گزیده خبر های 27 آذر ماه سال 1388

احمد خاتمی : ملاک خوبي اشخاص ولايت مداري آنان است

به نظرمی رسد که مسئولیت و مأموریت امام جمعه ی موقت تهران دردفاع از جایگاه ولایت فقیه که مردم معترض فریاد مرگ نثارش می کنند از سوی این عضو مجمع خبر گان و شاگرد و مرید آخوند دزد و متحجر انگلسی مصباح یزدی این روز ها خیلی زیاد شده است . برای اینکه میان قم و تهران و سمنان و شهرری و ... سرگردان و حیران و روضه خوان با مداحی گری و عربده وتیغ کشی کردن علیه ی سران رقیب مغلوب فعال می باشد و به مناسبت محرم و بقول لوطی جماران می بایست چپ و راست منبر رود و گریز به صحرای کربلا بزند و مشغول اشک گیری شود تابا احساساتی کردن عوام و جیره بگیران و بسیجیان چماقدار به هیجان آمده وترمز بریده و دنده عقب کنده به جان منتقدان کیش داده و حمله ور شوند تا با ضرب و شتم و مجروج نمودن و بازاشت و تجاوز و شکنج و شاید هم قتل موجب شود که بیشتر اشک گیری شود

شهر ري - امام جمعه موقت تهران خطاب به خواهران بسيجي حوزه هاي عمليه استان تهران گفت: در ايام ماه محرم به صراحت بگوييد ملاک خوبي اشخاص ولايت مداري (اعتقاد به ولايت فقيه) آنان است. به گزارش ايرنا، "احمد خاتمي" در همايش خواهران بسيجي حوزه هاي علميه استان تهران در مصلاي شهر ري در خصوص چگونگي برگزاري مراسم ماه محرم الحرام افزود: در ايام ماه محرم از ولايت مداري سخن گفته شود و يقين بدانيد هر کسي که در مسير ولايت حرکت کند، در گردنه هاي سخت سياسي موفق مي شود. وي اظهار داشت: معيار به مردم بدهيد و به مردم بگوييد ملاک خوبي اشخاص ولايت مداري است و همراهان با ولايت با مردم و همراهان با ضد ولايت با بيگانگان و دشمنان هستند. وي خاطرنشان کرد: در مراسم ايام محرم بايد مرز امروز اردوگاه حسيني و يزيدي به مردم به درستي نشان داده شود. وي از همه آحاد مردم خصوصا قشر حوزوي خواست که اسير فضاي مسموم ايجاد شده توسط دشمنان نشوند.

انتقادات رییس قوه قضاییه به قوه قضاییه

http://www.fararu.com/vdcaeone.49niw15kk4.html

گفته می شود ماهی از سرگندیده می شود ونه از دمش . اکنون وقتی رژیمی از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشدکه دستگاه قضائیه ای دارد که آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و بی عدالتی می باشد که پشتیبان کلان دزدان حرفه ای و غارتگران و جانیان حرفه ای می باشد وبیشماران صدور احکام جنایت و تبعیض آمیزعلیه ی محرومان و قربانیان وآفتابه دزدان صادرکرده است. اکون پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد و در روند جنگ قدرت و ثروت باندی و رشد اختلافات و تضاد های باندهای مافیائی در گیر جنگ قدرت و ثروت بالا گرفته است درشرایطی که 80 % جمعیت کشور زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند که بقول علی تابش نماینده مدعی اصلاح طلب بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم 30% جمعیت کشور زیر خط فقر مطلق اقتصادی دست و پا می زنند . اما رئیس انتصابی دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد اعتراف کرده است که اینگونه فاسد ر شد کرده وکرم ازخود درخت می باشد:

