به کودتا زده و قدرت را قبضه و نظام کودتائی فاشیستی تروریستی را یکپایه کرده اند چگونه قرار است که چاقو دسته ی خودش را ببرد که احمد توکلی هنوز توی باغ نیست و متوجه نمی باشد که توقع مجازات با زداشتگاه کهریزک را دارد که شامل امثال فرمانده نا جا و معاون وی وچند وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می شود؟

سایت اصولگرای الف در گزارشی با عنوان "در محاكمه و مجازات جنايتكاران نبايد تعلل شود" ضمن اشاره به جنایاتی که در بازداشتگاه کهریزک به وقوع پیوسته است ،نوشت: در پي انتشار وقوع جناياتي در بازداشتگاه كهريزك در تيرماه گذشته و تعلل مراجع قضايي در محاكمه، معرفي و مجازات جنايتكاران، آمران و مسئولان آن بازداشتگاه، حدود سه ماه پيش رييس محترم مجلس شوراي اسلامي هياتي از نمايندگان مردم را براي بررسي موضوع و گزارش به خانه ملت مامور كرد.

60 نماينده در پی استيضاح محرابیان

http://www.fararu.com/vdcdnx0s.yt09o6a22y.html

این پیگیری استیضاح کردن تلاش بازار مکاره مجلس هشتم برای زدن زیرآب خواهر زاده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که می تواند بستر سازی یقه گیری و دراز کردن خود پاسدار گماشته احمدی نژاد باشد .

سليمان جعفرزاده با بيان اينكه تا پايان اين هفته طرح استيضاح علي‌اكبر محرابيان وزير صنايع را آماده خواهند كرد، از ارائه آن در هفته آينده به هيات رئيسه مجلس خبر داد. به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينكه تاكنون بيش از 60 نفر از نمايندگان براي امضاي اين طرح اعلام آمادگي كرده‌اند، اظهار داشت: مهم‌ترين محورهاي استيضاح آقاي محرابيان عبارت‌است از تعطيلي بخش صنعت كشور، ارائه آمارهاي غلط از سوي ايشان، انتصاب اطرافيان و فاميل‌هاي وزير در پست‌هاي كليدي اين وزارتخانه و عدم حمايت از توليدكنندگان. وي با بيان اينكه درحال حاضر صنعت كشور در دو راهي خصوصي‌سازي و دولتي بودن باقي مانده است، ادامه داد: متاسفانه 70 درصد شهرك‌هاي صنعتي كشور به دليل عدم حمايت وزارت صنايع و عدم نقدينگي تعطيل شده‌اند و وزير صنايع علي‌رغم وعده‌اي كه داده بود هيچ تحولي در صنعت كشور ايجاد نكرده است و چتر حمايتي از صنعت نگشوده. .

ادعای نیوزویک درباره حسین درخشان شاهد اصلی دادگاه‌های اخیر شناسایی شد؟

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97505

روزنامه ونگار فعال سابق دوم خردادی ها در دوران خاتمی ها که سپس به کانادارفت و از آنجا آنگونه علیه دوم خردادی ها مخالفین قلم زنی می کرد که چپ و راست مورد استقبال دروغ نامه ی کیهان علیه ی مخالفان واقع می شد . اماعجیب است که پس از بازگشت به ایران و باز داشت و زندانی شدن و اعترافکردن اکنون گزارش شده که کشف شده است که وی جاسوس چند جانبه می باشد.

شاهد مرموز دادگاه‌های پس از انتخابات، ممکن است در واقع همان کسی باشد که پایه‌گذار انقلاب وبلاگ نویسی در ایران بود.

گزارش فارس از دانشگاه تهران در 17 آذر- 5 ضرب و شتم تصويربردار و دزديدن دوربين صداوسيما توسط حاميان موسوي.خبرگزاري فارس: حاميان موسوي در دانشگاه تهران پس از ضرب و شتم تصويربردار و خبرنگار واحد مركزي خبر، دوربين صدا و سيما را دزديدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809170989

طبق گزارش گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز کودتاگران پاسدار فارس چقدر چماقداران بسیج و لباس شخصی ها مظلوم و مؤدب و صبور شده اند آنگونه که مورد تهاجم واقع و مجروح می شوند . ولی حتی واکنش هم نسبت ب مهاجمین حامی موسوی از خود انجام نمی دهند ! بدون شک این فرافکنی کردن نوعی پرونده سازی کردن علیه موسوی و نفرات دستگر شده در روز 16 آذر می باشد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، حاميان موسوي در دانشگاه تهران كه به دليل حضور حداكثري دانشجويان انقلابي قدرت ابتكار عمل در دانشگاه تهران را از دست داده‌اند، دقايقي پيش تصويربردار و قمري‌وفا خبرنگار واحد مركزي خبر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و دوربين صدا و سيما را ربودند. اين افراد همچنين تعداد ديگري از دانشجويان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. هم‌اكنون دانشجويان انقلابي مجروح شده به بيرون از دانشگاه و انتقال به درمانگاه براي معالجه منتقل شده‌اند. با اين حال، دانشجويان انقلابي و ولايي با ذكر اين نكته كه حاميان موسوي به دنبال درگيري و بهره‌برداري از آن براي به التهاب كشاندن دانشگاه و كشور هستند، از درگيري با اين افراد خودداري مي‌كنند.

