گزیده خبر های 26 26 آذر ماه سال 1388

راهپيمايي سراسري در محكوميت اهانت به امام(ره)

http://www.kayhannews.ir/880926/2.htm#other204

خیلی مسخره است موسوی و کروبی که مور د اتهام واقع شده اند اینان خواهان راهپیمائی کرده اند ولی استاندار تهران که دست نشانده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد است پاسخ داد که نیاز به راهپیمائی نیست در عوض کودتا گران پاسدار تظاهرات سراسری پس از معرکه گیری های نمازجمعه شده اند تا در روز جمعه اول محرم که دانشجویان فرخوان حضور در دانشگاه تهران داده اند اما اکنون قرار است که کودتاگران حاکم علیه ی رقیب روز جمعه قدرت نمائی کنند تا که اینگونه خط و نشان برای معترضان در روز های تاسوعا و عاشورا بکشند.

تظاهرات اعتراض آميز ملت بزرگ ايران اسلامي در محكوميت اهانت به ساحت مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران پس از اقامه نمازجمعه اين هفته در سراسر كشور برگزار مي شود.

وزير اطلاعات اعلام كرد رفت و آمد مكرر سران فتنه به انگليس

http://www.kayhannews.ir/880926/3.HTM#other301

عجیب اوضاع خرت وخر و آشفته بازاری شده است .زیرا عده ای هرروز دارند و هوار می کشند و بر توی سرشان می زنند که چرا دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض دست با بازداشت و محاکمه ی سران رقیب مغلوب اقدام نمی کند . از سوی دیگر اکنون استاندار تهران مدعی شده است که اینان دارند کاری می کنندتا که دستگیر و قهرمان جعلی شوند که این داغ قهرمان شدن بر دلشان گذاشته و دستگیرنمی شوند

وزير اطلاعات با اشاره به اسناد موجود، از رفت و آمد مكرر سران فتنه به انگليس و برگزاري جلسات در اين كشور خبر داد.به گزارش خبرگزاري ها حجت الاسلام حيدر مصلحي ديروز در همايش «واكاوي ريشه هاي فتنه پس از انتخابات» تاكيد كرد: چيزي كه اين جريان دنبال مي كند با اخبار و اطلاعاتي كه از درون تيم هاي مختلفي كه تحت امر سران فتنه بودند به دست آمده، جنبش جديد اجتماعي است، با اين رويكرد كه در حاكميت و نظام تغيير اساسي به وجود آورد. وزير اطلاعات در ادامه به آنچه رفت و آمدهاي عجيب سران فتنه اخير و زيرمجموعه شان به انگلستان از مدت ها قبل از برگزاري انتخابات خواند، اشاره كرد و با عجيب توصيف كردن آن گفت: اين رفت و آمدها ادامه دارد و در مورد حركت اخير آنها در اهانت به عكس امام و اهانت هاي ديگر و حركت هايي كه در مشهد صورت گرفت، مي بينيم يك هفته قبل در انگليس جلسه داشتند و در آنجا مباحثي مطرح مي شود و بعد اين مسائل شكل مي گيرد. مصلحي هم چنين آنچه را امروز جمهوري اسلامي با آن مواجه است، قابل مقايسه با جنگ هشت ساله، فتنه منتظري، فتنه بني صدر، فتنه منافقين و گروه هاي تجزيه طلب و ساير فتنه ها ندانست و گفت: امروز فتنه به تعبير رهبري موقعيتي دارد كه حق و باطل را با هم مخلوط مي كند و مثل جنگ صفين كه طرفداران علي(ع) آمدند و سوال كردند چرا بايد بجنگيم، است. رهبري در حال حاضر دارند با تدبير با اين فتنه مقابله مي كنند. آن ها در مرحله آخر، فروپاشي نظام را دنبال مي كنند» در اين مراسم استاندار تهران، هم گفت: هاشمي با اظهارات خود از همه خواست در 16 آذر به صحنه بيايند كه اين سخنان همچون بنزين روي آتش ريختن بود. اينها خيلي خوشحال مي شوند كه با آنان برخورد شود و دستگير شوند اما مسئولين نظام داغ اين قهرمانان جعلي را به دل آنان مي گذارند.

آيت الله جنتي: سكوت در برابر سران فتنه ديگر جايز نيست
http://www.kayhannews.ir/880926/14.HTM#other1407

این آخوند آلت دست کودتاگران جنتی در ست مخالف نظر استاندار تهران نظر داده است . چون تأکید بر پیگیری پرونده و سناریوساخته شده برای رقیب مغلوب شده است که اینان راسران فتنه نامیده است .