برخي افراد پرونده‌هاي صدها ميلياردي مفاسد اقتصادي دارندآيت الله لاريجاني با تاكيد فراوان بر موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادي بر ضرورت مبارزه قاطعانه با اين مفاسد و همچنين پرونده‌هايي كه از پيش بوده و مورد بررسي قرار نگرفته است و يا به كندي بررسي مي‌شود از روساي دادگستري‌ها خواست كه اجازه دور زدن پيگيري پرونده‌ها و صدور حكم را به اين متهمان ندهد. رئيس كل قوه قضائيه در اين خصوص ادامه داد: به نظر مي‌رسد كه اشكالاتي كه در خصوص اين پرونده‌ها و رسيدگي به آنها بيان مي‌شود بيشتر شبيه بهانه است تا اشكال و تنها منجر به اطاله دادرسي مي‌شود. وي افزود: برخي افراد پرونده‌هاي صدها ميلياردي مفاسد اقتصادي دارند اما اين پرونده‌ها به جريان نمي‌افتد مثل موضوع معوقات بانك‌ها و يا بحث تجاوز به اراضي ملي. برخي افراد ياد گرفته‌اند كه با صورت سازي‌هايي كه مي‌كنند شكل قانوني به حركات خود بدهند. اما بايد با آنها برخورد قانوني با حذف صورت سازي‌هاي آنان داده شودرییس قوه قضاییه گفت: برخي افراد پرونده‌هاي صدها ميلياردي مفاسد اقتصادي دارند اما اين پرونده‌ها به جريان نمي‌افتد مثل موضوع معوقات بانك‌ها و يا بحث تجاوز به اراضي ملي. برخي افراد ياد گرفته‌اند كه با صورت سازي‌هايي كه مي‌كنند شكل قانوني به حركات خود بدهند. اما بايد با آنها برخورد قانوني با حذف صورت سازي‌هاي آنان داده شود. از روساي دادگستري‌ها مي‌خواهم كه در خصوص احكام اعدام حداقل دو هفته قبل از اعدام موارد را گزارش كنند و بعد از تاييديه مركز و خصوصا حوزه رياست اقدام كنند.

اظهارات سردار نقدی درباره مدیریت بحران

http://www.fararu.com/vdcj8het.uqemyzsffu.html

رژیم کودتاگرنا مشروع و ضدبشری به چه افلاس و درماندگی افتاده است که بلندگویش یک پاسداربد نام عراقی شده است که نقش اساسی دربسترسازی کودتای کنونی در دوران شهردار تهران بودن کرباسچی داشته است که اکنون خودش را وکیل تسخیری مردم ایران کرده است . آنگونه که این فر مانده ی بسیج چماقدار که زائده ی سرکوبگر و وصل به پاسداران کودتا گر می باشد بیش از پاسداران دیگر فعال شده وهمه جا حضور دارد و روضه حوزوی چاشنی به تهدید و تحلیل پاسداری می کند و اگر لازم باشد شلیک هم می کند . بهرحال اکنون چنین مدعی تحلیل گرمدریت بحران شده است که خبر گزاری پاسداران دروغ پردازفارس باآب و تاب بازتاب داده است که فرا رو آنرا کپی و رله کرده است .

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، اطلاع‌رساني و هدايت افكار مردمي را به عنوان مهم‌ترين نكات مديريت بحران عنوان كرد. سردار محمدرضا نقدي در مراسم چهارمين كنگره بين‌المللي بهداشت، درمان و مديريت بلايا كه به همت سازمان بسيج جامعه پزشكي برگزار شد با اشاره به اهميت مديريت بحران و نياز كشور به يك سيستم براي جلوگيري از بي‌نظمي در بحران‌ها، گفت: مسئولين مكلف هستند همان طور كه به مطالبات مردم در زمان‌هاي عادي پاسخگو هستند، در زمان قبل از بحران‌ها و قبل از وقوع بلايا به مطالبات مردم نيز اهميت دهند. وي مديريت بحران را در سه حوزه زماني تقسيم كرد و افزود: در مواجه با يك بحران سه زمان وجود دارد، يكي قبل از بروز بحران، در زمان بحران و بعد از وقوع آن كه مسئولين موظفند قبل از بحران مشكلات را پيش‌بيني كرده و احتمالات آينده را مدنظر داشته باشند.

