دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 2 دیماه سال 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مردم عوام نيستند "

"روضه عاشورای وارونه خواندن برای ردای قداست به اندام ولی فقیه نامشروع پوشاندن"

مصداق عینی فرافکنی ووارونه و هذیان گوئی همین عنوان یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان است که تیتر زده شده مردم عدام نیستند که نویسنده و مبتکرش یک طلبه پاسدار است که شاگرد آخوند متحجر و دزد و انگلیسی مصباح یزدی و مدافع سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت نامشروع وی می باشد. زیرا بدون آنکه هیچ تشریحی یا اینکه توضیح دهدکه اگر چنانچه به اعتراف ادعائی خود باور دارد و وارونه گوئی نمی کند و بطور ابزار تبلیغاتی از نامه مردم همچون دین و مذهب و شعائر مذهبی استفاده نمی کند و قبول دارد که مردم عوام یا نا آگاه نیستند. اکنون سئوال است که پس برای رژیمی که رهبر لوطی اش ادعا می کنداز حمایت و پشتیبانی 86% مردم ایرانبر خور دار است و رئیسجمهور 25 آرائی دارد . برای چه اینهمه ار گان های سر کوبگر در اختیار خود دارد که علیه ی مردم به خصوص قشر آگاه ترش یعنی دانشجویان بکار می گیرد ؟ چرا به جای پاسخ دادن به مطالبات مردم تورم و گرانی و رشد فقر و بیکاری داده می شود؟ مهمتر اینکه برای چه فضای سانسور و ممیز گری و خفقان و توقیف مطبوعات در جامعه حاکم شده است؟ چرا مجوز بر گزاری مراسم یا آکسیون و تظاهرات به این مردم غیرعوام داده نمی شود؟ چرا این مردم آنگونه به فقر و نیاز مندی کشانیده شده اند که برای رفع جزئی از نیاز خود می بایست مجبور شوند رأی خود را در ازای دریافت سیب زمینی سبز شده ی مجانی دولتی بفروشند؟ بدتر از همه اینکه چرا مشتی مزدور اجیر شده و بسیجی چماقدار و دژخیمان لباس شخصی های آدمکش حرفه ای با توهین کردن به مردم ایران به نام مردم جا زده می شوند در صورتیکه در خدمت کودتا گران نا مشروع و ضد مردم حاکم می باشند که در بستر اهداف اینان علیه ی منافع ملی و مردم ایران اقدام و انجام وظیفه می کنند.

طلبه پاسدار بچه مرشد تصویر مارکش و مار قالب با باز کردن پرده نمایش و چپ و راست چاوش خوانی وارونه کردن و با گریز به صحرای کربلا زدن در اجرای نقش طوطی صفتی و الگو بر داری از لوطی جماران و شاید هم در رقابت کردن با وی همچون وی از مزایا و امکانات شرایط کنونی استفاده کردن اما به دوره ی 1400 سال پیش رفته و دست به رقابت با لوطی جماران زده و چنین دست به آزمون الهی و رد و رفوزه کردن خواص در آن دوره زده و در ادامه آویزان به لوطی جماران شده و پیرامون عاشورا از وی چنین نقل قول کرده است:

" آن روز همه خواص امتحان خود را بد پس دادند و نمره مردودي گرفتند. چه آنهايي كه خواص باطل بودند و در باطن طرفدار بني اميه چه آنهايي كه خواص حق بودند و كنار كشيده و يا سكوت اختيار كردند. رهبرمعظم انقلاب درباره واقعه كربلا مي فرمايند:«عاشورا يك حادثه تاريخي صرف نبود، عاشورا يك فرهنگ، يك جريان مستمر و يك سرمشق دائمي براي امت اسلام بود. حضرت ابي عبدالله(ع) با اين حركت يك سرمشق را براي امت اسلامي نوشت و گذاشت. اين سرمشق فقط شهيد شدن هم نيست. يك چيز مركب و پيچيده و بسيار عميق است.»"

طلبه پاسدار طوطی صفت در دنباله ی روضه خوانی خود همچون قلم زنان همکار دروغ نامه ی کیهان و یادداشت روز نویس هائی که زنجیر وار از روی دست هم کپی برداری از برخی گفته ها و گزینه های خاص می کنند تا که در بستر اهداف خاص بکار برند . این یکی ملای قلم بر دست نیز مروری را بقول خودش چاشنی روضه ی عاشورایش کرده است تا که توانسته باشد دستآویزی برای بازگو کردن با تحریف گری تاریخچه ی 30 سال گذشته داشته باشد که با اشاره کردن شروع دهه ی چهارم رژیم نا مشروع و ضد مردمی فاشیستی – تروریستی – کودتائی اینگونه به مرور گزینه های تاریخی نوک زده و رله کرده است :