آيت الله جنتي تاكيد كرد سكوت در برابر سران فتنه ديگر جايز نيست.دبير شوراي نگهبان در جمع مسئولان دفاتر نظارت و بازرسي انتخابات استان ها بر اهميت روشنگري در ايام محرم تاكيد كرد و گفت:برخي حاكميت اسلام را نمي توانند تحمل كنند، اما تاكنون با عبارتهاي دو پهلو سخن مي گفتند و گرچه در باطن مخالف بودند در ظاهر طوري سخن مي گفتند كه سخنانشان قابل قبول به نظر برسد. اما الان حقيقت خودشان را به مردم نشان داده اند.آيت الله جنتي ضمن ابراز تاسف از هتك حرمت امام(ره) و برخي از شعارهاي آشوبگران و فتنه انگيزان، تصريح كرد: آنها با هتك حرمت به عكس حضرت امام(ره)، نشان دادند هدفشان، امام خميني(ره) و اساس اسلام است و از آنجايي كه حضرت امام(ره) احياگر اسلام بود با ايشان دشمني مي كنند.وي سكوت در برابر سران فتنه را جايز ندانست و افزود: اكنون كه آنها با صراحت براي مبارزه با اسلام و حضرت امام (ره) به ميدان آمده اند، ديگر نمي توان موضعگيري هاي آنها را حمل بر صحت كرد.

محمدحسين صفار هرندي: بمب گذاران در خانه خدا به تصوير امام هم اهانت مي كنند

http://www.kayhannews.ir/880926/3.HTM#other314

پاسدار محمد حسین صفار هرندی که وزیر دولت نهم فرهنگ سانسور و اختناق و تفتیش عقاید بود اکنون اشاره به د.وره ای کرده است که محسن میر دامادی دبیر کلکنونی حزب مشارکت سلامی ک درزندان می باشد و در سال 65 پاسدار بودکه در کنار پاسدار تروریست های دیگر همقطارش مواد منفر با خود به مکه برده بودند تا در مراسم حجاستفاده کنند که دستگیر شد . اکنون این پاسدار صفار هرندی از موضع خودزنی به جای فاش کردن ماهیت رقیب کل ماهیت رژیم تروریستی کودتائی را زیر سئوال بردهواعتراف کرده است که تروریست می باشد .

بيانيه جمعي از اساتيد حوزه علميه قم درباره اهانت به تصوير و انديشه امام(ره)

http://www.kayhannews.ir/880926/14.HTM#other1410

چگونه است که این طلبه های مفتخور حکومتی و دست نشانده و سربازان بد نام و گمنام اطلاعاتی هیچگونه نام و نشان ندارندکه سربازجو حسین شریعتمداری اینان را کشف کرده است؟

طي 6 ماه گذشته به ثبت رسيد 144 هزار كودك آزاري در كشور

http://www.kayhannews.ir/880926/15.htm#other1507

دراین رژیم ضد بشری و نامشروع و کودتائی نه بزرگ سالان و جوانان و دانشجویان امنیت ندارند ، بلکه کودکان هم امنیت ندارند و مورداذیت و آزارواقع می شوند.

فداكاري پيرزن براي نجات شوهرش

http://www.kayhannews.ir/880926/15.htm#other1514

ایکاش حاکمان ایران و پاسداران در گیر جنگقدرت و ثروت با شرکای دزد و غارتگران شان همچون باند مافیائی انگلیسی غارتگر مژلفه از این پیرزن عربستانی می آموختند تا که از قدرت و ثروت دل بر کنند و مثل سایر انسان های نرمال زندگی کنند.

شورش در مسابقات کشتی پرتاب سنگ، ناسزا به داوران و انجام نشدن دو مسابقه

تاکنون در گیری و تظاهرات معمولاً ا در مسابقات بازی فوتبا ل میان تیم های بزرگ و سرشناس بوده است اما اکنون گزارش شده که تظاهرات به سالن های کشتی هم سرایت کرده است که بقول گزارشگر بدور از مرام پهلوانی می باشد.

جهان ورزش : مسابقه تيم‌هاي كشتي فرنگي سوني تهران و آنزان ايذه حاشيه‌هاي تلخي داشت. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در هفته سوم ليگ برتر كشتي فرنگي دو تيم سوني تهران و آنزال ايذه در شهر ايذه به مصاف هم رفتند كه عدم كنترل جمعيت جو مسابقه را متشنج كرد. در اين مسابقه جمعيت به حدي بوده كه تماشاگران تا كنار تشك مسابقه نشسته بودند و در كشتي 96 كيلوگرم وقتي كشتي‌گير تيم تهران (داوود گيل نيرنگ) با پرتاب سنگ و اشيا مواجه مي‌شود، مسوولين اين تيم تصميم گرفتند براي حفظ سلامتي اين كشتي‌گير و همچنين نفر وزن 120 كيلوگرم، مانع از مسابقه دادن آنها شوند تا بر اين اساس دست حريفانشان به عنوان برنده بالا برود. با اين حال تيم سوني اين مسابقه را چهار بر سه برد.مساله ناراحت كننده ديگر دشنام دادن تماشاگران حاضر در سالن به داوران مسابقه بود كه اين موضوع در رشته پهلواني كشتي غير قابل هضم است.