آیت الله جوادی آملی: وقتی اختلاف باشد هوی حاکم است

http://www.fararu.com/vdcamane.49nio15kk4.html

آخوند جوادی آملی که به عنوان اعتراض به شرایط کنونی از سمت امام جمعه ی موقت بودن قم مدتی پیش استعفا داد اکنون بخاطر دفاع غیر مستقیم از دو خواهر زاده ی انگلیسی خود که محمد صدق و پاسدار علی لاریجانی که رئیس دو نهاده آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و بازار مکاره ی مجلس هشتم کمدی و دکوری و انتصابی هستند مجبور شده است از مضرات اختلاف و هوای نفس حاکم شده ی ناشی از قدر وخرت وخربودن شرایط برای طلبه هایش در قم بگوید:

یک استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با یاد آوری آسیب ها و آفت های اختلاف اظهار داشت: وقتی اختلاف به وجود آمد حق، حاکم نیست بلکه هوی حاکم است در چنین شرایطی هر کس حرف خود را حق می داند و پرده ای جلوی چشمش کشیده می شود و حاضر نیست حرف دیگران را بپذیرد.یک استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با یاد آوری آسیب ها و آفت های اختلاف اظهار داشت: وقتی اختلاف به وجود آمد حق، حاکم نیست بلکه هوی حاکم است در چنین شرایطی هر کس حرف خود را حق می داند و پرده ای جلوی چشمش کشیده می شود و حاضر نیست حرف دیگران را بپذیرد.

ماجرای شلیک گلوله سردار نقدی به بهروز در گوشی

http://www.fararu.com/vdciyvap.t1aqw2bcct.html

چند گزینه برداری از مطبوعات و سایت های خبری که باز تاب داده شده است بیشتر ماهیت سردار پاسدار نقدی عراقی فر مانده ی بسیج را برجسته کر ده استو ثابت کرده که وی داری چه نوع گفتمان و رفتاری با خودی هادارد تا چه رسد به غیر خودی ها و چرا وی محور اصلی بازتاب خبری خبر گزاری دروغ پر داز فارس وابسته به پاسداران شده است ؟ یا اینکه گزارش خبر موضع مصطفی تاجزاده در مورد آخوند جنتی که پیرو آن محسن مخملباف هم در بازگوئی خاطرات زندان خود که در سال 57که کرده است و به رابطه ی دوستی خود درون زندان به حسین جنتی عضو سازمان مجاهدین خلق اشاره کرده که فر زند آخوندجنتی بود . در ادامه تشریح کرده است که چگونه موقع بازجوئی ازسوی رسولی شکنجه گر و باز جوی معروف و منفور ساواک شاه آخوندجنتی را دیده که با دستان لرزان مشغول پر کردن فرم بازجوئی و قسم خوردن بود که گفته بود بر سر منبر چیزی علیه شاه به جز ابا عبدالحسین نگفته است . سپس اشاره به پس ازانقلاب و موقعیت و موضع وی گفته که چگونه 40روز شکر گزاری بدلیل شهیدشدن فرزندش در در گیری در سال 61 در اصفهان گرفته بود . همچنین با خبر شکایت کردن پاسدار علی لاریجانی از رجانیوز که حامی پاسدارگماشته احمدی نژاد است در گزینه خبر بعدی اشاره شده است که نشانگر دلیل روضه ی مضرات اختلاف خواندن آخوند عبدالله جوادی آملی می باشد که ناشی از چیست؟