گزارش خبرنگاران كيهان از ناكامي پياده نظام آمريكا در «ايستگاه آخر»
پاسخ پشيمان كننده دانشجويان به فتنه گران در 16 آذر

http://www.kayhannews.ir/880917/2.htm#other201

این گزارش دروغ نامه کیهان سر بازجو حسین شریعمداری آن روی سکه گزارش خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس می باشد زیرا که بطوردربست از موضع ضعف قدرت نمائی شده ووارونه گزارش داده شده است

کیهان و خوانندگان

پيشنهاد مي شود كه در اخبار و مطالب مربوط به حمله به شيعيان يمن، به جاي آل سعود، نوشته شود آل جهود. يك شهروند

جالب است رحیم مشائی عاشق اسرائیل شده است و هیئت هسته ای در قاهره روی میز مذاکره بطور پنهانی با مقامات هسته ای اسرائیل می نشیند و دیدار پنهانی در هتلی در شمال کشور با جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی می کند .ولی اکنون که فاش شده است پاسداران پول و سلاح و حزب الله لبنان به یمن فرستاده تا شیعیان حوثی اقدام به ناامنی کنند . اما آل سعود آل جهود شده است.

نشست بسيج دانشجويي دانشگاه تهران به مناسبت 16 آذر

http://www.kayhannews.ir/880917/2.htm#other201

چماقداران بسیجی آنگونه وضع شان خراب شده است که به جای جا خالی دادن پاسدار گماشته احمدی نژاد در دانشگاه بمناسبت روز 16 آذر مجبور شدند تاکه از سجاد صفار هرند ی آقا زاده چماقدار وزیر سابق فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ار شاد محمد حسین صفار هرندی دعوت برای سخنرانی کنند.

بسيج دانشجويي دانشگاه تهران ديروز با برگزاري نشستي با حضور دو تن از دانشجويان اين دانشگاه به تحليل وضعيت دانشگاه هاي كشور پرداخت.

آقايان منزل تشريف داشتند... (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880917/2.htm#other207

موضع گیری علیه موسوی و بیانیه 15 آذر وی و وصل کردنش به آمریکا چون سربازجو پاسدار شریعتمداری می خواهد وانمود کند که معترضان دانشجو ومردم حمایت کننده ی دانشجویان معترض به خاطر این بیانیه موسوی و آمریکا در دانشگاه های سراسر کشور حضور یافته و تجمع کرده و فر یاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر دادند.

عطاء ا... مهاجراني: كمك گرفتن از آمريكا و اسرائيل چه عيبي دارد؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880917/2.htm#other208

سایت جرس و عطا ء اله مهاجرانی و محسن کدیور و عبدالعلی بازر گان هم آمریکائی شده اند . معلوم نیست اگر چنانچه آمریکا خیلی بد است . پس برای چه وزیر آدم ربای وزارت جاسوسخانه منوچهر متکی به آمریکا سفر می کند و بطور پنهانی با مقامات آمریکائ مذاکرات هسته ای می کند؟

سردبير فراري سايت مشاركت دوستان خود را شرمنده كرد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880917/2.htm#other211

اینهم یک نوع پرونده و سناریو سازی دیگر که علیه ی حنیف مزر وعی شدهاست که فرزند رجبعلی مزروعی عضو حزب مشارکت اسلامی می باشد.

موفق الربيعي: حزب بعث دشمن اصلي ايران در عراق است
http://www.kayhannews.ir/880917/14.HTM#other1407

بازی کردن با مهره ی تابلو ولو رفته ی لوطی جماران و پاسداران و دولت فخیمه ی انگلیس که اکنون پس از اصلاح قانون انتخابات پارلمانی عراق وی ببازی گرفته شده است تا اینگونه دخالت گری و کارشکنی در عراق دنبال شود . ضمن اینکه اینگونه موضع گیری کردن مترادف یادداشت روز امروز دروغ نامه ی کیهان و سر مقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی می باشد که پیرامون همین موضوع اصلاح قانون انتخابات پارلمانی عراق است.

مشاور امنيت ملي پيشين عراق تأكيد كرد كه حزب بعث سعي مي كند تا با دشمن جلوه دادن ايران توجيهي براي فعاليت هاي ضد ايراني، عراقي و كويتي اش بيابد.


انفجار در مدرسه ابتدايي عراق 62 كشته و زخمي بر جاي گذاشت

http://www.kayhannews.ir/880917/14.HTM#other1412

این گزارش خبری هم مر تبط با گزارش خبر قبلی می باشد . همچنین این انفجار و انفجاراتی که بعد از این انفجار در عراق رخ داده است بدون شک کار عوامل لوطی جماران و پاسداران می باشد . زیرا که مرتبط با قانون اصلاحاتجدید پارلمان عراق می باشد که چون مورد مخالفت لوطی جماران و پاسدارا نمی باشد بنا براین برای انتقاموزهر چشم گیری و ناامن کردن فضای عراق قبل از زمان بر گزاری انتخابات عراق دست به اینگون اقدامات تروریستی و جنایتکارانه در عراق زده می شود.