درگیری در دانشگاه قم

آخر رژیم نا مشروع و کودتائی جائی که در شهر مذهب یقم با موج تظاهرات اعتراضی دانشجوئی مواجه شده است . چگونه می تواند ادعای کمدی ووارونه حمایت 86 % کند؟

آيتده : روز گذشته برای مدتی دانشگاه قم به تشنج كشیده شد. روز سه شنبه قرار بود راس ساعت 12همایش ایران سبز با حضور كارگردان مستند ایران سبز در سالن آمفی تئاتر شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شود كه با مخالفت برخی دانشجویان متمایل به بسیج همراه شده و قرار شد در ساعت 13 شروع شود.هنوز دقایقی از ساعت 13/30 دقیقه نگذشته بود كه درگیری لفظی میان هوادارن احمدی نژاد و هواداران به اصطلاح طیف سبز آغاز شد.درگیری به حدی بود كه دختران دانشجو با فیلمبردار روابط عمومی هم درگیر شدند و فیلم او را از داخل دوربین برداشتند. متعاقبا این درگيری همایش تعطیل شد

ادامه اعتراضات خانواده ها و لیست جدیدی از دستگیر شده ها ی 16 آذر

اینه یک سند ننگ دیگر که بر کارنا مه ی سیاه رژی مضد بشری و دشمت علم و دانش و دانشجو فرهیتخگان خرافه پرستان کودتائی حاکم که رکور دار فرار مغزها می باشد که اکنون لیست برخی ازدانشویان زندانی گزا رش شده است تانشان داده شود چگونه بازجویان پاسدار با دانشجویان آگاه در زندان اوین بر خورد می شود که در روز16 آذر روز دانشجو دستگیر شده اند ؟

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،خانواده های دستگیر شدگان 16 آذر در مقابل دادگاه انقلاب دست به تجمع اعتراضی زدند.آنها نسبت به شکنجه و گرفتن اعترافات از عزیزانشان هشدار دادند و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط آنها شدند.از صبح امروز چهارشنبه 25 آذر ماه بيش از 100 نفر از خانواده بازداشت شده هاي 16 آذر در مقابل دادگاه انقلاب تجمع كردند و خواستار ملاقات فوری با عزیزانشان وآزادي آنها بودند. خانواده های دانشجویان زندانی از شکنجه و وادار به اعتراف عزیزانشان سخت نگران هستند . امروز همچنین تعدادي از خانواده بازداشت شده ها به نمايندگي از بقيه خانواده ها به دادستاني مراجعه كردند و تا ساعت 13 نماينده ها هنوز نتوانسته بودند دادستان را ملاقات كنند .به امور زندانها واقع در دادستاني هم مراجعه كردند تنها پاسخي كه از طرف منشي مسئول زندانها داده شده بود اين بود كه بايد وقت قبلي بگيريد تنها كمكي كه مي توانم به شما بكنم اين است كه نامه اي بنويسيد و خواسته هاي خود را عنوان كنيد من تنها مي توانم نامه شما را بدست آنها برسانم. خانواده ها خواستار ملاقات با عزيزانشان هستند چرا كه گفته می شود بازداشت شده ها را به زندانهاي ديگر منتقل كرده باشند اگر كه همه در اوين هستند و حالشان خوب است حداقل به آنها ملاقات دهند. تعدادی از بازداشت شده ها با قيد كفالت تا به امروز آزاد شده اند اما تعداد زیادی همچنان در بازداشت به سر مي برند .لیست اسامی تعداد دیگری از بازداشت شدگان روز 16 آذر ماه برای ارسال به سازمانهای حقوق بشری و اطلاع عموم انتشار می یابد.با این لیست تا به حال اسامی 98 نفر از بازداشت شدگان 16 آذر منتشر شده است.1- زهرا حسيني 28 ساله دانشجوي دانشگاه آزاد اراك در ولي عصر بازداشت و به اوين منتقل شده2- عاطفه هاشمي مقدم 26 ساله در انقلاب بازداشت و به اوين منتقل شده3- شيرين رضايي 28 ساله در انقلاب بازداشت و به اوين منتقل شده 4- علي عباسي 30 ساله ليسانس نقشه كشي در وصال بازداشت و به اوين منتقل شده 5- عماد سلطاني نيا 23 ساله مكان بازداشت نامعلوم به اوين منتقل شده 6- بنيامين مظلومي 20 ساله در ولي عصر بازداشت و به اوين منتقل شده 7 - محمود حيدرزاده 29 ساله در حافظ بازداشت و به اوين منتقل شده 8- مرتضي مهاجري 22 ساله در ولي عصر بازداشت و به اوين منتقل شده 9- مهدي صادقي 31 ساله در حوالي دانشگاه صنعتي شريف بازداشت و به اوين منتقل شده 10- امين فاطمي 20 ساله در ولي عصر بازداشت و به اوين منتقل شده11- محمد حسن محتشمي پور 25 ساله در فلسطين بازداشت و به اوين منتقل شده 12- عليرضا جوادي 30 ساله در انقلاب بازداشت و به اوين منتقل شده 13- علي بابائيان 26 ساله محل بازداشت نامعلوم به اوين منتقل شده14 نويد اقبال دوست 26 ساله در ولي عصر روبروي دانشگاه پلي تكنيك بازداشت و به اوين منتقل شده 15- سعيد ملكي 25 ساله در انقلاب بازداشت و به اوين منتقل شده 16- محسن مير علوي 30 ساله در ولي عصر بازداشت و به اوين منتقل شده 17- وحيد شاهين فر 28 ساله در فلسطين بازداشت و به اوين منتقل شده 18- جمال نصيري كوهبناني 32 ساله محل بازداشت و نگهداري نامعلوم 19- مازيار قنبرزاده 26 ساله در انقلاب بازداشت و مكان نگهداري نامشخصگزارشات حاکی از بازجوئی و شکنجۀ دانشجویان زندانی توسط بازجویان سپاه پاسداران و حتی بازداشت دانشجویان در بازداشتگاههای غیر از بند 209 می باشد.آنها با شکنجه و گرفتن اعترافات سعی دارند با پرونده سازی زمینه صدور احکام سنگینی علیه دانشجویان آزادیخواه را برنامه ریزی می کنند تا بدین طرق از آنها انتقام بگیرند. بخصوص از دانشجوی در بند مجید توکلی که با خطر جدی شکنجه و اذیت وآزار مواجه است.