ماجرای شلیک گلوله سردار نقدی به بهروز در طول هفته جاری، در برخی سایتهای اینترنتی اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه، سردار نقدی در جلسه هیئت‌مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران به سوی مهندس حجت الله بهروز شلیک کرده و او را مجروح ساخته است که در نهایت با کمک حاضرین ، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک به بیمارستان منتقل می شود. به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا»، این اخبار پیرامون درگیری مسلحانه این فرمانده بسیج با مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک در حالی منتشر شده است که ، مهندس بهروز در جلسه دیروز شورای شهر تهران حاضر بود و چهره خندان وی تناسبی با یک مجروح گلوله خورده نداشت. مهندس حجت‌اله بهروز، ضمن اشاره به اخبار درگیری یاد شده احوال وی را جویا شد که این مسئول شهرداری تهران با خنده و تعجب تمامی اخبار منتشر شده را تنها شایعه دانست. شرط تاج زاده براي دفاع در دادگاه روزنامه اعتماد نوشت: مصطفي تاج زاده عضو شوراي مرکزي حزب مشارکت در ديدار هفتگي با خانواده خود گفته است؛من عمر و زندگي خود را وقف پيروزي و استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران و خدمتگزاري به نظام کردم. حال اگر در اين دادگاه شرکت کردم فقط به خاطر احترام به قانون بود. وي در ادامه افزوده است؛ من 10 سال پيش از آقاي جنتي دبير شوراي نگهبان شکايت کردم اما به شکايت من رسيدگي نشد، در حالي که اگر آن زمان به شکايت من رسيدگي مي شد مشکلات اخير که در انتخابات رياست جمهوري به وقوع پيوست، تکرار نمي شد. عضو شوراي مرکزي سازمان مجاهدين انقلاب تصريح کرده است؛ حداقل انتظار من از قوه قضائيه اين است که به شکايت مطرح شده بدون در نظر گرفتن مقام و موقعيت افراد رسيدگي شود زيرا نبايد هيچ فردي مصونيت خاص داشته باشد. علی لاریجانی از رجا نیوز شکایت کرد رجا نیوز نوشت: علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي از پايگاه اطلاع‌رساني رجانيوز به‌دليل درج خبر "چرا کردان از لاریجانی‌خواست که به عیادتش نرود؟" شكايت كرد.اين شكايت توسط محمد جعفري مديركل حوزه رياست مجلس به نمايندگي از علي لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی تقديم دادسراي كاركنان دولت و رسانه‌ها شده است.

محمد رضا باهنر در نشست خبری با هاشمی رایزنی می کنیم

http://www.fararu.com/vdchi6nx.23n-wdftt2.html

به نظر می رسد که بافرارسیدن ماه محرم وایجادوحشت باندهای مافیائی حامی رژیم کودتا گران نا مشروع که بشدت ترسیده و احساس خطر از اتفاق تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی در روز های تاسوعاو عاشورا کرده اند زیرا که نگران خارج شدن ابزار سوء استفاده گری ماه محرم همچون روز های قدس و 13 آبان و 16 آذر هستند که از سوی مخالفان و منتقدان تبدیل به حرکت های اعتراضی ضد حکومتی شد . بنابراین محمد رضا با هنر بدلیل به خطر افتادن منافع غارتگری باند مفتخوران و غارتگران و تجارت پیشگان مؤتلفه ی انگلیسی وارد صحنه شده است و بارهنمود دادن این عضوفعال و کار چاق کن پشت پرده ی باند مافیائی غارتگر مؤتلفه ی انگلیسی که اعتیاد مزمن به مفت خوری توبره و آخور و غارتگری چند جانبه دارند که تأکید کرده رهبران رقیب مغلوب اگر چنانچه قرار است تحمل شوند و رسانه ای داشته باشند می بایست که رابطه ی خودشان با برون مرز را قطع کنند وتن به به فرهنگ سانسورو خفقان و تفتیش عقاید و تأئید کردنش در داخل کشور دهند . همچنین توصیه و دعوت به سکوت و تسلیم رفسنجانی مکار و بساز و بفروش و تسلیم شدن دربست وی در برابر لوطی جماران و کودتا گران پاسدار و تأئید دولت نامشروع با رئیس جمهور تقلباتی قلابی کرده است. البته این نایب رئیس دوم بازار مکاره ی مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم تلاش مذبوحانه کرده است تا که با پاک کردن صورت مسئله و فضای انفجاری جامعه و فریاد های مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و شعار های رادیکال دیگر بس فراتر از خواست رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشد . همچنانکه اگراعتباری موسوی وکروبی کسب کرده باشند بدلیل همین ایستادن و مقاومت کردن و کشاندن خودشان در حد توان با جنبش اعتراضی مردم ایران می باشد که هرگز هم این جنبش اعتراضی که خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد با هیچ ترفنند و تهدید و زد و بندهای پشت پرده کنترل ومهار شدنی نمی باشد که محمدرضا با هنر عضو معتاد باند غارتگر مافیائی مؤتلفه در شرف واسطه گری و جوشکاری برایعبور از بحران های فراگیر و رو به رشد بر آمده است .

