روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 9 دی ماه سال 1388

نقدو بررسی سرمقاله روزی نامه ی جمهوری "كارنامه سياه مسيحيان در كشورهاي اسلامي"

چرا فراموش شده که کار نامه 30ساله دولت مردان حاکم بر ایران ننگین و سیاه تر است؟"

به اینگونه تیتر انحرافی سرمقاله زدن این روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی مصداق عینی فرار به جلو یا صورت مسئله پاک کردن و آدرس غلط دادن می باشد . یا به اصطلاح آخوندی – حوزوی گریز به صحرای کربلا زدن است. زیرا هنوز خبر های مخابره شده از صحنه های تهاجم وحشیانه مزدوران و آدم کشان حرفه ای به معترضان در تهران و ایران در روز عاشورا ادامه دارد و هنوز خون های ریخته شده در روز عاشورا در سنگ فرش های خیابان های تهران و سایر شهر های شسته و پاک نشده است که تازه پس از روز عاشورا ادامه تهدید و سر کوبگری ها به دانشگاه ها کشانیده شده است و گزارش خبری از شنیده شدن صدای تیر اندازی اطراف زندان اوین شده است که موقع عبور دادن باز داشت شدگان روز های تاسوعا و عاشورا از تونل وحشت زندان صدای تیر اندازی شنیده است . از سوی دیگر طلبه های کفن پوش شده آخوند دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی دست به تهدید خاتمی و موسوی و کروبی زده و تأکید کرده اند اگر چنانچه دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض در این اقدام نکند خودشان وارد صحنه شده و اقدام می کنند . چون این سیاست از سوی پاسداران کودتاگر طراحی شده و سراسری است . بطوریکه در تبریز هم همین نمایش علیه ی موسوی اجرا شده است . برای امروز هم فراخوان حضور در صحنه بعنوان عاشورائیان داده شده است. در همین رابطه از سوی دولت نامشروع بخشنامه صادر شده است که ازهمه کارکنان و کار مندان دولت خواسته شده است که می بایست در این تظاهرات نمایشی عاشورائیان حضور یابند زیرا که قرار است در این سناریوی کمدی مذبی نمایش قدرت کاذب کودتا گران با تهدید کردن رقیب مغلوب و معترضان نمایش داده شود .

از سوی دیگر سر مقاله نویس با فراموش کردن اینکه ایران ام القرای جهان اسلام نامیده شده است و بیش از 30 سال است که بموازات سیاست سرکوب ووحشت و خفقان و سانسور داخل کشور، سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز با مداخله گری در امور داخلی کشور های هموار و منطقه ادامه داشته است . بطوریکه منطقه ناامن و بی ثبات و بحران زده شده است . زیرا که پاسداران در افغانستان و عراق و لبنان و نوار غزه و حتی یمن حضور دارند وجنگ افروزی و بحران آفرینی می کنند . همینطور از طریق حماس و حزب الله لبنان و اعضای القاعده در مصر و عربستان ... دست به اقدامات تروریستی و راه اندازی جنگ می زنند .

اکنون خیلی مسخره است و وقاحت وهذیان و تخصص وارونه گوئی می خواهد که از موضع فرار به جلو به مناسبت فرار سیدن سال نو مسیحی از کارنامه سیاه مسیحیان در کشورهای اسلامی گفته شود . در صورتیکه در ترکیه عکس این واقعیت اتفاق افتاد . البته که هنوز فراموش نشده است که چگونه 3 رهبر مسیحی درایران ربوده و مثله و کشته شدند و مخالفان مقصر قلمداد شدند تا اینکه در دوران خاتمی فاش شد قاتلان اعضای وزارت بد نام آدمکشی اطلاعات بودند. همینطور اکنون نیز دولت دست نشانده ی نوری المالکی نخست وزیر عراق بسیار روابط غیر انسانی با مسیحیان این کشور دارد. عجیب است که معلوم نیست چرا سر مقاله نویس به جای بررسی اعمال و اقدامات رژیم کودتائی – تروریستی – فاشیستی حاکم بر ایران که نه اینکه در 30 سال گذشته چگونه با مرم خود یا اقلیت های قومی و مذهبی از جمله با رهبران و پیروان مسیحی بر خورد کرده است ، بلکه چگونه در کشور های همسایه و منطقه دخالت گری تروریستی و خرابکارانه و فضولانه داشته است . در عوض به برررسی عملکرد دولت ها در دنیای مسیحیت پرداخته است. جالب تر اینکه از بررسی عملکرد دولت های مسیحی در جا در همان ابتدا به عنوان وکیل مدافع و سخنگوی مردم فلسطین و دفاع از حماس یقه ی اسرائیل را گرفته است و تا با کا نال زدن در دنباله به غرب به خصوص آمریکا است و مانور تبلیغاتی با دو جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی نوار غزه حماس با اسرائیل داده است و بدون توجه به همکاری با آمریکا در اشغال نظامی عراق و افغانستان از جنگ افروزی و دخالت آمریکا در افغانستان و عراق و پاکستان و طالبان و القاعده شکایت و گله و انتقاد کرده است .

در خاتمه اینکه انتخاب عنوان سرمقاله و داستان سرائی که پیرامونش شده هدف اصلی این است که با شیوه ی لورفته ی اشک تمساح ریزی برای فلسطینیان و مخالفت و دشمنی با اسرائیل و آمریکا کردن که چرا در افغانستان و عراق و پاکستان حضور دارد و نمی رود تا جایش به پاسداران داده شود؟ در دنباله یقه ی سازمان ملل گرفته شده است که چرا بنا بر توصیه و رهنمود رهبر و نماینده ی رژیم نامشروع کودتائی علیه ی اسرائیل و به نفع فلسطینیان گوش فرا نمی دهد و موضع گیری نمی کند . تا اینکه سر مقاله نویس گزیدگی خود پیرامون بازتاب خبری و رسانه ای غرب از وقایع 7 هفته اخیر را نیز بروز داده است .بنابراین در مجموع می توان جمع بندی کرد که اینگونه روده درازی کردن و نوحه ضد آمریکائی و غرب و اسرائیل خواندن و تاکتیکی از جنگ افروزی حماس و حزب الله لبنان دفاع کردن، ناشی از دفاع کردن سیاست خارجی صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز است . زیرا که منظور این است که می بایست فضائی ترسیم و شرایطی فراهم و هموار گردد تا که امکان صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز برای شرایط مرگ بار کنونی آماده گردد تا که فرصتی بوجود آید کودتا گران پاسدار و لوطی جماران دست به گریبان با بحران های داخلی و خارجی و در بست دربن بست فرو رفتن ، بطور موقتی و مقطعی که شده راه منفذ و گریزگاهی برایش به وجود آید تا که منجر به کاهش موج اعتراضات داخلی و کاسته شدن فشار های بیرونی محور بحران هسته ای و سیاست های تروریستی برون مرزی اش شود.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881009/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 9 دی ماه سال 1388