شش هزار مامور برای هیئت های مذهبی

مراسم عزاداری و نوحه خوانی و سینه زنی ااست یا بقول لوطی جماران اشکریزی و توسر زدن است یانه اینکه مانور و همایش و رزمایش امنیتی- پلیسی- پاسداری است که از سوی کودتا گران متزلزل حاکم تدارک و آرایش دیده شده است.

ايلنا: فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه شش هزار هميار محرم براي تامين امنيت در عزاداريها به كار گرفته ميشوند، گفت: وي با اشاره به اينكه درتهران حدود 13 هزار هيات كه شامل دو هزار و 500 مسجد، 120 حسينيه، چهار هزار و 300 هيات مستمر و پنج هزار هيات موردي و همچنين 500 هيات مدرسهاي ميشوند، او در ادامه خاطر نشان كرد: نشست همانديشي با مسئولان كشوري و لشگري نيز برگزار شده و طرحهاي انتظامي و ترافيكي براي ماه محرم تعيين و به واحدهاي زيرمجموعه ابلاغ شده است تا به ويژه در تاسوعا و عاشورا اقدامات لازم را انجام دهند.

ده دوربین وسی بسیجی

این دوربین کار گذاشتن هم ادامه سناریوی تکمیلی و تبلیغاتی پاره و آتش زدن تصویر خمینی شیاد است که از سوی پاسدار ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما دنبال می شود که به پیشواز فضا سازی کردن ماه محرم به خصوص روز های حساس تاسوعا و عاشورا است که نوعی آماده باش بسیجیان چماقدار و لباس شخصی های دژخیم دانشجو شده دربرابر دانشجویان مخالف در دانشگاه تهرانسنگر بندی شده است.

به گزارش آژانس ايران خبر ، صدا وسیما برای تحصن 30 دانشجو نمای بسیجی 10 دوربین در مسجد کار گذاشت.صدا وسیمای خامنه ای که تحت نظارت ضرغامی اداره می شود برای پوشش خبری تحصن 30 نفر دانشجونمای بسیجی درمسجد دانشگاه تهران,از 10 دوربین استفاده کرد.تحصن دانشجو نمایان بسیجی که ظهر روز یک شنبه در مسجد دانشگاه تهران صورت گرفت تنها با حضور 30 نفر که همگی یا از روسا ویا از سران اصلی بسیج دردانشکده های دانشگاه تهران بودند صورت گرفت.جالب توجه این که تعداد دوربین های صدا وسیما که برای پوشش تصویری این برنامه تبلیغی به مسجد دانشگاه تهران آورده شده بودندده دوربین بود.اگر این تعداد را به دوربین های عادی وموبایل های دوربین دار اضافه کنیم به نظر می رسد به اندازه ی هر نفر دو یا سه دوربین در مسجد وجودداشت.این امر در حالی اتفاق افتاد که جمعیت چندین هزاری دانشجویان ازادی خواه وضد رژیم دانشگاه تهران در خیابان های دانشگاه در حال اعتراض وسردادن شعار علیه دیکتاتور بودند.اما این اعتراض دانشجویان حتی لحظه ای هم پوشش تصویری داده نشد.با این وجود اعتراض گسترده دانشجویان دانشگاه تهران که توسط موبایل های کوچک دانشجویان پوشش داده شده بازتاب جهانی پیدا کرد اما پوشش تصویری دانشجو نماهای بسیجی وابسته به حکومت از دیوارهای صدا وسیما هم آن طرف تر نرفت.

تيم ملي فوتبال ایران بعد از بحرین و عربسان در رده ششم آسیا قرار گرفت

با زهم بر لیست رکور داری منفی جهانی رژیم کودتائی نامشروع افزوده شده است . زیرا که اکنون جایگاه رده بندی تیم فو تبال به لیست رتبه داری اول جهانی نقض محکومیت حقوق بشر و پیشتازی اولی مرگ و میر جهانی جاده ها و رتبه داری جهانی فرار مغز ها و مقام اولی مصرف مواد مخدر و اعتیاد در جهان و پدر خوانده ی جهانی تروریست بودن قرار گرفته شده است .