باهنر با اشاره به اوضاع کشور و افزایش افراطی گیری در فضای سیاسی، گفت: «قرار است جلسه‌ای با هاشمی برگزار شده و در رابطه با مباحث فعلی کشور با ایشان رایزنی شودمحمد‌رضا باهنر در نشست خبری با خبرنگاران در رابطه با اظهارات پیشین خود مبنی بر اینکه اپوزیسیون نیز می‌تواند از امکانات رسانه‌ای برخوردار باشد و امکان اجرای این موضوع در شرایط فعلی کشور که برخوردهای قهری با افرادی چون میرحسین موسوی، مهدی کروبی صورت می‌گیرد، گفت: «هر حکومتی دارای اپوزیسیونی است که در داخل یا خارج از نظام فعالیت می‌کنند. تکلیف نظام‌ها با اپوزیسیون‌های خارج از کشور کاملا مشخص استموسوی و کروبی در صورت مرزبندي با خارج، مي‌تواند رسانه داشته باشندوی افزود: اما در رابطه با اپوزیسیون‌های داخل نظام و افرادی مانند آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی باید گفت این افراد تنها درصورتی می‌توانند رسانه و حزب داشته باشند که تکلیف خود را با رفتارهای فراقانونی افرادی که به نام آنها امنیت ملی کشور را با خطر مواجه ساخته‌اند، روشن کنند. دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: موسوی و کروبی ظرف چند ماه گذشته رفتارهایی داشتند و تصمیماتی اتخاذ کردند که با اپوزیسیون خارج از نظام هم راستا بود وی همچنین در رابطه با اظهارات سجادی سخنگوی پیروان خط و امام رهبری که گفته است این جبهه تذکراتی به هاشمی رفسنجانی داده است، نیز گفت: از متنی که آقای سجادی از ارایه آن به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده است، اطلاعی ندارم، اما قرار است جلسه‌ای با هاشمی برگزار شده و در رابطه با مباحث فعلی کشور با ایشان رایزنی شود. وی تاکید کرد: این که گفته می‌شود به هاشمی رفسنجانی تذکرهایی داده شده هنوز این اتفاق نیفتاده است، اما در هر صورت جبهه پیروان خط و امام رهبری هر چند وقت یکبار برای ایجاد آرامش در جامعه و همچنین وحدت، جلساتی با رییس مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌کند و نشست آتی ما نیز بر همین اساس برگزار خواهد شد توصیه های دلسوزان دستاویز سوء استفاده وی متذکر شد: در حال حاضر فضایی در جامعه وجود دارد که توصیه‌های دلسوزان دستاویزی برای سوءاستفاده برخی افراد شده است. بنابراین ما نیز می‌گوییم در صورتی که ضرورتی برای اعلام موضع هاشمی وجود ندارد، کمتر صحبت کنند و صحبت‌های خود را نیز با دقت بیشتری بیان کنند.

بهداد از شاگردی شریعتمداری تا معاونت مشایی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13552

چه تعجبی؟ مگر گفته نمی شود در و تخته بهم چفت می شود یا اینکه آب گند گودال یا مرداب را می یابد. یا اینکه گفته می شود تره به تخمش می رود و غلومی به صاحب یا اربابش . خوب اینان هم جزو باندهای مافیائی خرافه پرست کودتاگر بقدرت رسیده می باشند که از تروریست و تیر خلاص زدن و گمنامی و مأمور اطلاعاتی یا گزارشگری دروغ پردازی برای ورق پاره یا دروغ نامه بودن اکنون به رئیس جمهوری و پست و مقام های دیگر رسیده اند که می بایست هوای همدیگر راداشته باشند . بنابراین این مشاوره شدن هم غیر مترقبه نیست . همانگونه که تئاتر نا بود کردن اسرائیل و هم زمان اجرای نمایش دوست اسرائیل بودن هم تعجب آور نیست . زیرا که برای کسب قدرت و حفظ آن می بایست هنرمند حراف و دروغ گو وخالی بند ووارونه و هذیان گوی حرفه ای و ماهر و تغییر پذیر بود.