"بيش از 30 سال از انقلاب مي گذرد و بخشي از دهه چهارم را نيز پشت سر گذاشته ايم. انقلاب و نظام اسلامي در طول حيات طيبه خود با مسايل، دشمني ها و فتنه هاي زيادي مواجه شد. از ترورهاي دهه 60، تجزيه طلبي هاي برخي مناطق، ماجراي طبس، يكي دو كودتاي نافرجام، جنگ تحميلي، محاصره اقتصادي، تهاجم فرهنگي، جنگ نرم و... كه بگذريم، فتنه اخير يكي از مهمترين وقايعي بود كه طي آن ماهيت برخي خواص هويدا شد. عده اي شجاعانه پاي انقلاب و ولايت و آرمانهاي امام راحل(ره) ايستادند، عده اي به گوشه عزلت يا عافيت خزيدند و رفوزه شدند و عده اي نقاب از چهره اشان فرو افتاد و در صف «منافقان جديد» جاي گرفتند. خاصيت انقلاب همين است. پاي امتحان كه پيش مي آيد، سره از ناسره جدا مي شود.مردودي برخي خواص كه مطامع دنيايي آنان را به ارتكاب خطا كشاند، از يك نقطه كوچك شروع شد. عدم جلوگيري از فساد و دل سپردن به مظاهر دنيوي كار آنها را خراب كرد. رهبري انقلاب از سالها پيش، خواص را از فرو افتادن در دامان فساد بر حذر مي داشتند و با اعلام صريح بر مردودي برخي خواص در امتحان پيش آمده، نفاق امروز آنان را ناشي از فسادپذيري شخصي و اصرار بر اشتباهات قبلي دانسته و مي فرمايند:«نكته ديگري كه فعالان سياسي، مسئولان، صاحبان قدرت، صاحبان مسئوليت هاي گوناگون و منتقدين به شدت بايستي مراقب آن باشند، مسأله انحراف و فسادپذيري شخص است. گاهي لغزش هاي كوچك انسان را به لغزش هاي بزرگ و بزرگتر و گاهي به پرتاب شدن در اعماق دره هايي منتهي مي كند. خيلي بايد مراقب بود... اين فساد به انحراف در عمل و گاهي به انحراف در عقيده منتهي مي شود... انسان گاهي در بعضي از حرفها در بعضي از اقدام ها و تحركات اين را احساس مي كند.»

طلبه پاسدار قلم بر دست پس از گشودن پرونده ی خواص همچون رفسنجانی برای ترساندن و تهدید کردن سایر خواص که چرا اینان نان و جیره ی حکومت را می خورند اما سکوت پیشه کرده اند و هنوز لبیک به لوطی جماران نا مشروع نگفته اند. پس سکوت اینان را بمنزله ی همکاری با دشمن تحلیل و تفسیر کرده است و در دنباله به دوستان اوایل انقلاب به خدمت دشمنان در آمده چنین به اینان هشدار داده است :

" بعضي ديگر از خواص نيز «سكوت» مي كنند و يا «دير» به ميدان مي آيند. سكوت آنان به معناي «عدم موضع» و يا «بي طرفي» تفسير نمي شود. آنان عملاً با اين سكوت، خواسته يا ناخواسته آب در آسياب دشمن مي ريزند و سنگر دفاع از انقلاب را خالي مي كنند. آنهايي هم كه دير به ميدان آمده و لب به سخن گشودند نيز اگر چه جبران اشتباه كردند، اما بايد در كوتاهي اوليه خويش تأمل كنند تا خداي نخواسته به تكرار مبتلا نشوند.كار به اين جا ختم نمي شود. هشدارهاي رهبري انقلاب ناديده گرفته مي شود. عده اي از دوستان ديروز انقلاب، در سنگر مبارزه عليه نظام ايستاده و پياده نظام دشمن شدند. آنها با دشمنان تابلودار و قسم خورده انقلاب پالوده خوردند و طرح دوستي ريختند. كار به آشوب طلبي و اغتشاشات خياباني و اهانت به رهبري انقلاب، تقابل با اركان نظام و حتي توهين به امام راحل(ره) كشيد. آنان ديگر مجالي براي صبوري نظام و رأفت اسلامي باقي نگذاشته اند. مردم منتظرند تا دستگاه عدالت آنها را پاي ميز محاكمه بكشاند."

در خاتمه اینکه همه ی تلاش های مذبوحانه ی قلم بر دست همکارسر باز جو حسین شریعتمداری در بستر زور زدن قرینه و تشبیه سازی تاریخی و مذهبی برای لوطی جماران است. لذا برای همین است پیوسته کوشش می شود تا بر هر حقه و دوز و کلک و ترفندی که شده است می بایست ردای قداست و مشروعیت بر تن واندام این ملای علیل و معتاد پوشانیده شودکه در راستای این هدف از هرابزار تبلیغاتی و نقال گری و صغرا و کبرا چیدن ها و راست دروغ کردن ها که شده استفاده و این سیاست دجال بازی دنبال می شودتا عمود خیمه ی نظام شکسته شده فرو نپاشد و خیمه بر سر خیمه نشینانش آور نگردد . البته این لوطی جماران بی ارزش و اعتبارشده با فریاد های مستمر معترضان ناراضی و خشمگین که از فرصت و روزنه ای که کسب می کنند بلافاصله وارد صحنه شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و ... می زنند و عجیب هم این فریاد های خرد کننده و مخرب موجب وارد کردن ضربات سهمگین برشخصیت کاذب و قدرت باسمه ای لوطی جماران وارد کرده است. بطور یکه جایگاه لوطی جماران که وحشتناک قدرت طلب و دارای کیش شخصیت می باشد متزلزل و ضربه پذیر شده است . البته در حقیقت این لوطی جماران یک مترسک و عروسک خیمه شب باز ی در دست بازیگران پشت پرده ی پاسداران کودتاگر حاکم بیش نمی باشد . آنچنانکه هر زمان که نیاز باشد باحرکات کشاندن نخ و بالا و پائین کردنش برای شان مجبور است دست به خوش رقصی بزند.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881002/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 2 دیماه سال 1388