آخرين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي جهان اعلام شد كه در اين رده‌بندي تيم ملي فوتبال ايران به مانند رده‌بندي ماه‌هاي گذشته سقوط كرد.به گزارش ايسنا، فيفا امروز آخرين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان در سال 2009 را اعلام كرد كه در اين رده‌بندي تيم ملي فوتبال ايران با يك پله سقوط و با 508 امتياز و 10 امتياز منفي، در جايگاه 64 جهان قرار گرفت. اين در حالي است كه عربستان سعودي جاي ايران را در اين رده‌بندي اشغال كرده است.در رده‌بندي آسيايي هم تيم ايران با يك پله سقوط در جايگاه ششم قرار گرفت. استراليا،‌ ژاپن، كره جنوبي، بحرين، عربستان در رده‌هاي اول تا پنجم قرار گرفتند. با توجه به اختلاف امتيازي كم ازبكستان و عمان با ايران، احتمال سقوط تيم ايران در رده‌بندي ماه‌هاي آينده حتي تا رتبه هشتم هم وجود خواهد داشت

خبرنگار فارس، مسئول روابط عمومی استانداری فارس شد

بر خلاف گزارش فوق به سانسور چیان و ممیز گران و جارچیان دروغگو ومتملق و مجیز گوی دولتی در خبر گزاری دروغ پرداز وابسته به سپاه پاسداران کودتا گر این چنین ار تقای پستی داده می شود

پارلمان‌نیوز: حامد طالبی، خبرنگار تندرو حامی احمدی‌نژاد که حوزه دولت خبرگزاری فارس را پوشش می‌داد و رابطه‌ای نزدیکی با محمود احمدی‌نژاد و فاطمه رجبی داشت به سمت رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس انتخاب شد.به گزارش «پارلمان‌نیوز»، طی حكمی از سوی دكتر روح الله احمدزاده استاندار فارس حامد طالبی به عنوان رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس منصوب شد.گفتنی است، احمدزاده جوانترین استاندار فارس با سنی در حدود 32 سال است و سابقه کار خبری در خبرگزاری فارس را نیز در کارنامه خود دارد.

وزير اطلاعات پاره کردن عکس خمينی را مرتبط با نشستی در انگلیس ميداند

حضور عطاء الله مهاجرانی و مسعود بهنود و شاهد قتل ندا آقا سلطان و خلاصه آقازاده رفسنجانی مهدی رفسنجانی که جزو حامیان رقیب مغلوب می باشند که مقیم انگلیس هستند موجب شده است تاکه آخوند مصلحتی وزیر بد نام اطلاعات برای رد گم کردن عاملان کودتاگر دولت فخیمه ی انگلیس در ایران اینگونه نظر دهد و ادعا کند.

۵ روزنامه و نشریه تذکر کتبی گرفتند

جالب است که سربازجو حسین شریعتتمداری شکنجه گر و پرونده و سناریو ساز مدیر مسئول دروغ نامه ی کیهان در دادگاه نمایشی مطبوعات حضور می یابد تا که پاسخگوی جواب شکایات 60 شاکی باشد ولی بلافاصله اینگونه اقدام می شود تا که قدرت وشالی سانسور گری کودتاگران حاکم و مدافعان تفتیش عقاید و فرهنگ سانسور و خفقان این چنین به شاکیان پاسخ داده شود

روزنامه های آفتاب یزد و روزان و همچنین نشریات «فرهنگ و هنر»، «نقش آفرینان» و «آهنگ زندگی» تذکر کتبی دریافت کرده اند.به گزارش ایرنا، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه ۲٣ آذر ماه سال جاری، به دلیل تیتر مندرج در صفحه اول ۲۲ آذر ماه روزنامه «روزان» و انتشار یک آگهی تبلیغاتی در روزنامه «آفتاب یزد» منتشر شده در ۱۹ آذر ماه تذکر داد.

طرح شورای عالی امنیت ملی برای تعطیلی دانشگاهها

طراحان شکست خوردگان پادگانی و قبرستانی و حمام زنانه و مردانه کردن دانشگاه ها بدلیل طنین انداز شدن پژواک و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت فقیه و احمدی نژاد پینوشه درمحیط دانشگاه ها اکنون که افسران فرهنگی یا بسیجیان چماقداران بسیجی با حمایت لباس شخصی های دژخیم موفق نشدند مأموریت لوطی جماران برای اجرا کردن مبارزه با دانشجویان و اساتید علوم انسانی در دانشگاه ها را دنبال و اجرا کنند . بنابراین مأموران عالی اطلاعاتی – امنیتی بدستور کودتا گران پاسدار مجبور شده اند تاکه برای اجرای اقدام طرح ضد انقلابی فرهنگی دوم دانشگاه ها را برای یک ترم تعطیل کنند به امید اینکه راهی برای عبور بحران موقتی افت شود و شیب تند فرو پاشی به سوی تغییرات دمکرات در ایران کنترل و کند شود. غافل از آنکه جنبش اعتراضی دانشجوئی پیوندبا جنبش اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای خورده ویا گره زده شده است

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : شورای عالی امنیت ملی در جلسه هفته گذشته خود به بحث در خصوص تعطیلی دانشگاهها برای یک ترم تحصیلی پرداخت.به گزارش جرس، در این جلسه برخی از اعضا به ویژه نزدیکان دولت خواستار تعطیلی دانشگاهها برای یک ترم تحصیلی، به بهانه توهین به تصویر بنیان گذار نظام شدند. اما علی لاریجانی رئیس مجلس با این استدلال که " این اقدام موجب جری تر شدن مخالفین می شود" با این طرح مخالفت کرد.علی لاریجانی در این جلسه گفته بود :" اگر ما دانشگاهها را تعطیل کنیم نشان دهنده این موضوع است که توان و اقتدارلازم برای اداره دوتا دانشگاه و مدیریت بحران را نداریم."رئیس مجلس همچنین افزوده بود:" در شرایطی که با بحران مشروعیت و کارآمدی مواجه هستیم، اگر اقتدارمان هم زیر سئوال برود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود."