برخی تحلیلگران از انتصاب احتمالی مدیرعامل ایرنا به عنوان معاون سیاسی رحیم مشایی ابراز تعجب کرده اند. .بهداد که پیشتر از شاگردان حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان خوانده می شد اکنون در آستانه معاونت کسی است که شریعتمداری بیشترین مخالفت را با او دارد. اما این در حالی است که یک خبرنگار خبرگزاری ایرنا نیز پیشتر مدعی شده بود به دلیل حمایت از رحیم مشایی و انتشار یادداشت هایی در حمایت از مشایی در این خبرکزاری از سوی بهداد تحت فشار قرار گرفته و ناچار به ترک این خبرگزاری شده است .

از دكتر قاليباف تا قاضی مرتضوی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13559

چرخش پست رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز از سال 83 تا کنون میان پاسدارسردار قالیباف شهردارو رقیب کنونی پاسدار گماشته احمدی نژاد و سر دار نقدی عراقی و فرمانده کنونی بسیج و غلامحسین الهامسخنگوی دولت نهم و عضو نونی شورای نگهبان دست نشانده و بالاخره جایگزین اینان شدن عنصر بد نام و منفور و قاتل و شکنجه گرو قصاب مطبوعات سعید مرتضوی است که بدستور پاسدار گماشته احمدی نژاد انجام شده است .

با حكم رئيس دولت دهم، سعيد مرتضوي به عنوان چهارمين رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در كشور معرفي شد

آیا روز جمعه، "خط سبزها" شکسته می شود؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13560

وقتی که رژیم نا مشروع و ضد بشری که بر اساس جنگ نعمت الهی بنا شده باشد و تا کنون بقایش را مدیون همین شالوده ی جنگ افروزی دانسته که توانسته ادامه دهد . مشخص است در شرایطی که پس از کودتای 22 خرداد ناشی از جنگ قدرت و حفظ رقیب مغلوب دوم خردادی ها که نا مشروع بودن فاش و علنی شده است . زیرا که با واکنش اعتراضی روز افزون فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای کودتاگر مواجه شده است . چاره ای ندارد به جز ادامه ی تاکتیک نعمت جنگ خارجی را داخلی کند . یعنی اینکه جنگ با مردم را به پیش ببرد . بنابراین کودتاگران می خواهند وانمود کنند که نارضایتی عمومی حاصل بیش از 3 دهه ی گذشته ی حاکمان وولایت فقیه نمی باشد ، بلکه عامل تحریک کردن مردم سران رقیب مغلوب می باشد بهمین دلیل بقول گزارشگر حجم آتش جنگ با در مواضع رقیب خصم شده ریخته می شود که مرکز فرماندهی آتش صدا و سیمای پاسدار ضر غامی شده است.

در جنگ، چندان مهم نیست که چقدر و چه حجم "آتیش" بریزی روی مواضع طرف مقابل، مهم اینه که نتیجه چه خواهد شد؟ اینکه بعد از پایان گلوله باران و ریختن نخودها، ببینی که دشمن هنوز سر مواضع اش باشد یا نه ؟ و اینکه بتونی خط رو بشکنی و "پیشروی" کنی...چیزی که الان شاهد آن هستیم این است که صداوسیما تقریبا برنامه های عادی اش رو قطع کرده(به خصوص شبکه خبر و ٢:٣٠ به عنوان دو لشگر خط شکن) و "با همه توان" در مورد راهپیمایی روز جمعه 27 آذر تبلیغ و تهییج می کند...‌عملا با این حجم آتش ریختن، "عادی بودن وضعیت" زیر سئوال می رود و مردم این پیام واضح را از تلویزیون(به عنوان نافذترین رسانه در ایران) دریافت می کنند که ..."نه انگار یک خبرهایی هست" ...چیزی که عملا تا الان از سوی رسانه های رسمی نفی می شد، اما چرا این ریسک رسانه ای انجام می شود؟ چرا این ریسک بزرگ انجام می شود که تصویر پاره شده امام خمینی روزانه،‌بارها و بارها از همه شبکه های سراسری پخش شود؟واقعیت این است که به نظر می رسد نظام عزم خود را جزم کرده است که "غائله ناشی از انتخابات ریاست جمهوری دهم" را که امروز وارد "هفمین ماه" حیات خود را می شود را "جمع" کند به هرقیمت...

" ايرنا " عزادار شد "

بر اساس کشته شدن پزشک وظیفه رامین پور اندر جانی و کندن کلک پاسدار علی کردان و روانه بخش سی سی سیو وحالت اغماء کردن پاسدار سردار رادان شاید این سانحه هم ساختگی وهم نوعی تسویه و پاک سازی درونی منتقدان بوده است .

روساي دفاتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در استان اردبيل و شهرستان آستارا در اثر سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند.آقايان کريم نيرومند و آرمان سيف اللهي که براي نشست دو روزه روساي مراکز و نمايندگي هاي ايرنا طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان به سر مي بردند ، در مسير بازگشت از ماموريت ، به علت وقوع حادثه جاده اي ، در گذشتند.در اين سانحه قاسم شريعتي رييس دفتر ايرنا در استان گيلان نيز به شدت مصدوم شده و تحت درمان است.سایت شفاف درگذشت همکاران رسانه ای خود را به اصحاب رسانه و خانواده بزرگ ایرنا تسلیت می گوید.

جریان فتنه می خواهد جلوی هدفمند شدن یارانه ها را بگیرد

واقعاً اینگونه اختراعات عجیب و غریب که پس از رنگ باختن معرکه گیری مبارزه ا آمریکا مد شده است و چاشنی تاکتیک تبلیغاتی منحرف کردن اذهان عمومی شده است تا که هم بهانه برای فرار پاسخ دادن مسئولین به شرایط حاکم باشد . هم توجیه گر عدم برآورده شدن مطالبات و نیازهای مردم از سوی دولت نامشروع باشد در صورتی که اعتراضات گسترده ی مردم حاصل عملکرد بیش از 30 سال گذشته ی دولت مردان و کودتای پاسداری 22 خرداد 88 می باشد که تلاش مذبوحانه می شود با اختراع و ابداع عنوان کودتای مخملین سبز وجنگ نرم افزاری و جریان فتنه و امثالهم که مرتبط با ادامه ی جنگ قدرت و حذف کامل رقیب دوم خرادی ها و ناشی ازاختلافات و تضادهای میان مدعیان اصول گرایان حاکم کودتائی می باشد

در حالی که هنوز لایحه هدفمندسازی یارانه ها در میانه راه مجلس و دولت و شورای نگهبان معطل است یک عضو دولت از کارشکنی جریان فتنه برای تعطیلی این قانون خبر داد.وزیر دادگستری که دارای سمت قضایی و امنیتی در دولت است از کارشکنی فتنه گران در برابر اجرای هدفمند سازی یارانه ها خبر داد.به گزارش جهان مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در این رابطه اظهار داشت: عده‌اي قصد دارند چوب لاي چرخ هدفمند كردن يارانه بگذارند.وی بدون اشره مستقیم به این عده اعلام كرد برخي قصد دارند باعث كارشكني در اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها شوند و با اجحاف در حق مردم دست به اقداماتي بزنند.وزير دادگستري گفت: عناصري در حال برنامه‌ريزي و كارشكني و فتنه‌انگيزي در اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها هستند در حالي كه هر سه قوه براي اجراي اين جراحي بزرگ مصمم هستند.وزیر دادگستری به ارتباط جریان فتنه سبز با فتنه گران مقابل یارانه نقدی هیچ اشاره ای نکرد.