آیا سوگواری امسال هم رنگ و بویی سنتی دارد؟ «محرم» امسال

http://www.fararu.com/vdcawane.49niy15kk4.html

كساني كه دختر فراري را فرزند شهيد جلوه دادند همين سران فتنه بودند

عجیب دین و شعائر مذبی آلت دست وابزارقدت وثروت و سانسور و سرکوب و خفقان وانحصاری کردن حاکمان دین فروش جنگ افروز و عوامفریب شده است؟

كساني كه دختر فراري را فرزند شهيد جلوه دادند و برايش مجلس ترحيم به پا كردند، همين سران فتنه بودند كه پدر و مادر آن دختر را شهيد اعلام كردند ...چيزهايي را به عنوان تجاوز در بازداشتگاه‌ها مطرح كردند كه همه كذب محض بود آيا اشاعه‌ي اين امر ظلم نيست؟فرارو- آیا محرم امسال را برخی ، به رغم لزوم حفظ آرامش و قانون مندی ، سیاست زده خواهند کرد؟ پاسخ این پرسش از یک سو منوط به گذشت زمان است و از دیگر سو به بررسی سخنان، اظهار نظرها و حتی هشدارهای مسئولان، روحانیان و یاستمداران دارای نفوذ وابسته است. آنچه روشن است در آستانه محرم و در چند روز گذشته بسیاری از این صاحب منصبان از محرم و دغدغه چگونگی برگزاری آن سخن رانده اند. روز گذشته روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: «بخشي از عمليات پرحجم رسانه اي ادعا دارد ماجراي اهانت به تصوير حضرت امام در روز 16 آذر، چيزي مانند سناريوي كارناوال عاشوراست كه عليه آقاي خاتمي راه اندازي شد. آنها همچنين ادعا مي كنند پروژه محرم براي تخريب اصلاح طلبان در راه استدر ادامه این مطلب آمده است: «طبيعي است كه جرياني با اين سوابق، از آمدن نام محرم و موسم سوگواري و تكريم حضرت سيدالشهدا، وحشت كند و براي اين ترس خود ساخته نام «پروژه محرم» انتخاب كند. معلوم است كه دزد از سايه خود هم مي ترسد و پيداست كه «الخائن خائف». وگرنه چرا نامي كه اسباب رسوايي يزيديان و امويان است بايد اسباب هراس طيفي از مدعيان اصلاح طلبي باشد؟» این در حالی است که محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر روز سه شنبه در دیدار با مداحان اهل بیت با بیان این که مداحان وظیفه دارند یزید زمان را معرفی کنند، اظهار کرد: «يزيد زمان، آمريكا است و اين افراد در خيمه حسين با حسين مبارزه مي‌كنند و جنايت‌هاي استكبار را در عراق، افغانستان و پاكستان نمي‌بينندرئيس سازمان بسيج مستضعفين در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: «هيئت‌ها بايد صحنه را به درستي به تصوير بكشد. حسين زمان الان زنده است و يزيد هم با آن مقابله مي‌كند و همه بايد بيدار باشيم

گره کور «بی کاری»؟!

مگر قرار است که به جز وعده ها و آمارها ی دروغ از خرافه پرستان و عوامفریبان کودتائی حاکم چیزدیگری انتظارداشت که اکنون نمی بایست از تناقض گوئی از کاهش آمار بیکاری گزارش داده نشود؟.

فرارو- طی چند ماه گذشته همواره از زبان دولتمردان خبر کاهش نرخ بیکاری را شنیده ایم اما زبان آمار و ارقام چیز دیگری می گویند و حکایت از افزایش این نرخ دارند. جمیعت بیکار و خیل عظیم جویای کار نیز نشان دهنده این است که گویا برخلاف ادعای مسئولین دولتی نرخ بیکاری نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش نیز داشته است. در این راستا است که صاحب نظران با رد ادعای دولت ضمن اعلام رقم 72/17 درصد به عنوان نرخ بیکاری معتقدند دولت به جای یافتن راهکاری برای حل این مشکل با تغییر دادن مبانی محاسبه نرخ بیکاری تنها صورت مسئله را پاک کرده است.

چرا سفیر جدید ایران در لندن از عزیمت به محل ماموریتش باز مانده است؟!

http://www.fararu.com/vdcezv8x.jh8pfi9bbj.html

اینکه سئوال ندارد . زیرا که اختلاف و رقابت و ادامه جنگ قدرت تا همه سطوح بسط و تعمیم داده شده است . آنگونه که دامنه ی ترکش آن به دامن سفیر جدید رژیم کودتائ یدر کشور وخیمه ی انگلیس هم اصابت کرده است .

فرارو - براساس اطلاعات دریافتی از منابع مطلع، درحالی که مهدی صفری ،به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در لندن تعیین شده، برخی اقدامات غیرمتعارف و بعضا غیرقانونی در نمایندگی مذکور درجریان است تا وی نتواند به موقع در محل ماموریت خود مستقر شود .

بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت ماه محرم

http://www.fararu.com/vdchm6nx.23n--dftt2.html

این بیانیه موجب شد تا که پاسداران کودتاگر برای موج سواری و پس زدن رقیب مغلوب و کنترل شرایط فراخوان حضور و تظاهرات برای جمعه پس از نماز جمعه در شهرهای ایران بدهد تا که همه شرکت کنند گان را حامی لوطی جمارانو کوودتا گران جا بزند.

مجمع روحانیون مبارز تهران روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن ایام شورآفرین حماسه حسینی و نیز هتک حرمت امام خمینی(ره) ،بیانیه ای صادر کرده و نظرات خود را در مورد شرایط سیاسی امروز کشور اعلام نموده است.

پاسخ هاشمی رفسنجانی به اظهار ات یزدی

http://www.fararu.com/vdcjaoet.uqemmzsffu.html

بازرفسنجانی مکار زیر سئوال و فشار رفته است کهبرای دیوار حاشیه ی امنیتی آویزانبه لوطی جماران شده است کهدرسراسر ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه نثارش می کنند

هاشمي رفسنجاني در جواب جمعي از حضار كه اجازه جواب به اظهارات اهانت آميز آقايان يزدي و حسينيان و زيارتي (حميد روحاني) را خواستند، گفتند: سالها است كه جواب من به آقاي يزدي درخواست شفا براي ايشان است و ارسال سلام.

پاسخ یک رسانه حامی دولت به این سوال ؛چرا موسوی تا کنون بازداشت نشده است ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13479

با اینگونه پرسش ازسوی یک قلم زن پاسداران این حساب پاسداران کودتا گران دیگر مجبور شده اند که از حاشیه امنیتی سایه نشینی خارج و وارد صحنه شوند و بطور مستقیم مسئولیت طرح کودتا و وقایع و توطئه های پس از آن را تقبل کنند

مدیرعامل ایرنا معاون سیاسی رحیم مشایی

جالب است که پرورش یافتگان دروغ نامه کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری پس ازقدرت گیری کودتاگرانهمه جا حضور دارند و رئیس خبر گزاری و خبر نگار و وزیر ارشاد و بهداشت و مشاور رئیس جمهوریومعاونرئیس دفترش شده اند

مدیرعامل خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران، به زودی به عنوان معاون سیاسی رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب می شود.
به گزارش جهان، یک فرد مطلع ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار جهان گفت: توافقات لازم برای ایجاد پست معاونت سیاسی دفتر رئیس جمهور ایجاد شده و حکم محمد جعفر بهداد به زودی به این عنوان صادر خواهد شد.

تاييد حكم محكوميت مشايي؟

عجیب مسخر است . ازیک سو دوستدار اسرائیل که رئیس دفتر رئیس جمهورنا مشروع شده است.ولی از سوی دیگراین چنین حم محکومیت وی تأئید شده است .

يك سايت خبري حامي دولت از تأييد حكم محكوميت رحيم مشايي خبر داده است . به گزارش اصول نيوز، در مرداد ماه سالجاري، اسفندیار رحیم مشایی به اتهام تخلفات مالی در دوران تصدی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری محکوم به دو ماه انفصال از خدمات دولتی شده بود به اين حكم اعتراض كرد و محكوميت وي مجددا تاييد شد..اسفندیار رحیم مشایی به خاطر ادامه تفویض غیرقانونی اختیار مالی به فردی در دوران مسوولیت خویش به دو ماه انفصال از خدمت و نیز به دلیل تخلفات مالی دیگر به توبیخ با درج در پرونده و کسر از حقوق محکوم شده است.بنابراین گزارش، رحیم مشایی به دلیل ادامه تفویض غیرقانونی مالی به سيد حسين صابري مدیرکل میراث فرهنگی قم در دوران مسوولیت خود که این تفویض با مواد 52 و 53 قانون محاسبات عمومی کشور مغایرت داشته است در هیات مستشاران دیوان محاسبات محکوم شده است.تصمیمات هیات مستشاران باحضور قاضی صادر می شود و قابل تجدیدنظر خواهی است.

دانشگاه باید یونیفرم خاص خود را داشته باشد

طرح پیشنهادی معاون وزیر بهداشت و همسر سر بازجو حسین شریعتمداری ادامه طرح پادگانی کردن دانشگاه ها می باشد . اما معلوم نیست که آنموقع لباس شخصی هایدژخیم با چه ینیفورمی وارد دانشگاه می خواهند بشوند؟ ازسوی دیگردانشگاه ا اینگونه می بایست پادگانی شود

معاون دانشجویی و امور فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما به این موضوع معتقدیم که هر محیطی باید پوشش خاص خود را داشته باشد.

جلسات برخی حامیان دولت علیه هاشمی و لاریجانی

توطئه ی مشترک وکیل الدوله ها و حامیان کودتا گران علیه ی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازارمکاره ی مجلس هشتم و رفسنجانی مکارکه رئیس خبر گان بودن برسمیت شناخته نمی شود که ادامه جنگ قدرت وحذف رقبا از سویکودتاگران پاسدارو آلت دست نشانده اش لوطی جمارانبه پیش برده می شود هاز سوی آخوندانگلیسی و دزد محمد تقی مصباح و شاگردانش و حامیانش در قم دنبال می شود.