جهت اظلاع : روزی نامه حکومتی جمهوری 26 آذر - 88

فاش شدن نقش دخالت گرایانه تروریستی و آسشوب گرایانه ئی سپاه پا سداران در یمن که از طریق اعزام پاسدار و اعضای حزب االه لبنان با پول و سلاح به یمن و در اختیار قرار دادن این امکانات به شورشی های شیعی حوثی یمنی تا دست به تهاجم و جنگ افروزی بزنند به نیت اینکه دامنه ی آن به عربستان بکشد .سپس به شبه جزیره ی عربستان بسط و تعمیم داده تا که منطقه ای و جهانی شود تا شرایط کم شدن فشاربحران هسته ای فضای عبور از بحران مقطعی برای کودتاگران حاکم برایران به وجود آید.امابا لو رفتن این طرح خائنانه وجنگ افروزانه ی پاسداران در یمن اکنون دامنه ی موج اعتراضات محکوم و متهم کردن سخنگوی دولت یمن همچنان نسبت به سیاست دخالت گری رژیم کودتا گران حاکم بر ایران در یمن ادامه دارد.

سخنگوي دولت يمن مراجع تقليد ايران را به تحريك شورشيان در استان صعده و حمايت نامحدود از حوثي ها متهم كرد. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرآنلاين سايت اينترنتي شبكه تلويزيوني العربيه كه اين خبر را منتشر كرده است به نقل از حسن اللوزي گزارش داد او در يك كنفرانس مطبوعاتي گفت : دولت يمن درحال حاضر چندين پرونده را دردست بررسي دارد تا براساس آن به صورت رسمي اتهامها را به طرف ايراني اعلام كند. از سوي ديگر دهها تن از افراد دولتي تحت عنوان شهروندان يمني با تجمع در مقابل ساختمان رياست جمهوري در صنعا به دليل آنچه « نقش ايران در حمايت از شورشيان حوثي » مي خواندند خواستار قطع روابط اقتصادي و ديپلماتيك شدند. معترضان همچنين خواستار اخراج سفير ايران از يمن و تشكيل كنفرانسي به هدف بررسي موضوع دخالت ايران در كشورهاي عربي شدند.

فرار پروانه ها از تهران

به جای اینکه پاسدار سردار شهردار تهرا ن و رقیب وی پاسدار گماشته ا حمدی نژاد به دانمارک سفر کنند ودر اجلاس جهانی محیط زیست حضور داشته و از روی خوانی کردن با تپق زدن لغز خوانی کنندو خطاب به کشور های دیگر از جمله آمریکا در خواست شود که بخشی از هزینه ی جنگی در خاورمیانه را صرف سالم سازی محیط زیست جهانی کند . سئوال است که چرا موعظه گران خود در تهران پایخت ایران که یکی از آلوده ترین شهر های جهان می باشد کاری نمی کنند تا که پس از فراری شدن کلاغ سیاه ها از از این شهر اکنون پروانه ها هم بدلیل ضریب آلودگی بالای شهر تهران مجبور به ترک این شهر نباشند . حال بماند که ضریب مرگ و میر روزانه و سالیانه آدم ها در اثر آلودگی شهر تهران چه رقم و حشتناکی است؟

يكسال پس از انتشار خبري مبني بر اينكه آلودگي هوا كلاغهاي تهران را فراري داده است يك متخصص گياهشناسي و كشاورزي ارگانيك از كاهش جمعيت پروانه هاي شهر تهران در اثر افزايش آلودگي هوا خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر پروفسور متين در همايش علمي اولين جشنواره معرفي محصولات سالم و ارگانيك كشاورزي كه هفته گذشته در سالن همايشهاي تخصصي شهرداري تهران در پارك « گفتگو » برگزار شد با اعلام اين خبر تصريح كرد : پروانه ها از جمله حشراتي هستند كه در نقل و انتقال گرده گياهان و ازدياد نسل گلها و ميوه ها نقش دارند. اين پژوهشگر برجسته افزود : اما با اين وجود آلودگي هوا موجب شده است اين حشرات ظريف و زيبا شهر تهران را به مقصد باغها و پاركهاي حاشيه اي ترك كنند.