یکی از نمایندگان قم از برگزاری جلساتی علیه رئیس مجلس و رئیس مجلس خبرگان در استان قم خبر داد که از سوی حامیان دولت در نهادهای مختلف برگزار می‌شود.این نماینده اصولگرا با بیان اینکه به نشانه اعتراض این جلسه را ترک کرده است، به خبرآنلاین گفت: اصل فتنه که مقام معظم رهبری همگان را از آن انذار می‌دهند همین جلسات است که سخنان برگزار کنندگانش نشان می‌داد که به دنبال وحدت نیستند و از دوغ و دوشاب به دنبال تامین اهداف خودشان هستند.این نماینده مردم قم در مجلس که برگزاری چنین نشست‌هایی را بر خلاف توصیه‌های رهبری می‌دانست، ادامه داد: قطعا ایشان با این مسائل موافق نیستند ولو اینکه در ظاهر به منظور از حمایت از ایشان باشد.وی ابراز نگرانی کرد که دامنه این اعتراضات که تا پیش از این محدود به سران اصلاحات بوده و اکنون دامن‌گیر لایجانی و هاشمی نیز شده است، در آینده به دیگر مسئولان نظام هم برسد.

140 نفر از نمايندگان خواستار عزل محتشمي شدند/ محتشمی پور کیست؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13510

در روند ادامه جنگ قدرتو ثروت باند های مافیائی غالب و مغلوب اکنون نوبت آخوند محتشمی رسیده است که می بایست مسئولیت وی گرفته و دراز شودکه از سوی آلت فعل های کودتاگران در بازار مکاره ی کمدی ودکوری و انتصابی مجلس هشتم دنبال شده است .

حدود 140 نفر از نمايندگان ملت در نامه‌اي به علي لاريجاني از او خواستند تا به دليل مواضع نادرست علي اكبر محتشمي‌پور مسئول دبيرخانه حمايت از مردم فلسطين مجلس او را از اين سمت عزل كند.

پاسخ محتشمي‌پور به تذكر رسايي در مجلس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13508

اینهم واکنش آخوند محتشمی به یک آخوند لات ولمپن و فحاش وکیللدوله و دست پرورده ی آخوند انگلیس مصباح یزدی و مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد

با عنايت به ترديد افكني‌هاي برخي افراد و جريانات سياسي پيرامون فعاليت‌ها و اقدامات اين كميته به ويژه مندرجات در ويژه نامه شرح عملكرد يكساله كميته دانشجويي دبيرخانه حمايت از فلسطين به استحضار مي‌رساند كه مطالب مطروحه پيرامون ويژه نامه بامداد نو خلاف واقع بوده و مطالعه دقيق آن گوياي همراهي و حمايت همه جانبه آن با نهضت آزادي بخش قدس شريف و فلسطين عزيز است.

سردار ذوالقدر: اهانت به ساحت امام (ره) هدف راهبردي جريان فتنه را آشكار كرد
http://www.kayhannews.ir/880925/14.htm#other1406

عضو باند انگلیسی مافیائی غارتگر مؤتلفه و تئوری پرداز و بستر ساز طرح کودتای چراغ خاموش خزنده ی 4 تیر ماه 84 که منجر به کودتای علتی 22 خرداد شد اکنون وارد میدان شده تاکهادامه ی مأموریت خود را ادامه دارد

كاظمي قمي: انفجارهاي بغداد خسارتي به سفارت ايران وارد نكرد

عجب استبرایاینکه سرنخ انفجارت لو نرود که در کجا و در استای چه اهدافی ساماندهی و طراحی و هدایت شده است دروغ نامه کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری گزارش خبری کوتاهب نقل ز همکارنش در خبر گزاری دروغ پردار فارس وابسته به پاسداران با پاک کردن صورت مسئله بازتاب داده است.

سفير كشورمان در عراق اعلام كرد كه انفجار ديروز در بغداد هيچ خسارت جاني و مالي به سفارت ايران در اين شهر وارد نكرده است.«حسن كاظمي قمي» سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در گفت وگو با فارس، در خصوص اخبار منتشر شده مبني بر وقوع انفجاري در نزديكي سفارت جمهوري اسلامي ايران در بغداد، اظهار داشت: اين انفجار در يكي از پاركينگ هاي خيابان مقابل سفارت رخ داد و هيچ خسارت مالي و جاني به سفارت ايران وارد نشد.وي با بيان اينكه هدف اين انفجار سفارت ايران در بغداد نبود، گفت: اين انفجار ارتباطي با سفارت ندارد.بنابر گزارش خبرگزاري فرانسه، صبح ديروز سه خودروي بمب گذاري شده در بغداد منفجر شد كه انفجار نخست در نزديكي سفارت جمهوري اسلامي ايران، انفجار دومي در نزديكي وزارت خارجه عراق و انفجار سومي در نزديكي وزارت مهاجرت رخ داد.وزارت كشور عراق اعلام كرد كه براساس آمارهاي اوليه در اين انفجارها دست كم چهارنفر كشته و 14نفر ديگر زخمي شدند